Jump to content

Motor foarte uzat! CE FAC?


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

Salut am un G3 de 1.8 benzina 90 cp cu uzura grava la motor!!!

Ma poate ajuta cineva cu unele optiuni?

adica ce e mai ok? sa schimb motorul sa il fac pe asta pe care il am?

Si daca stiti cat de compatibil e motorul de G2 GTI (1,8 90CP) cu motorul meu?

Mecanicul la care am fost a spus ca e ok si ca el poate sa il faca, ce pareti aveti , ca nu stiu ce sa fac si sunt unpic cam incepator in dastea :D !!!!

Mersic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand motorul de g2 gti nu are 90 de cai :D, are intre 112 si 139, se poate sa faci conversia linistit, problema e sa-l omologhezi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara suparare pt cei cu MkII insa cred k un motor de glf2 este inferior unuia de pe glf3 . Cat despre reparare/inlocuire te-ai gandit ca exista posibilitatea ca motorul sh sa nu te tina la fel de mult k cel refacut si PRESUPUN ca costurile sunt asemanatoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandica ca ca cel sh nu o sa tina f mult dar, costurile sunt foarte diferite, bine asta daca trebuie sa schimb cam tot. maine o sa imi descfaca motorul sa vedem practic daca se poate face ceva cu el sau nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca blocul mootr al tau nu trebuie alezat atunci merita o reparatie capitala. Pistoanele la cota R1 sunt ceva mai scumpe din cate stiu.

Insa in motorul facut e normal sa ai mai mare incredere deoarece ala de la Sh nu stii in ce conditii a fost explotat.

Un set de segmenti MAhle e 2,4 mil ( vb cu Volksman :D ) .

O garnitura de chiulasa pleaca de la 500 mii si cam cu 1 milion cumperi una buna .

Gariturile de baie le iei cam cu 500 mii , apoi uleiul filtrul ulei :D

DEpinde si de calculele fiecaruia ( aici trebuie avut in vede si manopera )

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri