Jump to content

Webasto Touran


cristy_snacks
 Share

Postare recomandată

Daca nu porneste deloc, senzor temperatura intern indica eronat 148 grade. Daca merge o perioada atunci nu circula lichidul prin el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am revenit cu vesti bune.Sobita mea lucreaza din nou dupa cine stie cat timp de inactivitate.Mai exact,ieri m am apucat de montat pompita de dozaj combustibil.Zis si facut.Pentru prima data am auzit o si eu lucrand.Deci clar a mea a fost defecta.Am iceput sa ii fac alimentare din Basic Settings...si imi tot dadea eroare ca ar fi eronate setarile la timpul pentru dozaj.Am modificat apoi de la 30  de secunde  la 50.Eroarea nu a mai aparut,dar a aparut din nou No Flame.M am gandit apoi ca nu s a amorsat circuitul cu motorina.Am lasat pentru astazi o noua runda de teste..asadar in aceasta dimineata inainte sa plec la serviciu l am pus pe domnul webasto pe tester din nou.I am dat umplere cu motorina din nou si am dat o pornire a webastoului.Mi a aparut eroarea Flame out...si am realizat ca sunt pe aproape fiind o  eroare pe care nu o mai avusem.Am realizat ca a ratat startul si ca sunt pe aproape.Am amanat o noua tentativa de pornire pentru cand voi scapa de la serviciu  si asa am si procedat.Ce credeti? 

Surpriza... dupa ce am sters eroarea si am dat umplere circuit motorina si debblocare webasto....FUM alb sub masina care treptat a disparut si webaso lucra la Full Throtle.Deci dupa multe eforturi sustinute am reusit.Multumesc pe aceasta cale celor care m au ajutat cu o parere..un sfat...o  vorba buna!Respect,VW Forum!🤗

Log-Log.txt

Modificat de FlorinTl
Corectare text.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Vin si eu cu urmatoarea problema la al meu webasto.

Practic nu mai porneste din telecomanda sau din programare decat daca deschid una  din portierele masinii.

Dupa deschiderea si inchiderea portierei, pot sa pornesc/opresc webasto din telecomanda doar intr-un interval de aproximativ 20-30 de minute.

Nu am codat nimic, nu am nicio eroare pe vcds, bateria telecomenzii e noua, bateria din portbagaj are in idle undeva 12-12.30 voltisi nici nu am gasit nicio siguranta arsa.

Daca a mai intalnit cineva acest comportament apreciez orice raspuns.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare grup,

 

 

Am o intrebare:

Unde este situata pompa de motorina pentru webasto la un Touran din 2011?  Este comuna cu cea pentru motor ?

 

Problema mea este ca nu ajunge motorina la webasto si vreau sa o verific in ce stare este pompa sau chiar conducta.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa functioneaza la output test ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce este output test, insa pasii pe care i-am facut sunt urmatorii:

 

Activare pompa din laptop si la final a scris ca pompa a fost activata.

Dupa aia am rulat testul pentru functionare webasto si la momentul cand trebuie sa aduca motorina in camera de ardere, motorina nu vine pe conducta si atunci da eroare de lipsa flacara. 

Am verificat rezistenta din camera de ardere si aceasta functioneaza.

Desemeni si ventilatorul functioneaza si functioneaza si pompa de recirculare antigel.

 

Singura problema este faptul ca pe conducta nu vine motorina catre camera de ardere.

Modificat de mariusrizea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu vesti pentru cei cu probleme asemanatoare.

 

Situatia s-a rezolvat in felul urmator:

 

-Am inlocuit pompa recirculare antigel webasto 480 lei

-Am inlocuit pompa alimentare motorina webasto (e deasupra rezervorului), am dat 250 lei pe ea de la un baiat de pe olx, dar de precizat ca cei de la Unix au cerut 3700 lei pe ea

 

Apoi cu multa rabdare si pricepere a mecanicului meu si cu un laptop, a activat pompa motorina si a rulat testul de functionare a webastou-lui. Totul a functionat din prima.

Dupa ce pornesc motorul, in 2 minute maxim am caldura ca la soba cu lemne 😀

 

Se pare ca pompele de motorina webasto, se ard foarte repede daca circuli iarna cu rezervorul aproape pe gol.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 15.12.2013 at 10:46, andrei.toledo a scris:

A avut erorile cu heater unit locked , repeated flame-out si pompa de recirculare V55 ( short to ground )

 

Salut! Aceeasi problema o am si eu. Ai rezolvat o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 14.12.2016 at 17:43, atti206 a scris:

 1. este pacat sa decompletezi acea masina daca are stationara, urmatorul proprietar nu va beneficia de el si va lua o "teapa" de la vanzator care sicur va vinde cu optiunea de stationar.

