Jump to content

Vibreaza Motorul Foarte Tare


baietelu79
 Share

Postare recomandată

Salut!! sunt nou pe aici si va rog sa ma ajutati sa dezleg o mare dilema (pt mine). Passat 1.9 TDI 1999, in urma cu 2 luni de zile uneori nu pornea, si trebuia sa insist destul de mult sa porneasca (tineam contactul pus 15-20 sec), dupa ce a facut asa 5-7 ori i-a trecut si s-a cumintit, acum cand se incalzeste motorul incepe sa tremure caroseria (nu tremura mult sau exagerat, dar tremura). Ce ar putea fi si de ce? Tanpoanele de la motor nu cred ca sunt pt ca la rece nu se misca nimic totul merge perfect. Ar putea fi injectorul? dar de ce nu bate la rece? Pompa de injectie? Dar are sprint in ea, fuge destul de bine... ce ar putea fi?

Va multumesc pt atentiea acordata

Sarbatori fericite!!!

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La anii ei, presupun ca are ceva kilometri. Dar sa zicem ca asta nu are importanta; Pt faptul ca nu vroia in mod repetat sa porneasca normal, te duce cu gandul la o functionare defectuoasa a preincalzitorului de motorina (desi e ciudat ca in luna octombrie sa fie nevoie de interventia acestuia). Tremuratul nu cred ca depaseste cu mult limitele normale pt un diesel. Eu de exemplu pot vedea clar noaptea, la semafor, cum imi trepideaza farurile cand lumineaza spatele masinii din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal!

Ai dreptate, nu tremura foarte tare, dar destul de deranjant.. cati km are? chear zilele trecute a facut 100.000km, eu inca o consider tinerica :) (tinand cont de marca). Am fost ieri la porche si am vorbit cu o cunostinta despre aceasta prob, parerea acestuia a fost ca ar putea fi prob cu electro ventilatorul care porneste atunci cand porneste si AC, si tranzmite acele vibratii in caroserie, acum tre sa fac un test sa vad daca este intradevar de la electro ventilator, daca problema nu vine de acolo tre sa ma duc sa fack un test de injectie, dar in procent de 75% problema vine de la electro ventilator. Vreau sa vad de unde vin acele vibratii si sa rezolva prob, sa nu mai provoace si o alta belea. In legatura cu pornirea..? am fost saptamana trecuta la RAR si cu toate ca trecuse ceva timp de cand nu a mai vrut sa porneasca, asteptand la rand la o coada destul de mare tot porneam si o opream la un moment-dat nu a mai vrut sa porneasca... am crezut ca, mor ma gandeam ca nu mai vrea sa porneasca si ca acolo va fi sfarsitul imi era o rusine de nu pot sa-ti spun, ma rog intr-un tarziu a pornit si nu a mai facut prob... este jenant ca un passat sa fac mofturi la pornire, ma simteam ca intr-o dacie de 30 ani. Atunci am fost mai atent si am observat acele trepidatii, si vreau sa rezolv aceasta prob sa evit acele situatii.

Multumesc pt idee

bafta multa si la mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut si eu aceleai simptome legate de trepidatii, dar s-a dovedit a nu fi nicio problema!!! Plecam dimineata spre servici(dupa ce stateam putin la incalzit evident) si la primul semafor(cel tarziu al doilea)adica vreo 2-3 km, incepea sa tremure mai tare masina. M-am sperait putin(pentru inainte am avut Dacie si cand incepea sa tremure mai tare era bai, adica ceva infundat), dar apoi am observat ca turometrul oscileaza putin. Am intrebat un prieten si mecanicul si stupoare: Este de la soc, care dupa ce se incalzeste putin motorul se dezactiveaz, implicit scade turatia si de aici trepidatii mai mare.

Sper ca si la tine sa fie la fel!

Numa bine si Mery X-Mas!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara la toata lumea ! Sunt nou pe acest forum si am si eu o intrebare legata de vibratia motarului meu atat la relanti, cat si in sarcina.

Mai exact, la relanti imi vine sa- l tin cu mana sa nu cada (poate un pic exagerat),iar in sarcina incepand cu 1800 de rpm huruie destul de tare.

Acest huruit dispare la viteze mai mari, peste 100 km/h.

Cam ce ar putea fi ? De la service mi s-a spus ori volant, ori injectoare .

Cer scuze moderatorilor daca am postat unde nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi vibreaza motorul. Am postat aici pt ca in service mi s-a spus ca aproape sigur este volant.

Masina nu vibreaza la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu noi informatii si anume , ca am schimbat racordul flexibil de pe esapament si se pare ca un pic din zgomot s- a mai redus. Mecanicul mi- a spus ca am suportul dreapta la cutia de viteze mai slab decat cel de pe stanga. Este posibil ca acea vibratie sa fie si din acest suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa schimbati tampoanele de la toba de esapament. Mai era un topic despre asa ceva si cica asa s-ar rezolva aceasta problema intalnita des la passat si mai ales la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am inlocuit racordul flexibil si suportii de la tobe( 4 bucati). Rezultatul a fost o ameliorare a acelui huruit. Cred ca voi inlocui si suportii de la cutie sa vad ce se intampla dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat un suport de la cutie (cel de pe dreapta), a fost mai slab decat celalalt si vibratiile si huruitul s-a mai redus .

