Jump to content

Webasto Touran


cristy_snacks
 Share

Postare recomandată

Chiar sunt curios ce rezitenta masori,si daca ai unu bun m-ar interesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20161201_141614.jpg

20161201_143301.jpg

20161201_143305.jpg

20161201_143514.jpg

 

 

   In prima poza este o bujie de theermotop c iar in urmatoarele, de thermotop v. le am masurat .dupa ce  au fost tinute pe balcon. deci aproape de 0 grade.

Am un thermo top v pe vare l am luat sa il pun pa mine, vezi in bazar la piese de schimb.

 

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema me sa rezolvat cu schimb de bujie de la Ioanidis,a poornit la prima incercare,scotea tare fum da sper ca o sa lase dupa ce se arde bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara am nevoie si eu de ajutorul vostru am un vw touran 2.0 tdi azv si nu merge sirocolul deloc la scanarea cu vcds am urmatoarele erori pe modulul can "01207 - control module for auxiliary heater (j364)" iar pe aux heating no comunications a mai întâlnit cineva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. ma poate ajuta cineva cu niste informatii legate de webasto?

am un touran cu webasto care functioneaza doar cu motorul pornit si am gasit la cineva pe masina (adusa spre vanzare din germania) webasto care porneste din telecomanda. tipul a zis ca mi-l vinde mie doar ca trebuie sa il demontez si sa il pun pe al meu in loc. demonatarea o voi face la service, problema este ca nu stiu exact ce trebuie sa dau jos in afara de arzatorul propriuzis de sub farul din dreapta, adica mai sunt ceva module aditionale pe acolo, mufe sau alte chestii, probabil trebuie sa fie si un receptor pentru telecomanda. 

tipului trebuie sa ii dau masina inapoi cam in 2 zile ca ii trebuie si nu pot sa o tin pana montez toate piesele astea pe masina mea si sa vad daca merg si eventual sa mai cotrobai prin masina dupa piese. adica vreau sa dau jos tot ce trebuie si apoi sa ma apuc de montat.

multumesc.

nu am apucat sa citesc pe forum din lipsa de timp. (serviciu ocupa tot timpul).

dau o bere pentru informatii. :)) sau un vin fiert.

 

m-am uitat putin pe http://ro.realoem.me/  dar nu am gasit mare lucru. (nici cu seful in spate nu prea pot sa o iau incet de la un capat sa caut) :*((

 

 

Modificat de druhyll
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, nu ai treaba cu sirocoul in sine (fiind acelasi). Iti trebuie doar telecomanda si modulul receptor al acesteia, pe care le conectezi si le inveti la tine pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bord tre sa fie. Iar antena lipita pe parbriz sau langa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! ;)

La fel si firul de antena, te va duce la modul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antena modulului receptor al telecomenzii. Ca despre el vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.

sunt la serviu si btrebuie sa scriu repede si sa  schimb fereeastra.  ca na.......................

 

merci

te sa ne intalni la vinul de care ziceam

:))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  pt druhyl...

    la thermo top v este aproape imposibil, sa il poti porni cu semnal de plus pe pinul 2(daca este dedicat vw) ori cu semnal de wbus de la timer , deoarece aceste sunt gandite sa merga doar ca auxiliare , ma refer la cele puse pe touran si pe langa faptul ca sunt blocate din soft lipsesc si ceva componente de pe placa de baza  , unele nici pompa de apa nu pornesc de pe placa ,si acesta este comandata de climatronic ,printr un releu (ca la touareg phaeton,a8)

  deci eu in locul tau a si incerca prima data sa schimb doar pcb si apoi daca nu merge  a si schimba cu totul , dar ce trebui sa sti u ,si asta ti o spun sigur cele aftermarket nu merg in reteaua can a masini , deci o sa trebuiasca mici modificari la instalatia electrica nimic complicat , cauti pinout ul si o faci usor, apoi codezi fara webasto(cred nu am facut)

   referitor la termostart ,ca asa ii zice, la acest sistem ,e simplu de montat, gasesti pe net o gramada de documentatii, in functie de modelul pe care il ai , dar ca idee este ca un intrerupator(aproape)  se alimenteaza cu + si - si al treilea fir il legi pe pinul de pornire la webasto (practic cand apesipe buton da plusul mai departe, de fapt daca ai webasto care merge in afara retelei can nici nu ai nevoie de acesta telecomanda iei una universala si o legi la fel ca si ea tot asta face) si daca ai timer care stie wbus il legi pe pinul de diagnoza de la webasto.

