Jump to content

DSG sau manuala?


IF 86 TDR
 Share

Postare recomandată

DSG 8 ??? Esti vreun agent al viitorului ????

Nu stiu exact despre VW(DSG), dar Audi(S-Tronic) si Porsche(PDK) echipeaza de ceva vreme anumite modele cu aceasta varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie oricum mi se pare aiurea sa puna atatea viteze pe masini care nu sunt exagerat de puternice. E intr-adevar bine pentru consum, dar daca mergi 95% numai prin oras, eu nu cred ca face foarte bine motorului. Am luat in consideratie si varianta cum ca daca inginerii care au proiectat motoarele au reglat cutia sa mearga in treapta a 7-a de la 50-60 de km/h sau cat e minimul pentru aceasta treapta, e posibil sa nu fie nociv pentru motor. Dar eu raman sceptic probabil datorita ideilor preconcepute si experientei minime in materie de mecanica auto.

Dar asta inseamna ca respectiva cutie schimba foarte des, suportii motorului se misca mai mult si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG 8 ???

Esti vreun agent al viitorului ????

decat sa raspunzi asa dadeai un sarci pe gugal.. sau chiar intrai pe site-ul vw. este vorba de vw touareg. dsg 7 are od pe a 7-a iar dsg 8 are od si pe a 7-a si pe a 8-a :)

citat de pe site-ul vw:

"

Sărbătoreşte premiera mondială.

Touareg va schimba de acum treptele de viteză cu ajutorul nou dezvoltatei cutii automate de viteze cu 8 trepte - în dotarea standard. Treptele şapte şi opt sunt reglate ca Overdrive economic. Treapta a opta reduce rotaţiile cu 34% comparativ cu treapta a şasea. Sistemul dinamic de transmisie adaptează punctele de schimbare a treptelor în funcţie de stilul Dumneavoastră individual de condus. Mulţumită Tiptronic, puteţi să savuraţi simultan plăcerea de a conduce şi sportivitatea unei cutii manuale.

"

o sa iti fac si o poza din viitor cu display-ul ce afiseaza D8 ;)

este si pe amarok montata cutia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe diesel se pune numai dsg 6. Chiar si la masinile care ies noi acum din fabrica.

Pe benzinare din 2009 exista dsg7. Intra pe JURNAL DSG7 din acest forum si o sa-ti pui miinile in cap ce e acolo. 90% din posesori au probleme cu cutia...

Am avut golf 6 1.4 tsi DSG, printre primele cumparate din RO in ianuarie 2009. Cunosc bine subiectul DSG7. Multumesc oricum pentru promptitudine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. primul meu post aici.....toti se plang la dsg de frana de motor.....eu nici nu o folosesc,,,,

nici la manuala si nici la automata,,,dar folosesc frana de picior cu sistemele de siguranta aferente fara probleme inclusiv iarna ,,,,am permis de peste 10 ani si pot spune ca ador astfaltul cu zapada.....dsg testat pe passat cc 2010 si inca o experienta pe bmw seria 5 2012....amandoua sucare,,,,,

recomand automata la orice ora si consider ca poti sa faci si altceva cu dreapta :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca recomanzi automata. Problema este ca nu toti isi permit. Concluzia ar fi: Cumparati automata daca aveti bani. Va costa mai mult si la intretinere si la achizitie dar beneficiati de confort sporit + aveti libere o mana si un picior.

Nu am inteles de ce nu folosesti frana de motor nici macar la masinile manuale? Daca vii in viteza si vezi rosu apesi ambreiajul sau scoti din viteza si franezi? Cred ca sti ca daca doar iei piciorul de pe acceleratie intri in frana de motor si consumul este 0 fata de 0,5 l/h daca motorul merge la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este rosu la semafor calc frana si o las in a 5a la manuala.... cand viteza scade f mult o scot din viteza....

consumul este 0 doar la benzina in frana de motor

la diesel este consumul de relanti,,,,,,

daca gresesc astept corectiiiiiii :icon_bounce:

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In frana de motor este zero la toate, cel putin asa arata pe BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe diesel se pune numai dsg 6. Chiar si la masinile care ies noi acum din fabrica.

