Jump to content

Imi taie alimentarea


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Am o skoda octavia 1 LK 1.8T 180HP

Sunt sigur ca de la o anumita turatie imi taie alimentarea cu benzina.

Uneori ma uit si mi se pare ca la 5500-6000rpm.

Stie cineva exact la cat taie alimentarea?

Cum se poate scoate aceasta optiune sa nu mai taie alimentarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e normal sa-ti taie. Protejeaza motorul de jarul pe care i l-ai da tu... :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa se "taie alimentarea" cand acul turometrului intra in zona rosie, pentru ca motorul este proiectat pentru o anumita turatie maxima. La mine aceasta se intampla la 6500 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o skoda octavia 1 LK 1.8T 180HP

Sunt sigur ca de la o anumita turatie imi taie alimentarea cu benzina.

Uneori ma uit si mi se pare ca la 5500-6000rpm.

Stie cineva exact la cat taie alimentarea?

Cum se poate scoate aceasta optiune sa nu mai taie alimentarea?

La motorul 1.8T cod ARX limitarea electronica este la 6800 rot/min. Motorul tau e tunat sau nu? Are cod AGU? In principiu ar trebui sa fie aceeasi turatie...

Optiunea se poate modifica sau scoate prin OBD. Dar nu-ti recomand, e o masura de precautie necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pricipiu nu se strica motorul daca il "over rev" ocazional, insa nu obtii mai nimic. Daca treci cu mult de redline motorul respectiv nu mai e eficient. Mai bine schimbi cu 2-300rpm pana in redline. Ajungi mai repede unde vrei asa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taie alimentarea... sau ia limp mode, adica pana nu iei contacul numai trage bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am acel limp mode, am o octavia l&k , 1.9 tdi 110 cai, am schimbat acuma vreo 2 luni supapa de la turbosuflanta , acum ami-a aparut iar, presupun ca e de la motorina, pun din lukoil si cred ca s-a infundat filtrul, oare trece daca ii schimb filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune niste aditiv direct in filtru si las-o in pace macar o noapte... Iti va merge bine dupa aceea. Si schimba firma! OMV sau MOL !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la TDI in jur de 5500 rpm. Schimb viteza si merge mai departe. Protectie la supraturatie si pentru motor ca de.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:frigbaitata: 7200-7300, campioana deocamdata numai ca e benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La mine (1.8 t 150 CP, 2002), imi "taie alimentarea" pe la 4100-4200 rot/min (35 km/h in tr. I, cca 65 in a II-a, 100-110 in a III-a). Mi s-a aprins si martorul EPC si (dupa 20 de km) cel de check engine ( robinetul acela care semnalizeaza o defectiune la sistemul de evacuare a gazelor - conform cartii). In plus , de 3 ori in 2 zile mi s-a oprit motorul dupa franari si stat la stop in relanti) sau mers ff. incet.

Problema a aparut la dupa doar 300 km ( in aceeasi zi) de la un test VAG-COM unde codurile de eroare au fost :

17705 - Pierdere de presiune intre turbo si clapeta acceleratie

P1297 - 35-10 - - - intermitent

16804 - Bank1:sistem catalizator randament scazut

P0420 - 35-00 - -

16684 - A detectat rateuri repetate la diferiti cilindrii

P0300 - 35-10 - - - intermitent

16688 - Sesizat rateu cilindrul 4

P0304 - 35-10 - - - intermitent

(cu recomandarea de a schimba bujiile - ceea ce nu am facut insa, cautand a afla mai intai codul exact al NKG-urilor de care am nevoie).

Este posibil ca limitarea si oprirea motorului la relanti(dupa franare) sa fie cauzata de imposibilitatea evacuarii gazelor (desi la teava, ochiometric, debitul la accelerari pare in regula) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat-o cu taiatul alimentarii !

Era de la senzorul de turatie. Diagnosticat - Schimbat - Rezolvat - Zburat din nou cu pana la 5500 lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Scurt si la obiect !

