Jump to content

faruri vs. alimentare


David
 Share

Postare recomandată

Masina trage binisor dar pana sa aprind farurile sau orice alt consumator (ventilatorul). Cu acceleratia in podea, dau drumul la faruri si incepe sa mearga sacadat. Suspectez ca pompa de benzina nu este alimentata cum trebuie. Ar trebui masurat ce curent ii vine atat cu farurile aprinse cat si cu ele stinse. Poate ma ajuta cineva. Ambele pompe(cea din rezervor si cea de afara) sunt schimbate. Totusi, cand rezervorul este sub jumatate, la curbe spre dreapta mi se opreste motorul, iar pompa de inalta presiune are o fluctuatie in zgomot - fapt ca nu mai primeste benzina si ma gandesc ca pompa din rezervor ar trebui sa fie mai jos...

Modificat de David
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca e firesc...ma gandesc ca ai o masa imperfecta pe undeva pe la releul de la alternator....nu iti incarca cat trebuie....zic eu cu toate ca nu ma pricep la electrica prea tare..da' asa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cati volti scoate alternatorul si dupa mai gandestete la altceva. Verifica dupa puntea mica si puntea mare din alternator. Astea sunt semne k nu ai suficient curent care sa vina inapoi in baterie si atunci merge pe curentul din baterie cat poate si dupa incepe sa mearga sacadat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul incarca din moment ce masina porneste. Poate nu incarca bine, asa cum ziceti voi. O fi ca prea ziceti.... :D Voi incerca sa pun alta baterie sa vedem cum merge. De masurat nu am cu ce masura :D

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema este intr-adevar pompa de benzina. Din nefericire este stricat si alternatorul:(.

Ce am facut: am schimbat bateria cu una noua. Simptomele erau aceleasi... dadea in nas. Ma gandeam ca chiar daca ar fi defect alternatorul ar trebui sa merga pe baterie. Am cumparat o pompa noua la mana a doua ;) si acum fuge iar masinuta :( . Problema e ca alternatorul nu incarca chiar bine. Ar putea fi diodele sau regulatorul de tensiune. Colac peste pupaza : nu am nici bucsele de la alternator care se gasesc doar la descompuneri cica. Acum masina merge la fel chiar daca pornesc toti consumatorii. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam incarcare buna (am masurat ) si baterie noua de 75A. cand aprindeam farurile scadea putin turatia la motor (1,6 td) si cand puneam faza lunga scadea si mai mult. daca dadeam drumu la muzica ...ciudat...palpaia toata lumina de interior...acelasi lucru pateam si cand incuiam masina...(central electric)

ciudatenie la care nu i-am dat de capat.

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai pierde curent si prin contacte imperfecte. Daca vreti sa vedeti cat se pierde masurati direct pe borna de plus a alternatorului si pe carcasa lui. Daca apare diferenta in plus fata de baterie aia se pierde prin contacte imperfecte. Eu pierd cam 0.2-0.3 V si m-am chinuit sa le curat. Alternatorul isi ia masa prin suruburi si prin blocul motor si in timp astea mai ruginesc, mai intra mizerie etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!