Jump to content

Logan vs Vento


bagabontu
 Share

Postare recomandată

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maximus

    8

  • d-rive

    7

  • paul_ral

    7

  • bagabontu

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am citit si eu cate ceva din ce s-a scris pe aici.Lucrurile stau cam asa:daca iei un vento si bagi ceva bani in el ca sa-l pui la punct atunci poti fii sigur ca poti ingropa lejer vreo doua loganuri.Si asta in timp ce condusul unui vento este mult mai confortabil decat al unui logan si ,nu in ultimul rand, mult mai sigur.S-a mai scris ca loganul are nu stiu ce componente mult mai moderne.Aiurea...Chiar daca sunt mai noi, niciodata piesele de dacie(pentru ca asta este pana la urma loganul) nu vor fi mai fiabile decat cele nemtesti.Singurul avantaj al unui logan este ca miroase a nou.Singurul.

sau comportarea la testele de impact. la lansarea vento-ului cred ca foarte putini constructori stiau de asa ceva si se gandeau sa faca o structura de rezistenta deformabila..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

........daca iei un vento si bagi ceva bani in el ca sa-l pui la punct atunci poti fii sigur ca poti ingropa lejer vreo doua loganuri.Si asta in timp ce condusul unui vento este mult mai confortabil decat al unui logan si ,nu in ultimul rand, mult mai sigur.

S-a mai scris ca loganul are nu stiu ce componente mult mai moderne.Aiurea...Chiar daca sunt mai noi, niciodata piesele de dacie(pentru ca asta este pana la urma loganul) nu vor fi mai fiabile decat cele nemtesti.

Singurul avantaj al unui logan este ca miroase a nou.Singurul.

daca iei o masina terminata degeaba bagi bani in ea....eu unul nu sint de acord cu practici de-astea

ai condus logan? e destul de confortabil (nu imi prea plac scaunele) si cred ca e mai sigur atita timp cit are airbaguri iar vento nu

Despre fiabilitate ramine sa vedem pe daciaclub cit rezista machinetele

Miroase a nou dar e un miros care mie nu imi place (e cam gretos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este confortabil loganul,dar parca esti la inaltime :frigbaitata: este cam inalt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iei o masina terminata degeaba bagi bani in ea....eu unul nu sint de acord cu practici de-astea

ai condus logan? e destul de confortabil (nu imi prea plac scaunele) si cred ca e mai sigur atita timp cit are airbaguri iar vento nu

Despre fiabilitate ramine sa vedem pe daciaclub cit rezista machinetele

Miroase a nou dar e un miros care mie nu imi place (e cam gretos)

Da, am comdus, si nu numai loganuri...Nimeni nu-mi poate schimba parerea ca ,in scurt timp,aceste masini vor deveni cele mai mari probleme in trafic pentru ca ,din punct de vedere constructiv, nu au niciun Dumnezeu.Prioectantii acestei masini (atentie: la nivel de 2004-2005!) se pare ca ori au fost cu totii morti de beti cand au proiectat masina ori au vrut sa faca o gluma proasta.Ceea ce au si reusit dealtfel.Cat despre airbaguri nu i-as dori niciodata unui posesor de logan o tamponare cu un vento (bineinteles ca nici cu altele, Doamne ferste!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvan- daca e dintr-o clasa superioara de echipare, scaunul soferului are reglaj pe verticala (aceeasi senzatie am avut-o si eu)

data viitoare umblu si la reglajul asta :)

desi as schimba scaunele cu unele mai confortabile

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca acest topic este inchis dar vad ca suscita inca interesul unora dintre noi.Intervin doar pentru a-i adresa o replica lui maximus.Constructorii din Wolfsburg s-au gandit si au construit o structur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac eu o poza la unul din almanahele auto pe care le am (e povestit cum la crash motorul intra sub masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca Politistii au ales? de la vento la Logan? :) :D

:) Da, buna remarca!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac eu o poza la unul din almanahele auto pe care le am (e povestit cum la crash motorul intra sub masina)

sigur nu e a-class? :) e un pas si asta, dar structura deformabila e putin altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vb de o prezentare de Golf 1 in Almanah Auto 197X sau 198X. In timpurili alea mergedesu nu se gindea la asa piticanii de masini :RO flag:

Acolo aratau poze despre cum se deformeaza structura golfului la impact (era un crashtest)

Ce inseamna structura deformabila pt tine? poate nu dam aceleasi definitii ...

