Jump to content

Se aprinde martor ulei !


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

mihai15mai griu si albastru trebuie sa ai, nu inteleg de ce a pus negru dar in fine, oricum e cel mai bine sa respecti culorile ca au si ele un rol.Fiecare culoare are anumiti bari daca ai obs in foto postata de mine mai sus.

noss inlocuieste sondele de presiune la ulei, citeste cateva topic-uri mai de sus si-ti dai seama despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai15mai

    14

  • DRX

    6

  • paul-vw

    6

  • omu_negru84

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

mihai15mai griu si albastru trebuie sa ai, nu inteleg de ce a pus negru dar in fine, oricum e cel mai bine sa respecti culorile ca au si ele un rol.Fiecare culoare are anumiti bari daca ai obs in foto postata de mine mai sus.

noss inlocuieste sondele de presiune la ulei, citeste cateva topic-uri mai de sus si-ti dai seama despre ce e vb.

Multumesc de raspuns, eu acum cautam pe cineva care sa aiba motor 1.6 AEA sa-mi confirme culoarea senzorilor. Pe mine ma bagase in ceata ETKA cu senzorul gri pe care mi-l arata undeva in zona filtrului de ulei cand de fapt el e pe aceeasi linie cu senzorul albastru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Acum dupa schimbarea senzorilor de presiune imi palpaie doar la relanti dupa ce fac un drum solicitant imi palpaie martorul la relanti, cum accelerez dispare, tin sa mentionez ca m-am trezit cu nivelul uleiului pe minim, in 2500km am bagat 500ml pe cand inainte cu vechiul ulei mi-a mancat 400ml la 10.000km. Tind sa cred ca e uleiul prost. Cum pot sa verific daca uleiul nu e in parametri cand se infierbanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform schemei cei 2 senzori sunt numerotati cu 2 si 34. Senzorul cu 2 conform tabelului este albastru de 0.25 bari iar senzorul 34 este de culoare verde de 0.9 bari.

post-44347-0-12909500-1334737793_thumb.j

post-44347-0-46534900-1334737800_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pus senzorii care trebuie atunci te asteapta ori o segmentare a motorului ori un schimb de ulei cu proprietati mai vascoase la cald adica 15W40. Banuiesc ca acum in motor ai 10W40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform schemei cei 2 senzori sunt numerotati cu 2 si 34. Senzorul cu 2 conform tabelului este albastru de 0.25 bari iar senzorul 34 este de culoare verde de 0.9 bari.

In Etka imi da albastru si gri. Acum nu stiu de ce e verde in tabelul tau poate de-alungul timpului i-au schimbat culoarea.senzor.jpg

Daca ai pus senzorii care trebuie atunci te asteapta ori o segmentare a motorului ori un schimb de ulei cu proprietati mai vascoase la cald adica 15W40. Banuiesc ca acum in motor ai 10W40

Da acum in motor am castrol magnatec 10w-40, dar totusi segmentii astia se duc asa dintr-o data? Nu se incepe cu consumul treptat al uleiului? Altii mi-ar mai fi zis ca e posibil sa fie dusi cuzinetii la biela, dar ce treaba au cuzinetii cu presiunea uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam are,daca cuzinetii sunt uzati se face joc intre ei si biela sau arbore si pe acolo se pierde presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa se fi schimbat culorile dar trebuie sa lucreze in parametrii aia de presiune neaparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pus senzorii care trebuie atunci te asteapta ori o segmentare a motorului ori un schimb de ulei cu proprietati mai vascoase la cald adica 15W40. Banuiesc ca acum in motor ai 10W40

Nu inteleg cum puteti fi asa fara nici o logica, sau nu ati vazut niciodata un motor? Nici la scoala nu ati invatat macar notiuni elementare? Ce legatura poate fi intre segmentare si presiunea uleiului? Nici una, absolut nici una. Segmentare inteleg sa amintesti de ea in cazul unui consum de ulei, dar nu la o lipsa de presiune.

Sau va mirati ca mecanicul zice de cuzineti la lipsa de presiune. Are dreptate. Pompa de ulei trimite uleiul prin interiorul arborelui cotit si sunt gaurele in dreptul fiecarui cuzinet pe care se sprijina arborele sau cuzinet de biela care duce la pistoane.( cuzineti de palier si de biela). Nu sunt rulmenti acolo. Daca cuzinetii sunt uzati, uleiul pierde presiunea. Bine, daca ajungi sa desfaci motorul, schimbi tot, chiar si segmentii dar doar asa ca sa fie facuti.

Atentie, becul de presiune ulei se aprinde daca scade presiunea sub 0,3 bari, nu la 0. Asa ca poti sa mergi chiar ani cu becul palpaind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a da cu bata in balta si a face supozitii vezi ca acest coleg al nostru avea si pierderi de ulei. Si mai usor cu afirmatiile de neam prost. Din aceasta cauza suntem aici sa ne dam cu parerea, daca este gresita ne poate corecta oricine dar nu asa cum o faci tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult baieti pt raspunsuri.

Nu cred ca sunt neaparat pierderi de ulei, e un consum marit fata de uleiul vechi, cu uleiul vechi mi-a mancat 400ml in 10.000km iar cu asta in 2500km mi-a luat deja vreo 600ml. Acum revenind la cuzineti, cum as putea sa-mi dau seama daca-s uzati sau nu, scot vreun zgomot aparte? Asta iarna cand am pornit masina la -22 de grade s-a auzit un croncanit metalic timp de doua secunde si cam dupa 1000km a inceput sa-mi tipe martorul in bord, azi prin oras nu mi-a tipat deloc insa la un semafor cand eram la relanti s-a auzit iarasi acel croncanit timp de doua secunde timp in care mi-a vibrat si masina mai puternic ca si cum ar fi agatat in ceva..... Sa fie asta un semn al cuzinetilor uzati sau chiar pocniti? Exista vreo sansa sa fie cuzinetii rupti?