Viteza 4 - 4100 turatii/min - 150 km/h se taie alimentarea

Viteza 5 - 4500 turatii/min - 180 km/h sa taie alimentarea

Dupa ce iau contactul in mers isi revine ... Va rog putin ajutor cu rezolvarea problemei

Skoda Octavia 1.9 TDI 66 kw ALH

VA multumesc

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180km-mai mult nu poate masina ta(limitarea e la 4800rpm), de aceea cred ca ai luat limp, mergi la cineva cu vag com si fa loguri si vezi de unde e :vacuum,tubulatura turbo, actuator , geometrie turbina,debitmetru etc. ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, ai 180 cai... asta inseamna ca ai AUQ.

Esti sigur ca iti taie benzina si nu cumva ramane turbina fara puf?

Eu am tot auq si alimentarea mi-o taie la 7200. In schimb simt o oarecare reducere a puterii dupa 5500 pt ca nu am suficient aer. Ai nevoie de o adimise mai serioasa daca te deranjeaza problema. Spun asta doar daca pe vag-com nu iti apar alte erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza 4 - 4100 turatii/min - 150 km/h se taie alimentarea

Viteza 5 - 4500 turatii/min - 180 km/h sa taie alimentarea

E foarte interesant ce zici adica cu a 4a iti taie alimentarea mai repede decat cu a 5a. In primul rand defineste "taie alimentarea" adica se opreste motorul sau nu mai trage in continuare?!

In alta ordine de idei, si eu am acelasi motor ca si tine, masina identica, dar nu am reusit sa trec de 4000 intr-a 5a, iar pe bord aveam 190km/h. Ciudat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ASV de 110cp, care este defapt un ALH cu injectoare mai mari si turbina VNT si imi taie alimentarea la 5100.

Am reusit sa ating acea turatie in gol, a 1-a (50 km/h), a2-a(90), a 3-a(130), iar in a 4-a nu a mers mai mult de 4500 (170) si in a5-a 4400 (205).

Nu are cum sa-ti taie alimentarea mai devreme de 4800, asa ca, lipsa de putere o poti avea din cauze mecanice: filtre infundate, injectoare infundate, turbo infundat sau motorina proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat ,problema era cu tija de la acutator se gripa cand atingeam turatii mari ...A fost gresat totul este perfect !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, sper ca am postat unde trebuie.

Am o Octavia 1 1.9tdi motor AHF de 110 cai 240 000 km si o am de o saptamana.

Luand masina si necunoscandu-i istoricul am decis sa ii fac o revizie si am schimbat distributie am curatat turbosuflanta si i-am inlocuit o gogoasa (asa mia zis mecanicu ca ii zice) am curatat EGR-ul si galeria de evacuare(toate astea le-am facut pentru ca am schimbat garnitura de chiulasa) , am schimbat termostatul si toate consumabilile.

Masina are urmatoarea problema la pornire cateodata porneste si dupa o secunda se opreste, dupa 120 nu se mai duce deloc si pana nu opresc si pornesc motorul , abia mai urca in ture(Cateodata se duce si pana la 200, debitmetrul este bun la fel si injectoarele, iar la 120 ingheata indiferent de ce turatie si treapta am)

Imi poate da cineva un sfat ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu urca mai mult de 120 - 130 inseamna ca intra in "LIMP Mode" - turbina nu functioneaza cum trebuie si motorul intra in limitare, daca o opresti si o pornesti din nou merge acceleratia dar iarasi cand ajunge la 120 - 130 intra in LIMP. Cauza poate fi turbina sau, cum a fost la mine, numai actuatorul pneumatic. Faptul ca uneori merge si pana la 200 baga in ecuatie si electrovalva N75, cea care prin intermediul actuatorului actioneaza geometria variabila a turbo-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca imi urca pana la 4900 de rpm pana sa ajung la 120 de la ce poate fi(si motorul trage).

Problema de la pornire are legatura cu asta?

Cand am fost la mecanic mai mi-a umblat la un vacum de deasupra pompei de frana si de atunci imi bazaie dupa ce opresc motorul cateva secunde, dar problema tot nu s-a rezolvat

Modificat de costel_cosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-am zis mai sus - atunci cand, din diverse motive, motorul nu poate functiona la parametrii asteptati calculatorul i-l baga in limitare (merge in regim de avarie), pb. de la pornire poate veni, cel mai probabil, tot de la turbo sau de la clapeta de oprire a motorului (cea din fata EGR-ului). Cauta pe forum, la sectiunea TDI, threadul referitor la "LIMP mode"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!