Jump to content

Se aprinde martor ulei !


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

Problema cu martorul de ulei este tipic la golfuri. Aceeasi problema am avut o si eu pana am scos mufa de pe bulb si l am pus la masa. asta bineinteles dupa ce am verificat presiunea la in serviz, de atunci nu mai am probleme. Urmeaza sa schimb bulbul,dar pana atunci umblu asa . Asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai15mai

    14

  • DRX

    6

  • paul-vw

    6

  • omu_negru84

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

adrianviperdodge2012

off:hai sa fiu eu dalmatianul cu nr 101:)))

on topic: si acum fara sonda ce consum ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi tipic pentru golfuri, dar eu zic să sufli şi-n iaurt când este vorba de ulei. La tine zen7979 este ok cât de cât pentru că ai determinat cauza, dar adrianviperdidge2012 până nu ştii care este cauza aprinderii martorului ar fi recomandat să nu mai circuli cu maşina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

afrianviperdodge2012 consumul este undeva pe la 8-9 in oras si 6-7 in afara mers normal, adica 90-110. apropos vad ,ca ai acelasi model cu al meu, cat trebuie sa fie consumul normal? sau cel putin cat ai tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Pana acum 6-7 luni luni aproximativ zic,aveam consum mediu(5,5-6% extraurban si 9-10 % oras-urban),dar de ceva timp simt ca scot bani numai la benzinarie,mi-a mancat de la buzau la predeal si inapoi,(350 km) undeva la 35-40 L de benzina ceea ce e enorm,la un mers de 90-110 maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci comparativ cu golful tau eu zic ,ca stau bine cu consumul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am rezolvat problema cu acel martor de ulei care se aprinde aiurea...am vandut masina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut , Am si eu o problema legata de martorul de la ulei .

 

Dupa ce pornesc masina  , imediat dupa cateva secunde .. martorul se aprinde /se stinge .  si incepe sa piuie  .

 

De atunci nu am mai pornit masina , nu as vrea sa se intample altceva .    astept si eu un raspuns . Mersi mult si sarbatorii fericite .

Modificat de CrossoverCLS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut(off topic) vreau sa incep cu o poveste, un g3 19 D, 1Y . in mers la 70Km/h incepea sa-i tiuie(martoru de ulei aprins),a vrut sa porneasca masina a 2 zi si nimic,a ajuns la service cu masina tractata si raspunsu a fost(calat motoru pt ca nu-i mai facea ungerea"axa cu came blocata,ulei ioc").  verifica nivelu la ulei!!

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica nivelu la ulei!!

INAINTEA FIECAREI PLECARI LA DRUM!! Mai bine un caracter "de mos" cum ar spune anumiti "shmekery" si cu un pas inainte decat sa va treziti cu masina pe post de bibelou!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat uleiul este bine pe joja .  am mai si completat .    dar tot la fel imi face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, daca pornesc dimineata pe ger la prima cheie (pornind greoi) pulseaza 1-2 ori becul la ulei apoi se stinge. Daca nu o fortez si la prima cheie renunt dupa 1-2 invartiri si o pornesc la a doua cheie nu mai exista nici o problema. Mentionez ca totusi am pornirea putin greoaie si vara dar nu o fortez niciodata sa porneasca din prima cheie. Incearca asa: dai la automat, o lasi sa invarta scurt 1-2 ori apoi iei contactul. Pui din nou contactul, lasi sa se stinga becurile si o pornesti. Banuiesc ca pe gerul asta e normal sa se mai intepeneasca si ea putin stand pe loc. Salut si la multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la multi ani .        o sa incerc si asa , mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, daca pornesc dimineata pe ger la prima cheie (pornind greoi) pulseaza 1-2 ori becul la ulei apoi se stinge. Daca nu o fortez si la prima cheie renunt dupa 1-2 invartiri si o pornesc la a doua cheie nu mai exista nici o problema. Mentionez ca totusi am pornirea putin greoaie si vara dar nu o fortez niciodata sa porneasca din prima cheie. Incearca asa: dai la automat, o lasi sa invarta scurt 1-2 ori apoi iei contactul. Pui din nou contactul, lasi sa se stinga becurile si o pornesti. Banuiesc ca pe gerul asta e normal sa se mai intepeneasca si ea putin stand pe loc. Salut si la multi ani!

scoate-i uleiul si baga unul cu grad gen 0W... de calitate si un filtru la fel, gen Purflux. eu in Mann nu am incredere dupa ce 2 filtre mi-au produs aprinderea continua a becului.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la urmatorul schimb, peste vreo 4-5000 km sau la primavara. Momentan am cam 12-13.000 cu 10w40 parca, Mobil Super nu stiu cun. Nu eram prea in tema cu uleiurile dar cu siguranta la urmatorul voi fi mai generos cu rosia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tu ai momentan 12-13000 km cu uleiul 10w40 si vrei sa-l mai duci inca 4-5000 km? Sper ca n-am inteles bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un 10w40 BUN se schimba sub max 15 000 km si asa fortat sa zici ca nu iti chiar bati joc de motor.Uite asa se distrug motoare bune :(

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...serios?! Haideti maa mi-ati stricat seara. Ma faceti de ma duc sa dorm in masina. Astia 13.000 km i-am facut in 8 luni si... Schimb de 2 ori intr-un an uleiul?! Ce aiurea, ar trebui sa o las mai moale cu sofatul... Ma apuc de strans bani pt schimb! App nu consuma ulei absolut deloc, sa incerc un 5w40? Msi din nou! vwforum rullz!!!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as vrea sa continuam discutia offtopic, insa fiecare face cat crede cu uleiul. Golful meu n-a trecut niciodata cu ulei 10w40 de 10-11000. Recomandat este ca uleiul se se schimbe la 10000km sau un an, depinde care se implineste prima. Si DA! schimbi de 2 sau de cate ori este necesar uleiul intr-un an daca faci multi km. Eu faceam 24000km si faceam de 3 ori schimbul. Un schimb de ulei la golf 3 cu ulei 10w40 este aprox 100 lei (+sau -).

Colegul de mai sus zicea de ulei BUN, insa la cate sunt contrafacute nu poti fi sigur si mai bine schimbul mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema era de la senzorul de presiune , ( de langa joja ) sper ca am zis bine . Am dat mansonul ala jos si era desfacut un fir dupa papuc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic:  exact asta vroiam sa-ti scriu mai devreme sa verifici mufele. firele,datorita timpului se mai rup"desprind" multi km in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok V@sy, merci frumos si scuze ca am fortat putin nota spre off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata baieti am comandat 4L de Castrol 10w40, filtru ulei si aer Mann. Sa nu mai spuneti ca "asa se strica motoare bune"! vwforum rullz!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Recent Am Schimbat Garnitura de La Capacul unde se afla Tacheti si de atuncea imi bate un tachet + ca mi se aprinde si martorul de la Ulei.Tin sa Mentionez am un Golf 3 An 94 Motor 1.8 Tip ABS de 90 Cp. Dupa ce mi sa aprin Martorul de la ulei cineva mia recomandat sa schimb BUlbu De Ulei.Asa ca mam apucat Am observat ca pe filtru de ulei am 3 Bulbi Iam schimbat toti 3 Si degeaba. Ma ajuta si pe mn cineva sa rezolv Problema?

Modificat de MutuVw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!