Jump to content

PROPUNERI UTILE PT PBN


valiauto
 Share

Postare recomandată

reclamatiile au un loc de cinste !

Vreau sa vad si solutiile pentru a iesi cu capul sus din batalia cu PBN ( NUMELE DE CARE NIMENI NU VREA SA AUDA )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa aduca oameni care pot face ceva in acea firma. Sa lase atitudinea de superioritate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa fiti seriosi. Am ascuns posturile aiurea-n tramvai. Vali a cerut solutii, nu alte reclamatii.

Tind sa cred ca atitudinea si lipsa controlului e problema. Eu unul refuz sa cred ca managementul cere sa aibe atitudinea de acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea multe "fite".

"Pot exista diferente ale echiparii in functie de motorizare, tractiune sau tipul cutiei de fiteze."

sursa: http://www.volkswagen.ro/

"Porsche Bucuresti Nord vinde peste 4000 de masini anual si este unul din cele mai mari centre de vanzari si service VW si Audi din Europa"

Asa o fi, dar masina s-a vandut "singura".

"Sunteti asteptati in showroom de o echipa profesionista formata din 10 specialisti in vanzari, care va ofera consultanta necesara achizitionarii modelului dorit."

Pe pariu? Exista numeroase criterii pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a intra in aceasta "categorie" de clienti.

""Vi se ofera posibilitatea de a efectua in orice moment un drive-test cu modelul preferat."

Probabil in functie de ce masini exista in acel moment la "reparat".

"Unde colegii nostri sunt gata sa ofere clientilor toate informatiile de care au nevoie."

Alt pariu?

Sursa: http://www.pbn.ro/

Propuneri:

1. respect pentru potentialul client intrat (sunt ocupat, asteptati putin, 25 de min., nu inseamna respect dupa umila mea parere)

2. cunoasterea masinilor si rabdarea de a prezenta (are 4 usi si este TDI nu este suficient).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O propunere care este valabila si pentru alte domenii...nu numai auto si nu numai PBN: Sa motiveze oamenii (specialistii) care lucreaza si sa ii trimita la cursuri de specializare pentru a deveni intradevar "specialisti".

Fara a jigni pe nimeni din reteaua Porsche, dar nu mi se pare normal sa sun si sa cer sa vorbesc cu un "specialist" si sa stiu eu mai multe ca el... Si nu o data. Am vorbit o data despre sistemul de incalzire a oglinzilor, omul nici macar nu stia ca Audi (modelul meu 2001-2004) NU ARE acea pozitie separata a joystick-ului pentru incalzirea acestora. A doua oara a fost vorba de incalzirea auxiliara (WEBASTO)...la fel era cineva care din doua in doua cuvinte zicea "nu stiu", "nu am intalnit", "sa ma interesez"... si in final m-a sfatuit sa vin pana la ei sa "se uite sa vada daca isi pot da seama daca si ce model de telecomanda se potriveste"... Si mai ar fi cateva exemple.

Am dat exemplele de mai sus nu ca pe reclamatii (mariusc te rog sa nu intelegi gresit) ci pentru a exemplifica ce am vrut sa spun. Sunt convins ca, in caz ca ar fi motivati suficient si ar beneficia de o instruire corespunzatoare, nivelul specialistilor ar fi foarte ridicat.

De asemenenea, organizarea lasa de dorit. Coruptia este la ea acasa (indiferent daca se recunoaste asta sau nu). Se intra pe pile in service peste rand, se dau piese pe "ochi frumosi" in loc sa se dea pe comanda...esti programat la tinichigerie dupa 6 saptamani, asta in conditiile in care, CONFORM LEGII, tu trebuie sa repari masina in urma unui accident in MAXIM 30 zile (altfel esti contravenient si pedepsit ca atare). O sa se spuna ca sunt depasiti de numarul mare de oameni care vin in service...adevarat...dar un dealer care se doreste a fi "cel mai mare centru de vanzari si service din Europa"...trebuie sa si ofere servicii la acest nivel. Sa aiba capacitatea de a si asigura service-ul la acele "peste 4000 exemplare vandute anual". Sa asigure destul buget pentru marirea capacitatii din service-uri si atunci nu vor mai fi asa liste de asteptare...

P.S. Repet, nu am nimic cu Porsche si cu nici un dealer, distribuitor, etc. Sunt pur si simplu fapte pe care le-am observat in timpul putinelor dati cand am avut contact cu ei. Si cu toate ca, o reprezentanta ar trebui sa iti inspire incredere si dorinta de a iti rezolva problemele acolo, a reusit doar sa ma faca sa fug cat mai departe.

P.S. Aaa...si sa nu uit.... sa nu mai "rechizitioneze" piese din masinile aflate in service, inlocuindu-le cu ...stiti voi mai bine

P.S.2. Imi cer scuze celor ce lucreaza in sus numita organizatie si sunt corecti, etc si citesc cele scrise de mine mai sus. Nu am vrut sa generalizez. Din pacate, asta este imaginea ce se vede din afara...lucrati la aceasta imagine.

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valiauto Lucrezi la Porsche acum? Nu de alta dar ma gandeam ca poate ai nevoie la service-ul tau de un astfel de topic. No offence.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incredibil ... trebuia cineva sa faca o remarca desteapta!

credeti ca un singur om poate schimba universul!

domnule vlad mai studiati... din umbra ca si mine si sa tragem concluziile la anul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad rostul unui astfel de topic, dat fiind ca ei PoRo nu fac nici macar min de efort sa ma atraga ca si client. Incepand de la partea de vanzari unde intalnim, nu 100% dar prea mult, o atitudine de superioritate, de prea ocupati pt tine clientule, lipsa unei pregatiri adecvate, si pana la partea de service si mentinerea satisfactiei clientului, etc.

Asadar in aceasta situatie de ce as fi eu, un oarecare client - dar multi ca mine, interesat sa ma gandesc si sa propun ceva interesat pt PoRo, cand ei nu misca nici unghia de la degetul mic. Deci nu intrunesc min de satisfactie/multumire al clientului/consumatorului (avizat si corect).

Intr-o altfel de situatie (ca ex se pate considera cazul Avia sau, pe alocuri, Brady) chestiunea ar fi fost usor diferita.

Si cel mai important:

asa ceva, presupusele "sfaturi", reprezinta in fapt consultanta si consiliere a afacerii, chestiune extrem de importanta si realizata contra unor sume semnificative.

Astfel ca daca PoRo ar fi realmente interesat de aceasta, s-ar putea rezolva. Numai ca cine se va ocupa de aceste probl. ale lor va avea mult de munca si nu va fi o actiune benevola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare mie sau valiauto e cam intepat?

eu nu o sa cumpar niciodata o masina de la poro. exista concurenta si una buna chiar. am fost pe la poro asta vara si am observat ca oamenii de la vanzari sunt total aerieni si cu nasul pe sus, de parca vand bentley si ei cu totii sunt miliardari. oricum lumea care intra acolo e hotarata si stie ce vrea si nu prea au nevoie de ajutorul lor decat sa ia comanda, dar lor li se pare ca muncesc pe branci si se implica :blink:. de fapt nu e firma lor, ei doar sunt niste angajati care vor sa termine cat mai repede programul. mentalitatea asta e destul de comuna printre romani si dauneaza in afaceri. revin...de aceea exista concurenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motivatii ? Motivatii au destule angajatii de la PBN dar probabil sau invatat si sunt satui de prea mult 'bine' si de aceea adopta si acea stare de superioritate fata de client iar lipsa de cunostinte fata de modelele vandute si de a da explicatii despre anumite dotari ale acestora lasa iar de dorit ( am patit o chiar eu ).

Sugestii ?? Sunt total de acord cu ce a spus Rapier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg ceva:de ce aceste sugestii le faceti service-ului PBN pe acest forum si nu direct la ei acolo ?

Parerea mea este cam asa:aia este o investitie austriaca cu banii austriecilor si cred ca numai cei ce sunt directori pe acolo sunt motivati sa impuna imaginea service-ului . In rest , daca managementul firmei nu are o imagine clara a reclamatiilor clientilor nu prea poate sa ia vreo masura.

S-a spus pe un topic mai inainte ca vin foarte multi cu pile si cu interventii , etc. Credeti-ma ca si voi daca ati fi patroni sau directori de service si v-ar suna aia care va dau curent electric si la care aveti datorii neachitate de 6 luni ,aia care va iau taxele si impozitele si care unii dintre ei sunt prieteni la catarama cu anumiti directori si directorasi de acolo , aia care te opresc pe strada sa iti ceare permisul , ziaristii care te-au fotografiat cu 3 puicute la Poiana Brasov, si inca multe astfel de categorii - inevitabile in tzarania asta de tara in care traim - si voi ati face la fel . Mai ales daca vindeti masini de peste 50.000 eur si numai la VIP-uri .Nu aveti incotro .Nu stiu cati dintre cei ce sunt pe acest forum conduc o afacere sau au afacerea lor proprie ,dar sunt sigur ca cei ce au pe mana afaceri au procedat la anumite compromisuri din cand in cand .

