Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

nu e obligatoriu ca pierderea de vacuum sa fie insotita de zgomote la EGR.

Adevarat , nu-i obligatoriu, dar la Iulian asa s-aintamplat.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri deja am comandat una oem cu 250 lei+tva, dar fiindca am luat pe firma nu trebuie sa platesc tv-ul.

Codul original pentru suport motor stanga este 8D0199379AR sper sa fie bun.


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ma inscriu si eu in lista celor cu probleme de vibratii mari la relanti,Passat  AVF 4 motion din 2001 ,doar ca la mine se manifesta astfel- de la 850pina pe la 1000 RPM vibreaza putin volanul si schimbatorul de viteze, dupa ce trec de 1000RPM dispare vibratia si reapare foarte puternic intre 1800 si 2000 RPM dar aici  vibreaza toata caroseria, plasticuri, aparatori , volan , schimbator....si dintii in gura.

Am schimbat pe rind , in decursul a jumatate de an, tampoane motor, cutie si esapament, racord flexibil, acum am inlocuit si kit ambreiaj , si rezultatul este acelasi.

Motorul sta foarte bine in parametri, injectoarele sunt in regula, turbina abia facuta de Cipos,porneste la sfert, trage foarte bine, dar ma omoara trepidatia, nu stiu ce sa mai inlocuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turezi motorul pe loc la  1800-2000 si vibreaza caroseria, sau in mers ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Exact la fel face si Passat-ul meu...pe la 1800 rpm se aude o vibratie (parca intra ceva in rezonanta) in toba. Ai gasit vreo rezolvare? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

scuze ca apar cam tarziu, ...da asa este cam intre 1800 si 2000 ture si pe loc si in mers,apare maximul de vibratie, vorba unui coleg de aici... tremura si stergatoarele de pe parbriz

 

Acum ma gandeam sa incerc si cu un set de tampoane pe original, poate alea de producator sunt cu probleme

Modificat de daewo97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Am schimbat pe rind , in decursul a jumatate de an, tampoane motor, cutie si esapament, racord flexibil, acum am inlocuit si kit ambreiaj , si rezultatul este acelasi.

 

Ai schimbat  volantul ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tampon motor/cutie dar anticuplu l-ai schimbat??? Esapamentul de ce?!!era gaurit!! Banuiesc ca volantul este smf

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A vrut sa spuna ca a inlocuit si tampoanele la esapament. Putin probabil sa aiba volant simplu. Ce intelegi prin anticuplu ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am pus prima data un kit ambreiaj SH, apoi am comandat unul nou complet,cu tot cu volant masa dubla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha dap la asta nu m-am gindit, ce nu ne-ai spus este in ce conditii au aparut vibratiile ca banuiesc ca nu dintr-o data ,citi km, ce marca de producator ai pus (TAMPOANE) evident.Vibreaza si la relanti?900rtm?sau doar in 1800-2000!!

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai tin minte  ce producator au fost tampoanele, la relanti e aproape normala vibratia pentru un Diesel,dar cind o accelerez pe loc la turatii de 1800-2000, sau in timpul mersului cind o bag in sarcina cu o treapta mai sus decit ar trebui... in loc de treapta 2, o las in 3 si ai dau acceleratie,vibreaza si... masina vecinului ,....am ajuns sa schimb becuri din far aproape  lunar

 Trepidatiile au inceput sa se accentueze in timp, dar mai tare se simte acum iarna...parca ar sta motorul direct pe sasiu, 

Modificat de daewo97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi sa nu fie dereglat tamponul din fata, daca e asa, sigur vibreaza in turatii cum spui.

Am scapat de vibratii dupa ce am schimbat volantul si am pus la punct pierderile de vacuum. N-am scapat de tot. Se pare ca si un G62 defect poate aduce vibratii. Mai am de facut reglaj de injectoare.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tamponul din fata l-am reglat cu foarte mare atentie, dupa explicatiile lui Cosmin, dar acum am comandat altul aici la un coleg,ca tre sa al inlocuiesc.... e cam dezmembrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce tampoane ai pus la motor ca nu sunt la fel, chiar daca seamana, verifica vacum(stut pompa tandem), membrana egr sa nu fie sparta, tija blocata pe deschis, si important de verificat reglajul tijei de la actuatorul turbinei.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa o bag iar in in service zilele astea si ma apuc de verificat... dar tre sa mai termin din ale clientilor prima data sa pot elibera locul si apoi ramine sa ma apuc de a mea

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am si eu o problema la un Passat de 1,9 tdi 116 cp, AJM si anume are niste trepidatii la relanti care apar absolut aleator, si cu motorul mai rece si mai cald. Si inca ceva: turatia la relanti odata sta la 840-860 rpm si dintr-o data scade sub 800, fara nici o legatura cu pornirea climei sau altceva. Trebuie sa-i schimb termostatul pt ca temp apei nu trece de 40 gr. Sa aiba vreo legatura sau sa fie vreun senzor dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil, dar greu de spus de la distanta. Nu ai masina, nu faci verificari... se pot face doar presupuneri.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am citit topicul tau..sunt posesorul unui passat 1.9 ,131cp,exact acelasi simptom il am si eu cand debreiez aproape de relanti,parca intra motorul intrun fel de vibratie pret de cateva secunde sau dupa ce accelerez putin.ai reusit sa vezi care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat termostatul, bujiile(erau toate duse) si un tampon motor care era curs, dupa care i-am facut si o diagnoza: totul e in parametri, injectoarele stau chiar f. bine, toti senzorii ok. Cred totusi ca am depistat problema: volant. Atunci cand motorul e cald(cand umblu mai mult in oras prin aglomeratie), la plecarea de pe loc se simte o trepidatie cand las ambreiajul, ca sa o atenuez trebuie sa turez mai mult cand plec in vit 1.Cauza-volant. Ma intreb daca trepidatiile si fluctuatiile turatiei la relanti s-ar putea datora volantei uzate sau au alta cauza, desi nu vad care ar mai putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot datora si senzorului de temperatura lichid de racire. Dar daca spui ca toti senzorii sunt ok...trebuie verificata diferenta dintre ecu si bord.

Modificat de pistay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

Vad ca nu s-a mai postat demult in acest topic sper sa nu fi (murit) :lol:

Problema mea ar fi ca:motorul la accelerari si decelerari bruste se misca destul de serios.Sunt 99%sigur ca tampoanele de la motor sunt duse,mai ales ca am 300k.

Acum asi avea nevoie de ajutorul vostru,daca se poate sa imi spuna cineva codurile fiecaruia in parte ,pentru a le putea comanda pe internet.Sau unde le pot gasi

Nu locuiesc in Ro

 

Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stanga 8D0199379AE

Dreapta 8D0199382AE 

Este acelasi suport cu diferenta ca cel din stanga are o protectie de cauciuc care se poate scoate foarte usor deci puteti cumpara acelasi suport si schimbata protectia

Suportul din fata masinii se poate schimba si fara sa se demonteze fata la masina (bara grila si tot ce este pe acolo)

Desfaceti cele 3 suruburi si ridicati motorul cu un cric pentru a scoate unul din cele din spate si atunci cu o surubelnita mai ,,zdravana,,trageti de el si va iesi intrun final

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt 2 suporti la cutie. Unul sigur este dus (pe partea pasagerului). Cel din fata se schimba doar daca lipseste din el.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!