Jump to content

ITB pe CIS !


iZOTOPE
 Share

Postare recomandată

http://s126.photobucket.com/albums/p118/pu...=Picture038.flv

th_Picture038.jpg

uitati-va si voi ce frumos a facut baiatu conversia la ITB, ingenioasa faza cu talerul :), cred ca asa voi modifica si eu in curand pentru un filtru de aer conic si viitorul turbo :)

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

bai frate dar tu la toata lumea ai de comentat,poate o sa isi i-a 600 de valve ce treaba ai tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlady chiar vroia sa achizitioneze un 16v ( si ii urez bafta) si stia el ce vreau sa spun ca stam la discutii la intalniri ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu nici nu vreau sa shtiu cat consuma ciudatzenia aia....relantiul la 1800, ardere pe evacuare....vreo 40%......si astea pentru maxim 200 cai. mai bine mananc paine cu sare si imi strang bani de un evo mai vechi :frigbaitata:. apreciez inventica da practicabilitatea ma face sa ma uit chiorash....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu-i bas 200 de cai in plus..e mai mult, si avand in vedere la ce putere ajunge un motor de 1.8 zic eu ca consumul e adecvat :frigbaitata:. exemplu concret : golf mk1 gti pregatit pentru rally, celebrele butoiase de la resitza manca aprox 80%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi nu inteleg cum se regleaza amestecul la chestia aia. Ca din cate vad clapeta se ridica cand apasa acceleratia, dar cu turatia cum ramane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o treaba cu amestecul.

chestia e ca in momentul in care tipul apasa acceleratia, un cablu auxiliar ridica talerul (cu reglajele de rigoare), astfel minte distribuitorul sa dea benzina la injectoare, dupa cum se vede nu mai exista camera de admisie originala, ea fiind inlocuita cu ITB-uri.

amestecul a fost reglat in functie de necesitate cu ajutorul acelui imbus de pe distribuitor.circuitul de aer a fost modificat astfel incat nu mai trece aer prin taler care la randul lui deschide camarutzele din distribuitor.aerul este adus direct prin ITB in camera de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se vede cum functioneaza. totusi, amestecul de benzina este calculat perfect de pozitia talerului si nu este o functie liniara (se vede din forma 'conului' in care se ridica talerul, optimizata pentru consum la turatii medii si putere la wot) deci ... masina aia sigur nu o sa scoata consum de 7%,dar probabil nici nu are nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu conteaza conul acela, tipul pur si simplu a facut un bypass la taler, adica talerul nu mai este ridicat de aerul care intra in motor ci de acel cablu auxiliar. cat de mult se ridica talerul => atat de multa benzina intra in injectoare + aerul tras prin ITB-uri.el poate sa regleze cat de mult se ridica talerul prin reglarea camasii cablului, e ca si cum ai regla frana la o bicicleta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles cum merg alea pe acolo. Dar tu crezi ca un motor trage aceeasi cantitate de aer si la 2000 si la 7000. Unde este luata in calcul turatia la instalatia aia? La orice motor performanta maxima inseamna amestec exact si precis calculat chiar daca e de raliu sau de strada.

Daca adaptarea asta nu merge pe principiul asta e facuta doar de amorul artei si si-o ia rau pe strada de la un k-jet clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti garantez ca nu si-o ia rau :), tipu a stiut ce face acolo, probabil a avut si aparatura necesara, a pastrat k-jet-ul pt ca e reliabil si poate foarte mult :).

e reglata cu cap chestia aia, de aia o si vezi ca merge :)

si apropo de turatie, el cand calca acceleratia, se deschid gurile de aer de la ITB-uri si in acelasi timp se ridica talerul atat cat trebuie, ca altfel ar ineca motorul (daca ar fi amestec prea bogat) ori ar merge ca drequ daca ar fi amestecul prea sarac.deci e gandita chestia aia.si chiar imi place ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da man, ai dreptate, da tot e de amorul artei. totul se calculeaza in RANDAMENT. tu eshti fericit daca ai facut un sistem sa functzioneze si scotzi 200 de cai si bagi o galeata de benzen la 10 km? si sa shti ca nu scotzi 200 cai cu piesele stock. tre axa cu came, alte arcuri la supape, arbore si volant echilibrate.....eu sunt la al 4-lea motor si cred capot sa apreciez daca merita efortul. sistemul asta mi-a pus un zambet pe fatza, e interesant, ash vrea sa il vad la lucru, dar raman la parerea ca e de amorul artei. ia un g60, schimbe-i fulia, pune un cip, ai 200 cai si cuplu de supercharged. vrei mai mult? potzi sa-l faci de 300 numai sa ai banii necesari. si crede-ma ca nu consuma ca ciudatzenia asta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred. si eu stiu ce poate un g60 functional, si mi-as dori unul ;).

si asta are schimbate piese in el...de asta sa fim siguri, oricum omul a realizat ceva si respect pt asta.

si cuplul la aceasta masina trebuie sa fie mare la fel si puterea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad acolo treaba e intradevar ingenioasa,, dar,, ma gandesc cat de greu e sa reglezi asa ceva pt ca le face clar individual clapetele separat de taler si invers si asa de n ori pina ia dat.

