Jump to content

Se aprinde martor ulei !


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

la schimb am pus ulei ELF 10w40 si filtru MANN,nu mai stiu exact codul de pe el,singurul lucru care mi-a atras atentia fata de cel vechi era faptul ca era mai mic in inaltime.Ma voi uita la filtru sa vad codul exacy de pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai15mai

    14

  • DRX

    6

  • paul-vw

    6

  • omu_negru84

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cauza pozitionarii filtrului de ulei,este chiar sub evacuare pe blocul motor nu am posibilitatea sa vad ced scrie pe el,numai daca il desfac si daca fac asta nu-l mai pot pune la loc.

Tracto,poti sa-mi spui ce tip de filtru am nevoie,marca si model,la acest tip de motor,la ABU 1.6?

Crezi ca acesta problema poate aparea si din cauza filtrului?

Multumesc si raman dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

W712/52 daca e de la Mann.

Acum poate fi si de la ulei.

Eu am avut aceeasi problema si am schimbat filtrul cu unul Mann si am rezolvat problema.

In orice caz o problema mare nu este. Se poate merge cu masina asa daca nu apar si zgomote suspecte. Am vazut multe masini cu acest comportament dar fara nici un alt simptom/problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hi,

Am rezolvat problema prin schimbarea filtrului de ulei. Cel initial era nou si arata exact la fel(Uniflux), dar

l-am schimbat cu unul MAN W712/52.

Ramane deschisa problema ca nu stim semnalele date de becul de la ulei.

Cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Eu am motorul AFT 1.6multipunct 101cp cu cutie automata (nu stiu cum aflu ce model de cutie am) Am facut schimbul de ulei in motor Castrol 10W40 si filtrul este Mann, si in cutie Mobil AFT220 tot u filtru Mann, de atunci am facut cam 1500 - 2000de km fara probleme.

Saptamana trecuta am patit sa mi se opreasca masina din mers si palpaia becul de ulei, rosu. Am luat contactul, am tras pe dreapta si am verificat uleiul (de cand am pus uleiul a mai trebui sa completez) si nivelul era la maxim, am urcat in masina am dat la cheie si a pornit, l-am tinut la 2000 de turatii la 3000 de turatii si la 4000 de turatii si nu s-a intamplat nimic, l-am lasat la ralanti un minut si nimic, l-am oprit si am iesit sa inchid capota.

Am urcat in masina si cand am dat la contact se invartea motorul dar nu pornea si imi palpaia in continuare becul rosu de ulei. Dupa o vreme a pornit. de atunci a mai facut odata asta dar atunci parca am pus frana la semafor.

Nu stiu care-i senzorul de ulei :( (exista un senzor pe filtru de ulei care nu este legat, acelasi motor dar cutie manuala si senzorul ala tot in aer este).

Nu stiu daca este vorba de uleiul din cutie sau cel din motor (poate si cutia are senzor de presiune)

Pe diagnoza nu apare nici o eroare.

Va rog spuneti-mi daca ati patit si voi si daca ati remediat cauza, cum. Sau puteti sa ma puteti ajuta cu vreo informatie.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat unul din senzori legat la ulei la AFT in dreapta pe motor intre delcou si furtunul de apa de pe motor, am scos firul, palpaie in bord cu contact pus, porneste si nu palpaie si l-am pus la loc.

Ieri am patit sa nu mai porneasca masina si sa palpaie in timp ce dau la electromotor, am scos firul si l-am lasat scos, am pornit si am plecat de pe loc... surpriza, nu trece de viteza a I-a pe Drive, asa ca am orpit am pus la loc si am pornit din nou.

Senzorul are culoarea albastra, am inteles ca si culorile astea au un sens si nu sunt la nimereala.

Pe langa senzorul asta mai este inca unul? am mai vazut ceva jos pe blocul motor negru care pare sa aiba un singur fir gros dar sunt doua ca am vazut mufa.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu e uleiul de vină ci sonda de presiune de ulei din stanga sus(sunt 2 lingă bujii).costa cam 45 RON acea sondă ( o scoti si te duci cu ea in mana la magazin fiindcă e importanta culoarea si codul).ca sa remediezi temporar scoate firul cu papuc din ea ( o lasi neconectata ca nu se intamplă nimic) si-l conectezi la masa sasiului( eu am legat un fir la cel mai apropiat surub metalic).In acest fel computerul de bord primeste un semnal ca totul e in ordine cu uleiul.

Problema este de la senzorul de presiune de ulei pozitionat in stanga sus(din cele doua aflate lângă bujii).Costă 45 RON.Recomand să-l iei cu tine când pleci la magazinul auto fiindcă e f importantă culoarea si codul de pe el.Temporar scoti papucul cu firul ei(la mine are culoarea galbenă) si conectezi la masa șasiului.In acest fel păcălești computerul de bord că totul este în ordine cu uleiul.Nu mai schimba filtrul de ulei sau uleiul măsoară decât nivelul să fie corespunzător.Ptr alte informații poti suna la 0724402256

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sus pe motor in zona bujiilor nu am sonde.

Daca scot sarma de pe sonda nu schimba mai sus de a I-a (am scris mai sus, motorul se tureaza dar nu schimba vitezele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

incepand de ieri imi apare, dispare si tipa martorul ulei. I-am facut schimbul dar nu a avut nici un efect.

Imi puteti da o rezolvare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de filtru ai pus?,incearca cu Mann

Aici sunt discutii despre golf3,incearca in aria skoda poate mai sunt care au avut aceeasi problema cu skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau de la ulei. Poate nu are densitatea corespunzatoare. Ce ulei ai folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am o problema (golf 3 1.8 cod motor ABS).. poate ma poate ajuta cineva, am fost la "n" electricieni si degeaba... dupa 10 min de mers mi se aprinde becul pt. presiunea la daca o turez peste 2500 se stinge... cum cobor iar se aprinde. azi am observat urmatoarea faza: mi s-a aprins iar, am turat motorul, becul s-a stins..apoi am scos-o pe liber si-am tinut turatia pana in 2000 si nu mi s-a mai aprins..cum am atins iar 2000 iar incepe...deci tre' s-o tin peste 2500 sau sub 2000 ca sa nu se aprinda iar.. ma dispera .. nu stiu ce dracu are. am schimbat bulbii, uleiul, filtre tot... mai nou dupa ce se incalzeste motorul nu-mi sta la relanti cand opresc la semafor, stop etc.. nu tot timpul imi face... i-am schimbat carburatorul, 3 motorase de relanti, senzor temperatura (am luat unul second).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba sondele pt presiune ulei,sau vezi sa nu fie vre-un fir intrerupt acolo la sonde,la 1,8 ABS sondele parca sunt undeva langa filtru ulei

ce fel de filtru ai pus?incearca cu mann,daca schimbi sondele vezi ca au inscriptionate niste valori pe ele sa pui aceleasi valori si aceeasi culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

trebuie sa fac urgent un drum de Brasov si nu am cand sa fac schimbul de ulei. am depasit 10.000 km cu vreo 200. are ceva daca mai fac un drum de vreo 600 (dus-intors) sau trebuie neaparat schimbat uleiul si filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai nivelul. Daca e bine mai poti face un drum, cu toate ca cel mai bine e sa-l schimbi inainte de 10k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la schimbarea uleiului trebuie umplut filtrul nou cu ulei inainte de montare? dupa ce se scurge uleiul vechi trebuie sa astept pana se raceste motorul ca sa il pun pe cel nou? am vazut procedee diferite. care e cel corect? care sunt de fapt pasii pe care trebuie sa ii urmez pentru efectuarea schimbului de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac asa,cu motorul ferbinte

dau dau drumul la ulei prin desfacerea surubului de la baie intr-un vas

scot filtrul de ulei

astept sa se scurga bine uleiul vechi din motor

inte timp umplu filtru nou cu ulei,scot gatnitura filtrului si o ung cu ulei

montez surubul de la baie la locul lui

montez filtrul,si torn uleiul nou in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a adus cineva niste ulei castrol magnatec 10w40 A3/B4. uleiul respecta norma 501.01 si 505.00. pe bidon scrie Mit HC Syntese. asta ce inseamna? sintetic sau semi-sintetic? google nu imi spune nimic. eticheta e doar in germana e adus de dincolo si nu pricep nimic :D ultima data am bagat magnatec 10w40 semi-sintetic iar motorul s-a comportat exemplar