Astazi am inlocuit si suportii hidraulici ai motorului si surpriza mare : vibreaza mai rau ca inainte !?????????

Inginerul de la service a spus raspicat volant.

Oare asa sa fie ?

Are cineva idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa jignesc pe nimeni si cred ca unele probleme nu sunt usor de diagnosticat, dar mai crezi ceva din ce spune inginerul ala dupa ce ti-a schimbat atatea piese degeaba? E clar ca nu stie nici el, bajbaie si incearca sa o nimereasca.

Ar putea sa fie volant, dar ce te faci daca o schimbi si face in continuare? Parerea mea este sa incerci si alt service, poate chiar o diagnosticare la reprezentata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, ma voi duce si la reprezentanta Skoda, vw nu avem in Targoviste.

Multumesc pt sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea vibra foarte tare la relanti, mi-au siz ca e volant doar dupa ce s-a blocat tot motorul (s-a spart volant si a impartiat arcuri, a blocat tot plus electromotorul). Ai grija ce faci ca poti ajunge pana la arbore rupt, cutie sparta, etc. Eu zic sa mergi cat mai putin si sa afli ce e cu masina ca o poti distruge din cauza volantei :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ma fac inteles si mai bine, la ora actuala vibreaza toata masina destul de tare atat la ralanti, cat si in sarcina,dar nu la plecarea de pe loc. Zgomotul care vine din compartimentul motor fiind asemanator cu al unui tractor.Vibratia este mai accentuata pana la turatii de 2500 rot/min. Maine merg la reprezentanta Skoda si daca se confirma diagnosticul de volant blocata, voi da comanda de kit ambreiaj si am sa-l schimb.

Toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui masina pe o rampa si sa tii tu de toate alea si poate iti vei da seama de unde e problema, eu merg pe idea ca e de la esapament. La mine fiind si cutie tiptronica imi vibreaza simtitor de bine si la un service m-am bagat sunb ea si am vazut ca toba aia mare si dreptunghiulara de sub masina "zorzonea" in transa ceva atunci cand era la relanti sau cand o puneam in sarcina pe drive. Cred ca am sa mai insist sa vad daca e numai de acolo sau mai e de pu undeva de la motor pana la evacuare. Stiti cumva ce sa aiba acea toba in interior de zornaie asa urat? Cam cat costa asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la reprezentanta Skoda. Au pus masina pe tester: injectoarele sunt ok si anume au urmatoarele valori.

1- "-0,48"

2- "-0,44"

3- "+0,36"

4- "+0,42"

Urcat pe elevator - totul OK.

Diagnostic : volant dezechilibrata.

Constatarea mea: cu motorul cald, dupa un drum de 130 km caroseria vibreaza mai putin. In schimb are un sunet ciudat , metalic, la oprirea motorului si la pornire( daca nu calc pedala de ambreiaj).

O sa incerc sa ajung si la Ploiesti la reprezentanta Volkswagen, sa vad ce spun si cei de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca se mai plang oamenii cu un zgomot provenit de la EGR pe un tread sticky

face galagie in special la decelerare si semisarcina in turatii reduse, nu strica sa-l citesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema trepidatiei rezolvata prin inlocuirea volantei cu una noua (LUK).

Am avut si o surpriza neplacuta , in momentul in care a fost data jos cutia si s-a facut verificarea volantei vechi am constatat ca 2 din suruburile de strangere ale acesteia erau desfacute ( unul se mai tinea in 2-3 ganguri ) !!!!!!!! Ce s-ar fi intamplat daca ar fi iesit de acolo ?

Toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Umbla la un moment dat o poveste cu un taximetrist decapitat de o volant care scapat din prindere, dar nu cred ca este adevarata desi peste 5 kg cat are ea, combinate cu cateva mii de ture si coroana de dinti pe care antreneaza pinionul demarorului par a fi destul de periculoase...