Am mai observat o zona "uda" undeva in zona distributiei, spatele carcasei de plastic(dinspre blocul motor) a distributiei este murdara("uda") cu un lichid combinat cu praf nu stiu sigur daca e sau nu ulei.... ma gandesc ca o fi antigel de la schimbul distributiei desi a trecut mai bine de un an de cand a fost schimbata distributia.....

Ma gandeam sa schimb uleiul si filtrul dar mi-i sa nu-mi faca la fel si sa arunc banii aiurea schimbul de ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna e posibil sa auzi acel zgomot la temperaturi asa scazute din cauza vascozitatii uleiului plus ca senzorul de presiune se va aprinde un pic pana face pompa presiune, dar acel zgomot a fost de la tacheti care sunt hidraulici si se amorseaza. Dar ca sa fi mai sigur verifica sa vezi pe unde mai ai scurgeri de ulei si fa un test de compresie pe fiecare cilindru si cam iti dai seama care ar consuma ulei dupa uzura lor.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel zgomot metalic care a tinut doar doua secunde nu s-a auzit din zona tachetilor, stiu cum se aud tachetii cand nu au ulei, zgomotul ala a venit din partea jos a motorului cel putin asa cred, acum la cum se transmite zgomotul..... Cred ca voi schimba uleiul si filtrul iar daca nu e de la asta merg cu el asa si daca se va duce motorul cumpar altul de la dezmembrari si asta e, m-am saturat sa tot bajbai la el si sa nu rezolv.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este careva cu asa probleme?

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au aceasta problema si au schimbat senzorii de presiune fara remedierea problemei sa schimbe uleiul si filtrul de ulei, se pare ca la mine asta a fost problema, aveam un ulei prost in motor cand l-am scos mirosea a ars si ca sfat feriti-va de Castrol magnatec 10w-40 HC-syntese la 5L, de asta am avut in motor si mi-a facut probleme incepand cu 2000km(m-am bucurat ca e mai ieftin :grrrrrr: ). Am pus Castrol magnatec 10W-40 semisintetic la 4L si motorul se aude mult mai silentios fara sa-mi mai tipe nimic in bord indiferent de turatie, viteza.....

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sal Man :)) si eu am un golf la fel ca al tau si fac singur schimbul de ulei 10/40 filtru mann 719/30 in legatura cu senzorul de ulei e simplu

Sal Man :)) si eu am un golf la fel ca al tau si fac singur schimbul de ulei 10/40 filtru mann 719/30 in legatura cu senzorul de ulei e simplu http://www.onauto.ro...r presiune ulei

post-107499-0-04990300-1347828088_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , vad ca sunt probleme cu martorul , am si eu aceeasi problema , am schimbat senzorul de ulei , cel de 1,4 bari , am sa il schimb si pe celalalt de 0,3 bari, ideea este ca la drum lung dupa vreo 300 km incepe buzerul sa se auda si becul sa se aprinda , in oras nu patesc asa . Sa fie pompa dusa sau sa pun ulei 15w40, motorul nu imi consuma ulei . Astept o parere, mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitasem sa spun ca in oras mi se aud si tachetii cand subturez motorul ... :(

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut baieti acum cateva luni de zile am avut o problema dupa ce plecam de pe loc la 5 minute mi se aprindea in bord martorul de ulei si clipea dar motorul mergea la fel fara sa se simta o vreo schimbare. Dupa ce opream motorul si il lasam sa zic 1 ora si porneam la drum numai aparea martorul. Puteti sa imi sa imi dati un sfat sau cu parerea de la ce putea sa fie, mentionez ca acuma nu am mai avut probleme cu martorul dar o cam inceput sa pape ulei babuta. Va multumesc astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. am si eu nevoie de un sfat in ceea ce priveste martorul de ulei de la bord care mi se aprinde atunci cand o turez in urma unei urcari, sau in curbe bruste. Am facut sambata un test de diagnoza pe calculator si a fost ok totul. asadar exista vreun motiv pt care mi se aprinde doar acel martor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
adrianviperdodge2012

Am urmatoarea problema:pe parcursul unui drum de 400km,masina mea a inceput sa faca "fitze" in sensul ca dupa 10-15 km maxim dupa ce am plecat de acasa(implicit dupa ce motorul a fost rece toata noaptea),a inceput sa se aprinda martorul ULEI in bord,a inceput sa licareasca,a facut sunetul ala de 2-3 ori si s-a oprit,apa era in parametri buni.am oprit si pana la urma s-a calmat.Dupa inca vro 80-100 km (dintre care 7-8km-full boost)a luat-o iar "boala piuitului":adica s-a pornit sa imi aprinda marotrul ulei in bord si 5-6 minute nu m-a lasat deloc,asta pana cand am oprit.ce am observat eu:ca in cazul 2)dupa ce nu s-a mai oprit din urlat"saracul martor din bord",nu mai aveam acelasi top speed( de 170kmh normal,ci undeva la 140-145) si atat.Oare sa fie de vina uleiul sau este o eroarelegata de senzorii uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi tu îi dai "top speed" cu martorul de ulei aprins :nono: . Poate săracu motor chiar nu are presiune de ulei. Şi dacă asta este cauza şi nu vreo eroare până la urmă o să facă poc ca să nu punem la socoteală ce uzuri ai căpătat pe la cuzineţi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat uleiul? ce treaba are apa cu uleiul?

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Uleiul de cine e racit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!