Jump to content

Webasto Touran


cristy_snacks
 Share

Postare recomandată

Cu scuzele de rigoare, nu neaparat defect. Daca se deblocheaza electronic trebuie vazut cum functioneaza si, mai ales, ce nu functioneaza. Acum, un agregat vechi de 13 ani este putin probabil sa mearga impecabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei care au mai multa experienta si au  telecomanda pentru ttv am si eu o intrebare: se poate separa modulul automat de cel manual.

Eu m-am bucurat nespus de modulul manual dar nu pot sa renunt la automat, ma enerveaza la culme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prin "modulul" automat sau manual te referi la pornirea manuala din telecomanda si pornirea automata atunci cand sunt sub 6 grade, atunci pot sa iti spun cu siguranta ca modul automat NU poate fi oprit decat la cei cu buton ECON pe panoul de clima. La climatronic nu exista acest buton. Pentru cei care au in calculatorul de bord opriunea Aux. Heating, ar putea sa incerce sa il seteze in modul ventilatie in loc de incalzire. S-ar putea sa nu mai porneasca automat (nu am probat). 

Am modificat inclusiv setarile de pornire automata cu VCDS dar nu au nici un efect. Am inteles ca au efect doar la cele pe benzina.

Modificat de costinilie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precizez ca am clima manuala.Ideea de a modifica  modul de setare in ventilatie in loc de incalzire mi se pare inteligenta, o sa incerc .Multumesc !

Modificat de vdragos
Aiurea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

VA ROG sa i-mi spuneti si mie cum se porneste webasto la vw cross Touran an fabricatie 2008

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate iti faci un pic de timp daca nu cerem prea mult, ca sa citesti acest topic si eventual sa cauti si in manualele care sunt postate? Cu scuze ca v-am deranjat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, am un touran din 2006 si cum a venit frigul webastoul a pornit de 2 ori in urma cu o luna dupa care nimic. 

model webasto: tt-v -asa apare pe eticheta de la capota.

l-am pus pe tester si am 2 erori la el: 01406 - no flame si 02251 - heater unit locked.

a doua eroare stiu ca unitatea sa blocat/intrat in protectie. in channel 42 am pus val 1 pentru a putea sterge eroarea, azi dimineata a incercat sa porneasca de 2 ori. spun de 2 ori deoarece am observat  prima oara un fum ce iesea de sub masina apoi nimic dupa vreo un minut iar fum si dupa aia pauza.

As dori sa stiu daca voi ati avut aceasta eroare si ce ati facut sa o remediati

problema e ca in oradea nu am gasit service pt webasto la autoturisme :(am sunat la satu mare unde ca sa cumpar camera de ardere plus bujia cica se vinde la kit doar ii vreo 1150. 

mersi de ajutor

Capture.JPG

Modificat de Rosmenteniuc
add aditional info
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare - despre aceste erori s-a postat de nenumarate ori in acest topic. Va rog mult sa-l recititi, nu e nimeni obligat sa faca rezumate si este enervant sa se posteze si sa se raspunda la o intrebare de mai multe ori. Cauzele primei erori sunt multiple (bujie, sita, camera de ardere murdara etc.) si inca o data sunt descrise cu lux de amanunte in topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fi gasit rezolvarea la problema mea, cea cu fum mult daca motorina scade sub jumatate. S-ar putea sa fie un defect de fabricatie la VW. Mai exact, pompa de motorina este pozitionata paralel cu solul. In manualul tehnic de instalare la TTV scrie clar ca pompa de monteaza la 35-80 grade inclinatie. L-am rugat pe cumantul meu, care este electrician auto, sa o incline (nu stiu exact ce a facut si la ce unghi a inclinat-o), dar acum chiar si cu motorina aproape de rosu nu am avut nici macar un rateu.  Ba chiar a ras de mine cand l-am rugat si mi-a zis ca asa este montata la toate masinile VW. 