In cel mai bun caz daca se desface (putin probabil mai ales ca suruburile se schimba la fiecare interventie) va sparge cu siguranta carcasa ambreiajului, va lua cu ea soarele si discul si probabil va deteriora axul discului de ambreiaj si poate o carcasa a cutiei, si rulmentii axului. In cel mai bun caz.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut! Am si eu o problema cu trepidatiile la un Passat din 2004, cutie tiptronic, 1.9 TDI. Simptomele sunt urmatoarele: in mers dau drumul la acceleratie si in momentul cand o accelerez din nou, mai tare sau mai incet (acelasi lucru)masina incepe sa tremure un interval de timp foarte scurt. Acest tremurat nu este permanent in timpul rularii, este doar un prag anume care de fiecare data apare la acelasi interval ( de turatie sau viteza )si pe care il simt in pedala de acceleratie. De fiecare data stiu ca urmeaza acel prag de tremurat. La relanti masina nu are nici o trepidatie, de asemenea daca merg sport cu masina nu mai apare, masina se comporta destul de normal in rest, exceptand tremuratul asta la un moment dat. Am schimbat tamponul motor din fata, dar tremuratul este la fel. Am verificat si tampoanele hidraulice si par OK. Trmuratul asta mi-a aparut acum un an, dar nu a fost atat de enervant si m-am gandit ca fiind cutie hidramata, tremuratul apare cand este intre viteze si cutia nu stie ce treapta sa aleaga. Cand merg in rampa face mai des asa pentru ca nu am o viteza asa mare si asta inseamna ca face pana la viteza de 100 km/ora. De asemenea trepideaza cand dau cu ea in gropi, de aceea cred k este totusi ceva legat de centrarea motorului cu cutia de viteza. Va multumesc anticipat pentru pareri, sper sa ma ajutati sa descopar si eu problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine dupa parerea mea cred ca este volant,asa am patit si eu numai ca eu am cutia manuala si e mai simplu sa-ti dai seama,dar simtomele sunt cam aceleasi la mine trepida cand plecam cu a1-a d pe loc si cum ai zis tu in rampa trepida mai tare,dar oricum cred ca volant este

scuze ;volant; am scris volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foaaaaaarte corect ! Poate ne explici si unde e volantul la hidramata.:icon_thumright:

m-am gandit ca fiind cutie hidramata...

Passat 2004, intreruperea semnalata de tine poate avea multe cauze. E foarte usor sa ne dam cu parerea, dar e foarte greu de "nimerit" adevarata cauza. Eu mizez pe un injector prapadit.

Dar cel mai bine consulti un mecanic care sa si verifice cate ceva.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un Passat din 2002 cu aceleasi caracteristici ca al tau (1.9 TDI, 131 CP, cutie automata, etc).

Si am aceeasi problema: in general in rampa incepe si trepideaza usor, sau la viteze intre 100 - 120 km/h in general.

Ai aflat cumva ce ar putea produce aceste lucruri?

Eu am fost la un service din Bv. si am schimbat 2 brate inferioare, un tampon de motor fata, am facut geometria si acum mi-au zis sa schimb si o planetara ca are putin joc si ca aia ar fi cauza (destul de costisitor pana acum).

Personal incep sa ma indoiesc de ceea ce imi recomanda mecanicul de la acest service.

Eu am suspectat volant sau distributia (dar nu sunt specialist si e doar o parere...). Inca astept sa ma lamureasca si pe mine cineva :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stiu si eu ca pot fi multe cauze, tocmai de asta mi-e frica: sa nu cheltuiesc foarte multi bani cum fac de obicei. Am mai facut incercari pe bani multi cand am avut provleme cu servo-dorectia, dupa ce m-au zapacit mecanicii si pana la urma le-am incercat pe toate. Nu mai vreau asta. Astazi am mai fost in teste cu ea sa imi dau seama mai bine cand incep trepidatiile si am sesizat ca face in treptele 3 si 4, mutand schimbatorul cand pe "D= Drive" cand pe tiptronic si nu face cand trece dintr-o treapta in alta ci chiar in vitezele respective: 3 si 4. Aceeasi constatare: tremuratul nu apare daca o conduc sportiv; chiar i-am dat in gura si am mers cu 160km/ora extraordinar de frumos. Are o sete de viteza...... Daca merg si eu ca omu' imposibil sa nu nimeresc pragul acela cu trepidatul, care precizez inca o data ca este foarte scurt ( 2 secunde). Am fost la un mecanic sa schimb 2 bucse la bratele inferioare, tamponul motor fata si l-am intrebat care poate fi cauza si mi-a zis ca nu ar avea ce decat de la cutie, fara o verificare amanuntita, dar banuiesc ca ar face si zgomot daca ar fi stricata sau as pierde ulei. Daca ar fi de la injector banuiesc ca mi-ar face in continuu si nu doar intr-un anumit moment. Un mecanic de cutii hidramate din Timisoara foarte renumit mi-a spus sa schimb cauciucurile de pe fata pe spate deoarece pot fi ovalizate jantele, dar eu am cauciucuri noi si echilibrate.... Mai astept pareri!

volant din cate am vazut eu are....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi ovalizate jantele nu ar trepida si la 160?

La fel ca tine am testat si eu si intr-adevar nu se mai simte nimic peste 120 sau 130 (in functie de sarcina probabil?).

Daca ar curge ulei din cutie ce legatura are cu vibratiile? (experienta mea limitata nu ma ajuta sa fac nici o legatura).

Eu am observat la a mea ca incepe sa trepideze atunci cand sunt intre 100 - 120 si e ca si cum motorul "se batzaie" pe sasiu prea tare.

Totusi tind sa cred ca e ceva legat volant sau de tampoane (fie la motor fie la cutie).

Dar la fel ca tine astept pareri si eu de la cei mai experimentati. Poate cineva s-a mai lovit pana acum de asa ceva. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!