2. tu ai nevoie practic doar de pcb care se va potrivi la tine 100% de modulul telestart t91 si de telecomanda. Antena nu cauta ca este in antena masini de pe plafon. Mai ai de tras un fir de pe pinul 2 a webastoului pana la telestart si trebuie sa alimentezi cu un + si - telestartul si binenteles antena pt receptie semnal. 

Va trebui vazut tu ce ai pe arzator si va trebui recodat webasto, adica al tau are sau nu fuel shut off valve si fuel preheater. Sunt unele care au una si alta su sunt care nu au.

3. sunt thermo top v si stationare diesel/benzina montate OE care au pe climatronic/climatic  buton on/off, prigramare din BC si telestart.Pe passat B6 au baterie separata in portbagaj tip AGM si pe B7 sunt cu sau fara baterie suplimentara, care au baterie AGM in compartimentul motor acelea nu mai au a doua baterie. Pornitul sub 5 grade pornesc si cele stationare oana cand apa din motor atinge peste 80 grade sau in timpul mersului apa scade sub 80c.

4.Comunicarea se face pe can la cele stationare/auxiliare doar ca  la cel stationar pornirea din telestart se face pe wbus celelalte porniri pe can.

cele OE le poti porni pe pinul 2 wbus cu vcds il prin protocol kbus cu programul lor de la webasto doar ca va da eroare de comunicare wbus pt ca nu vede canul. Ttv din reteaua vw sunt blocate si lu le poti pune pe alte marci decat cu simulatoare can.

5. Trebuie studiat putin schema hidraulica pt ca difera putin de la stationar la auxiliar dar asta nu este o problema

6. Se poate vedea cu vcds ul cate ore de functionare ar arzatorul cata  motorina a consumat la viata ei si altele si daca nu are multe ore de functionare atunci merita schimbat tot corpul.

sper ca am fost de ajutor 

spor la transplant

Bună dimineața. Gabriel mă numesc și am ajuns la comentariul tău răscolind prin net in căutarea de informații utile legate de webasto care să îmi vină în ajutorul realizării aventurii mele. Am incercat (și m-am împotmolit) să-i dau o întrebuințare puțin diferită unui webasto, să-mi încălzesc apa din piscină. Ptr asta am cumpărat (foarte impulsiv) un Webasto Thermo Top VEVO pe motorină, fără centrale electronice sau alte accesorii decât pompa de apa ce vine atașată pe intrarea de apă și conectata cu mufe pe carcasa webasto, provenind de pe un VW TOURAN. Am doua mufe, una cu 2 pini care i-am dedus că fiind + și - și o altă mufă cu 8 pini dar doar cu 3 cabluri și anume: pin 4 (pe care îmi iese +12v când conectez cealaltă mufă la baterie și care bănuiesc că ar fi ptr pompa auxiliara de motorină), pin 5 și pin 7. Aici apare problema și anume că nu știu ce-i cu cablurile astea și unde să le conectez! Dacă ai puțin timp și cunoștințe, te rog luminează-mă! Este posibil sa o fac să meargă? Îmi lipsește ceva din schema asta? Inițial credeam că-i simplu, conectezi 2-3 cabluri și dă-i bătaie! Acum vad că nu-i deloc simplu și mă descurajează unele comentarii. Îți mulțumesc anticipat pentru ajutor și ptr timpul tău și aștept răspunsul tău cu nerăbdare. Salutare. O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Ma poate ajuta cineva cu o dimensiune interioara a racordului flexibil de inox dintre webasto si toba webastoului? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Am un Cross Touran din 2008 (2.0 TDI 140 CP) si cand l-am cumparat stiam ca are Webasto, doar ca acesta nu pornea (e automat). Am fost la niste diagnoze si era unitatea de comanda blocata pentru ca pompa de apa era parlita... Am schimbat pompa de apa si dupa mi-au deblocat cei de la diagnoza unitatea de comanda. La mine porneste cand afara sunt mai putin de 12°C. Faza este ca pentru aceasta iarna, as vrea sa-l pregatesc si sa-l dau jos pentru o curatare si sa vad daca trebuie schimbate garnituri pe la el. Doar ca nu stiu ce model de Webasto am si nu stiu daca este kit de reperatie pentru el.... Aveti idee unde as putea gasi ce model este sau stie cineva ce model de Webasto este pe aceasta masina? M-am uitat in cartea masinii, da' nu scrie ce model este. Vreau sa-l curat pentru ca scoate prea mult fum (Nu intotdeauna) si am inteles de la cineva ca cica ar fi niste garnituri impuscate. V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta, multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si posteaza part number ul,care iti apare la diagnoza, pe 18 aux heat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am desfacut Webasto-ul, este Un Thermo Top V. Treaba sta in felul urmator, am desfacut camera de ardere si garnitura era prajita si acum nu stiu unde as putea gasi o garnitura din asta (sunt 3 garnituri care vin una peste alta). In rest, totul bine. Trebuie sa schimb un furtun si cam atat. Inca o intrebare... In cate secunde ar trebui sa se incalzeasca bujia? O sa atasez o poza cu garnitura aia, poate ma ajutati putin. Multumesc frumos.