Se ia spaga?Dar spuneti-mi unde nu se ia spaga in tara asta ca ma duc si eu acolo?

Personal si mie la service mi se intampla la fel :primesc telefoane cum ca sunt unii clienti de la nu stiu ce institutie , de la Politie de la guvern si de la mai stiu eu unde ,imi vine sa ma duc sa il bat pe seful de service . Dar asta e , afacerea nu e a mea , este a patronului meu .

Si inca ceva daca sunteti atat de nemultumiti eu nu pricep de ce nu schimbati service-ul ?Sunt dealeri de VW in toata tara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ar fi bine ca asa zisi specialisti sa fie bonificati daca fac ceva bun si drastic penalizati daca au dat gres si au reclamatii.

asta cred ca i-ar mai pune putin pe ganduri in momentul in care ar zice " nu pot, nu vreu , nu stiu...."

Secretul unei afaceri sa fie oare ca acea afacere sa fie de tip " patron+maxim 10 angajati " ? unde patronul direct implicat sa urmareasca activitatea si sa tina direct legatura cu clientii?

@vlad mhl serviceul dandon merge f bine si inca lucrez acolo.. inca nu m-a cerut nimeni afara si de ceva ani buni relatia cu clientii este undeva la peste 80% reusita.

Unul din marile avantaje pe care angajatii pbn le au si nu isi dau seama este ca " PRETUL MARE TRIAZA DIN START CLIENTII "

Asadar un client care intra pe usa lor din start e convins ca nota de plata va fi piperata ... DECI PE ACEL CLIENT TREBUIE DOAR SA-L SATISFACI. Nimeni nu-ti da bani doar pe imaginea artistica.

observati ca toate reprezentantele mai mici de tipul celor de la avia, brady. midocar... au relatii mult mai bune cu clientii poate din cauza unei mai mici presiuni asupra oamenilor si urmariri mai ferme a actiunilor acestora.

Santeti un forum cu ceva membrii activi si din acestia marea majoritate cu mult mai multe clase peste media nationala.

Eu nu am deschis topicul din dorinta indirecta de a-i consilia fara bani pe maharii de la pbn , sant convins ca se scolarizeaza destul de bine singuri pe la cursuri inalte, problema mea era sa discutam putin despre ce inseamna "picioarele acestui colos".

Indiferent ca se vrea sau nu "picioarele pbn" sant MECANICII si tot ce inseamna EXECUTANTI.

CE E CU EI?

DE CE NU VOR SA MUNCEASCA?

DE CE FURA? DE CE FURA ? DE CE FURA ?

DE CE NU STIU?

DE CE NU SANT SCOLITI?

UN MILION DE " DE CE-URI? "

@ARDEI IUTE ai scris inaintea mea, super adevarat, nu stiu unde lucrezi dar se vede un om care mai stie cate ceva.

STIE CINEVA SA RASPUNA? UNDE NE DUCEM CU CLASA MUNCITOARE? IN U.E. ? ACOLO SANT MAI BUNI?

Modificat de valiauto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tare e topicu' asta, odata, sugestii sa faceti direct acolo, cum ziceau si altii, pai ne ducem noi sa facem ordine in ograda lor? Cel mai simplu iti convine un serviciu bine, nu, la revedere si gata, ce sa zic stau eu acum sa fac sugestii cum sa faca PBN sa mearga mai bine, sa atraga clientii etc, pai ce ma plateste cineva ca sa fac treaba asta si apoi cand te duci acolo platesti toate serviciile asa ca nu vad de ce cei de la PBN nu si-ar face treaba cum trebuie, daca nu si-o fac sa fie sanatosi, cautam pe altii, daca altii nu sunt atunci cumparam alta marca, de ce nu o japoneza ca se pare ca si dealerii lor locali sunt muuuult mai seriosi decat alde PBN sau PoRo, din pacate asta e adevarul

Asa ca va zic eu cum sa imbunatatim serviciile celor de la PoRo si PBN, ne luam Toyota, Honda, nu Nissan ca aia s-au bagat cu Renault si service-ul e acelasi deci...

Vali, nu te acuz ca lucrezi la ei sau eu stiu ce altceva si te asigur de simpatia mea dar topicul asta e o tampenie, PBN nu ne baga in seama cu faptul ca avem VAG, ca le platim serviciile etc si ne baga in seama cu sugestiile noastre... hai sa fim seriosi, vorba moderatorului Marius. Tu crezi ca nu s-au dus pe acolo destui oameni cu cap si le-au zis destule lucruri si nu s-a schimbat nimic. Deci luptam pentru o cauza pierduta, singura solutie e ca sa mai existe si alti importatori si atunci sa fie concurenta, altfel vorbe in vant....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali , sincer , nu ne cunoastem dar credeam ca pana acum ai inteles fiind in domeniul asta ca servicii ca in vest nu poti face cu mecanici din est... (un fel de iarna nu-i ca vara) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost foarte dezamagit de felul in care am fost tratat la service VW in Austria... fix la fel ca la PBN...poate chiar un pic mai rau

Sa fie din cauza ca ma asteptam sa dau de "corectitudinea nemteasca"? cine stie.... poate din cauza ca sunt roman si ei nemti?!? Poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat la noi inca se merge pe relatii si "recomandari"...asteptati-va la orice.

PBN inseamna comoditate deocamdata. Dar pe viitor, toti cei inselati nu vor mai apela la serviciile lor.

Priviti cazul Mercedes in Anglia. I-au pus la respect, clientii pe cei de acolo si au avut de suferit.

Din pacate noi nu facem asta. Oricat de rau s-ar purta, tot incercam sa le gasim circumstante atenuante.

Asa ca...NOI SUNTEM SOLUTIA.

Ocolindu-i, poate ii punem putin pe ganduri. Daca nici asa...atunci...nu stiu.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea problema a romanilor este ca EI NU AU FACUT REVOLUTIA CA SA SCAPE DE COZI CI PENTRU A FI PRIMII LA COADA.

cat despre macanicii de est sant poate de 100 ori mai buni decat cei din vest, mai ales daca au acces la documentatie, problema cu ei e ca nu mai vor sa munceasca.. vor doar sa faca combinatii si sa iasa banii cat mai repede si cat mai usor.

raman la ideea ca sistemul de bonificatii si penalizari nu functioneaza deloc sau este inexistent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e de fapt rolul acestui topic? Se duce cineva la PBN cu o sesizare scrisa? Sau cunoaste cineva pe unul din sefii cu putere de decizie, care pot schimba lucrurile acolo? Sau ardem gazul ca de obicei si ne dam cu parerea?

Se ia spaga?Dar spuneti-mi unde nu se ia spaga in tara asta ca ma duc si eu acolo?

Personal si mie la service mi se intampla la fel :primesc telefoane cum ca sunt unii clienti de la nu stiu ce institutie , de la Politie de la guvern si de la mai stiu eu unde ,imi vine sa ma duc sa il bat pe seful de service . Dar asta e , afacerea nu e a mea , este a patronului meu .

Si inca ceva daca sunteti atat de nemultumiti eu nu pricep de ce nu schimbati service-ul ?Sunt dealeri de VW in toata tara .

Daca tie ti se pare normal sa se dea spaga la un service, mie nu mi se pare. Mai ales daca tinem cont ca e o afacere privata, nu una controlata de stat... Daca-mi spui ca la voi la service trebuie sa dau spaga ca sa fiu tratat corect, ar fi o noutate pentru mine, pana acum n-a fost nevoie de asa ceva (cel putin nu la service-ul din Militari). Faptul ca exista clienti care sint bagati peste rind nu e generat de nevoia de spaga a romanilor, ci de incompetenta aluia care ti-e sef. Exista 'clienti' mai speciali, care trebuie 'bagati in fata' pentru ca asa vrea patronul? Sa se faca atunci programari care ocupa doar 90% din timpul mecanicilor, si se tine 10% rezerva pentru 'specialii' care nu suporta coada. Sau 80%, sau 70%, etc, in functie de timpul mediu care trebuie acordat zilnic 'specialilor'. Simplu, nu? Sint de acord ca in unele zile o sa platiti mecanicii sa stea, dar e un risc pe care vi-l asumati daca aveti o usa in spatele service-ului pe unde intra 'jmekerii'.

Unul din marile avantaje pe care angajatii pbn le au si nu isi dau seama este ca " PRETUL MARE TRIAZA DIN START CLIENTII "

Asadar un client care intra pe usa lor din start e convins ca nota de plata va fi piperata ... DECI PE ACEL CLIENT TREBUIE DOAR SA-L SATISFACI. Nimeni nu-ti da bani doar pe imaginea artistica.

observati ca toate reprezentantele mai mici de tipul celor de la avia, brady. midocar... au relatii mult mai bune cu clientii poate din cauza unei mai mici presiuni asupra oamenilor si urmariri mai ferme a actiunilor acestora.