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica o structura gandita in asa fel incat sa disipe energia impactului cat mai departe de celula habitaclului, in puncte de dinainte stabilite,astfel incat pasagerii sa fie cat mai putin afectati de socul impactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
daca iei o masina terminata degeaba bagi bani in ea....eu unul nu sint de acord cu practici de-astea

ai condus logan? e destul de confortabil (nu imi prea plac scaunele) si cred ca e mai sigur atita timp cit are airbaguri iar vento nu

tin sa te contrazic. din cate stiu eu si vento are airbag-uri...ca modelul meu nu are asta e altceva......dar si vento are si airbag-uri si aer si geamuri electrice inca din 93 daca imi aduc eu bine aminte......cel putin asa scria in cartea de prezentare a masinii pe care o am acasa....

cat despre condus logan am facut si lucru asta si pot sa zic ca e destul de confortail dar parca tot mai mult imi place sa stau in scaunul masinii mele cu schimbatorul la un anumit nivel si alte chestii.....masina mea e cheala...asa ca nu pot face cinestie ce comparatii cu loganul.......

daca tu nu esti de acord cu a baga banii intr-o masina "terminata" asta e parerea si problema ta....dar eu acum vb in numele meu.........masina este in stare impecabila cu toate ca are 13 ani aproape........si doar 120.000 km reali.......a trebuit vopsita si nu pt ca o manca rugina ci pur si simplu ca unii care nu au treaba cu viata asta au luvit-o in parcare iar altii care se bucura safaca "tunnng" pe masini au facut performanta de a imi unii farul de stop printr-o dugna.

deci in 12 ani de zile foarte putina rugina a avut pe ea............

bafta :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are doar AC ci chiar Climatronic, ceea ce Logan nu are nici in varianta maxima de dotari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut la viata mea masini cu 12 13 ani de viata si aveau toate tabla buna. atunci eram mai mic si timpit si nu prea imi pasa ca incepe sa bata o planetara sau ca amortizorul va fi in curind de forma (ce e drept am scapat de ele in timp util de fiecare data).

am mai avut discutia asta pe un alt forum si am dat niste linkuri (vikipedia) in care era precizat ca numai masinile de top aveau airbag si alte dotari de siguranta si confort.

O sa caut linkurile sa le pun si aci pt a certifica ce zic.

PS discutia era vis-a-vis de aducerea in tara a rablelor din vest si incercam sa le explic ca am senzatia ca, fara taxe, nu vor fi prea multi care ar aduce masini fara ceva optionale, si chiar daca ar fi asa, ar fi mai bune decit astea de pe la noi, reprate in stil mioritic, cu sirme si alte improvizatii.

LE:

....best-selling car during 1992. To bolster its chances of maintaining pole position, Ford has given the Escort a mild facelift which has seen the introduction of some impressive new 16-valve fuel-injected "Zetec" petrol engines, while the 1.8 diesel has received a turbocharger. A similar facelift has been given to the Orion saloon version. All models have at least one airbag as standard, with most of the range having a passenger airbag and others also having anti-lock brakes.

....

uite ce era in 1991:

Germany

Volkswagen has kept itself at the top of the small family car market by launching an all-new Golf. The new model has been voted European Car of the Year thanks to its sturdy build quality, comfortable interior, good equipment levels, distinctive styling and strong engine range. The Golf GTI is now available as only a 1.8 16-valve, which is capable of 125mph. But the ultimate Golf is now the VR6, a 2.8 engined high performance hatchback capable of 140mph. It is well ahead of the "hot hatch" class, and is marketed as more of a BMW 325i rival. High equipment levels across the range include the optional or standard inclusion of power steering, electric windows, central locking, air conditioning, airbags and antilock brakes. A Vento saloon version is due during 1992, while plans are in the pipeline for a first-ever Golf estate.

