Jump to content

unde este valva n75?


nicos1279
 Share

Postare recomandată

vreau si eu sa stiu unde si cum arata valva n75? (poze, astea) pls. si mai vreau sa stiu cum ajung si unde este "tija valvei de control"? pls poze sau ceva care sa ma ajute. mersic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Invata sa folosesti functia "Search"

2. Limbajul de tip mIRC nu este tolerat pe acest forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca intrebarea este legata de masina ta (Golf IV 1.9TDI).

In acest caz, vezi locatia valvei N75 in poza atasata.

"Tija valvei de control" este tija actuatorului turbinei. Acest actuator este amplasat pe corpul turbinei (in partea din spate-jos a motorului, pe galeria de evacuare). Il poti gasi plecand de la valva N75, urmarind unul din furtunele conectate la aceasta.

Succes.

post-291-1166697813_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca intrebarea este legata de masina ta (Golf IV 1.9TDI).

In acest caz, vezi locatia valvei N75 in poza atasata.

"Tija valvei de control" este tija actuatorului turbinei. Acest actuator este amplasat pe corpul turbinei (in partea din spate-jos a motorului, pe galeria de evacuare). Il poti gasi plecand de la valva N75, urmarind unul din furtunele conectate la aceasta.

Succes.

ok mersi mult, m-am tot uitat pentru poze pe aici si nu gasisem deloc. acum o alta intrebare voi ce ziceti este ok sa spal motorul pt ca am auzit si opinii contra si opinii pro voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Nu il spala... Am prieteni care au patit-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca dupa 7 ani nici nu mai are masina respectiva......

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Am si eu o problema cu touranul din imagine, un cod de eroare 16618 si se pare ca cauza cel mai probabil e legata de valva N75, a fost solutie la o problema identica cu cea pe care o am eu dupa ce initial a schimbat si incercat aproape tot ce se putea schimba, inclusiv turbo. In cazul meu turbo a fost verificat in vara cu ocazia schimbarii furtunului gros dintre el si intercooler. Valva N75 o am inca de atunci insa problema mi-a aparut ulterior si as vrea sa o inlocuiesc insa problema e ca nu reusesc nici macar aproximativ sa identific locul unde e pozitionata, m-am orientat dupa furtune insa nu reusesc sa ajung la ea nici macar cu mana, nici cu oglinda telescopica nu am reusit sa o vad. Rugamintea mea ar fi daca ma poate ajuta cineva cu o informatie despre pozitie si modul in care se poate schimba, eventual o poza. Personal banuiesc ca pe langa roata insa nu stiu pe care parte se poate ajunge la ea si nici daca nu e si o alta alternativa, sunt in germania si as prefera sa o schimb singur, in caz ca nu e ea cauza sa nu dau banii degeaba in service. Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, touran-ul tau nu are n75 separat, si  are grup/bloc de electrovalve si este situat pe panoul dinspre habitaclu. 

20190201_221814.jpg

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minute în urmă, kosmyn_aurel89 a scris:

Din cate stiu eu, touran-ul tau are grup de electrovalve si este situat pe panoul dinspre habitaclu. 

Unde mai exact este panoul acesta si evtl cum arata ca nu am reusit sa-l identific, furtunele subtiri coboara undeva in jos in zona in care se afla turbina, pe panoul de sub bord este doar un modul compact care nu stiu ce rol are. Posibil sa fie cumva mascat in spatele bateriei si din acest motiv sa nu il vad ? Accesul este facil pa sub capota de la motor sau doar prin demontarea uneia dintre roti si a plasticului de protectie de pe interiorul aripii (nu-mi aduc aminte denumirea exacta). Mersi pentru raspuns.

Am vazut in sfarsit si poza. Este N75 in grupul ala sau este un bloc compact care nu se poate schimba decat integral, ca asa inteleg din formulare (ca nu are N75 separat) ?

Modificat de Cristian G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel bloc se schimba cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un cod dupa care pot sa-l identific si sa-l comand de aici ? Eram ferm convins ca este doar valva N75 pe care o am deja. probabil asta e motivul pentru care l-am omis. O sa incerc sa mai arunc maine o privire acolo. La cautare pe net nu reusesc sa identific totusi decat cea pe care o am deja.

 

Modificat de Cristian G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am reusit sa identific blocul, o sa verific si o sa revin cu detalii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cod in dreptul mufei, pret intre 500-700 ron in functie de cod 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit-o la mana a doua, o sa o schimb la sfarsitul saptamanii la un mecanic si o sa revin cu detalii, daca a rezolvat problema sau nu (sper si fie ok cea pe care am cumparat-o) Intrebare : este vreo strategie la demontare / montare pentru ca e al naibi de dificil accesul sub plansa de bord, e un furtun de admisie aer se poate desface doar dintr-un capat si surubul de prindere, celalalt capat e sub motor si din cauza lui nu pot ajunge la blocul de valve, unul dintre suruburi - cel din dreapta jos - nici macar nu il vad, mufa electrica nu o pot desface pentru ca siguranta este dedesubt iat de la conectorul de furtune am pierdut deja o siguranta de sarma, este prin scut daca a ajuns pana acolo. Are un cod siguranta asta (sarma de arc cred, in forma de U) sa pot sa o comand ca online nu am reusit sa o identific nici macar pe site-ul oficial de la VW ! Mi-ar prinde bine un sfat, poate reusesc sa driblez service-ul, aici in germania e amenda curata :)) . Merci mult inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca la mine nu s-a verificat, nu este Magnetventilbock-ul care are integrata valva N75, l-am schimbat cu unul identic si are absolut aceeasi manisfestare. Vreau sa-i fac un log in mers, am Carport cu licienta, ceva similar cu VCDS-ul de la Ross-Tech. Nu stiu daca pot selecta pe Measuring Blocks trei blocuri simultan. O sa revin cu detalii insa daca mai are cineva vreo idee, mi-ar prinde bine orice informatie legata deproblema asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!