Jump to content

Se aprinde martor ulei !


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

DRX - am inteles ca problema la tine e la turatie mare. Senzorul de pe filtru trebuia sa fie gri (0.9bar). El este cel care iti face sa clipeasca becul la turatie mare. La cel de pe filtrul de ulei daca ii scoti firul si il pui la masa nu ar trebui sa mai clipeasca becul (la turatii mari).

Cel de pe chiulasa lucreaza invers - daca pui firul la masa incepe sa clipeasca becul la relanti.

Schimba intai senzorul ca oricum nu il ai pe cel care trebuie. E 20 lei aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai15mai

    14

  • DRX

    6

  • paul-vw

    6

  • omu_negru84

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc pentru sfaturi !!! :icon_cheesygrin: :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema cu martorul de ulei, mam trezit deodata cu el aprins (mergeam cam in 3000 ture cu o sanie plina agatata de masina apa la 90') am oprit masina , mam uitat la nivel ulei era bine, am pornit am mai mers cam 1 km fara probleme.dupa care dupa 10-15 km parcursi mi se aprindea martorul. ma piunea cam 1 min... se aprindea iar in 5 min(piunea min bune) se stingea si tot asa. am mers la mecanic a schimbat sondele amandoua(culoare /cod corect) a desfacut baia a curatat sorbu( ce a mai facut el pacolo) a facut el ~150km cu ia zice ca ia mai licarit doar odata(scurt) , eu de obicei merg mai mult prin oras cu masina deci rar sar de aia 10 km. acum cand am sarit si eu de 10 km mi sa aprins iar ledul piunind cam 2 secunde, o pauza mica si iar 2 secunde si sa oprit nam mai mers decat vreo 2 km at cu masina , la intoarcere nu sa mai aprins . schimbu de ulei e facut acum 3000 km cu filtre cu tot( nume filtru si ulei o sa pun mai tarziu) acum care e problema , mecanicu zice sa schimb pompa de ulei dar eu nu cred ca e de la pompa am facut 500km cu problema asta, calam motoru demult cred eu. poate fi din bord??? pentru ca uneori mi-o mai ia razna ceasul de la benzina, se plimba acul cum vrea el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ulei nu stiu cu ce sa te ajut ca si eu mai am probleme...dar cu bordu da.

desfa bordu..scoate`l din locas..apoi prinde manunchiu ala de fire cu o clema deaia "soricel" :-? ( se folosesc de obicei la curent electric) si prinde clema aia de ceva plasticuri din spatele bordului astfel incat sa le tina trase firele care intra in bord......ceasurile o iau razna din cauza ca nu sta mufa aia bine prinsa acolo......le ajunge si lor de atata timp in folosinta..soare..etc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate trebuie sa revin din nou cu aceiasi problema la fel ca cea descrisa mai sus,de fapt azi sa repetat acelasi scenariu,dupa un parcurs de 10 km sa aprins din nou martorul la ulei in momentul cand las motorul la relanti,am tras papucul acela de la sonda si sa stins,am pus papucul la masa si sa aprins din nou,daca turez putin motorul se stinge,ce poate fi de vina?ce pot sa fac?

sa caut un manometru sa verific presiunea la ulei? ce presiune trebuie sa am cu motorul la 90 de grade? poate fi sorbul infundat? sau poate chiar pompa sa nu mai bage presiune? Sunt multe semne de intrebare ,astept in continuare sfaturile si sugestile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost curatat sorbul nu cred ca e din cauza lui, pretul unei pompe de ulei noua e de aproape 400ron, caz in care mai pui inca pe atat si schimbi motorul cu totu si ai un motor pt piese, daca ar fi de la pompa de ulei nu daramam motorul dupa peste 500km parcursi cu acea problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o mare problema cu martorul de ulei. A inceput asta iarna prima data, eram prin oras si a inceput sa-mi tipe pentru 5secunde dupa care tacea, mai mergeam cateva sute de metri iar tipa, am verificat nivelul uleiuilui era in regula. Mi-a mai tipat de vreo doua ori in alte drumuri si m-a lasat pana acum cand am plecat la drum lung, in 150km cred ca mi-a tipat de vreo 20 de ori cate 2-3 secunde maxim 5 pt ca acceleram sau schimbam intr-o treapta inferioara ca sa maresc turatia, incepea sa tiuie doar cand era in intervalul de turatie 2000-2200RPM cum treceam pe turatie mai mare tacea. I-am dat si 5000Rpm dar tot la fel mi-a facut.