Audi has facelifted its impressive but ageing 80 and 100 ranges to ensure that the likes of BMW and Mercedes-Benz still have excellent competitors. A new Cabriolet version of the 80 has also gone on sale.

in vremea aia Dacia facea tuning optic, asa ca acu un golan e net superior (ma mai dau cu unul full si diesel si imi place ...mai putin pretul)

PS Zilele trecute vb cu cineva din germania si zicea ca e plin de logane pe acolo...doar nu or fi toti romini in vizita:D

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place demarajul la Logan diesel, sigur prind pensia cu ala daca plec la un drum mai lung... nu zic ca nu sunt si alte masini care au deja 15 ani de viata care sunt la fel de "rapide", te ajuta foarte mult masinile astea, mai ales in depasiri :angry:

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea am inteles ce vrei sa spui. deocamdata loganul are 3 stele euroncap iar g3-ul nu a fost testat si in mod sigur nu e la fel de bun ca un g4 care a fost testat la euroncap. Orice ai zice nu cred ca esti mai in siguranta intr-un vento decat intr-un logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maximus

nu am zis nimic logan versus vento , dar din cate accidente am vazut, logan-ul a iesit foarte sifonat pt. o masina de 3 stele. si pasagerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maximus, iti dau dreptate dar comparam o masina din 2004 cu una din 1994(ca sa fiu indulgent)... nu ti se pare ceva dubios aici? In 1990 o masina se proiecta in cca 2 ani, nu existau calculatoare si alte alea la nivelul a ceea ce exista in anul 2000 si vin cu intrebarea: s-au chinuit mult cei de la reno sa faca o masina asa de "rezistenta"? precum loganul? sincer daca la Logan dadeau un pic mai multa atentie acestui aspect numit siguranta, viata, chiar apreciam masina asta, aseara am fost la spital la un prieten care a avut un accident cu o Dacie break, a zis ca in viata lui nu isi mai ia Dacie sau o masina care sa nu-i asigure siguranta, pretul mic platit pe un Logan inseamna sau poate insemna Doamne Fereste pretul vietii celor din masina, asa ca fiecare poate trage de aici o concluzie... am incercat sa fiu mai dur in exprimare si modul de a pune problema tocmai ca sa atrag atentia ca viata este pe locul intai pentru fiecare dintre noi cei care conducem masini, se pare ca pentru reno conteaza prea putin viata celor din masina si daca au facut concesii la masina asta, au facut concesii exact la capitolul SIGURANTA si nu pot sa spun decat.... pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, lasa ca si in Megan-ul de 5 stele se moare usor. Cum ti-e scris :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Scirocco pentru poza.

Oricum ai vrea este greu de facut o astfel de comparatie.Motoarele sunt diferite atat la variantele pe benzin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maximus

nu am zis nimic logan versus vento , dar din cate accidente am vazut, logan-ul a iesit foarte sifonat pt. o masina de 3 stele. si pasagerii.

3 stele sunt totusi 3 stele, care sunt obtinute la 64 km/h pt testul de impact frontal. Probabil ai vazut accidente ce s-au petrecut la viteze mari de tot. Oricum conteaza prea putin daca masina a iesit sifonata (in caz de impact se deformeaza mult de tot tocmai pentru a transmite cat mai eficient energia impactului cat mai bine si mai departe de habitaclu), contand mai mult sa scape pasagerii. Oricum nu am zis nimic de diferenta de ani, asta e situatia nu e nimeni de blamat ca atunci nu se stiau atatea de siguranta pasiva

d-rive: dacia 1310!=logan, practic berlina e masina proiectata acu 30 de ani. Deci loganul nu prea are de a face cu berlina inclusiv la siguranta activa si pasiva. cat despre reno si siguranta pasiva e printre constructorii de avangarda in domeniul sigurantei pasive, scorul ala de 3 stele chiar e bun pt logan daca raportam clasa din care face parte (sedanuri mici de clasa mica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!