Pe benzinare din 2009 exista dsg7. Intra pe JURNAL DSG7 din acest forum si o sa-ti pui miinile in cap ce e acolo. 90% din posesori au probleme cu cutia...

Cred ca ai vrut sa spui 90% din cei ce au scris in topicul respectiv...Mi-e greu sa cred ca cei care au scris acolo reprezinta macar 90% din cei care au masini cumparate din Romania cu DSG7.

E normal ca cei care au probleme sa se planga de ele, pe orice forum, indiferent ca e de masini, electronica, IT marea majoritate este compusa din cei care au probleme si care cauta raspunsuri pentru rezolvarea lor.

alexanderdj@ depinde cum o calci, poti sa ai 70km/h si sa fi in viteza 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe diesel se pune numai dsg 6. Chiar si la masinile care ies noi acum din fabrica.

Pe benzinare din 2009 exista dsg7. Intra pe JURNAL DSG7 din acest forum si o sa-ti pui miinile in cap ce e acolo. 90% din posesori au probleme cu cutia...

Cred ca ai vrut sa spui 90% din cei ce au scris in topicul respectiv...Mi-e greu sa cred ca cei care au scris acolo reprezinta macar 90% din cei care au masini cumparate din Romania cu DSG7.

E normal ca cei care au probleme sa se planga de ele, pe orice forum, indiferent ca e de masini, electronica, IT marea majoritate este compusa din cei care au probleme si care cauta raspunsuri pentru rezolvarea lor.

Da, 90% din cei ce posteaza in Jurnal DSG7 .

Vezi ca exista si jurnal DSG6 unde raportul e invers :90% sunt multumiti si vreo 10% experimenteaza unele probleme, insa marea majoritate din cei cu problewme avind masina la a doua sau a treia mina si cu multi km, nu de nou cum e la DSG7 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca nu mai e asa mare surpriza pentru multa lume ca VW a inceput sa scada calitatea materialelor folosite la fabricarea masinilor si ansamblelor sale pana la ridicol. Sau daca nu e problema de calitate, e cel putin problema de testare mai putin decat minima.

@danny: stiu ca treapta de viteza difera in functie de talpa, ma refeream ca la mers constant cauta sa urce cat mai mult in trepte pentru reducerea consumului.

Am mers zilele trecute cu un Smart forfour cu automata si uitasem cat de linistit te asezi in coloana la semafor cu o cutie automata chiar daca stii ca o sa stai cel putin 2-3 semafoare.

Dar sunt convins ca si-asa tot ti se taie de stat in coloane la un moment dat si o iei pe unde poti si cand ai ajuns la pragul asta psihologic, cu siguranta nu mai poti concepe sa conduci o masina cu transmisie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este rosu la semafor calc frana si o las in a 5a la manuala.... cand viteza scade f mult o scot din viteza....

consumul este 0 doar la benzina in frana de motor

la diesel este consumul de relanti,,,,,,

daca gresesc astept corectiiiiiii :icon_bounce:

bafta

E la fel si la benzina si la diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touareg va schimba de acum treptele de viteză cu ajutorul nou dezvoltatei cutii automate de viteze cu 8 trepte - în dotarea standard. Treptele şapte şi opt sunt reglate ca Overdrive economic. Treapta a opta reduce rotaţiile cu 34% comparativ cu treapta a şasea.

De fapt, nici măcar nu e ceva extraordinar din punct de vedere tehnic "un număr mare de trepte" - o cutie CVT (scuterele, Nissan Murano şi unele automobile mici din anii 1955-1975) are o infinitate de rapoarte posibile :lol:

Motivul pentru care nu se folosesc cutii CVT sau convertoare de cuplu fără cutie de viteze automată (adică un convertor de cuplu în loc de cutie) stă în faptul că sunt greu de controlat fiindcă nu ştii niciodată ce raport de transmisie ai. Nu poţi face frână de motor în mod eficient, nu poţi ţine forţat cutia într-un anumit raport pentru acceleraţie mai bună sau pentru turaţie redusă etc. Când s-au răspândit cutiile automate clasice -hidramatic- la noi în anii 1990-1994 (Mercedes-Benz W123, W124, G şi altele), mulţi şoferi obişnuiţi se uitau ca mâţa în calendar la ele ori de câte ori trebuiau să facă frână de motor, le era greu să înţeleagă că se poate cupla manual din manetă 3-2-1 când e nevoie.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai vorbim ca erau si sunt inca proprietari de cutie automata care folosesc ambele picioare, adica dreptul pentru acceleratie si stangul pentru frana !? ( am vazut cu ochii mei 2 persoane in aceasta situatie pe care le-am atentionat-una este cumnata). Probabil o sa primesc raspuns "-da ce? nu asa trebuie? 2 picioare, 2 pedale." NU!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca ai o cumnata "profi" :emthup:

Pentru ca de regula, dupa o frana cu piciorul stang esti cu capul in parbriz.

Finalmente ai dreptate, cine nu stie sa franeze cu stangul nu trebuie sa procedeze asa :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai vorbim ca erau si sunt inca proprietari de cutie automata care folosesc ambele picioare, adica dreptul pentru acceleratie si stangul pentru frana !? ( am vazut cu ochii mei 2 persoane in aceasta situatie pe care le-am atentionat-una este cumnata). Probabil o sa primesc raspuns "-da ce? nu asa trebuie? 2 picioare, 2 pedale." NU!

Aici sunt 2 variante:

- ori minti (no offense)

- ori cumnata ta face asta intentionat, in cunostinta de cauza (pt un condus sportiv e mult mai indicat sa folosesti ambele picioare), pt ca din greseala n-ai cum s-o faci, ti-ai rupe dintii la prima frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu sa franez cu stangul si am reusit sa ma obisnuisc. Dar la o frana mai apasata nu pot controla piciorul stang...

Am reusit sa ma obisnuiesc dar m-am plictisit si am revenit la condusul clasic, franez si accelerez cu dreptul.

Am citit pe forumul Audi Fr ca sunt cativa care franeaza cu stangul, dar nu vad rostul in condus normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când s-au răspândit cutiile automate clasice -hidramatic- la noi în anii 1990-1994 (Mercedes-Benz W123, W124, G şi altele), mulţi şoferi obişnuiţi se uitau ca mâţa în calendar la ele ori de câte ori trebuiau să facă frână de motor, le era greu să înţeleagă că se poate cupla manual din manetă 3-2-1 când e nevoie.

Sau, poti folosi padelele de pe volan (daca ai) in modul Sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai vorbim ca erau si sunt inca proprietari de cutie automata care folosesc ambele picioare, adica dreptul pentru acceleratie si stangul pentru frana !? ( am vazut cu ochii mei 2 persoane in aceasta situatie pe care le-am atentionat-una este cumnata). Probabil o sa primesc raspuns "-da ce? nu asa trebuie? 2 picioare, 2 pedale." NU!

Aici sunt 2 variante:

- ori minti (no offense)

- ori cumnata ta face asta intentionat, in cunostinta de cauza (pt un condus sportiv e mult mai indicat sa folosesti ambele picioare), pt ca din greseala n-ai cum s-o faci, ti-ai rupe dintii la prima frana

Nici nu aveti idee cat de raspandita este prostia omeneasca. Indraznesc sa zic ca 90% din oamenii obisnuiti care nu au vazut in viata lor o cutie automata si nimeni nu le explica cum se conduce, au tendinta logica sa spuna AHA, am 2 pedale, numai bine am 2 picioare, fiecare picior cu pedala lui. Cumnata a condus cativa ani o masina normala si cand a trecut pe automata in necunostinta de cauza a condus vreo luna cu stangul pe frana. Intradevar se plangea ca masina nu merge bine. Faceti un test unde lucrati si intrebati oare cum ar trebui sa conduceti daca aveti 2 pedale sa vedeti raspunsurile. ( sau anuntati ca s-a lansat Golf 7 si va vor intreba dar ce, a fost Golf 6 deja?). Nu toti lucreaza sau sunt pasionati de domeniul auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

daca esti un tip sportiv care merge seara si duminica atunci eu iti recomand manuala. Daca umbli ziua prin oras de colo colo prin ambuteiaje mai bine DSG. Subiectiv eu prefer cutia manuala dar in ultima vreme traficul infernal din oras ma cam aduce in pragul disperarii.

 

Si eu prefer tot manuala indiferent cat de aglomerat este, nu cred ca as alege automata niciodata, cum simti ca intradevar conduci?.........am condus odata o masina care avea cutia automata si nu mi-a placut.

 

Cine e pasionat de condus nu alege neaparat automata ....... scuze dar asta este parerea mea pur subiectiva, vad aici ca marea majoritate au ales automata, SPOR la condus/sofat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai vorbim ca erau si sunt inca proprietari de cutie automata care folosesc ambele picioare, adica dreptul pentru acceleratie si stangul pentru frana !? ( am vazut cu ochii mei 2 persoane in aceasta situatie pe care le-am atentionat-una este cumnata). Probabil o sa primesc raspuns "-da ce? nu asa trebuie? 2 picioare, 2 pedale." NU!

Aici sunt 2 variante:

- ori minti (no offense)

- ori cumnata ta face asta intentionat, in cunostinta de cauza (pt un condus sportiv e mult mai indicat sa folosesti ambele picioare), pt ca din greseala n-ai cum s-o faci, ti-ai rupe dintii la prima frana

Nici nu aveti idee cat de raspandita este prostia omeneasca. Indraznesc sa zic ca 90% din oamenii obisnuiti care nu au vazut in viata lor o cutie automata si nimeni nu le explica cum se conduce, au tendinta logica sa spuna AHA, am 2 pedale, numai bine am 2 picioare, fiecare picior cu pedala lui. Cumnata a condus cativa ani o masina normala si cand a trecut pe automata in necunostinta de cauza a condus vreo luna cu stangul pe frana. Intradevar se plangea ca masina nu merge bine. Faceti un test unde lucrati si intrebati oare cum ar trebui sa conduceti daca aveti 2 pedale sa vedeti raspunsurile. ( sau anuntati ca s-a lansat Golf 7 si va vor intreba dar ce, a fost Golf 6 deja?). Nu toti lucreaza sau sunt pasionati de domeniul auto.

În esență ai dreptate, grosul șoferilor nu are idee cum se ia de volan.

Nu e vorba despre pasiune. Ce spui tu este ca și cum un dreptaci scrie dintr-o dată cu stânga pentru că i-ai pus pixul în mâna aia.

Dacă cumva e real, presupun că merge nu prost, ci execrabil. Șoferii de raliu sunt excluși evident.

Stângul poate fi educat dacă te chinui puțin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au, conduc si prefera automate (DSG sau nu) toata stima, nu contest performanta cutiilor automate si in speta DSG ca asta se vorbeste aici....

 

Dar eu prefer manuala. De ce? Pur si simplu nu-mi place ideea, nu simt ca o conduc eu, e ca ceva teleghidat si eu stau in scaun bucurandu-ma de tehnologie si cam atat.....Sofatul este altceva, conduci masina tu nu DSG.

 

 

Daca am deranjat pe cineva spunandu-mi parerea ,imi cer scuze.

 

 

Have fun - DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de deranj, ci de altceva....

Placerea in condusul masinii nu este permanenta, cum nu e nici cea de a te uita la tv sau altele...

Cind eram incepator conduceam de nebun noptile prin oras, numai din placere....

Acu sunt satul, prefer sa stau in stinga sa fac altele...

Ori in astfel de cazuri, automata e perfecta intrucit nu mai sunt activ la volan, nu tre sa ma concentrez 80% la drum si 20% la schimbatul vitezelor in functie de comportamentul masinii, ci aia 20% ii folosesc in a ma gindi la ce mai am de facut, a vorbi la telefon (da, e ilegal dar la ce trafic de furnici avem noi)....

Acum 15 ani imi placea sa duduie basul in masina.....acum vreau linsite, vreau relaxare.....

Automata pentru asta e, sa fii relaxat la volan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect, ai mare dreptate.

 

Eu deocamdata raman la partea cu subwoofer-ul pentru ca ador muzica cu bass, in masina sau acasa, evident muzica dedicata pentru acest lucru.

Posibil mai tarziu cand o sa fiu saturat de condus pe manuala desi pasiunea nu moare atat de repede o sa optez si eu catre o automata

 

Cam atat am avut de zis.

 

 

Toate cele bune si un sfarsit de saptamana cat mai placut la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!