Jump to content

Superb - ceva probleme tehnice


tenoztz
 Share

Postare recomandată

Salut. Sa oa iau cu inceputu:

Superb din 2004, 45.000 km, 1,9 tdi, 130hp.

Apropos de alte topic-uri pe care le-am gasit pe forum:

- da, e super tare :(

- se infige ca disperata pt cat de mare e

- loc ca in sufragerie, porbagaj cat casa

- da, MANERELE DE LA USI SE JUPOAIE!! foarte tampit pentru clasa masinii, da asta e. Nici nu vreau sa ma gandesc ce inseamnasa sa le schimb.

Am in principiu 2 probleme suparatoare cu ea pana acum:

1. Indiferent de cat de turata este, cand nu sta pe loc, se aude un fel de tacanit metalic. Ca sa ma aflu in treaba asi spune ca lantul de distributie loveste ceva(capacu). Dar daca e de la distributie, atunci de ce nu se aude si cand masina sta pe loc? Pot sa turez motoru cat vreau, nu se aude nimic. Doar cand masina se misca. De ex cand plec de la stop.

Are cineva idee de la ce poate fi?

Ideea e ca mie mi se pare ca se aude din fata dreapta. E adevarat ca acum ceva timp am luat o groapa rau de tot(taiat cauciuc ..). Poate fi ceva mecanic la roata? Spun inca odata: nu e harsait sau altceva.Doar un tacanit metalic.

2.

priza de aer din dreapta fata nu mai scoate nimic. Am intrebat la service ce si cum si un 'cunoscator' mi-a zis ca trebuie musai demontat tot bordul. Foarte ok din partea mea, dar asta ma costa 12 mi manopera. Cam mult ca sa ma arunc fara sa intreb in mai multe locuri.

Daca aveti vreo idee...va sunt recunoscator.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si tu sa verifici pe la roata pe acolo nu cred ca e de la motor daca pe loc cand accelerezi nu se aude.

Un capat e bara, biulete, etc. Verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut baieti.As avea si eu doua probleme si am nevoie de sfaturile voastre,daca v-ati confruntat cu asa ceva.1.Daca las masina in soare o ora-doua,nu mai pot citi informatiile de pe comp bord(temperatura,radio-cd,etc),se estompeaza de la caldura.2.Am gasit azi o balta pe covorasul din dreapta fata.Banui ca de la clima,ca de plouat nu a plouat si nu cred ca asa ar fi intrat apa in ea.Daca v-ati lovit de asa ceva,va rog frumos sa ma sfatuiti si pe mine.Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tenoztz

1. In primul rand motorul nu are lant la distributie. Distributia este pe curea. La tine este o problema mecanica la roata. Du-te la un service care lucreaza masini straine (nu e nevoie la reprezentanta) sa ti-o ridice pe elevator si se uita ei.

2. Nu te duce la reprezentanta ca nu are rost. Intreaba tot in service-ul unde rezolvi roata ce e de facut la bord si iti spun aia cam cat duce toata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti.De ceva timp ma confrunt cu probleme la climatronic.Adica,nu baga aer rece sub nici o forma atunci cand stau pe loc,si in plus,cureaua face si un scartait foarte strident.Asta nu ar fi o problema prea mare pe langa faptul ca gasesc apa pe covorasul din dreapta fata dupa ce folosesc climatronicul.Va rog sa ma ajutati.Am postat problemele mele si in sectiunea climatronic de la o2,dar nimeni nu si-a facut mila de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal tot condensul de la clima curge pe sub masina .

In cazul tau ajunge in masina,aproape sigur ai furtune fisurate sau desprinse pe la clima.

Nu baga aer rece.

Schimba filtrul si completeaza cu freon.

In acelasi timp verifica sa vezi daca pierde freon daca il pierde alte furtune fisurate sau desprinse .

Toate operatiile necesita bordul dat jos.

Numai bine.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tenoztz

1. In primul rand motorul nu are lant la distributie. Distributia este pe curea. La tine este o problema mecanica la roata. Du-te la un service care lucreaza masini straine (nu e nevoie la reprezentanta) sa ti-o ridice pe elevator si se uita ei.