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..!!

am o mica problema...am avut un alternator care nu avea fir pt turometru...am luat un cablu adecvat..l`am schimbat si pornesc masina..merge si turometru si sunt toate ok....

la relanti merge perfect dar cand o turez incepe sa licare in bord uleiul si imi si ticaie...

ma gandesc ca ar putea fi de la bulbu de presiune ridicata..poate nu e in parametrii :-??

daca stie cineva ce valori trebuie sa aibe bulbii (apoi care e de presiune joasa si care de presiune ridicata) sau alte sfaturi...va rog ajutati`ma !! :D multumesc !

mentionez ca am un 1.9 TD cod motor AAZ

si ulei Valvoline 10W-40

Modificat de DRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate papucul de pe senzor si leaga-l la masa. Tureaza motorul, si daca nu mai clipeste in bord inseamna ca e senzorul defect. Daca mai clipeste trebuie verificat initial cablul sa nu fie intrerupt.

Senzorul este de 0.9 bar. Pe unixauto.ro (au filiala si la tine in oras) cauta dupa unix number 187870

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Vin si eu cu o problema legata tot de martorul de ulei din bord,mai exact azi dupa parcurgerea a circa 10 km. de mers normal (nu sportiv) in momentul cand am ajuns acasa a trebuit sa cobor pentru a deschide poarta de acces in curte,am tras frana de mana si nu am oprit motorul,l-am lasat la relanti si am observat ca martorul ulei ramane aprins in continu (nu palpaie) am lasat pret de cateva secunde sa mearga asa dar in continuare ramanea aprins,am turat usor motorul moment in care martorul sa stins,dar lasandul iarasi la relanti sa aprins din nou. Pot sa va spun urmatoarele: in urma cu 5 luni am facut schimbul de ulei,iar in aceste luni nu am parcurs decat 1000 km. Am folosit la schimb ulei Liqui - Moly 10w-40 si filtrul de ulei este Mann W 712/52. Motorul este cel din semnatura 1.4 AEX. Astept parerile voastre pentru ca nu stiu de unde sa incep si practic nu stiu nici care sunt sondele de ulei si unde sunt pozitionate, rog pe cei care au acest tip de motor sa posteze o fotografie care sa ma ajute la identificarea sondelor de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am fost si am verificat si este intocmai ca in poza are un papuc in capul ei,l-am verificat si nu este oxidat sau ceva de genul acesta. Va intreb insa ce ar trebui sa fac in continuare,intre timp am pornit din nou motorul si de data aceasta martorul din bord sta stins la relanti :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut b-66-six ! problema e ca la mine nu licare de cand pornesc motorul..ci atunci cand o turez la peste 2000 de ture..deci sare faza cu firul intrerupt pe undeva....:-?

intradevar senzorul este albastru de 0.35 bar parca. dar problema e care sa il schimb? ca am unu pe filtru de ulei si unu pe chiulasa si amandoi sunt de 0.35 bar.....mi s`a parut si mie aiurea putin cand le`am vazut (mentionez ca asa erau cand am cumparat masina) si ma gandesc ca unul e de presiune joasa a uleiului asta fiind la turatii mici si unul de presiune ridicata a uleiului care este la turatii mari ale motorului...

am incercat sa si scot mufele de la senzori..cand la unu cand la altu..apoi le`am scos la amandoi..dar le`am lasat in aer nu le`am conectat la masa... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-le pe rand la masa si vezi cu care nu mai tiuie. :)

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!