Jump to content

ITB pe CIS !


iZOTOPE
 Share

Postare recomandată

Eu oricum apreciez ingeniozitatea modului de a face sa actioneze ce-a mai ramas din taler. Si orice metoda de tuning la motor, de la varianta standard face ca sa-si micsoreze durata de viata. Si oricum daca avem masini de fuga, le avem "ca sa fugim, nu sa imbatranim".

Daca e reglat dozajul f. bine eu zic ca-i vine aer normal si benzina, de unde rezulta un amestec optim. A stiut el ce face acolo, nu e un novice.

Si din film mi se pare ca merge chiar rotund motorul.

Nu contest ce spune codres_ali, care fatza de mine stie si a experimentat mult mai multe. Si oricum si sa-i dai benzina multa si sa o reglezi in parametri este destul de greu. In catalogul german auto 1986 la Lamborghini Countach de 455 de cai este dat cu un consum de 31,5 litri de benzina. Masina avea 6 carburatoare Weber la 12 cilindri. Deci prea multa benzina nu cred ca i-a facut rau, deoarece era o masina f. performanta la acea vreme.

In fine ca sa nu divagam prea mult mie imi place tare ce-a iesit si ce idee a avut tipul si cum se auda masina. Nu pare dereglata.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca incepe sa se discute in contradictoriu fara cunoshtintze de baza din partea unora. in chimie se numeshte amestec stoechiometric, ceea ce inseamna o anumita parte (exacta) de aer la o anumita parte(exacta)de benzina in cazul nostru. la countach caii aia provin de la un asemenea amestec dar la 12 lcilindri si poate vreo 6000 cm3. la un asemenea volum se poate, nu e nush ce mare artificiu. imagineaza-ti ca se injecteaza combustibil in f de presiune, iar aerul in f de clapeta. la acceleratzie lenta grafic se realizeaza o curba care tre sa creasca exponentzial, cea a aerului in f de cea a benzinei si viceversa. itzi dai seama ca nu itzi iese asha ceva dintr-un cablu banal, ci dintr-un sistem de parghii eventual care ia ceva timp sa fie studiat, crezi ca astea se regleaza cum reglezi apa de la robinet, mai dai nishte rece, mai dai nishte calda, asha cat sa nu te frigi? performantzele se obtzin din studii si teste nu din shurubareli in spatele blocului (crede-ma ca am facut si eu asta vreo doi ani). eu nu sic ca nu merge, poate merge mai tare decat inainte, dar costurile cu care se obtzin tre sa fie corespunzatoare (adica sa nu consume 30% pt 150 cai) si aici ma refer la randament nu la cat dai pe benzina. pus in paralel cu inj electronica acel sistem nu e decat unul arhaic si mult sub ca performantze. daca tu crezica in 2007 mai merge cu gauri date in biele si shlefuiri pe nush unde.....performantzele adevarate costa. in romania lumea are impresia ca cei de dincolo sunt asha de proshti incat nu sunt instare sa faca nic fara bani, si aici vine romanu si pune un jigleor sau un shurub si rezolva. de ex la g60 daca se pune o fulie mai mica la compresor se creshte presiunea cu 0,1 bar. simultan se face si un upgrade la cip cu unul care compenseaza surplusul de aer cu benzina aferenta. ei la romani " du-te mah, nu tre' cashtigi numa din fulie" si asha s-a ajuns ca o fulie care in germania costa 40 euro la noi unu sa o vanda cu 120 ca cica cashtigi 30 cai cu ea!!!!! cam asta-i nivelu de cunoshtintze a "meshterilor" cu shurubelnitza de la noi, sper sa nu fi jignit pe cineva dar asta-i realitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca incepe sa se discute in contradictoriu fara cunoshtintze de baza din partea unora. in chimie se numeshte amestec stoechiometric, ceea ce inseamna o anumita parte (exacta) de aer la o anumita parte(exacta)de benzina in cazul nostru. la countach caii aia provin de la un asemenea amestec dar la 12 lcilindri si poate vreo 6000 cm3. la un asemenea volum se poate, nu e nush ce mare artificiu. imagineaza-ti ca se injecteaza combustibil in f de presiune, iar aerul in f de clapeta. la acceleratzie lenta grafic se realizeaza o curba care tre sa creasca exponentzial, cea a aerului in f de cea a benzinei si viceversa. itzi dai seama ca nu itzi iese asha ceva dintr-un cablu banal, ci dintr-un sistem de parghii eventual care ia ceva timp sa fie studiat, crezi ca astea se regleaza cum reglezi apa de la robinet, mai dai nishte rece, mai dai nishte calda, asha cat sa nu te frigi? performantzele se obtzin din studii si teste nu din shurubareli in spatele blocului (crede-ma ca am facut si eu asta vreo doi ani). eu nu sic ca nu merge, poate merge mai tare decat inainte, dar costurile cu care se obtzin tre sa fie corespunzatoare (adica sa nu consume 30% pt 150 cai) si aici ma refer la randament nu la cat dai pe benzina. pus in paralel cu inj electronica acel sistem nu e decat unul arhaic si mult sub ca performantze. daca tu crezica in 2007 mai merge cu gauri date in biele si shlefuiri pe nush unde.....performantzele adevarate costa. in romania lumea are impresia ca cei de dincolo sunt asha de proshti incat nu sunt instare sa faca nic fara bani, si aici vine romanu si pune un jigleor sau un shurub si rezolva. de ex la g60 daca se pune o fulie mai mica la compresor se creshte presiunea cu 0,1 bar. simultan se face si un upgrade la cip cu unul care compenseaza surplusul de aer cu benzina aferenta. ei la romani " du-te mah, nu tre' cashtigi numa din fulie" si asha s-a ajuns ca o fulie care in germania costa 40 euro la noi unu sa o vanda cu 120 ca cica cashtigi 30 cai cu ea!!!!! cam asta-i nivelu de cunoshtintze a "meshterilor" cu shurubelnitza de la noi, sper sa nu fi jignit pe cineva dar asta-i realitatea.