Imi dai voie sa te contrazic? Nu e suficient sa ma 'satisfaci' atunci cand vin la service. Trebuie sa rezolvi problema masinii mele, sa ma tratezi cu respect pentru ca eu sint CLIENTUL care-ti tie tine business-ul profitabil, si sa pot avea incredere in tine, SERVICE, ca nu-mi schimbi piese aiurea la masina (fie ca-ti trebuie tie, fie ca ti se pare ca e nevoie sa fie schimbate). Ma astept de asemenea sa ai mecanici scolarizati, care sa stie ce au de facut, ca nu facem scoala pe masina mea, si nici experiente pe banii mei. Si cand zic respect fata de mine, nu ma astept sa-mi faci pantofii, ci sa ma tratezi ca pe un egal, sa respecti ceea ce spui, mai ales cand vorbim de timp sau bani, si sa respecti masina mea, pentru ca eu am dat bani pe ea, nu mi-ai dat-o tu cadou.

Pentru toate astea sint dispus sa platesc un pret mai mare, pentru ca asa cum spune si Petru - nu se pot oferi servicii vestice la preturi estice, insa trebuie sa existe o valoare suplimentara pe care o oferi in banii aia, nu doar sa ti se para ca am fatza de fraier si sa ma taxezi suplimentar pentru asta.

De ce nu interactionez cu Porsche grup?

- pentru ca atunci cand am vrut sa cumpar masina prin ei aveau 'decat ce se vede' in raft

- pentru ca de fiecare data cand am interactionat cu ei am avut senzatia ca-i deranjez

- pentru ca atunci cand am vrut sa repar masina la ei mi-au facut programare peste 2 luni si n-au fost in stare sa-mi spuna cat imi tin masina la reparat, nici macar aproximativ

- pentru ca n-am auzit decat lucruri rele despre ei

Eu, unul, AM ALES sa nu interactionez cu ei.

Noi sintem solutia ca lucrurile sa se imbunatateasca acolo? Dream on... Atata timp cat exista flote pentru care se ofera pachete de servicii in conditii considerate acceptabile, persoanele fizice vor fi tratate intotdeauna ca 'umplutura' pentru programul service-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Atata timp cat exista flote pentru care se ofera pachete de servicii in conditii considerate acceptabile, persoanele fizice vor fi tratate intotdeauna ca 'umplutura' pentru programul service-ului" - Corect.

Dar asta conduce la un lucru bun: exista o nisa de piata pentru alte service-uri. Cu timpul ele vor deveni puternice (poate prin asociere) si vor atrage clientii.

Candva, chiar clientii cu flote. Si atunci PoRo va trebui sa schimbe ceva. Nu pentru a ne face noua pe plac ci pentru a supravietui. In final rezultatul va fi pozitiv.

Exact la fel s-a intamplat in domeniul bancar. Va aduceti aminte de vremea cand nu prea aveai cum sa iei un credit in calitate de persoana fizica? Trebuia, fie sa fii din sistem (sau sa cunosti bine pe cineva din sistem), fie sa dai "cota". Sigur, ca si in cazul PoRo de azi, mai ajungeau cate unii sa "acceada" la credit fara pile sau spaga, dar asta era o exceptie.

De aia cred ca cel mai bun lucru pe care il putem face este sa-i ocolim.

De fapt cred ca topicul are un titlu gresit. Ar trebui sa fie: Propuneri utile celor care doresc sa mearga la PBN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nea Laurentiu imi cer scuze daca te deranjez tata dar trebuie sa ti-o spun:traiesti cumva pe aceasta planeta in aceasta tara?Efuziunile astea despre cum ca eu sunt clientul si voi trebuie sa ma serviti au mai fost discutate pe forum. Te rog sa nu incerci sa inveti pe cineva cum sa-si faca meseria . O repet :este pur si simplu alegerea clientului service-ul la care vrea sa se duca . Daca nu esti multumit de PBN nu te duce acolo.Dar nu ma invata pe mine te rog frumos cum sa imi fac meseria .

Nu am vazut inca pe nimeni care sa isi fi luat masina moca.

Daca vrei sa faci sugestii cuiva ori te duci si i le zici verde in fata , ori pleci de la el din curte si il lasi pe el sa traga concluziile.

Din flote se scot bani cu gramada , dar imaginea service-ului este data de persoanele fizice .