Ce ar putea sa fie, sa fie uleiul prost? Am Castrol magnatec 10w40, mi l-a adus cineva din germania si chiar are codul de producator de germania.

Daca s-a mai confruntat careva cu problema asta sau daca sunt useri ceva mai experimentati in mecanica ii rog sa ma ajute cu o parere.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit acelasi lucru...imi tiuia peste 2000 rpm.

cel mai probabil este sonda de presiune (bulbu de ulei)..vezi ce culoare are cel de pe masina si inlocuieste`l cu unu tot de aceeasi culoare. nu stiu cum si unde sunt puse pentru ca eu am diesel iar tu benzina...

eventual ca sa verifici ia firu de la sonda..pune`l pe masa masinii..tureaza apoi motorul si vezi daca mai tiuie..iar daca nu mai tiuie este sigur sonda de presiune...

a postat SethBv mai in sus o poza cu sonda...ma gandesc ca tot ceva de genu va fi si la tine :D

Modificat de DRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat sondele,am curatat sorbul,am facut schimbu de ulei 10w40 , martorul de ulei ca si la mihai15mai se aprinde cand apa a ajuns la 90grade doar daca motorul ruleaza intre 2000- ~2500rpm, daca motorul nu trece de 2000rpm, nu scade sub ~2500 sau trecerea dintre cele doua valori e brusca martorul nu se aprinde. sa fie pompa de ulei sau ceva electric... cum aflam ca am obosit sa tot dau bani degeaba, mecanicul mi-a zis sa schimb pompa de ulei ,dar daca o schimb si pe aia degeaba .. asteptam un raspuns inspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce naiba e cu martorul asta, am facut mai multe drumuri mai scurte de vreo 25-30km, n-a tiuit deloc indiferent de turatia la care eram. Cum am iesit la un drum mai lung iar a inceput sa ma streseze la 2000-2200rpm, cum acceleram cum nu mai suna, cand am ajuns acasa in parcare la relanti clipea martorul fara sa tipe. Maine o sa-i fac o diagnoza sa vad ce-mi arata.

Totusi nenorocitul ala de senzor de presiune daca e busit n-ar trebui sa-mi faca figuri tot timpul? Face doar cand ii tuna lui? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul... se subtiaza la temperaturi ridicate. Verifica cum stai cu antigelul (echipamentul de racire in general), apoi verifica uleiul, de cand nu l-ai schimbat sau ce ulei ai pus. Accelarand crestei turatia si respectiv presiunea si astfel nu mai tiuia. E vorba de un cumul de senzori acolo: la turatia X, presiunea Y, viteza samd. Vezi poate mergi subturat, cu a 5-a la 1500... + uleiul vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul e ok G12++ pe original de la reprezentanta VW, temperatura lichidului de racire e maxim 90 de grade, n-a trecut niciodata de 90 de grade, uleiul are 2000km de cand l-am schimbat si e castrol Magnatec 10w-40 cu filtru de ulei pe original. Subturat nu merg, schimb la 3000rpm si o tineam de obicei la 2000-2200rpm dar acum cu senzorul care tipa stau tot timpul in 2600-2800rpm ca sa nu ma mai streseze.