2. Nu te duce la reprezentanta ca nu are rost. Intreaba tot in service-ul unde rezolvi roata ce e de facut la bord si iti spun aia cam cat duce toata treaba.

Omul sigur a rezolvat problema de vreo 2 ani de cand a scris :))

De ce nu are rost la reprezentanta, sau nu ar fi avut? Masina fiind in garantie mai mult ca sigur atunci de ce sa se duca in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal tot condensul de la clima curge pe sub masina .

In cazul tau ajunge in masina,aproape sigur ai furtune fisurate sau desprinse pe la clima.

Nu baga aer rece.

Schimba filtrul si completeaza cu freon.

In acelasi timp verifica sa vezi daca pierde freon daca il pierde alte furtune fisurate sau desprinse .

Toate operatiile necesita bordul dat jos.

Numai bine.

Nu e nevoie de demontat bordul pentru schimbat filtru de polen , probabil la el te referi, si nici pt alimentat cu freon .

Condensul ajunge pe pres pt ca e infundata scurgerea lui , trebuie urcata pe elevator si scos si curatat.

Parca pe langa cutie se scurge nu stiu exact cum e la acest motor montat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de polen e schimbat de curand,deci nu poate fi la el.Aceias balta de condens am gasit-o azi si in dreapta spate,de data asta sub covoras.Nu stiu ce sa fac,la skoda ivas galati nu ma duc nici mort.Nici un client nu e multumit de serviciile lor,si mai ales de preturi.Din ce mi-a scris tu gabriel,nu pare prea greu de rezolvat cu scurgerea aceea.Clima functioneaza perfect in mers,iar cand stau pe loc,nici nu baga,si intra si un miros de gaze de la motor.Ma gandesc,ca daca nu ar avea freon destul,ar face figuri si in mers,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti din Galati ,in partea rezervata service-urilor gasesti pareri despre cateva serviceuri auto din Galati altele decat IVAS :P .

-pentru schimbarea unui filtru de polen si umplere cu freon nu este nevoie dat bordul jos.

:o tie nu iti merge clima doar cand stai pe loc ,scuze nu am citit atent .

Deci cazul tau nu are presiune aerul la ralanti de ce ?

Prima posibilitate este ceva infundat pe conducte.

A doua nu are presiune cat trebuie la ralanti pierzand-o pe undeva sau compresorul chiar nu ,,vrea sa lucreze la ralanti.

o curatire ca la carte a climatronicului necesita neaparat dat bordul jos. :lol:

O intrebare importanta : merge clima pe maxim cand ,, nu esti pe loc,, adica creste puterea sau se plafoneaza?

Pentru mai multe informatii fa-i o scanare cu vagcomul si interogheaza modulul HVAC si de acolo sa apara

informatii de ce nu merge clima.

Chiar in cazul in care miroase rau exista spray-uri care amelioreaza dar din ce am observat reapare mirosul ,in final....bordul jos.;)

Numai bine.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut!Si eu am o problema la climatronic,adica nu baga aer cald de nici o culoare!!A mai patit cineva asa ceva??Masina e cea din semnatura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc...dar ma gandeam ca e o buba doar pt superb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unitatile climatronic sunt aceleasi...functie de generatie. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

De curand îmi apare în bord, câteodată, după ce pornesc mașina sau după ce merg puțin- ENGINE WORKSHOP și ramâne spirala galbenă clipind câteva minute, după care se stinge. În tot acest timp, mașina merge normal, în afara de pilotul automat care nu cuplează. Câteodata, mai apare si martorul de la esp, împreună sau independent de spirală, dar care nu se mai stinge decât dacă opresc motorul. De când cu martorii nu se mai aude nici sonorul la taste la climatronic. Am facut o scanare, nu am rezolvat nimic. Cei de acolo mi-ar fi spus ca ori e switch-ul de frâna (l-am schimbat acum 3 ani și stopurile pe frână se aprind normal) deci exclus ori e EGR-ul (mașina trage bine, fără fum, fără nimic) deci nici ăsta cred că nu e. Am facut acum 3 săptămâni un drum de București și câteva zile nu s-a mai aprins. Ce părere aveți, sau, ați pățit și voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e exclus switch-ul.... depinde ce ai pus, cand l-ai schimbat.

