Jump to content

Probleme tehnice mari cu Golf III GT


SandMan
 Share

Postare recomandată

Nu se alimenteaza la relanti, motorul se opreste in mers si zvacneste (nu am putut sa ma exprim mai bine, sper sa intelegeti ce vreau sa spun). Am schimbat filtrul de benzina, bujii, filtrul de aer, filtru polen, schimb ulei, am curatat supapele de sens ce intra in carburator, am curatat superficial carburatorul (in sensul ca nu l-am desafacut) am curatat supapele de la filtrul de aer pentru ca am zis ca nu primeste suficient aer pentru amestec, nu cred ca e injectia deoarece cand accelerez nu intrerupe. Dupa ce merg un timp cu masina si motorul probabil ajunge la temperatura optima de functionare nu mai face nici un fel de probleme.

Masina are 155K si nu consuma nici un pic de ulei, la ultimul schimb nu am constatat pierderi de ulei.

Am cumparat si curelele de transmisie si distributie dar nu am apucat sa le montez. (Credeti ca poate fi de la ele?)

Model: Golf MkIII GT Special Edition 1.8l, 90cp, din cate stiu eu codul motorului este ABS.

Nu am fost la service pentru ca nu cunosc nici un service de incredere dar daca stiti vreo unul bun in Ploiesti va rog sa-mi recomandati.

Nu mai stiu ce sa-i mai fac plz help!!! ca mi-a scos par alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai injectie Monomotronic ca la Dacia 1310Li si din ce spui tu cred ca problema poate sa vina de la doua chestii. Prima ar fi TPS (Throttle Position Sensor) sau motorasul pas cu pas care tine doar relantiul, in turatie nu actioneaza, ai mai putea sa cureti si injectorul, poti sa il scoti chiar tu sa il cureti. Atasez poza cu TPS , motorasul pas cu pas este pe partea din stanga a corpului de injectie si este o cutiuta dreptunghilara neagra si din cate stiu eu nu se repara.

Modificat de Radugti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema s-a mai discutat , in cele mai multe cazuri motorasul care asa cum a spus radugti tine relantiul si intradevar nu am auzit sa se poata repara in totalitate deoarece akolo sunt niste trasee de grafit care se sterg . Din ce am citit aici pe forum le poti oarecum remedia cu ajutorul unul creion insa operatiunea nu este de durata .

nu este exclus ca problema sa fie de la flansa dintre injectie si corpul carburatorului . la rece datorita trepidatiilor motorului sa traga aer fals . o poti verifica f usor pt k este vizibila , este din cauciuc .

http://vwforum.ro/index.php?showto...&hl=relanti

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pentru raspunsuri, o sa vad ce pot sa fac.

Aveti idee cat costa motorasul respectiv si cum pot sa verific daca intradevar este stricat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te sfatuiesc sa te duci intr-un service . despre pretul unuia nou....ajunge la aprox 15mil pt ca nu se vinde separat ci numai impreuna cu corpul carburatorului . La dezmembrari am auzit cA ar fi undeva la 3 mil . Daca ajungi la concluzia ca el este de vina poti vb cu sergiu_tm , el avea unul pt mot de 1.8 deci ....

Flansa despre care ti-am zis ajunge la aprox 180ron (asta am schimbat_o eu acum 2 luni ) .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si curata contactele sigurantei si ale releului pompei de combustibil.Siguranta este nr.18(20Amperi) si releul este cel din dreapta jos cum te uiti la blocul de relee(nr.12) si are inscris pe el 67 sau 80 sau 167.Un posibil defect ar fi pompa de alimentare, dar nu prea cred sa fia asta.Pt a vedea daca se alimenteaza scoti capacul de pe corpul injectorului, ce prins in 3 suruburi, si observi daca pe clapeta de acceleratie se injecteaza combustibil.Foarte posibil sa fie contactul de relanti sau senzorul pentru regulatorul clapetei de acceleratie.Ambele piese fac parte din regulatorul clapetei de acceleratie sau denumit altfel partea inferioara a corpului injectorului..La fel de posibil este un defect al potentiometrului clapetei de acceleratie care se gaseste in acelasi mecanism, asa cum au mentionat si colegii mei.Sfatul meu este sa rogi un coleg forumist (care are piese din dezmembrari) care are un corp de injector sa-l inlocuiasca pt o verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfarsit am rezolvat problema, am curatat injectia si toate contactele electrice.

Am facut tot la service-ul de pe strada Horia din Ploiesti pe care il recomand, service-ul se ocupa numai cu masini din grupul VAG. Daca va intereseaza va dau mai multe detalii oricum eu sunt foarte multumit de treaba pe care au facut-o si de pretul platit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!