Jump to content

Imi tzopaie botu masinii la plecarea de pe loc


Radugti
 Share

Postare recomandată

La un demaraj mai puternic simt cum rotile din fata imi tzopaie. De exemplu mie nu-mi scartaie rotile la un demaraj maxim ci tremura toata masina ingrozitor din cauza topaitului rotilor. Am mai simtit asta si la alte masini cu care am mai mers si nu stiu de la ce e, banuiesc ca e de la ceva bucse dar nu stiu care. Stie cineva despre e ce e vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un demaraj mai puternic simt cum rotile din fata imi tzopaie. De exemplu mie nu-mi scartaie rotile la un demaraj maxim ci tremura toata masina ingrozitor din cauza topaitului rotilor. Am mai simtit asta si la alte masini cu care am mai mers si nu stiu de la ce e, banuiesc ca e de la ceva bucse dar nu stiu care. Stie cineva despre e ce e vorba ?

O fii masina dotata cu vreo suspensie mai interesanta!! :unsure: :)

Pana sa schimbi jantele tot asa iti facea???

Eu unul ma gandeam si la placa de presiune!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am golf 4 si face la fel. daca decuplez ESP si vreu sa plec tare de pe loc nu patineaza rotile, ci "topaie". Si eu m-am mirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a facut si mie o data sau de doua ori...nu stiu acum cat de tare "topaie" dar se simte. Explicatia pe care am gasit-o ar fi ca, in momentul plecarii bruste, roata are zone pe care prinde mai bine si zone pe care prinde (adera) mai prost. In momentul in care pleci brusc si tare, roata incepe sa se invarte si daca brusc (in timp ce se roteste aproape pe loc) "prinde" mai bine atunci botul masinii se ridica un pic (ca la demaraj puternic) si dupa aceea daca roata "scapa" masina revine (ca la franare)...si ciclul se repeta. Intervalul de timp fiind foarte scurt se produce aceasta trepidare. E ca si cum in timp ce se invarte, roata este franata brusc dupa care eliberata...iar franata (similar cu ABS-ul). E greu sa explic in cuvinte... Dupa ceva vreme aderenta devine mai buna pe toata circumferinta rotii si se "rupe" si inertia masinii iar deplasarea devine liniara... Mai bine de atat nu pot explica decat prin semne :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie din cauza amortizoarelor (uzura foarte mare) sau s-ar putea sa-ti arunce ulei pe discul de ambreiaj si sa iti patineze.Am patit chestia asta cu un oltcit.Imi arunca ulei pe disc, dar nu mult,si cand plecam de pe loc la fel imi tremura.Discul nu era tot patat de ulei ci numai o portiune.Cand prindea pe portiunea uscata tragea bine , dar cand intra portiunea cu ulei patina ...si tot asa, se repet ciclul asta si tremura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placa bulita, pistonas de la furca rulmentului sau pedala bulit, circuit hidraulic neetans...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tin sa cred ca este de la altceva decat ce ati enumerat voi pentru ca ; kitul de ambreiaj e nou (disc Schneider !!! in asta nu am incredere, placa SACHS,rulment), tampoane motor noi, semering palier nou, jante perfect echilibrate, cauciucuri noi, nu am ambreiaj hidraulic ci autoreglant :o (caut clasic), amortizoare bune....deci nu stiu ce sa cred pentru ca se intampla si cu jantele vechi dar imediat dupa ce am schimbat toate astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Asa este cel mai nasol , sa schimbi mai multe componente si sa observi ceva schimbat la tinuta de drum si sa nu mai stii de la ce poate fi , asta pt k ai schimbat mai multe . Asa am patit si eu si de atunci mi-am zis k daca este sa mai schimb ceva mai bine le schimb pe rand , asta daca nu au legatura prea mare si pot fi schimbate independent . :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu pateam la fel la un ford mondeo 1998 ziceai ca se rupe in 2 cand plecam cu scartait....si aveam bucse noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa imi facea si mie cand aveam amortizoarele fata pilaf. daca zici ca ai amortizoare bune in schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu garantez pentru ele pentru ca nu le-am schimbat niciodata dar le-am testat si eu ca omu , am apasat pe masina si i-am dat drumu, revine foarte prompt si nu mai balangane deloc, sta excelent pe curbe... dar inainte de toata aceste schimbari nu facea asa. Tin sa cred ca e discul de ambreiaj foarte prost, arcurile de pe el sint mult mai firave decat cele pe care le aveam pe LUK-ul original, oricum vroiam sa il schimb la primavara odata cu cablul de ambreiaj (noi amindoua) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Discul de ambreiaj. Schimba-l si mai vorbim ! ! !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sorin Da asa am sa fac, dar ma mai interesez pana atunci ce disc sa imi iau ,(Sachs, Valeo, LUK, Ferodo, cu lame de cupru :hainoroc: ....,ceva sport), nu stiu. Ceva sugestii ?

