Jump to content

TDI Gauges


Alextz
 Share

Postare recomandată

UFFF...:D mai fa niste poze la iesirea din intercooler si intrarea in motor..... nu poti sa pui sonda langa turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gabriel

    30

  • Bogdan_wrc

    15

  • Alextz

    9

  • Swat Cat

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa o ia naiba daca stiu unde este explicati-mi unde sa fac poza ca nu gasesc ce trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e la mine...trebuie sa intepi furtunul de admisie...sau oriunde de la iesirea din intercooler pana in admisie

post-4720-1175793096_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda are 2 borne cred ca una de gnd adik minus si una wk probabil pentru firul verde, daca ating negrul de caroserie se duce ceasul in maxim e corect?

Si acel furtun de admisie trebuie ingaurit? dar cum ca eu am doar un T care se pune probail pe un furtunas mai mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal cand dai cu firu de senzor pe masa sa urce in maxim.....cred ca T-ul ala e pt conductele de apa si ulei...nu ai unde sa il pui la admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

photo0139au6.th.jpg photo0140jm4.th.jpg

astea sunt imaginile cu motorul meu so... nu este la fel cum am vazut in alte montaje , am si acele furtunase si am probat pe toate, merge doar in jos pe minus si in sus merge doar la turatii mari: dar peste -2 nu vrea sa creasca deloc

Teul a fost in kit deci era al lui :lol:

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci repet...trebuie sa pui sonda dupa intercooler pana in admisie.... trebuie sa intepi undeva furtunu..adica sa dai o gaura si sa prinzi sonda...recomadat sa dai in plastic nu cauciuc.... ce ai incercat tu au fost furtune de vacum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles am gasit si un reductor dar problema e ca acum nu imi iese furtunl pana acolo, tre sa il prelungesc si azi nu era nk deschis soon o sa povestesc cum am reusit sa le montez pas cu pas, dar am vorbit cu un mecanic de la skoda si a zis ca nu crede ca am vreun dop pe undeva sa pun sonda de presiune de ulei.Asta inseamna ca tre sa vorbesc cu un strungat sa fac un T.

mersi de indicati au fost de mare ajutor. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Gata sunt montate toate dar cel de presiune de ulei oscileaza intre 2 si 7 este normal sa oscileze in continuu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

82606511sy2.th.jpg 79588823tw4.th.jpg 36731998om7.th.jpg 14940611gx7.th.jpg 15256088ff7.th.jpg 87905877tg7.th.jpg

So asa arata .

Am uitat sa fac o poza cu T-ul facut la strung pentru presiune de ulei .dar se vede montat sub filtru.Cam greu cu furtunele alea dar am pus teflon in jurul lor si chiar daca se ating de motor nu o sa se arda ca nu le da voie teflonul.

Lumina este pusa pe pozitie dar ziua nu prea se vad si in poza sunt aprinse , cred ca sunt un pic heliomate si se inchid la soare.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabriel,n-am inteles daca ai reusit sa legi furtunul pt.turbo.La PD nu te poti lega pe furtune.Exista un adaptator anume fabricat(dar cam scump-in D) la:

http://www.kw-systems.de/frame.html si apasa pe Ladedruckadapter,dar simplu de montat (ai si poza la montagephoto) sau trebuie data o gaura-si montat adaptator intr-o piesa(AGR-Einheit:-am poza unde se monteaza,dar n-o pot atasa;daca vrei da-mi un PM si ti-o pun pe e-mail)

@bogdan wrc:acolo in link e pt.nonPD si ar fi fost simplu si fain,dar...

Modificat de dpolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu este sa dai o gaura in traseul de admisie (partea din plastic) si de acolo sa pleci cu furtunul catre ceasul de turbo.

Daca nu aveti stutul acela mic de prindere in admisie se poate folosi un niplu de Dacie.

Am sa postez maine niste poze sa se vada cum am montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu am pus valva mecanica de bicicleta aia a fost cel mai simplu lucru ce mi-a venit in minte :) Ai dreptate pe traseul de admisie se ved in poza unde e montat furtunasul si merge indica bine.

Ce ma streseaza e ca presiunea de ulei variaza aiurea de multe ori si dupa cateva ture in forta sta in maxim sper ca e bine iar la relanti sta la jumate.