Imi vine greu sa cred ca cei de la VW chiar au ignorat acest aspect cu inclinatia pompei. Si totusi pare a rezolva problema. Cel putin in cazul meu. Ramane in observatie.... 

 

Imi poate explica cineva ce anume inseamna "zero termination" in fraza urmatoare "For the diesel heater with a solenoid valve, the DP41is used without a zero termination, as a pressure compensation must be carried out between closed solenoid valve in the heater and the tank (=fuel removal point)"

Am inteles ca trebuie eliminata presiunea de pe coloana de alimentare intre valva solenoid si rezervor, dar nu imi dau seama la ce piesa se refera "zero termination" La mine este exact aceasta speta. Diesel, pompa DP41, valva solenoid. 

 

Screenshot_20181201-145548_Drive.jpg

Modificat de costinilie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa -ti spun cu mana pe inima ca nu cred ca are vreo legatura pozitia pompei de motorina cu functionarea agregatului. Si mie mi-a scos fum in niste momente anterioare.

Schimbarea camerei de ardere si a bujiei a fost elocventa.

Acum webasto porneste chiar si atunci cand are motorina pe prima diviziune si nu scoate  fir de fum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi de ce mergea perfect doar cand aveam motorina multă in rezervor? Si acum, după inclinarea pompei, funcționează foarte bine până aproape de roșu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata, stiti cumva de unde pot cumpara o camera de ardere plus bujie pentru 1K0 815 071 R ?

 

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul specificat de tine il mai gasesti doar la dezmembrari.

- 1K0815071R a fost inlocuit din 01.03.2008 cu 1K0815071T, care la randul lui a fost inlocuit din 01.10.2010 cu 1K0815071AH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Am avut incalzitorul locked din cauza uni "under voltage" din primavara. L-am rezolvat in week-end cu un 1 pe canalul 42 dupa cum se descrie aici.

Din ce vad acum consumul de motorina a scazut - normal pt. ca ca se incalzeste mai repede.

Intrebare: consumul din bord include si ce papa webasto ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu consumul din BC este orientativ, calculat de BC conform turatiilor din cutia de viteza. Consumul webastoului variaza in functie de frecventa  intrarilor in functiune. Daca ai de mers prin oras o sa te plictisesti de cate ori intra in functiune.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua tuturor,inainte de toate sa incep cu,denumirea de incalzire auxiliara,adica webasto vine in idea ca,se foloseste cu motorul masinii oprit si nu pornit,eu am telecomanda pentru webasto original vw la touran,masina este climatronic,si la bord am buton pentru webasto,eu seara o las setat climatronicu de ex. pe 25 °C si dimineata din casa doar o pornesc din telecomanda cu vreo 30 minute inainte sa plec cu masina,inauntru in masina cand ma urc dupa aprox 30 minute este cald perfect,opresc sirocoul,astept sa se opreasca de tot si doar dupa aceea pornesc motorul,asa nu se va strica niciodata,sant sofer de camion,regula la sirocou e aceeasi,nu il folositi cu motorul pornit sau daca functioneaza sirocoul,nu dati la cheie,atat am vrut sa va spun,si va doresc tuturor drumuri bune si fara evenimente!

Modificat de Driver 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intampla daca il folosesc cu motorul pornit? Incalzirile auxiliare functioneaza cu motor pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se gandeste ca in momentul actionarii demarorului, o sa scada tensiunea suficient incat sa se opreasca Webasto.

E gresit. Daca tensiunea scade sub pragul de 10.5V in acel moment, e cazul sa schimbi bateria, nu sa opresti incalzitorul. Iar la camion cu atat mai putin, pentru ca rezervele de curent sunt mult mai mari in baterii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand functioneaza Weabasto  sunt in tensiune o pompa de motorina, o pompa de apa, un ventilator si o bujie.

Toti ""carabusii"" care coordoneaza aceste agregate  precum si agregatele in sine sunt afectate de scaderea inevitabila de tensiune.

Parerea mea.

