Jump to content

Passat recall


Tzeposul
 Share

Postare recomandată

Am fost chemat cu masina in service pt o actiune 23C4, de upgrade de soft. A mai fost chemat cineva cu asa ceva ? Eram curios ce reprezinta de fapt.... poate ii fac tuning gratis si eu nu stiu :D

E valabila numai la Passat B6 sau la toate motoarele 2.0 TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GRooVe

    16

  • OviDU

    13

  • Mama Omide

    11

  • imircea

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie mi-au facut upgrade de soft la ultima revizie...

Si m-au pus sa dau o declaratie ca nu am facut Tuning (flash sau cip) pt ca, spun ei, daca am facut, cand se face upgrade, se prajeste computerul.

Nu am simtit nici o diferenta in comportamentul masinii dupa upgrade...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca si tu ai DSG, e posibil sa fie upgrade numai pt cele cu cutie DSG ?

Eu unul sunt f multumit de cum merge acum, si sunt convins ca nu se va simti nimic dpv al soferului, dar eram curios ce anume corecteaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva fumul ? Ca 2.0 TDI cam fumega destul de rau chiar isla relanti :(

Sa nu vada Godoroja topicul ca incepe el sa spuna :P Dar acum cred ca se bucura de Fabia.

Ia vezi si aici: http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/search.asp

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, daca ma gandesc, nu mai scoate fum la relanti, nici la rece... desi inainte cam scotea

asta trebuie sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Somkeless nu cred ca o sa existe Passat-uri 2.0 TDI (cel putin alea fara filtru de particule). Am vazut ca prin Germanica nu fumeaza asa ca la noi. Cred ca faza cu crapatul calc de motor in urma Update-ului daca ai chip tuning e o masura de protectie a fabricii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din chestiile pe care le-am observat in urma acestui update este ca functioneaza senzorul de supraveghere interioara de la alarma. Inainte nu mergea, desi ar fi trebuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai scoate fum?

Eu m-am tot uitat si sunt acum 100% convins ca nu mai scoate asa fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindesc ca poate update-ul nu este unul care sa inlocuiasca complet softul din ECU. Poate modifica numai punctual ceva (un fel de update partial) si atunci ar putea aparea probleme in cazul in care exista chip-tuning. De ars nu cred ca se poate totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Upgradeul de soft pentru Passatul de 2.0 TDI este o masura recomandata de fabrica, pentru ca au existat ceva probleme la motorizarea asta, in special pe 4Motion, de genul caderi de turatie in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am fost cu Passatul tatalui meu la upgrade.Inainte de upgrade aveam ceva pierderi de putere si masina incepuse sa dea in "nas".Dupa ce am facut acest lucru sa rezolvat problema.Alt lucru care sa schimbat a fost consumul pe computerul de bord.Inainte nu scadea sub 9,5-9,6 in oras si acum sta mai tot timpul intre 8,5-9,5 in aceleasi conditii de mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motorul de 1.6 pe benzina si m-au chemat la reprezentanta sa-mi faca 2 actiuni.

Inca nu am ajuns sa vad desspre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Adevaru-i ca atunci cand calc frana la temperaturi mai joase, pana se incalzeste motorul, am un sentiment de parca as calca pe o minge de ping-pong (nu se aude vreun zgomot, doar snzatia). Despre asta sa fie vorba? Ar trebui sa-i intreb eu pe cei de la Midocar despre acest lucru sau sa astept un eventual recall, daca este cazul. In rest frana prinde foarte bine si dupa ce se incalzeste si dupa ce o folosesc de cateva ori dispare senzatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citez : "resulting in the brake power assist becoming inoperative." deci e vorba de servofrana, in nici un caz de sistemul de franare!!!

cititi mai cu atentie! in cel mai rau caz iti pica servo si va trebui sa apesi pe frana precum apasai la batrana dacie, adica mai cu incredere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, nu iti pica frana de tot, dar este ceva extrem de neplacut si de periculos. De ce zic: daca mi se intampla asta in timp ce ma aflu pe drum venind, de exemplu, de la Timisoara si mai e si noapte, deci nu pot sa ma opresc in drum la vreun service ..., ce sa zic, cam nashpa. Pe de alta parte imi amintesc ca eu imi luasem o Dacie Break mai noua, pe cand taica-meu avea batranica lui de 20 de ani. A mea avea servofrana, a lui nu. La un moment dat a venit cu ea la Bucuresti si am mers cu el pana undeva conducand eu. Nu va zic ca la prima frana mai serioasa era sa intru in cel din fata si am apasat de am crezut ca ies cu piciorul prin podea ca sa o pot opri. Eu ma obisnuisem cu servo. Asa ca imagineaza-ti cam ce sentiment ar fi sa conduci o multime de km cu servo si brusc sa te lase. Plus ca batrana Dacie avea cam jumatate din greutatea Passat-ului. As vrea sa vad pe cineva cum opreste o masina de peste 1,5 tone cu o frana fara servo.

In concluzie e destul de periculos sa ti se intample asa ceva.

Revenind si la intrebarea mea, a mai avut cineva senzatia ca la rece frana merge de parca ar calca pe o minge de ping-pong (sau pe o folie din aceea de plastic folosita la impachetat obiecte fragile, plina cu bule de aer pe care daca te apuci sa le spargi nu te mai poti opri :vaidecapulmeu: )?