Am sa incerc sa-i fac o diagnoza desi nu cred ca imi va arata ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati folosit careva filtre ALCO? ati avut probleme cu ele? mi-a adus cineva si is dubios de eftine (13 lei ulei si 20 aer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de ulei cat de tare se strange? e suficient daca il strang doar cu mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il strangi cat poti cu mana. Inainte sa-l pui ungi garnitura cu ulei.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va rog daca puteti sa ma ajutati ,am o problema care ma dispera de vreo 3 saptamini dupa ce merg cu masina ( un golf 3 din 1995 motor benzina 1600cmc) aprimativ 50 -60 km mi se aprinde intermitent becul la ulei si ma avertizeza semnalul sonor si daca opresc motorul si o las citeva minute,dupa ce o pornesc din nou nu se mai apride doar daca merg iarasi aproximativ aceeasi km, am verificat masina cu o interata de vagcom si nu imi arata nici o eroare.

va rog inca odata daca puteti sa ma ajutati deorece am neparat nevoie de masina si nu pot sa ma deplasez cu ia deoarece mie frica sa nu fie o problema grava, dar eu sunt in-tro localitate mai izolata si in zona nu prea se gasesc servisuri care sa imi faca teste mai detaliate.

va multumesc pentru intelegere.

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A patit un prieten tot la un G3 2.8. si era senzorul de ulei ! la schimbat si gata ! poate fi si presiune din pompa de ulei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica prima data la capacul de ulei si vezi daca iti stropeste sau simti presiune de aer inseamna ca pompa e buna...

verifica si nivelul de ulei iar daca astea sunt bune sunt senzorii de ulei (bulbii de presiune). Du`te la un magazin de piese si cumpara unul de aceeasi culoare. Cu masina poti sa mergi ca nu are nici o problema..atata timp cat ulei baga....numai ca senzoru nu mai inchide circuitu` si din cauza asta licare uleiu si porneste buzzeru.

acelasi lucru am patit si eu..doar ca la mine porneau astea la turatii mai mari de 2000 rpm. :D

img00102201106091915.jpg ma gandesc ca asa va fi si motoru tau

Modificat de DRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am comandat si eu un senzor de ulei pe febi insa are culoarea gri iar pe masina am unul albastru si unul negru. Are importanta culoarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare, sunt doi senzori de presiune la ulei pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai e posibil sa fie senzorii sau chiar pompa sa nu faca presiune, dar cel mai bine prima data e sa vezi senzorii(incepi cu ce e mai ieftin) iar apoi cu restul. Verifica sa vezi daca firele care duc la senzori sunt intacte, mai jos ai un print cu senzorii masini tale, sunt doi la numar unul griu si unul albastru dar oricum daca te-ai duce intr-un magazin autorizat iti dau senzorii de care ai nevoie.

Sensori

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, am fost la magazin nu-i dau numele sa nu-i fac reclama iar baietii de acolo ori nu au programele necesare ori habar n-au sa caute piese, noroc ca am extras eu din etka codul senzorului. Eu credeam ca este doar unul, abia cand am ajuns acasa mi-am dat seama ca am doi de fapt, smekeria asta de senzor gri unde naiba vine pozitionat ca nu-l gasesc pe motor daca ma iau dupa imaginea din etka? Si totusi la turatia de 2000-2200rpm care din senzori e responsabil cu presiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai e posibil sa fie senzorii sau chiar pompa sa nu faca presiune, dar cel mai bine prima data e sa vezi senzorii(incepi cu ce e mai ieftin) iar apoi cu restul. Verifica sa vezi daca firele care duc la senzori sunt intacte, mai jos ai un print cu senzorii masini tale, sunt doi la numar unul griu si unul albastru dar oricum daca te-ai duce intr-un magazin autorizat iti dau senzorii de care ai nevoie.

Sensori

Spune-mi si mie te rog daca ai schimbat, senzorul ala gri pare sa fie undeva in zona filtrului de ulei, eu m-am uitat in zona aia pe motorul meu si nu e nici un senzor insa in zona bujiilor este senzorul albastru si putin mai in dreapta este unul negru, asta negru e tot de ulei si ar fi trebuit sa fie de fapt ala gri in loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema daca ma puteti ajuta am un golf 3 motor 1.8 monopunct si in vitezele a 3 a 4 si a 5 dupa ce trece de 2000 de turatii incepe a-mi suna si a se aprinde becul de la presiunea de ulei. si dupa ce tutez odata motorul in gol nu mai face...apoi trec iar de 200 si iar incepe a suna.stie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!