Eu pornesc webasto dimineata, las sa mearga 20 minute, opresc agregatul si apoi pornesc motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Albinaru

La tine este încălzire staționară nu auxiliară!

Încălzirea auxiliară nu o poți programa sau porni independent. Ea pornește automat după pornirea motorului. 

Modificat de sebi74vwpolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, albinaru said:

Eu pornesc webasto dimineata, las sa mearga 20 minute, opresc agregatul si apoi pornesc motorul.

Eu in fiecare dimineata, din octombrie si pana prin aprilie, pornesc webasto cu 20 de minute inainte de plecare si NICIODATA nu il opresc inainte de-a porni motorul. La mine in regim stationar, webasto incalzeste doar habitaclul, nu si motorul (are o electrovalva de comutare), asa ca motorul e rece cand il pornesc, invarte greu si foloseste bujiile incandescente la maxim.

Cu toate astea, niciodata dar NICIODATA nu s-a intamplat ca webasto sa se opreasca de la tensiunea prea mica. Si am prins vreo 5 ierni cu el. 

Asa ca asta cu oprirea incalzitorului inainte de pornire e doar o teorie. In practica e complicatie inutila. Gen ca si cand pui contactul de mai multe ori inainte de-a porni, in ideea ca tii bujiile actionate mai mult (caz in care doar obosesti bateria inutil).

PS: incalzirea stationara, daca e integrata in sistemul electronic al masinii, e si incalzire auxiliara, dupa pornirea motorului sub o anumita temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@COSMIN ai  perfecta dreptate cu fraza din PS.

In momentul in care i-am pus pornire manuala l-am transformat in incalzire satationara. Dupa pornirea motorului porneste automat ca o incalzire auxiliara dar functioneaza doar cateva minute deoarece motorul este cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Sebastyan. G
On 11/10/2018 at 9:55 PM, ghetz_pix said:

 

224166537_1_1000x566_webasto-telestart-t70-t80-t90-t91-t93-t100-telecomanda-turceni.jpg

 

Îmi cer scuze pentru exprimare.. Receptor=modul telestart

 

Îmi doresc sa fac eu montajul pentru ca am fost la o simpla constatare cu alta defecțiune și costurile erau urmatoarele: diagnoza 50 de lei, pompa webasto pierburg 650 lei, manopera 250 lei =950. 

M-am documentat mai mult și am găsit pompa noua tot pierburg la 250 lei montajul l-am făcut eu în 50 de min plus 30 de lei deblocare webasto cu diagnoza...

Salut, ai mai reusit ceva cu retrofitul? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am incercat sa gasesc rezolvarea problemei mele in tot acest topic dar nu am gasit-o asa ca o sa o descriu in continuare sperand ca ma poate ajuta careva...

Am schimbat webasto automat de pa masina mea cu unul stationar, impreuna cu tot ceea ce trebuie (telestart, telecomanda, pompa de apa noua  etc).

Toate bune si frumoase pana am realizat  urmatoarele: 

# Am porint webasto din casa folosind telecomanda. Apropiindu-ma de masina l-am auzit functionand lucru confrimat si de panoul climatronic din bord care avea ledurile aprinse si pornise ventilatia.

# Desi webasto era prornit de mai bine de 15 minute, cu motorul oprit, in habitaclu NU intra aer cald !

# In momentul in care am pus contactul dar fara sa pornesc motorul, nu s-a schimbat nimic, intra in continuare aer rece (ambiant)

# DOAR in momentul in care am pornit motorul a inceput sa bage aer cald !

Rezumat -> Chiar daca il pornesc cu telecomanda din casa sau din butonul de pe panoul climatronic daca nu am motorul pornit nu baga caldura!

PS: Acest lucru se intampla pe orice temperatura setata pe climatronic , chiar si cea mai mare (HI) .

Motorul este diesel 2.0 CFHC, cu EGR-ul  anulat, iar temperatura exterioara la momentul acestui test era de 10 grade celsius.

Voi reveni cu rezultatele unei diagnoze...

Modificat de galeshu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!