Oare sa astept vreun recall din partea celor de la Midocar, sau sa fiu mai harnic si sa dau eu un telefon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci din cate inteleg eu aici

http://www.finanznachrichten.de/nachrichte...kel-7431718.asp

la toate masinile :

din cauza ploii masive si umiditatii mari pot aparea defectiuni la "wiper engine"

la modele diesel:

pot exista scurgeri de carburant, deci cam poate lua foc masina ceea ce mi se pare destul de grav

la modelele cu vacuum pumping de 147 KW (200 HP) poate cade servofrana.

cam asa inteleg eu din situ ala in germana , cred ca e putin mai detaliat decat cel in engleza.

parerea mea e ca daca ei zic ca 300 mii modele au fost afectate, mi se pare destul de mult.

Heimatmarkt Deutschland 130 mii

Nordmarika :62 mii

oare cate a vandut vw in total?

oricum nu vreau sa sun negativist dar de ce pasaturile facute pentru nemti ar avea probeleme si astea facute pentru romania nu ?

@alxrro eu zic sa suni cat de curand, vad ca ai si diesel tu, hai ca daca iti pica servo e cat de cat ok...dar scurgerile de carburant de la modelele diesel nu prea ma incanta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a demarat deja actiunea.....si nu, nu are treaba cu consumul de ulei:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca principiu de lucru... nu te cheama ei. Cand vii cu masina pt revizie, automat se verifica daca pt modelul tau exista "actiune". In functie de ce e comunicat pt modelul tau, se fac si verificarile respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca principiu de lucru... nu te cheama ei. Cand vii cu masina pt revizie, automat se verifica daca pt modelul tau exista "actiune". In functie de ce e comunicat pt modelul tau, se fac si verificarile respective.

Nu prea cred in varianta asta. Ar insemna sa stam toti pana la 15.000 la prima revizie si abia atunci sa schimbe?

Pai si pana atunci poti face accident linistit?

E vorba de sistemul de franare si frigul acum este, cand vom face 15.000 poate va fi primavara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu subscriu ;) daca era ceva grav fiti siguri ca VW chema obligatoriu si urgent toate masinile.

probabil este ceva foarte superficial si preventiv incat probabilitatea este mai mica de 0,ceva la suta sa se intample ceva si din cauza asta nu au fost chemate urgent si se prefera sa se astepte pana la primul service.

eu asa cred. masina este excelenta, VW este responsabil si nu ar risca sa fie dat in judecata daca ar fi cazul sa se intample ceva cu frana sau alte cele.

asa e omu, e prea grijuliu, vede o stire si face din tantar armasar...plecati fratilor cu ea! nu va fie frica!

sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 29 ma duc la PBN cu o alta treaba si am sa-i intreb si de asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut eu revizia de 15000 la passat saptamana trecuta si a durat cam 3 ore. oricum, baietii mi-au spus ca au de facut niste modificari/upgrade-uri la soft + inca ceva - nu i-am intrebat ce pt ca nu ma interesa decat sa plec repede de acolo. din cate am inteles se pare ca este ceva legat de aceasta informatie referitoare la recall. oricum, ei verifica toate masinile, dar asta nu inseamna ca toate pot avea aceasta problema.

eu nu sunt de parere ca e cazul sa se alarmeze lumea pt orice. asa cum spunea cineva mai sus, daca era intr-adevar o problema grava anuntau ei pe toata lumea.

Sarbatori Fericite tuturor!

Modificat de cardesign
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am trimis mai devreme un fax cu urmatorul text:

27 Decembrie 2006

Catre:

PORSCHE Bucuresti Nord

Porsche Romania

Auto: VW Passat, WVWZZZ3CZ6P030242, nr. inmatriculare : B-99-UWK

Nr pagini: 1

Urmare a informarilor primte de pe diverse websituri, avem cunostiinta de o actiune declansata la nivel modial refetiroare la autoturismele VW Passat produse in perioada 2005-2007

Textul integral al stirii este urmatorul:

“Volkswagen Recalls 300,000 Passat Cars Over Faulty Brakes

December 8, 2006 5:20 p.m. EST

Frankfurt, Germany (AHN) - Volkswagen AG, Europe's largest carmaker, on Friday said it has recalled 300,000 Passat cars worldwide. The automaker said the recall is tied to faulty diesel and brake systems and problems in the vehicles' windshield-wiper motors.

The vehicles subject to recall include model years from 2005 through 2007.

The Wolfsburg, Germany-based Company said that some of the affected vehicles may have a power brake vacuum line that may fracture at low ambient temperatures, resulting in the brake power assist becoming inoperative. However, the company ruled out the possibility of complete brake failure.

Still other diesel-powered Passats can leak fuel and some might face problems with a wiper motor, it said.

In an e-mail to the customers, the company said it will take a maximum of one hour to fix the glitches.

The carmaker has recalled 130,000 Passats in Germany alone, while 62,000 affected Passats in the U.S. and Canada. “

Avand in vedere informatia de mai sus, va rugam sa ne confirmati sau sa ne infirmati exactitatea informatiei si, in situatia in care aceasta se confirma, sa procedati la actiunile ce se impun, urmand a ne informa in consecinta.

Va doresc un an nou cu multi clienti si putine remedieri pe de garantie!!!

Cu stima,

Acum astept raspunsul

Modificat de imircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!