Ca bine le zici omu dar in cazul de fata ceva sa facut la masina asta si eu cred ca ii fenteaza mult lucru asta pe colegii nostri;

Dupa cum se vede are niste serpii si in cazu de fata sunt cei lungi ( sunt doua modele sau poate mai multe) + traseu evacuare scurtat si probabil o singura toba goala si de neuitat 90% are axe;;;;;;deci dupa modoficarile astea greu de analizat daca a realizat sau nu o schimbare.

S-au de unde stiti voi ca nu are vibro usurat si o volant de Al plus biele etc.

I-mi place cum urca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e cazul sa ne oprim cu analiza acestui subiect. e facut pt racing (cum spune proprietaru) si nu pt slow driving. deci nu putem vb aici de fiabilitate si randament. a facut o mashina sa mearga mai tare, indiferent de costuri. are axe cu came 272grade, galerie, carburatoare de suzuki gsxr1000 la cum urca in ture si volant ushurata. daca va uitatzi pe admisie, cand o tureaza se vede combustie pe admisie, se vede coada de racheta la evacuare..... e de intzeles abordarea omului e din croatzia (zagreb) deci gandirea nu e departe de a noastra :Driver:. era cineva in cj care se darea la raliu cu un g2 kr cu carburi, zicea ca are undeva la 150-160 cai, consuma peste 50% iar cine ii cunoashte rezultatele poate sa traga o concluzie daca merita. din punctul meu de vedere sunt variante mult mai ok dpdv al randamentului si al rezultatelor obtzinute decat varianta asta. probabil a fost un pariu al omului ca poa safaca sa functzioneze. a reushit. parametrii de functzionare insa dau calitatea unui sistem, nu faptul ca merge sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge la careva linku ala? mie nu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nadir@boosted.ro

ingenioasa treaba

cea mai mare putere obtinuta dintr-un kr aspirat

combinatia de injectie mecanica + clapeta de aceleratie pe fiecare cilindru este cea mai tare combinatie

asta este si motivul pentru care eu am optat pentru carburatoare ;:) am clapeta de aceleratie pe fiecare cilindru!

asa este golful 3 Rally dacut de nemtzi rampa de injectoare si cu clapeta pe fiecare piston!

de ex asa au si motoarele de M de la BMW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!