Afacerea PBN este a unor austrieci care incearca sa lucreze nemteste intr-o tara in care balcanismele sunt la ele acasa.Pur si simplu nu se poate. Oamenii acolo au niste super salarii si , cred eu , prefera sa nu faca compromisuri in favoarea clientului pentru ca la urma urmei nu prea au de ales .

Daca lucrezi cumva in orice afacere si iti comunica directorul tau general - un tip foarte orgolios si mandru cum dealtfel sunt mai toti - sa bagi masina lu nea Caisa de la ministerul de taiat frunza la caini , eu cred ca o sa te prinda radarul prin service . Nu de alta dar cateodata slujba ta este mai importanta decat clientul obisnuit pe care il ai in fata nu ?Si sa nu-mi zica nimeni ca nu e asa ca nu il cred . Valabil pentru orice afacere.

In ceea ce priveste datul sau luatul spagii in service s-a mai discutat . Eu voi continua sa afirm ca VOI CLIENTII sunteti cei care ii invatati la spaga pe mecanici :hai sefu bagam masina in service si noi mai repede , fac si eu o cinste ; hai sefu nu imi faci si mie rost de piesa cutare ca dau si eu o ciorba ?Suna cunoscut nu ?Nu mai afirmati va rog frumos daca este normal sau nu sa se dea sau sa se ia spaga la service de vreme de 50% din vina este a clientului ca da spaga . Prost nu e ala care cere ci ala care da .In momentul in care nici un client nu va mai avea comportamentul mai sus mentionat , va asigur ca nici nu se va mai pretinde nimic de la client .

Asa ca te mai intreb inca o data :chiar traiesti in Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

propuneri utile pt PBN? au cerut ei asa ceva sau doar ne dam noi cu parerea? nu stiu ei ce fel de oameni au "in ograda"? nu stiu ei ce politica de preturi au? nu stie PBN ca un client care cumpara audi RS4 de aprox 100 000 euro , cumpara asa o masina ca sa mearga cu ea tare si nu sa i spuna ulterior cind se defecteaza masina ca a mers cu 200 km/h si alte balarii !! nu stie PBN ca masinile pe care le comercializeaza ei au nume, traditie, ca se vind si singure si tocmai pe asta se bazeaza? nu stie PBN ca s-au dus clienti sa si ridice masinile de la revizii si le au gasit dauna totala pt ca mecanicii "cu experienta" au iesit "in proba" cu ele? la ce preturi au, la cum arata vopsit gardul, la cit de mari se pretind dumnealor, astfel de erori nu au ce cauta - este doar parerea unuia patit

PS: si ca sa fiu 100% corect, a existat si ceva ce numai ei au reusit sa repare , altii nestiind / neidentificind problema

Modificat de bbm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti offtopic. Problemele morale, viitorul romaniei, al clientilor si al service-urilor pe discutii generale va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest topic nu duce la solutionarea problemei, ci foarte curand la scandaluri. In primul rand, deschiderea unui astfel de topic trebuie sa vina de la PBN, nu de la alte persoane. Sincer, mi se pare o mare aberatie sa vad un proprietar de service (sau doar angajat, nu stiu exact) care deschide un topic in folosinta unui alt service.

Oricum, va rog sa aveti mai multa grija la ortografie. In special domnul Valiauto, iritat ca intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

propuneri pentru imbunatatirea serviciilor PBN vor fi atunci cand PBN va capata o pereche de urechi si inca una de ochi (cu sau fara ochelari dupa caz). mai precis cand piata masinilor va ajunge la saturatie si implicit cea a serviciilor de depanare; adica exact atunci cand vor avea suficient timp sa introduca la rubrica costuri " cat ma costa pierderea unui client". abia din acel moment putem discuta de o condica de reclamatii care sa aiba ecou. pana atunci nu facem decat sa vorbim de pielea ursului din padure in conditiile in care nu stim exact daca padurea are ursi... :D

si de aici tot felul de polemici in care unii se considera nedreptatiti pentru ca sunt bagati in aceeasi galeata, iar ceilalti satui si scarbiti de dispretul si batjocora intalnite la tot pasul. piata rezolva totul. acolo unde sunt dezechilibre intre cerere si oferta nimic nu poate functiona normal, oricat s-ar stradui punctual unul sau altul. deci asteptam acest echilibru care nu poate sa fie prea indepartat. cu siguranta atunci nu vom mai auzi replici de genul "daca nu-ti convine, nu veni cu mine", ci "facem tot, numai insoteste-ne".

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!