Jump to content

ambreiaj


aidrian25
 Share

Postare recomandată

Sal.Cum desfac si eu cablul la ambreiaj ca sa torn ulei pe(in) el ????

Mk1 1.6d

Modificat de aidrian25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti surubul care tine fixat cablul in cutie, dupa care tragi de cablu in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de cablul pt ambreiaj, nu de ala pt kilometraj. Cel de ambreiaj are o siguranta care il fixeaza de levierul de la cutie. Tragi de siguranta si isi da drumul cablul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.mersi :hainoroc:

Apropo de cablul de kilometraj am inteles ca se poate turna ulei in cutie si pe acolo,e adevarat???

Modificat de aidrian25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumva Vw a pastrat structura cutiilor e posibil pentru ca asa am facut eu si atasez si poza cu demonstratia :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
ok.mersi :hainoroc:

Apropo de cablul de kilometraj am inteles ca se poate turna ulei in cutie si pe acolo,e adevarat???

Ulei se toarna numai prin locul special lasat de producator in acest scop... E ca si cum ai turna ulei in motor prin teava jojei, asa se face?

Nu te scarpina cu stanga in dreapta, te complici si risti sa dai de alte belele. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu am imbus asa mare pentru a turna ulei pe unde trebuie.

Nici macar nu stiu de cat e :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sorin Poate daca tu sti la Golf 1 ca asa e ... dar eu zic sigur ca la cutia mea nu a fost nici o problema, din acelasi motiv nu am turnat nici eu prin buson pentru ca era intepenit si nu vroiam sa risc sa sparg cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu am imbus asa mare pentru a turna ulei pe unde trebuie.

Nici macar nu stiu de cat e :hainoroc:

Am mai spus odata. Un Imbus asa de mare foloseste un prezon de roata. Exact cum auzi, un prezon din ala mai lung. Eu am prezoane lungi la GTI, am scos unul si l-am pus invers in imbusul de la cutie, apoi am pus o cheie franceza pe el si am invartit. :D Incearca si cu unul scurt daca nu ai unul lung. E foarte simplu. Sau torni, cum am mai turnat si eu, pe la "bulbul" de mers inapoi. Pui ulei intr-un "gresor, spritzera" si torni pe acolo pana incepe sa curga prin busonul imbus (desfacut fiind). Cat de cat cauta sa ai masina dreapta. Cand incepe sa curga, gata nu mai torni ca a ajuns la nivel.

:D

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca se poate turna ulei in cutie pe langa locul special(amenajat)

si pe la sonda de marsarier(care ar fi si cea mai simpla)si pe la

cablul de kilometraj.

Imparatul zice sa folosesc un prezon de la roata dar punand cheia franceza

pe el nu se duce filetul ??? :D

Modificat de aidrian25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iei un surub cu cap de 17 si sa infiletezi 2 piulite pe el. Le strangi bine una fata de celalta si dupa aia desfaci cu cheia de piulita dinspre interior. Asa se procedeaza si cand vrei sa scoti prezoane ca sa nu le strici :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu pui cheie pe filet. Eu de asta am zis ca am prezoane mai lungi si am sugerat ca poate ar merge si cu unul scurt. Capul de la prezon la GTI pt. jantele din aliaj, este mai lung (si capul si partea cu filet). Cam 2 cm, aproximez eu. Pun capul prezonului in imbusul de cutie si o cheie tot pe el vine, deoarece ramane destul in afara ca sa poti pune cheie. Nu ai treaba cu filetul absolut deloc. Si apoi invarti cheia, el fiind intrat in busonul cutiei de la ulei si se va invarti cu tot cu buson. La prezonul cu cap mai scurt nu stiu daca ramane destul in afara sa poti pune cheia pe el. Oricum incearca sa potrivesti sa poti pune o cheie din aia cum e modelul cheiei de la butelie.

De 17 sa fie cheie si o pui pe prezon.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit de la cel care a avut golful inainte o siringa mare aproape cit o spritiera, cu un furtun in cap si este foarte simplu:tragi ulei si apoi impingi din siringa in cutie.Atentie ca masina si implicit cutia sa fie orizontale. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si ce vrea sa faca, sa schimbe tot uleiul sau sa completeze, daca vrea sa completze nu merge decat pe la busonul de umplere (si TREBUIE sa fie orizontala) pentru ca prin alta parte nu are masura la cat ulei baga, dar daca vrea sa il schimbe pe tot poate sa bage pe oriunde 3.1 L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam pentru completare dar a trebuit sa o duc la mecanic(alte probleme)

si i-am zis sa-i puna si ulei in cutie,asa ca problema rezolvata. :blink:

Va multumesc pentru ajutor,acum stiu si eu ce e de facut data

viitoare cand o sa am nevoie. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!