In fine e munca mea si sunt multumit de ea.Mai am decat sa iau un pistol de aer cald, care e momentan dat la unu si cu el o sa incerc sa modelez usor suportul sa vina fix mulat pe stalp, pt ca sta la mijloc departat la 5 mm de stalp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Vad ca mai e putin si se face un an de cand nu a mai postat nimeni aici. Asa ca m-am gandit ca ar trebui reinviat acest topic :)

Mai concret, as vrea si eu sa-mi pun gauges-uri. Masina e un Golf 4 TDI ALH, cu soft, injectoare PP 764, evacuare de 57" fara catalizator... Ce indicatoare recomandati? Am vazut ca majoritatea au pus presiunea in turbo, temperatura ulei, presiunea ulei, voltmetru, se mai vorbea si de EGT... Acum as vrea sa stiu care credeti ca mi-ar fi mie cele mai utile? Eu ma gandeam la presiunea in turbina, temperatura ulei (la presiune nu stiu daca e nevoie, pentru ca daca nu mai am presiune la ulei, mi se aprinde martorul in bord, in rest nu stiu cu ce m-ar putea ajuta sa stiu ce presiune are uleiul meu), si EGT (am citit pe paginile anterioare ca daca ai duze mai mari de PP 520, se recomanda, dar nu stiu de ce, si nici nu stiu cu ce m-ar putea ajuta sa stiu temperatura gazelor la evacuare). La fel si despre voltmetru...nu vad la ce mi-ar putea fi de folos. Suporturile alea pentru stalpul din stanga, sunt numai pentru 3 ceasuri sau si pentru 4? Astept si eu cateva pareri, precum si explicatii, despre ceasurile despre care spuneam ca nu stiu la ce mi-ar putea folosi... poate imi explica cineva. Totodata as vrea sa mai stiu daca iluminarea mi-o aleg eu, pentru ca as vrea albastru cu rosu (tipul clasic de VW).

Din cate am vazut se recomanda Metrotehnica pentru montaj si au ca pret 1,5 - 2 milioane. Stie cineva daca s-a schimbat ceva la pret? Cum se procedeaza la ei, trebuie sa suni si sa-ti faci programare din timp sau cum? Am nevoie de vreo pila acolo? Ca nu as vrea sa cumpar ceasurile si sa-mi zica: "Da... revino peste 3 saptamani cu un telefon".

Si o alta curiozitate/problema este modelul si pretul. Aproximativ pe la cat se invarte aceasta "distractie"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa stii temperatura pe evacuare pentru ca aia e de fapt temperatura la care supui turbina. Daca dai prea multa motorina, temperatura pe evacuare creste f mult si poti distruge turbina.

Eu as alege la tine presiune turbo+temperatura ulei+EGT. Si as merge pe un suport in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Din cei care si-au pus ceasuri autogauges, puneti si voi niste poze sa vedem si noi cum arata montate. V-ati luat de acelea care au 7 tipuri de iluminari? eu unul chiar nu stiu de care sa comand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa stii temperatura pe evacuare pentru ca aia e de fapt temperatura la care supui turbina. Daca dai prea multa motorina, temperatura pe evacuare creste f mult si poti distruge turbina.

Eu as alege la tine presiune turbo+temperatura ulei+EGT. Si as merge pe un suport in bord.

:rolleyes: merg si eu pe ideea asta. ma interesasem mult si daca era posibil, pe alea le-as fi ales si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la Sandler pe pagina, dar poate ma lamureste si pe mine cineva cu germana.

http://www.sandtler.de/inhalt_index.htm

astea sunt instrumentele, ceasurile, da?

http://www.sandtler.de/inhalt_index.htm

si astea sunt accesoriile? din ce am vazut mai sus de la altii, ar trebui luate si astea.

poate din cei care au montat sa ne spuna si noua cu ce sa cumparam fiecare ceas, adica cel de boost, dau si eu un exemplu, furtun, teu, sonda,senzor... zic si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

poate e tarziu dar sa stii ca de obicei vin la set cu minimum de accesorii care iti trebuie , cu ce este in kit te descurci sa le faci sa mearga ....

ai reusit ceva pana acuma ca e ceva timp de cand e ultimul post?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

ma poate ajuta cineva cu o poza sau cu un link....?

era la 4tuning days sau siab un seat care avea imbracate in piele ceasurile , cred ca era galben si avea muzica pe el dar sincer nu gasesc

vreau sa imi imbrac si eu ceasurile si ma gandeam sa vad cum a facut sau sa ma inspir putin, am incercat pe net o zi intreaga si nu gasesc nimica despre ceasuri de stalp imbracate in piele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Dupa aproape 9 ani...vin cu o intrebare...

Cand montati ceasul de boost pe diesel...nu este afectat de pelicula de ulei care se gaseste pe traseul Turbo-IC-EGR?

Se poate monta un filtru ceva pe traseu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe traseu mai ai si senzorii de fabrica - si peste acestia se depune.

Nu ai ce filtru sa pui, ca iti obtureaza fluxul de aer.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!