Jump to content

audi climatronic


csocsi
 Share

Postare recomandată

salut. nu demult am inceput sa citesc forumul ,dar deja am inceput sa va iubesc. sunteti tari. :rolleyes:

am intilnit o problema la un audi A4 B5 1,9 TDI PD, care a fost cumparat din germania, nu de catre proprietar, iar nu indica turometrul.proprietarul a cumparat unul nou, si a fost schimbat intrun atelier de specialitate. dupa instalare mergea totul la bord , dar a aparut o problema cu climatronicul. deci indicatorul de temp. a apei nu s-a ridicat la 90 de grade , cum ar fi obisnuit, dar nici nu incalzea ca lumea. la un moment dat am observat ca ventilatorul climei mergea intruna si nu se oprea numai atunci cand se activa ECON-ul. atunci a mai incalzit motorul, dar nici asa indeajuns. am testat cu vag-com-ul, dar nu a aratat nici o eroare.

va rog sa-mi scrieti, daca ati intilnit asemenea problema, care este problema,sau unde sa caut .

mersi tare mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca temperatura "apei" nu ajunge la 90 , este posibil sa fie blocat (deschis) termostatul. De aceea nici nu "baga" caldura cum ar trebui. :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat furtuniile la motor ,inclusiv cele care intra la radiatorul de incalzire si au fost la fel de calde ,ca la una care nare nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un test pe modulul CLIMATRONIC cu VAG-Com-ul si vezi ce are defect. E cea mai simpla solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu la un VW Passat 1,9 Tdi Pd 101 CP. diagnosticul e tot acelasi, Vag-Comul nu a aratat nimic , exact cum a scris si "csocsi". Problema mare e ca aerul conditionat porneste si sub zero grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca problema e de la servo-motoarele ce dirijeaza voletul pentru aer cald-rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca problema e de la servo-motoarele ce dirijeaza voletul pentru aer cald-rece.

Treaba este ca chiar daca servomotoarele nu functioneaza, aerul conditionat n-ar trebui sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca ventilatoarele functioneaza continuu ma duce cu gandul la o functionare defectuoasa a schemei de comanda a acestora. In principiu ele sunt comandate de termostatul aflat pe radiator si de presostatul de pe circuitul de freon. Ar trebui verificat termostatul, masurat cumva pentru a elimina suspiciunea. O metoda ar fi deconectarea termostatului (de pe radiator), adica sa ii scoti conectorul. Vezi daca se opresc ventilatoarele... Daca se opresc, vezi ce se intampla cu temperatura motorului.... creste... daca da, nu uita sa opresti motorul pentru a nu depasi temperatura. Daca asta e sursa, a scapat usor - inlocuieste termocupla. Da-mi te rog codul motorului sa vad daca te pot ajuta cu schema. Simptomul asta l-am avut la TT.... A disparut dupa ce am schimbat instrumentele de bord (Instrument Cluster-ul). Nici nu vreau sa ma gandesc la asta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca ventilatoarele functioneaza continuu ma duce cu gandul la o functionare defectuoasa a schemei de comanda a acestora. In principiu ele sunt comandate de termostatul aflat pe radiator si de presostatul de pe circuitul de freon. Ar trebui verificat termostatul, masurat cumva pentru a elimina suspiciunea. O metoda ar fi deconectarea termostatului (de pe radiator), adica sa ii scoti conectorul. Vezi daca se opresc ventilatoarele... Daca se opresc, vezi ce se intampla cu temperatura motorului.... creste... daca da, nu uita sa opresti motorul pentru a nu depasi temperatura. Daca asta e sursa, a scapat usor - inlocuieste termocupla. Da-mi te rog codul motorului sa vad daca te pot ajuta cu schema. Simptomul asta l-am avut la TT.... A disparut dupa ce am schimbat instrumentele de bord (Instrument Cluster-ul). Nici nu vreau sa ma gandesc la asta.....

Cum am scris aceasta problema a aparut dupa ce instrumentele de bord au fost schimbate. O sa verific ce mi-ai scris. Tipul motorului este 1,9 TDI PD 116 CP AJM. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!