   acum ca o recomandare   , arunci bani degeaba pe gem ...sa nu te gandesti ca o sa stai in masina sa te incalzesti cu motorul pornit pt ca nu este deloc asa sau ca ii dai drumul din casa si gasesti masina calda , daca nu faci drumuri lungi in trei patru dimineti omori bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i adevarat, nu omori nicio baterie. Il pornesti in fiecare dimineata, faci juma de ora cu masina si aia e. La fel fac si eu si nu se intampla nimic.

Druhyll are webasto OE auxiliar si vrea sa-l faca stationar. La fel e si celalalt, doar ca are unitatea de telecomanda. Unitate care ori e pe Wbus, ori e pe CAN-ul masinii, la fel ca si sirocoul.

Dar cum pentru VW, unitatile de telecomanda sunt dedicate, tind sa cred ca totul e pe CAN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi o chestiune care nu stiu daca complica lucrurile: eu am climatic si masina de pe care iau sirocolul are climatronic. influienteaza cu ceva montajul?

 

oricum vad ca este mai complicat decat ma asteptam. sper sa se priceapa mai bine mecanicul care face transplantul :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferita comanda aerotermei. Posibil sa nu-ti poata porni decat sirocoul in sine si sa-ti incalzeasca motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin nu te contrazic , la mine este prima iarna cu el, trebui sa ținem cont ca la -10 c bateria nu mai este la capacitatea ei maxima ,  mulți zic ca merge la 50 la suta dacă mai pui la socoteala pornirile scurte e posibil sa ai ceva probleme...

 Se poate sa gresesc dar,  Thermo top v montat din fabrica pe touran nu poate fi făcut așa ușor stationar deoarece aceste nu porneste decât dacă primește semnal pe can, am mai zis și în alte dați ...și dacă o sa cauți pe net o sa vezi ca se vând niște emulatore de can , adică sa îl păcălești și apoi îl poți porni cu plus pe pinul 1 sau 2 nu mai stiu exact.

   U dacă ai pe passat b6 webasto care merge ca stationar înseamnă ca nu a fost pus de fabrica.

  Thermo startul (telecomanda)nu are can (sau cel puțin pana la thermo start t100 htm cel care îl am eu) acest atât are, alimentare w bus și semnal de plus de fapt protocolul w bus (căci ăsta este , un limbaj de comunicare) nu telestart ul îl știe ci timerul acela ( parca 1530 îi zice) îl stie .

Dar cele care sunt blocate ca auxiliare nu pirnesc nici pe w bus și ăsta Îți spun din experiența proprie (am învățat pe pielea și buzunarul meu)

Cele care vin din fabrica ca stationare au obligatoriu a doua baterie și sunt în general thermo top c și sunt puse pe cele din clasa mare (touareg phaeton a8) eu nu am văzut pana acum thermo top v stationar oem , dar  nu bag mana în foc ,dar clar are a doua baterie dacă este pus de fabrica.

  Oricum nu este un.subiect pt care găsești foarte multe informați. 

  La un moment dat văzusem ca exista un kit sa îl faci auxiliar si avea un cd  cu un program pe care îl scriai în pcb și care nu.putea fii folosit decât la un singur aparat , dar cu ce interfață nu stiu...gen cum.se face la thermo top c oem  vw ....se citește eeprom și se scrie un dump modificat 

  Druhyl u nu de mecanic ai nevoie ci de electrician.  Dacă ai ac manual este mai ușor zic eu de pus. În momentul când porneste webasto el da semnal de plus pe un fir de pe care u iei semnal printr un releu și dai la ventilator pe treapta unul ca sa pornească și ventilatorul o data cu webasto sa dezghete geamul, la clima este un pic mai complicat ....cel puțin eu așa am făcut la mine.