IMG-20211022-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,un coleg care ma poate ajuta cu un Webasto tt-v pe un golf 5 din 2006 sa îi dau de cap în București? I-am schimbat pompa de recirculare ca era dusa și acum îmi da eroarea 01406-no flame. Din câte am găsit pe net ar trebui curățată camera de ardere. Când ii dau din telecomanda sau din panou se aude ca bâzâie dar la un moment dat se oprește. 

Screenshot_20211126-100053_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti. Din prima vreau sa vazic ca am citit primele 10  si ultimele 5,6 pagini ale topicului, dar nu am gasit rezolvare la problema mea. Stiu ca o sa ziceti ca tebuia sa citesc tot si gaseam. Dar se poate totusi sa imi ziceti cum pornesc Webasto-ul meu, deoarece mecanicul zice ca este pe masina? E un  touran din 2006 cu climatronic. Mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste automat, daca nu are probleme. Dimineața, cand e frig, da-i pe HI. Trebuie sa porneasca 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUna. Al meu nu porneste. I-am dat pe Hi, niimic. Buton nu am. Dinn ce am reusit sa descifrez din cartea tehnica, care e in nemteste, zice ca de pe maneta de stergatoare se poate programa. Nimic nici de acolo. Puteti sa imi indicati locul sigurantelor pt el, sa verific? Ma gandesc ca fiind nepornit de minim 2 ani de cand am masina si inainte de asta cine stie de cat timp, sa nu mai fie functional..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa intai o diagnoza si posteaza ce apare pe modul 18 aux heating.

Da, se pot programa din BC, la masinile cu BC+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! M-ar putea ajuta cineva din Cluj cu curatarea camerei de ardere + a bujiei la un TT-V montat pe un Touran din 2005? Contra-cost, bineinteles. De vreo 2 saptamani o tine intr-o veselie cu eroarea No Flame. Porneste intr-un final, dar dupa multe incercari. Am intrebat la 2 serviceuri specializate pe partea de climatizare, dar au spus ca nu se poate curata camera de ardere la acest model de Webasto. Probabil le renteaza mult mai mult sa o schimbe cu alta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du te in Floresti la dl Muresan , nu mai tin minte firma.

 

Te razolva fara probleme. Camera de ardere se schimba , de obicei.

 

Este greu de crezut ca, dupa 17 ani mai poate fi intreaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru recomandare. Un număr de telefon oare ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am. este singura firma de reparatii/vanzari  incalzitoare auxiliare din Floresti. gasesti pe net. Mie mi a schimbat camera de ardere acum trei ani un pahar de tabla subtire care rugineste ca esapamentul. problema care este, la astea automate , nu fac arderea completa, nu se pot autocurata si se depuna multa funingine care infunda si corodeaza. Daca o sa ti l puna pe comanda manual , poti sa l controlezi si sa i prelungesti viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

. Salutare, am o problemă cu un webasto termotop V, a funcționat o perioadă cu mult fum la pornire apoi a refuzat să mai pornească. 

L-am desfăcut, l-am curățat și am înlocuit bujia ptr că cea originală s-a rupt. 

   

Am găsit o altă bujie similară cu cea ruptă doar că diferă culoarea mufelor... a mea era neagră, cea cumpărată are mufă albă. Pusă direct pe baterie, bujia se încălzește. 

Deblochez unitatea, încerc să pornesc webasto, se aude ventilatorul cum funcționează maxim 30 secunde și apoi se oprește.

Unitatea se blochează si primesc eroarea 01412 bujie incandescenta cu supraveghere flacără Q8 008-semnal neplauzibil. 

 

Să nu fie compatibilă bujia, să aibă  altă rezistență și din această cauză să nu funcționeze? 

 

Mulțumesc! IMG_20220104_022829.thumb.jpg.14c78c18f5ad5fe26bca58af253922e3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujia se schimba impreuna cu camera de ardere, din ce stiu eu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu, am citit tot ce-am găsit despre thermo top v, am încercat și varianta asta. 

 

E nasol că nu se găsesc bujii noi ptr acest model. 

Modificat de ktalinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!