Jump to content

Rog Ajutor


walkerro
 Share

Postare recomandată

Am o mica mare problema cu masinutza mea (G3 GL, 1.8Benzina):Cand se incalzeste motorul(pe la 70C,k oricum mai mult nu urca) incepe sa vina in bot,iar la relanti se opreste.Astazi am scos-o din service,dar face la fel.Precizez ca au fost schimbate: carburator,injectie,sonda temperatura motor.

NU STIU CE SA-I MAI FAC.DATI-MI VA ROG MULT UN SFAT !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vina in bot ?! asta cum se manifesta ?! dat despre faza cu temoeratura k nu urca mai sus de 70 grade este de la termostat . El l-am schimbat de curand si nu mai am prebleme . Cauta si tu un thread deschis de mine nu de mult si poti sa citesti cum sa verifici daca functioneaza termostatul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste usor la rece si simptoma apare doar la cresterea temperaturii?Incerc sa gasesc in manual defectul tau.Verifica pt inceput daca alimentarea cu benyina se face normal.Desfaci capacul injectorului(nu are carburator) si pe clapeta de acceleratie urmaresti daca jetul de benzina injectat este la fel si atunci cand ajunge la temperatura la care apar poticnelile.Cred ca defectul provine de la contactul de relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie sonda lambda. Pana nu se incalzeste sonda la temperatura ei optima de functionare merge pe 0.45v iar cand ii calda variaza in juru valorii de 1v fa-i un test cu vagcomu sau incerca cu alta sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ;) senzorul temperatura motor daca problema e dependenta de temperatura motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la sonda k abia a fost schimbata,e noua.

Ai idee cat e un termostat nou ?

La rece porneste la sfert de cheie,tremuratul si opritul la relanti apare atunci cand temperatura apei ajunge la 70C.

Mai am o intrebare.Dupa ce am scos masina de la meseriasii din service,am observat ca in spatele carburatorului(care l-au schimbat) sunt 2 furtunase care ies din el.Unul duce in filtru de aer,iar cel de al 2 e obturat cu surub.Pe carburatorul original nu tin minte sa fi fost un furtunas obturat.Are cineva idee unde ar trebui sa duca furtunasul cu pricina ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei sa spui ca pe GOLF 3 ai CARBURATOR ??????????????

Poate e injectie monopunct.

Un termostat e cam 300-400 mii nou.

Sa luam circuitele furtunaselor pe rand :hainoroc: :

1) un furtunas pleaca de langa supapa pentru SERVO-frana , mai precis de pe furtunul galeriei si nu ala al servo-franei , ------- merge la capsula vacumatica a delcou-lui .

2) un furtun pleaca de la corpul injectiei monopunct ( furtunul 'da' in galeria de admisie) si trece printr-un fel de termocontact si mai departe la capsula vacumatica ce deschide aerul inainte de filtru ( aer cald----rece)

Ala presupun ca merge la Capsula vacumatica a delcoului ( la unele nu l-a conectat ca la punctul 1) :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei sa spui ca pe GOLF 3 ai CARBURATOR ??????????????

Poate e injectie monopunct.

Un termostat e cam 300-400 mii nou.

Sa luam circuitele furtunaselor pe rand :P :

1) un furtunas pleaca de langa supapa pentru SERVO-frana , mai precis de pe furtunul galeriei si nu ala al servo-franei , ------- merge la capsula vacumatica a delcou-lui .

2) un furtun pleaca de la corpul injectiei monopunct ( furtunul 'da' in galeria de admisie) si trece printr-un fel de termocontact si mai departe la capsula vacumatica ce deschide aerul inainte de filtru ( aer cald----rece)

Ala presupun ca merge la Capsula vacumatica a delcoului ( la unele nu l-a conectat ca la punctul 1) :)

Injectie monopunct,scuze

Da cred ca e cel care merge la capsula vacumatica a delcoului.

Ce fac ? Il pun eu acolo unde trebuie ? sau sa il las cum l-a pus nea mecanicul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala nu e mecanic. Parerea mea e ca ar trebui sa i-si dea cu ciocanul peste maini. :P :) :P :P

Eu cel putin sunt satul de astfel de 'mecanici' .

De preferat este sa pui la loc furtunul. !!!! Inainte poti pune un furtun pe tavusca capsulei vacumatice si sa tragi cu gura si sa sufli aer. Daca sufli ca printr-un furtun care nu are la capat nimic atunci e capsula vacumatica defecta. INSA sper ca nu e cazul. Daca e defecta se schimba.

