Jump to content

DSG sau manuala?


IF 86 TDR
 Share

Postare recomandată

Nu e vorba de deranj, ci de altceva....

Placerea in condusul masinii nu este permanenta, cum nu e nici cea de a te uita la tv sau altele...

Cind eram incepator conduceam de nebun noptile prin oras, numai din placere....

Acu sunt satul, prefer sa stau in stinga sa fac altele...

Ori in astfel de cazuri, automata e perfecta intrucit nu mai sunt activ la volan, nu tre sa ma concentrez 80% la drum si 20% la schimbatul vitezelor in functie de comportamentul masinii, ci aia 20% ii folosesc in a ma gindi la ce mai am de facut, a vorbi la telefon (da, e ilegal dar la ce trafic de furnici avem noi)....

Acum 15 ani imi placea sa duduie basul in masina.....acum vreau linsite, vreau relaxare.....

Automata pentru asta e, sa fii relaxat la volan...

 

Hehe. Parcă am scris eu. E, în timp mai toată lumea se schimbă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pacat sa auzi cum o parte din pasiunea pentru sofat s-a stins. Aici e de vina probabil traficul si de asemenea si uzura morala care intervine tot datorita traficului. 

 

Pentru moment eu sunt din aceeasi categorie cu florin, prefer si eu cutia manuala, desi am mers cu cateva automate din minunatul Bucuresti si au fost ca o gura de aer proaspat in aglomeratia pe care am prins-o. Imi pare bine sa aud ca totusi mai exista oameni care vorbesc la telefon la volan si nu se teleporteaza intr-o alta dimensiune pe durata convorbirii si nu uita unde se afla si ce-au de facut. 

 

Sunt momente cand cei cu manuala vor automata si probabil ca si cei cu automata au momente cand vor cutie manuala, deci ramane doar o chestie de gusturi si de preferinte si de cat timp ai nevoie de una din ele, daca se poate face un compromis si daca exista bugetul necesar unei cutii automate. 

 

Pana se mai schimba vremurile si preferintele personale, subsemnatu' ramane fan al mestecatului in mamaliga. 

 

Probabil ca daca n-ar trebuie facute interventii atat de dese la articulatia unei masini relativ noua, mai multa lume ar opta pentru o cutie automata la cumpararea masinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales cutia manuala pentru placerea condusului, in primul rand.

Cutia DSG eu o vad ca dotare pentru masini grele si cai multi, gen Audi A6 3.0 TDI (masina nasului meu, ceea am testat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales cutia DSG tot pentru placerea condusului. Si acum intradevar este o placere :icon_thumleft:  Nu mai mai vad conducat prea curand o manuala. Traiasca DSG-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pacat sa auzi cum o parte din pasiunea pentru sofat s-a stins. Aici e de vina probabil traficul si de asemenea si uzura morala care intervine tot datorita traficului. 

 

Pentru moment eu sunt din aceeasi categorie cu florin, prefer si eu cutia manuala, desi am mers cu cateva automate din minunatul Bucuresti si au fost ca o gura de aer proaspat in aglomeratia pe care am prins-o. Imi pare bine sa aud ca totusi mai exista oameni care vorbesc la telefon la volan si nu se teleporteaza intr-o alta dimensiune pe durata convorbirii si nu uita unde se afla si ce-au de facut. 

 

Sunt momente cand cei cu manuala vor automata si probabil ca si cei cu automata au momente cand vor cutie manuala, deci ramane doar o chestie de gusturi si de preferinte si de cat timp ai nevoie de una din ele, daca se poate face un compromis si daca exista bugetul necesar unei cutii automate. 

 

Pana se mai schimba vremurile si preferintele personale, subsemnatu' ramane fan al mestecatului in mamaliga. 

 

Probabil ca daca n-ar trebuie facute interventii atat de dese la articulatia unei masini relativ noua, mai multa lume ar opta pentru o cutie automata la cumpararea masinii. 

 

Sunt si momente cand cei cu automata nu ar mai reveni niciodata la manuala ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai observat o chestie pozitiva la DSG, pot aprecia puterea, demarajul masinii. Cand ii dau talpa ma pot concentra la cum se misca masina, pot simti cum ma baga in scaun. Cu manuala trebuie da fiu pe faza sa schimb, sunt hopurile intre trepte, nu te tine in scaun permanent cand accelerezi cum o face DSG-ul.

Nu e cine stie ce plus fata de manuala dar mie imi place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% din femei vor opta pentr automata, orice model. In plus, o masina automata va fi de 10 ori mai protejata decit una manuala cind o conduce o femeie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo! Si de asemenea si femeia va fi protejata de cutia automata care stie cum sa accelereze cel mai bine intr-o depasire!

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flo1984 - Audi A6 3.0 tdi nu are dsg... E cuplul prea puternic ptr un dsg.

Asta se monteaza pe motoare mai mici gen 1.6/1.9/2.0 tdi sau 1.2/1.4/1.8/2.0 tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, cutie Tiptronic.

 

"Transmission Five-speed automatic with Tiptronic®, Dynamic Shift Program, automatic shift lock and new "Sport-mode" setting"

Modificat de flo1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2010 se monteaza si pe 3.0 TDI. Nu stiu daca pe A6 insa pe A4 sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe A6 numai ca se numeste S-tronic. 7 viteze pe cel de 245cp si 8 pe cel de 313cp, amandoua motorizarile TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flo1984 - Audi A6 3.0 tdi nu are dsg... E cuplul prea puternic ptr un dsg. Asta se monteaza pe motoare mai mici gen 1.6/1.9/2.0 tdi sau 1.2/1.4/1.8/2.0 tsi

Daca DSG se monteaza doar pentru motoare gen cum ai descris tu, de ce Bugatti Veyron are DSG ?

 

<The transmission is a dual-clutch direct-shift gearbox computer-controlled automatic with seven gear ratios, with magnesium paddles behind the steering wheel and a shift time of less than 150 milliseconds, built by Ricardo of England rather than Borg-Warner, who designed the six speed DSG used in the mainstream Volkswagen Group marques.>

Modificat de flo1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si Multitronic si S-tronic (DSG)..si pe 3.0TDI, si pe S6...care are cuplu de 309KW.

asta cu cuplu mare pt DSG e depasita. 

veyron tot un DSG are. 

 

 

On: am avut manuale, am avut tiptronic. mi-as lua NUMAI DSG de acum. mai greu de intretinut, dar mult mai sportiva. nimic nu se compara cu schimbatul din padele pe curbe. iar performanta e imbunatatita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca costa peste 1 milion de EUR.

Si Ferrari are DSG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are pretul? e vorba de cuplu. uite...si pe A8 4.2 TDI..tot S-tronic este

http://www.porsche-inter-auto.ro/auto_noi/index.php/auto_index?id=11904

si daca nici asta n-are cuplu...

 

DSG e ® VW. S-tronic Audi, PDK la Porsche..iar ferrari are F1 paddle shift sau F1-SuperFast

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si Multitronic si S-tronic (DSG)..si pe 3.0TDI, si pe S6...care are cuplu de 309KW.

 

Afaik, S6 are doar tiptronic, n-are nici s-tronic, nici multitronic. Iar 3.0TDI are tiptronic + s-tronic (DSG) incepand din 2010.

 

P.S. Cuplul nu se masoara in KW :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, de pe configurator

 

http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/ICC3/AUDI!ro!!!A!!!/?MGN=422&AUV=

 


S6 4.0 TFSI /420 CP Benzina 4.0l / 309kW / 420CP S tronic 4 Usi 78.229,1

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_S6#C7_.282012.E2.80.93.29

The Audi S6 and S7 are powered by a 4.0L DOHC twin-turbo V8 engine mated to a 7-speed S-tronic Double Clutch Gearbox.

http://www.rsiauto.com/audi/2012-s6-(c7)-991.php

http://www.automobile-catalog.com/make/audi/a6_c7/s6_c7_1_avant/2013.html

 

acum...din ce inteleg eu..si denumirea si tehnologia sunt de "DSG"

dual-clutch semi-automatic 7-speed gearbox

 

GearBox S Tronic

 

 

 

Transmission type:

dual clutch automatic

 

with manual shift mode

 

 

Number of gears:

7

 

 

da, in Nm, stiu..am dat c-p la informatie si era in Kw pe site.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, ok, ma gandeam la fostul S6, V10 bi-turbo, ala are doar tiptronic. Nu stiam ca p-asta nou au bagat s-tronic. Dar multitronic sigur n-are :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, multitronic ma refeream pe 3.0TDI :) 

era de asteptat sa bage...era pacat de motor sa nu aiba Stronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manuala pentru placerea condusului - parere subiectiva

De asemenea am observat ca masinile cu DSG in Romania au o depreciere un pic mai mare decat cele echipate cu transmisii manuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dus la un prieten la o Skoda Superb, 7.500 Eur + cutia veche la schimb.  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieten al unui prieten sau? Pretul ala e cam fara cutie la schimb. Avea dsg 6 sau 7?

 

La dsg se strica mecatronicul care cu schimb cu tot ajunge pe la 5000ron totul pe original, comparativ cu kitul de ambreiaj si volant la o manuala pe original nu e atat de mult. Ambreiajele la dsg 6 sunt 3-400 euro insa lucrand umed sunt sanse foarte mici sa pice in afara unor defecte de fabricatie.

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!