Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

Da lipsea din cel din fata si se zobea de ziceai cai de poliestiren.Sti cumva codurile la cei de la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca 8D0399151H si 8D0399151M

Gasesti poze cu suportii astia cateva pagini in urma, in postul 276.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am gasit pe ebay stiu cum arata dar sunt sigur astia 2? NU prea am timp si loc sa-i demondez de doua ori sa vad cum arata .

Asi vrea sa-i cumpar si sa-i si schimb totodata atunci cand umblu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice magazin de piese te duci cu VIN-ul iti confirma codurile...sau nu, daca nu-s bune. Sunt mai ieftine ca cele din fata. Nu te complica cu ebay.

Sau nu esti in tara ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e problema  :D nu sunt in tara . Sunt in Germania si spre exemplu pe cele din fata mi-au cerut la magazin nu la service 160eur si eu le-am luat de pe ebay cu 57eur

Asta e si motivul pentru care tot insist cu codurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a scapa de acesta deranjanta vibratie , ce se manifesta numai la relanti,am mers la un service pt  o constatare si un tester. Astfel  am descoperit

-cele doua tampoane ale motorului erau curse

-volant era blocata

-injectoare ok

 

Am schimbat atat cele doua tampoane( cu unele noi)cat si kit-ul de ambreiaj(Luk nou).Mi-au strans si clemele la injectoare.

Din pacate vibratia persista.Au zis ca o posibila cauza sa fie axa cu came deoarece muchiile prezinta uzura....

Am pus un alt tester si am masurat urmatoarele valori:

  

post-66685-0-98370800-1430886298_thumb.p

Porneste la sfert,trage foarte bine,nu scoate fum deloc,doar aceasta vibratie in relantiu.Ce parere aveti ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprirea motorului cu ambreiajul decuplat este sacadata? sau lina?!.Verifica fulia de vilbrochen.

 

P.S-injectoarele ar trebui probate pe banc ca poate ai duzele infundate

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

valoare pe injectorul 3 este cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprirea motorului este instantanee.Am verificat  fuia si e ok.

E posibil ca aceasta vibratie sa fie generata de valoarea mare a  injectorului nr.3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca de valoarea mare a in jectorului dar cind am avut 3 injectoare infundate vibra rau la relanti.Dupa ce le-am reconditionat  am crezut ca am masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
liviuplenicianu

Salut. De cateva luni masina mea are o vibratie care se propaga peste tot. Volan, schimbator chiar si caroserie. Chit ca e la relanti sau in turatie.
Mentionez ca masina e din 2004. 1.9 TDI cod motor AWX, 131 cp. Nu vreau sa va influentez raspunsul, dar masina are 312.000 km si nu cred ca vreodata i s-au schimbat acele tampoane de la motor.

Aveti idee ce ar putea fi? sper sa nu fie volant...

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-eu as inlocui toate tampoanele daca nu au fost schimbate niciodata.

2-cind au fost inlocuite amortizoarele?

3-vibratiile motorului pot fi si de la injectoare infundate daca porneste greu cu mult fum si un consum ridicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu - injectoarele ce valori au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

@rayn as face asta. stii cumva cate sunt?. amortizoarele niciodata. te referi la amortizoarele de la suspensia fata si spate banuiesc. porneste instant, nu scoate fum si consuma cat imi consuma si acum 4 ani + ca nu mananca ulei absolut deloc.
multumesc pentru sfaturi!!!

@florin o sa o pun pe tester cand o sa am bani. ce sa-i spun omului? sa verifice valorile injectoarelor si eventual sa-mi trimita si un log? iar acest log trebuie facut doar la relanti sau si in mers?
merci si tie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari!

Am si eu probleme cu vibratiile in acelasi interval (1800-2000), vibratii care nu s-au manifestat pana cand am schimbat tampoanele de la cutia de viteza care erau absolut terminate. A disparut vibratia care era in pe loc in "D" dar a aparut o vibratie in intervalul respectiv. 

In acelasi timp am un cloncanit repetat cand accelerez brusc si iau piciorul de pe acceleratie brusc. 

Din ce-am citit in acest topic poate fi o problema de la EGR avea vibratie? Imi arunca puternic ulei din jurul EGR (nu pe la gauri, ci deasura pe langa "ciuperca")? Poate fi si o problema de vacuum?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Pentru vibratii si cloncanit trebuie reglat suportul din fata prins pe baia de ulei. EGR-ul in faza asta se schimba.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cel de polistiren/cauciuc?

E aproape dezintegrat acela, din ce-am vazut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Asa dezintegrat cum este, nu trebuie sa atinga oala de pe baie, sus sau jos, cu motorul oprit. Probabil sa mai fi fost reglat pentru pozitia motorului cu suportii cutiei uzati.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca pot fi reglati? Ca sa stiu ce sa le zic celor de service, ca sa nu schimb toti suportii degeaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cel din fata se regleaza dupa cum se cere. Asta spunea miticutza, sa nu atinga oala in tampon. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o probelma , cred, cu suportul de fata.Mi-am montat scut de metal si de atunci se aunde un colncanit cand reduc in frana de motor sau cand accelerez sa plec de pe loc. Am verificat toate suruburile calandrului, suruburile suportilor si absolut totul e strans. Dupa ce am demontat scutul nu se mai aude. E clar ca ceva loveste in scut. Scutul este AM dedicat pentru b5.5. A intampinat careva problema asta?

 

Edit: Cand accelerez sau sunt in frana de motor schimbatorul are o mica cursa.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza
On 16.06.2013 at 11:54 AM, 42miticutza said:

 

Ansamblul motor-cutie este prins de caroserie in 4 suporti elastici. Mai exista in fata motorului prins pe baia de ulei (poza 3) un suport de limitare a miscarii motorului atunci  cand acesta intra in cuplu. Este important reglajul acestui suport pentru ca poate genera vibratii. ...  dar daca maneta schimbatorului de viteze se misca inainte si inapoi cand treci din accelerare in frana de motor (de obicei in trepte inferioare, 1,2,3) suportii de la cutie trebuie schimbati. Cel de pe stanga, poza 1, limiteaza miscarea longitudinala, daca este uzat se misca maneta, cel de pe dreapta, poza 2 , limiteaza miscarea pe verticala, daca este uzat aduce vribratii.

DSC5285.JPG

 

DSC5284.JPG

DSC05622.JPG

Schimba-i pe cei de la cutie si vezi cloncanitul dupa.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Si eu care imi doream un scut metalic...

Mi-a mai trecut prin mana un B5 cu scut metalic si intra in rezonanta pe decelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa pui niste distantiere la suruburile de prindere ale scutului. Iti atinge in baia de ulei.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cel de care aminteam mai sus, avea si distantiere de vreo 12-13mm pe suruburi. Degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!