Masina ta din cate observ are nevoie de un pic de atentie :

1) verificat distributia ( semnele)

2) reglat avansul dinamic cu lampa stroboscopica.

3) analizata injectia vizual ( furtune si ce mai e sa fie pus la loc )

4) pus VAg-Com-ul pe masina si vazut daca mai da erori

5) rezolvat erorile daca sunt.

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsula vacuumatica la delcou? Eu stiu ca are senzor Hall.Pun o poza cu un motor, copiaz-o si editeaz-o ca sa vedem si noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai probleme cu pompa de benzina eu asa am patit inainte am avut un cielo si asa am patit ca tine cand se incalzea motorul murea nu mai tragea nu mai puteam sa plec de pe loc cu el si tot felul de chesti destea .Scoate pompa de benzina si pune-i un manometru pe furtun si alimenteaz-o si vezi cu ce presiune baga benzina ! A mea cand era rece baga cu presiune cum trebuie dupa ce se incalzea nu mai mergea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsula vacuumatica la delcou? Eu stiu ca are senzor Hall.Pun o poza cu un motor, copiaz-o si editeaz-o ca sa vedem si noi

Poate vrei sa spui ca are senzor de detonatii (knock-sensor) insa cu toate ca delcoul e cu senzor hall are capsula vacumatica. Senzorul hall tine loc de 'platina' doar atat. :D

Poza nu e prea concludenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare dar cred ca faci o confuzie cu motorul tau.La G3 motoarele de 1,8 sunt de 3 tipuri, AAM/ANN, ABS si ADZ/ANP si au 75 sau 90 CP.Sistemul de aprindere este alcatuit din 4 bujii, bobina de aprindere, distribuitorul de aprindere cu senzor Hall si modulul de comanda al motorului.Senzorul de detonatie apar la motoarele de la 100 cp in sus si sunt in numar de 2.Sistemul de aprindere este complet electronic si functioneaza pe baza de cartograme.La acest sistem avansul la scanteie optim este stabilit de starea de functionare a motorului la momentul respectiv.Semnalele de intrare sunt :turatia motorului, temperatura motorului, temperatura aerului respirat si pozitia clapetei de acceleratie.De aceea, in cazul de mai sus la temperatua de 70 grade, este posibil ca semnalul pt. temperatura motorului dat de sonda sa nu mai ajunga la calculator.Posibil ca sonda de temperatura sa fie de vina.

In alta ordine de idei la distribuitor nu ajunge niciun furtunas de vaacum.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok paul_ral,am inteles.Dar atunci unde vine furtunasul pana la urma ?

Iar sonda am schimbat-o cu una noua(am dat in jur de 1300000 lei) !

Deci ? Unde naiba o fi buba..........

Vezi sa nu ai probleme cu pompa de benzina eu asa am patit inainte am avut un cielo si asa am patit ca tine cand se incalzea motorul murea nu mai tragea nu mai puteam sa plec de pe loc cu el si tot felul de chesti destea .Scoate pompa de benzina si pune-i un manometru pe furtun si alimenteaz-o si vezi cu ce presiune baga benzina ! A mea cand era rece baga cu presiune cum trebuie dupa ce se incalzea nu mai mergea .

La mine daca o tin turata merge,nu tremura si nici nu se opreste la relanti........

Daca merg in conditii normale,motorul trage bine,dar apar "smuncituri" si moare cand schimb vitezele(la relanti)........

Modificat de walkerro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am inteles bine ai schimbat corpul injectorului cu totul, pana ai dat de flansa de la galeria de admisie?Ai verificat flansa sa nu fie crapata?Maine pe lumina ma uit la a mea sa vad despre ce furtunase e vorba.Stiu ca prin spatele injectorului sunt niste fire.Unul este de la sonda lambda si unul de la preincalzitorul colectorului de aspiratie-un cablu mov cu o singura mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate mai tin eu minte unu merge in carcasa filtrului de aer si unul in colectorul de gaze ce vin din rezervor (ii o conserva sub filtru de aer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Incearca sa verifici daca nu cumva este de la motorasul de relanti.Cand se incalzaeste motorul incepe sa faca figuri daca este pe duca..Daca este el schimbal! Te costa cam 430ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam frumos oameni buni.Am schimbat sonda lambda si se pare ca merge bine.

Sarbatori Fericite si La Multi Ani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!