Oricum, daca masina face asa cum zici - cand apar amandoi senzorii -, trebuie sa fie stocat cod de eroare..... verifica pe Engine si pe ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când era switch-ul defect nu îmi scria engine workshop, imi aparea doar macaroana cu abs si esp. Și nu aveam stop pe frâna. Nu mai stiu ce am pus, dar mi-e greu sa cred că ar fi el devreme ce simptomele sunt diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb doar de el... de aceea recomand sa faci acum o scanare, sa vedem ce zice..... poate sa fie EGR, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut iar cei de acolo au zis ca au gasit contactul de frana ca și eroare dar cand au verificat si EGR-ul cu testerul montat atunci s-a aprins și spirala. De asta zic, ca data trecuta cand s-a stricat switch-ul imi aparea martorii doar cand calcam frana, dar acum se aprind și imediat dupa ce pornesc( spirala) si in mers esp-ul. Egr-ul il curat odata pe an, ca se murdareste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut  

 

Detin   o skoda  superb 2,5 v6 TDI 155  AYM    .si de  ceva  vreme   nu mai  trage   si acceleratia nu urma  mai mult de 2100  . in acelsi timp  sa  aprins  si  becul de  la esp ...  masina scotea  mult  fum  alb ,  la  un tester  de  cartier    au iesit  urmatoarele  erori           

 

 

 

00542-senzor ac duza   -short circuit to positive or open circuit

 

0050-deschidere valva reglaj injectie  -diferenta reglare, permanent  

 

 

 

 

00522-senzor temperatura lichid racire

 

17583- pre-injectie deconectata

    

 

 

 

 

 

 

 

are  cineva  idee  unde  ar  trebui sa  ma uit ...ce  sa  schimb  .....ce sa curat.

 

Va multumesc  anticipat
       

Modificat de Anca Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau electroventilul N75 pe circuitul de vid al turbo. Asta ar putea explica faptul că nu urcă în turații peste 2000 rpm. Cu fumul alb nu știu ce să zic, turbina? Ia-o pe bucăți, dar cu cineva care se pricepe. Nu cred că e pompa de injecție, nu ar mai fi pornit deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ce erorile sunt pe parte de injectie daca nu merge N75? daca era din turbo apareau deviere negativa sau pozitiva, alt tip de erori.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La  reprezentanta  au spus   ca  ar  fi  pompa...dar   ei ar  vrea  pana  s a ajunga  la  pompa   sa  desfaca  injectoarele   ..sa  s e asigure  ca  sunt  ok ......., intre  timp am  vb la un service  in Bulgaria ...si    ma costa  200  euro de  reparat  pompa   cu garantie 1  an  ,    cand  scot  mufa  de  la pompa  de  injectie   si o bag  la  loc  masina  se  tureaza  normal      cateva  secunde  ......apoi se  aprinde  semnul  ESP  in bord  si   moare  la 2000  ture....... la prima  pornire  scoate  fum alb  ingrozitor    si miroase  a  motorina  nearsa . ..

 

Cum  rezolv  cu  masina va spun exact   ce  a  avut ...acum   merg  cu ea  asa.......     ..

 

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ce erorile sunt pe parte de injectie daca nu merge N75? daca era din turbo apareau deviere negativa sau pozitiva, alt tip de erori.....

Astfel de erori au cauze posibile multiple (vezi codurile pe Rosswiki). Vorbesc din experiența personală, trecând prin ambele situații, la momente diferite (circuit vid turbo blocat din cauza N75, cu simptomele de lipsă accelerație peste 2000 rpm), cât și pompa de injecție defectă (partea hidraulică). În ambele situații am avut eroarea 17583, dar au fost cauze diferite. Când a fost pompa, nu a mai pornit deloc.

În orice caz, trebuie investigat de cineva care se pricepe, iar dacă ajungi la pompă, sfatul meu e să faci testele/constatarea înainte la un service specializat în pompe de injecție (cel puțin 2 serioase în București).

Dacă e de recondiționat pe partea hidraulică (piston avans, membrană, garnituri) te duce undeva la 1500 lei cu totul. Dacă e partea electronică a pompei e mai nasol. Cu bulgarii nu știu ce să zic, dacă ai încredere...

Baftă și revino cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!