Jump to content

Noile motoare 2.0TDI 16 Valve


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Probabil ca deschid cu acest subiect cutia pandorei cu "p-mare".

Prefer sa risc si sa pun acest topic la mecanica/tdi decat in alta parte (posturile ce vor urma imi vor arata daca am f

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de injectie directa de motorina trebuie sa aiba supapele verticale (datorita raportului mare de compresie supapele nu pot fi inclinate fata de cilindru) iar injectorul plasat in mijloc (pentru dispersia uniforma a jetului de combustibil pulverizat.

Mai este nevoie si de bujia incandescenta.

Injectorul pompa are o dimensiune mult mai mare decat a injectorului common rail.

Problema este data de inca un ax cu came care sa comande pompa injectorului.(are taccheti cu role deci ocupa si mai mult spatiu)

Nu stiu ce sa zic, nu imi pot imagina cum va arata chiulasa si cum o vor rigidiza.

Intr-adevar VW a avut rezultate spectaculoase cu motoarele PD in special datorita presiunii mari de injectie, dar noia generatie de injectie common rail (v2) lucreaza la presiuni relativ apropiate (P.D. 2050bari - Common r. v2 1850 bari)In schimb noile injectoare C.R. piezoelectrice asigura precizi cantitatii si a timingului injectiilor pilot (se pot folosi injectii pilot multiple ceea ce asigura un mers deosebit de linistit al motorului si lipsit de vibratii)

Deci nu pot da inca un pronostic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din ultimele informatii pe care le-am primit, intr-adevar noile chiulase au 4 supape pe cilindru si injectoare pompa ("de generatia a doua" - cand aflu ce inseamna va anunt.)

Sistemul de distributie este acelasi de pe V10 TDI 4sup/cyl si pompa injector.

Motorul de 2 litri are raportul alezaj/cursa 81mm x 95.5 mm cu capacitatea de 1968 cmc obtinuti folosind aceiasi cursa cu binecunoscutele 1.9 TDI si avand acelasi alezaj cu cel de 5 l (V10 TDI)

Varianta de 140 Cp si 320 Nm a fost laudata in ceea ce priveste linearitatea distributiei cuplului si silentiozitatea.(motorul a fost caracterizat ca cel mai rafinat diesel de 4 cilindrii al grupului VW AG)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si partea buna este ca o sa-l vedem curand pe A3 motorul asta si pe VW Touran. In primavara o sa punem urechea pe capota si intrebam. Asta e TDi ?!? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine sa fie silentios nu zic nu...

Dar pe mine nu ma deranjeaza al meu.. oricum in comparatie Andi ar trebui sa nu mai zica ca are motor zgomotos.

Vin alea electrice si dupa aia sa vedeti voi astia ahtiati dupa liniste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 12 years later...

Motoare bune si silentioase sunt foarte multumit!

Modificat de stefanicab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, plus ca acum imi da "batai de cap" o prostie la relantiu... in bord nu imi arata ca sta prea jos relantiul dar se simte la masina :))) plus ca e consum la 0.1, daca aprind becurile sau clima, se schimba situatia (putin) :))) nu stiu ce sa ii fac, pe tester nu da nici-o eroare... ai vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!