Jump to content

o intrebare?


sharky
 Share

Postare recomandată

care sunt diferentele vizibile intre un motor de 1.1 si unul de 1.3 de golf 1?..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu ai citit regulile asa ca o sa intervin eu inaintea unui moderator.Titlurile tre' sa fie concrete nu gen :cuvinte monosilabice sau fara o idee in ele...

Cel de 1.3 are 40 kw din cate stiu eu insa mi se pare ca sunt construite pe aceiasi platforma diferind doar cilindreea..Daca cineva stie mai multe il rog sa posteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

va salut.stiu ca o sa sariti cu gura pe mine cu o replica de genul: 'domne ai readus in prim plan un topic de acu'2 ani';am facut lucrul acesta sa numai deschid altul aiurea pentru cateva amarate de intrebari.

astazi am avut onorea sa conduc un Vw Mk2 din anul 1989 echipat cu un motor 1.8 16v PL,sincer ma asteptam la ceva de genul SOCANT dar din pacate nu a fost asa,spun asta din cauza ca masina tragea mai slab decat una cu un motor 1.4.kilometrii parcursii ai ei sunt in jur de 194000,ambreiajul nu patina deloc,am duso pe la 4000 rpm cu a2a,viteza nu a sarit de 80 km/h + ca a ajuns destul de greu aici( din ce stiu ar fi trebuit s ajung la 100km/h).si acum intrebarile mele stupide

1. de ce nu a tras cum trebuie?o fi fost debitmetrul sugrumat pt consum?

2.masina mai era dotata si cu ABS,la apasarea pedalei de frana brusc s-a dus sanie destul de mult,Nu ar fi trebuit sa-si faca si el treaba?sau asa functioneaza ABS-ul la mk2?

3.servo-directia mergea destul de greu iar cu rotile virate la maxim pompa era cam zgomotoasa,dimensiunile la roti 195/60/r15 cauciucuri de iarna.sa fie oare pompa pe duca?

metioneza ca avea probleme cu timoneria,deabia am nimerit a 1 a si marsalierul cand m-am urcat la volan.

3.sa fie problema cu trasul de la timonerie?de intrat intra in viteze,era mai greu cu 1 si reverse

sper sa ma luminati si pe mine de unde ar fi cauzele acestor probleme.multumesc anticipat.

Modificat de Mihai1205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de 1.3 are 40 kw din cate stiu eu insa mi se pare ca sunt construite pe aceiasi platforma diferind doar cilindreea..Daca cineva stie mai multe il rog sa posteze

asha ceva stiu si eu despre motorul de 1.6 si cel de 1.8 - sunt aproape identice diferind doar cilindreea; ceea ce pot spune cu sigurantza ca blocul este acelashi; in principiu ma gandesc ca nu ar trebui sa fie diferentze vizuale sau constructive enorme

va salut.stiu ca o sa sariti cu gura pe mine cu o replica de genul: 'domne ai readus in prim plan un topic de acu'2 ani';am facut lucrul acesta sa numai deschid altul aiurea pentru cateva amarate de intrebari.

astazi am avut onorea sa conduc un Vw Mk2 din anul 1989 echipat cu un motor 1.8 16v PL,sincer ma asteptam la ceva de genul SOCANT dar din pacate nu a fost asa,spun asta din cauza ca masina tragea mai slab decat una cu un motor 1.4.kilometrii parcursii ai ei sunt in jur de 194000,ambreiajul nu patina deloc,am duso pe la 4000 rpm cu a2a,viteza nu a sarit de 80 km/h + ca a ajuns destul de greu aici( din ce stiu ar fi trebuit s ajung la 100km/h).si acum intrebarile mele stupide

1. de ce nu a tras cum trebuie?o fi fost debitmetrul sugrumat pt consum?

2.masina mai era dotata si cu ABS,la apasarea pedalei de frana brusc s-a dus sanie destul de mult,Nu ar fi trebuit sa-si faca si el treaba?sau asa functioneaza ABS-ul la mk2?

3.servo-directia mergea destul de greu iar cu rotile virate la maxim pompa era cam zgomotoasa,dimensiunile la roti 195/60/r15 cauciucuri de iarna.sa fie oare pompa pe duca?

metioneza ca avea probleme cu timoneria,deabia am nimerit a 1 a si marsalierul cand m-am urcat la volan.

3.sa fie problema cu trasul de la timonerie?de intrat intra in viteze,era mai greu cu 1 si reverse

sper sa ma luminati si pe mine de unde ar fi cauzele acestor probleme.multumesc anticipat.

pai mai intai intreaba cine a avut-o si cum a folosit-o .... daca a reparat pe la ea ce trebuia cand trebuia, cum a reglat-o si de ce .... poate el voia sa consume cat un lastun si a taiat din gaz la maxim sau poate baga gaz ca innecatul si in ambele cazuri e oarecum normal sa nu traga; sau poate e motorul praf si mai merge asha numai cat sa ai cu ce merge la servici; daca are abs nu inseamna ca asta si functioneaza - am vazut cazuri la mashini de 10 mii de euro la care nu fct abs si nu stie nimeni ce are deci .... timoneria eu zic ca trebuie doar reglata caci daca nu e pusa ok e fff greu sa gasesti treptele din stanga; directia se poate sa aiba mai multe - pompa, distribuitor sau ce o fi avand sistemul respectiv, caseta neetansa, etc.; asta e parerea mea ... mecanicii o sa itzi spuna ca pana nu desfac nu itzi pot spune exact ce are; am condus si eu o astfel de mashina cum spui tu, in Bv, albastra inchis, geamuri fumurii, nr de bucureshti; era de vanzare si pana la urma nu mi-a placut ca avea prea multe fitze si probleme la acte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!