P.S A scapat cineva de cablu de ambreiaj autoreglant ? (eu unu vreau sa scap)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce adminul mi-a sters postul cand am zis ca e vb de unul din amortizoare ... i so fi parut lui chiar asa neconcludent raspunsul ???!!! eu asa am patit si era din cauza unui amortizor bulit (tocmai ce le schimbasem si unul ave defect de fabricatie) iar rotile nu mai erau corelate prefect una dadea sa se ridice iar cealalta se aseza la pamant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De luat in calcul ! Dar mi-am mai amintit ceva... inainte sa fac aceste operatiuni aveam greutata de pe planetara dreapta desprinsa de la locul ei si imi atingea in ceva si am prins-o fixa intr-un loc sa nu mai atinga cu niste coliere de plastic, poate si asta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut timp, dar o sa ma duc la un prieten care are rampa cu ea sa ma uit eu bine la tot pe dedesubt sa vad exact ce se intampla cu greutatea aia si la curbe si in mers drept, m-am mai gandit ca din cauza uzurii si descentrarii greutatii sa nu se mai invarta intr-un singur plan si sa vibreze planetara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
@Sorin Da asa am sa fac, dar ma mai interesez pana atunci ce disc sa imi iau ,(Sachs, Valeo, LUK, Ferodo, cu lame de cupru :Driver: ....,ceva sport), nu stiu. Ceva sugestii ?

P.S A scapat cineva de cablu de ambreiaj autoreglant ? (eu unu vreau sa scap)

Alaltaieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj (autoreglabil) si l-am schimbat cu unul cu reglaj manual (88 Lei) iar manopera a fost un meniu Cheesburgher de la McDonalds.

Nu stiu ce sa zic de cablul cu reglaj manual. Se simte altfel pedala de ambreiaj... parca merge ambreiajul ca la dacie acum. Oricum cu proxima ocazie trec din nou pe cel cu autoreglaj. (nu sunt fericit cu el dar la ora 7 seara a fost singurul pe care l-am gasit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alaltaieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj (autoreglabil) si l-am schimbat cu unul cu reglaj manual (88 Lei) iar manopera a fost un meniu Cheesburgher de la McDonalds.

Nu stiu ce sa zic de cablul cu reglaj manual. Se simte altfel pedala de ambreiaj... parca merge ambreiajul ca la dacie acum. Oricum cu proxima ocazie trec din nou pe cel cu autoreglaj. (nu sunt fericit cu el dar la ora 7 seara a fost singurul pe care l-am gasit).

Felicitari pt. downgrade ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa dai niste detalii despre ce ai afrimat adica ca merge ca la Dacia, cum adica, descrie putin, mie mi se pare ca autoreglantu asta nu face decat sa patineze discul suplimentar, cred ca cel neautoreglant cupleaza mai violent si daca e asa o sa il schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit cu masina mea sa aiba acelasi comportament, asta in conditii de aderenta precara (asfalt ud, destul de murdar).... e adevarat ca asta s-a intamplat cu o luna sau doua de un schimb(programat) de telescoape,bucse,samd.... banuiala mea era exact aceeasi...ca din cauza aderentei precare e acest comportament...acuma ca am gasit acest thread...sa fi fost uzura elementelor de suspensie... sau e imbatranirea si uzura ambreiajului ca la asta n-a fost umblat in viata lui ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ! Am rezolvat problema cu topaitu. Am dat cutia jos si am observat ca semeringu de palier era dus si scuipa ulei pe disc, placa si volant care erau sticla (oglinda perfecta). Am schimbat semeringu de palier pe care il mai schimbasem odata in vara trecuta dar era o marca fantoma Akron. Am schimbat toate garniturile inclusiv cea de la baia de ulei si am pus tot numai Victor Reintz. Am schimbat si discul care era Schneider cu un Sachs si am dat cu un smirghel fin 400 pe volant si placa de presiune ca sa ii iau luciu. Acum masina merge perfect si nu mai topaie de bot absolut deloc. Sfat practic : nu cumparati piese de proasta calitate.

P.S Am schimbat si cablul de ambreiaj autoreglant cu unul manual de Syncro si sint foarte multumit.

Modificat de Radugti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin offtopic : ca te-a costat discul de ambreiaj ?!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!