  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, ioanidis84 said:

   U dacă ai pe passat b6 webasto care merge ca stationar înseamnă ca nu a fost pus de fabrica.

...eu nu am văzut pana acum thermo top v stationar oem , dar  nu bag mana în foc ,dar clar are a doua baterie dacă este pus de fabrica.

Eu am Thermo Top V pe benzina, din fabrica pe Passat B6, cu buton de pornire pe climatronic, programare din BC si telecomanda Telestart T90 (in prezent am memorat una T91, ca cea veche nu mai mergea.) si bineinteles, o a doua baterie in portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 interesant...daca o sa poti vreodata sa te uiti la pinoutul de pe mufa cu 8 pini ar fi interesant de vazut daca din ea iese firele de can .

bannuiesc ca tie nu iti mai porneste singur cand temp. scade sub 4 c.

daca este asa , pornirea este pe pinul 1!

am si eu unul de pe peugeot 407 care la fel pornea la telecomanda dar are dusa pcb  .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 1. este pacat sa decompletezi acea masina daca are stationara, urmatorul proprietar nu va beneficia de el si va lua o "teapa" de la vanzator care sicur va vinde cu optiunea de stationar.

2. tu ai nevoie practic doar de pcb care se va potrivi la tine 100% de modulul telestart t91 si de telecomanda. Antena nu cauta ca este in antena masini de pe plafon. Mai ai de tras un fir de pe pinul 2 a webastoului pana la telestart si trebuie sa alimentezi cu un + si - telestartul si binenteles antena pt receptie semnal. 

Va trebui vazut tu ce ai pe arzator si va trebui recodat webasto, adica al tau are sau nu fuel shut off valve si fuel preheater. Sunt unele care au una si alta su sunt care nu au.

3. sunt thermo top v si stationare diesel/benzina montate OE care au pe climatronic/climatic  buton on/off, prigramare din BC si telestart.Pe passat B6 au baterie separata in portbagaj tip AGM si pe B7 sunt cu sau fara baterie suplimentara, care au baterie AGM in compartimentul motor acelea nu mai au a doua baterie. Pornitul sub 5 grade pornesc si cele stationare oana cand apa din motor atinge peste 80 grade sau in timpul mersului apa scade sub 80c.

4.Comunicarea se face pe can la cele stationare/auxiliare doar ca  la cel stationar pornirea din telestart se face pe wbus celelalte porniri pe can.

cele OE le poti porni pe pinul 2 wbus cu vcds il prin protocol kbus cu programul lor de la webasto doar ca va da eroare de comunicare wbus pt ca nu vede canul. Ttv din reteaua vw sunt blocate si lu le poti pune pe alte marci decat cu simulatoare can.

5. Trebuie studiat putin schema hidraulica pt ca difera putin de la stationar la auxiliar dar asta nu este o problema

6. Se poate vedea cu vcds ul cate ore de functionare ar arzatorul cata  motorina a consumat la viata ei si altele si daca nu are multe ore de functionare atunci merita schimbat tot corpul.

sper ca am fost de ajutor 

spor la transplant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Cele stationare au o electrovalva un fel de baipass care în momentul în care e pe stationar nu încălzește decât apa din radiatorul din habitaclu nu și pe cea din motor.

   Este posibil sa trebuiasca sa duca un fir la pinul doi la instalația lui de pe mașină deoarece cele oem nu au acest pin inserat in mufa nefiind nevoie de el ,diagnoza si comunicarea facandu se pe can pe care sa îl lege la k line mașini și sa fie nevoit sa facă rost de programul special pt diagnosticare de la webasto. 

 Nu știam ca sunt modele de antene vw oem care au incorporate și antena de la webasto. Eu am antena separat de la webasto ,eeste foarte buna , bate la mai mult de 1000m

   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi tuturor. Scuze ca nu am mai raspuns dar am fost in deplasare si nema internet si nici de transplant nu m-am apucat. 

Sper sa reuseasca operatia si pacientul sa fie in viata?

Ce este pcb?

Va voi tine la curent cu toata treaba asta.

Merci de informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa electronica, ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!