Dar ce ia dat un relaj care o tine la 1700 de ture?,, Ar fi intradevar de apreciat sa o tina si el undeva la 1200 , 1100 macar

e posibil sa aiba si niste axe dar slabe sanse, pt ca alea se auzeau deci nu axele nu ar fi o exlicatie la relantiu ala asa mare.

Si eu daca o tin la 1700 la relantiu si i dau gaz ajunge sa arda gazu pe final deci flacari la greu.

Un avantaj il vad ca sa-i spun si parte buna: a marit si a scurtat admisia, ridicarea sorbului nu mai depinde de motor si actioneaza probabil putin mai vioi.

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti la el pe site mai are inca un filmuletz, relantiul nu sta chiar la 1800 ;), sta undeva pe la 1000-1100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu poate fii vorba aici de o pornire la rece, de shoc sau altceva.... oare cm se porneshte? se tzine turat pana se incalzeshte? asta tot la partea functzionalitate.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un link cu mai multe poze cu ciudatenia:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2970265

Si aia pe acolo zic ca e cam rudimentara si ca nu are amestecul corect.

Banuiesc ca tipul dozeaza amestecul din picior, apasa acceleratia atat cat sa mearga bine ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se pare ca la ei problema e mult mai atacata din punct de vedere al randamentului, ce ziceam si eu. nu zic ca e imposibil, e f f f f greu de sincronizat si nu shtiu daca merita efortul. cat despre folosintza zilnica nu cred ca poate fi vorba, cel mult la liniutze de weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai probabil de aia a si construit-o ;)

the car is still in progres of building,it only needs one litle thing to be done ,...

the only purpose of this car is racing it is not built for slow driving ,and on WOT is pulling like crayz from 2000 Rpm

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ingenios, interesant si migalos facut. Toata aprecierea mea pentru ce a realizat tipul. Nu incep sa "cobesc" ca nu e bine sau e rau asa cum s-a simtit putin in unele "aprecieri" dar mie imi place ce i-a iesit si sunt uimit in sens pozitiv.

Si din cate am vazut ii si merge "jucaria". Din ce-am vazut a reusit sa regleze cum trebuie si sa mearga rotund. Mi-asi da masina oricand pe mainile lui sa o "mestereasca".

Sper sa puna si niste filmuletze sa vedem ce si cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asha ar trebui sa arate o treaba bine facuta. adica ITB cu rampa injectoare, controlata electronic cu programul de rigoare optimizat dupa teste si teste.....cam asta e parerea mea despte sisteme corecte, restul sunt incercari....

post-463-1168097236_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este e fain ITB-ul asta. Dar cand il faci asa cum te duce capul "in parcare" obtinand acelasi rezultat sau chiar mai bun eu zica ca este mult mai mult de admirat. Cat timp masina merge ok si are performante foarte bune eu zic ca tipul merita toata aprecierea.

Asa iei componentele din magazin, le pui "cap la cap" dupa vreun manual si gata. Meritul lui este mult mai mare si in primul rand ca a reusit sa inlocuiasca talerul cu un banal cablu fixat de o tija si sa-l mai si regleze :blink:

Mecanicii din ziua de azi, te pun sa cumperi piesa si ei o monteaza, gata cumparata si poate si reglata din magazin. Tipul a facut el o "gandire proprie" la taler si i-a reusit. Putini sunt mecanicii care cauta sa inteleaga cum merge o "componenta auto" sa o studieze sa o repare si sa mai si gandeasca la alte "ingeniozitati".

Oricum mie imi place ce i-a reusit. ;) Bafta all.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de unde stii tu ca e asa performant?

La benzina daca vrei performanta maxima trebuie sa ii dai amestec precis, nu merge cu rotunjire. Asta e o lege fizica pe care o respecta toti si daca nu intelegi asta n-ai de unde sa scoti performanta. Poti face praf rapid un motor cu amestec aiurea.

Chestia pe care a facut-o tipul asta nu tine cont de asta, de aia zic ca e facuta de amorul artei.

Crede-ma ca am facut si eu manareli cate vrei la k-jet ca sa cresc performanta si stiu cum reactioneaza, dar de fiecare data am tinut cont de aspectul tehnic nu sa-i dau benzina cu galeata poate creste ceva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imparatul ai dreptate, omul a depus mult efort acolo.

coldres_ali vezi ca pe linkul acela mai sunt ceva filmuletze cu masina in ACTIUNE :blink:

e foarte rapida si nu pare sa dea rateuri sau ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!