Jump to content

Injectie


alexandru16
 Share

Postare recomandată

1. La relanti cand e motorul rece sta foarte foarte jos turatia adica pe la 500 poate 600 de ture si trepideaza foarte rau motorul cand se incalzeste isi mai revine dar nu total adica tot mai dardaie dar mai putin nu fff deranjant .Se poate sa fie din cauza injectorului este monopunct motor de 1.8i ? Ca as vrea sa il curat si nu stiu ce sa fac daca e de acolo sau nu ?

2 Vroiam sa va mai intreb daca are cineva un aparat de masurat turatia sau daca exista asa ceva sa vad daca indica corect turometru .?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa rost de un stroboscop sau viziteaza un service sa iti verifice avansul!

Injectorul incepe sa fie zgomotos si sa nu se mai infiga masina cand este infundat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i o diagnoza poate ii senzoru de la temperatura apei dus. Sau marestei relantiu cu vagcomu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este vagcom ?sunt incepator nu prea ma pricep.Si referitor la zogomotul injectorului face asa un tacanit subtire se aude de acolo de sub capacul injectiei

Modificat de alexandru16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este vagcom ?sunt incepator nu prea ma pricep.Si referitor la zogomotul injectorului face asa un tacanit subtire se aude de acolo de sub capacul injectiei

VAG-COM-ul este un program de diagnoza, cu ajutorul unei interfete OBD II sau 2x2 depinde cum ai tu, poti depista eventualele erori aparute la masina ta!

Au si unele piese o limita (cati km are masina), incearca sa il cureti daca nu esti dispus sa il schimbi!

Ps: ne poti zice si noua de unde esti??

Modificat de milika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !Masina abia am cumparat-o de 2 sapt si pe bord scrie ca are 175 mii acum nu stiu daca sunt reali sau nu ! Eu sunt din Pitesti si sunt student in Bucuresti vin saptamanal la Bucuresti. Daca este cineva care se pricepe si ar putea sa ma ajute va rog spuneti-mi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti afla turatia motorului si vara vag_com : tii apasat butonul de reset pt trip , pui contactul , iei contactul dupa care il pui iarasi si pornesti motorul , o sa iti apara un alt meniu . Functia cu numarul 7 iti va afisa turatia digital in displayul pt kilometraj . Schimbarea intre functii daca nu ai MFA se face tot cu butonul de reset trip . Bafta .

deasemea poti verifica flansa dintre corpul injectorului si cel al carburatorului , vezi sa nu fie fisurata si din cauza vibratiilor care apar la rece sa traba aer fals dar daca nici de acolo nu este poate fi socul automat care sa nu mai lucreze cum trebuie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

care este..

eu am avut problema asta cand imi era dus motorasul ala de relanti.. oricum... service scrie pe tine, mai ales ca n-ai experienta :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul de relanti sau flansa de cauciuc de sub corpul injectorului.Cu motorul rece relantiul sta pe la 1000-1100 de ture dupa care scade pana pe la 750.La 500-600 ture este subturat si de aici si trepidatiile masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut!!! am si eu o problema mi s-a crapat flansa de la corpul injectorului. va rog sa-mi dati niste sfaturi concrete(dezmembrari, magazine) unde as putea cumpara una second, sau nou?

am gasit la cluj cu 1.5mil, eu cred ca prea scump? nu?se gaseste mai ieftin?cine a avut acesta problema de unde a luat piesa?

Modificat de hunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mult 1milion jumate, am luat-o parca prin primavara de la ELIT cu vreo 60-70ron, si am montat-o singur, nu e mare inginerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde pot gasi partea electronica a pompei de injectie? k am probleme cu ea, nu-mi mentine relantiul... am fost cu masina-n service si n-au putut sa-i faca mai nimic pana n-o schimb. help pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate cineva trimite o poza despre flansa? imi trebuie pt ca un coleg de pe forum are ceva flanse...si nu stie care e modelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni:(( ???chiar sunt dispus sa cumpar una la mana doua, are cineva pe aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal! daca tot e vb de injectoare am si yo o intrebare legata de solutiile de curatzare a injectoarelor ce se gasesc prin comert! a folosit cineva? sunt eficiente? se recomanda? mc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat eu mai de mult solutie de curatat si le-am infundat de tot , solutia a curatat tot de pe traseu si a depozitat in injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu baga nimic. Singura metoda de curatare este cu ultrasunete fara acizi. Se scoate blocul de pe flansa si se pune pe masina de curatare. de asemeni serviceul face si o testare / comparare a parametrilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mc baietzi de sfat! yo chiar eram tentat sa cumpar, nu ca as avea probleme, dar asa preventiv ! -_-

Modificat de crysti202000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ma repet... nu bagati nimic in combustibil, masinile sunt destul de vechi. Au mers cu diferite tipuri de combustibil. Orice agent de curatare bagati va dizolva si va muta mizeria acumulata, in cei 10-15 ani, catre injector, catre alte tevi si furtunase ale masinii. Se poate o data, de doua ori pe an sa schimbati tipul de combustibil la un plin. 95 cu 98 sau 100. Atentie aceste masini au fost calculate la o explozie in camera de ardere pt combustibil 95. Depinde de zona in care locuiti si de benzinariile de la care alimentati, comportamentul masinii. Testati diferitele pompe/combustibil furnizat pana gasiti un loc de unde sa alimentati si sa simtiti ca masina merge normal. Pana acum eu sunt multumit in bucuresti de OMV/95 oricare benzinarie, efix95 de la benzinaria din dristor. (Am alimentat la benzinaria din Pajura cu efix si pana la colt murea motorul, ca exemplu.) Asa ca vedeti si voi cum si ce gasiti, unii au gasit moll f bun, altii merg cu omv ... de asta spun ca depinde mult de unde alimentati. Eu recomand sa dati o talpa din cand in cand (o data la vreo 2-3 luni) pe sosea sa "ardeti" mizeria daca mergeti mult numai in oras, adica un mers de peste 80km cca 10 min face minuni.

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mc baietzi de sfat! yo chiar eram tentat sa cumpar, nu ca as avea probleme, dar asa preventiv ! :)

in cazul tau - daca ai injectie monopunct (cel mai probabil) e chiar recomandat sa cureti tot corpul de injectie, inclusiv injectorul.

Poti sa folosesti spray de curatat carburatorul 2+2 de exemplu. Te asigur ca o sa se vada diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- si eu recomand benzina fp de 100, in a mea daca bag de 95 aud zgomote ciudate cand o turez brusc.

- a aparut pe piata un soft nou/aparat.. pentru teste la masini, este singurul care mi-a putut spune ca "end senzorul" este stricat, problema care se manifesta prin vibrarea relantiului pana in 80grdc apa la motor. asta dupa ce am schimbat injectoarele de nervi! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu zic ca merita incercat. Am folosit cu succes la injectia multipunct de pe mk2. Pe mk3 voi incerca cat de curand. Nu cred ca vechimea conteaza prea mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara la toata lumea! Am si eu o problema la motor mai precis se prelinge motorina dedesubt de pompa de injectie direct pe blocul motor , asa vizual nu se vede sursa asa ca apelez la sfatul vostru (vreo garnitura ceva) ?!?. Motorul este un TD 1.9 AAZ , astept raspuns , orice sugestie e binevenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!