Jump to content

Polo pe drum, caut pareri...


spanky
 Share

Postare recomandată

Hallou!

In primul rand salutare, avand in vedere ca e primul post aici... am auzit de la un prieten de locul asta si (cred) ca am vazut si un sticker la un moment dat pe un VW. Oricum, mistocut site-ul, o sa-l vizitez regulat.

Mi-am inceput cautarile pentru o masina noua. Inainte am avut un Daewoo Lanos, bunicel dar vechi, a fost primul din Romania, omologat si toate cele. Lanos-ul a fost si este o masina buna coreeana, cu finisaje superbe, motor bun, etc.

Dar revenind.. deci, am fost mai intai la Ford si am incercat Fiesta, n-am putut sa intru in el.. sunt cam mare la stat. Am mai incercat un Opel Astra Clasic 2 pe Diesel, dar nu mi-a placut cum arata, desi eram destul de chitit pe el pana cand un prieten m-a convins sa ma duc la Porsche Nord si sa ma uit macar la un Polo. El si-a luat Happy. M-am dus, m-am uitat, a fost ok, dar nu eram exagerat de motivat. Abia azi, cand am semnat contractul, dupa ce am stat mai mult intr-unul, am facut test drive si toate cele, pot spune ca sunt in sfarsit convins.

Am luat practic totul minus cateva mici chestii, airbag-uri laterale, carlig, climatronic (am luat climatic).. ma rog. 80 cp si 1.4, benzen. Singura culoare disponibila pentru cand o vroiam eu (ieri, daca se poate) e Winter Red pearl, am ceva dubii in ceea ce priveste culoarea, mai ales ca n-am vazut-o in realitate si mi-e sa nu trebuiasca sa iau si niste jante haurii ca sa mearga cu restul.. :salut:

Vreau si eu cateva pareri generale despre masina, daca ati avut probleme cu ea in primii cativa ani, la ce sa fiu atent, ce bube majore are, etc. Banuiesc ca e destul de fiabila si ok. Dar totusi...

spanky

Modificat de spanky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit printre noi.

Referitor la interior , e incapator,eu am 1.90 si vreau sa-ti spun ca incap.In plus asta vara am fost in Grecia 4 oameni plus bagaje si nu s-a plans nimeni.

Probleme nu prea sunt mai ales ca e in garantie 2 ani sau 30.000 km,directia 6 luni sau 10.000km.

Eu am TDI, nu pot sa-ti spun costurile service-urilor,dar cu siguranta gasesti pe forum daca dai search.

In rest BAFTA !!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am masina din Februarie... are 9100 km si in mare e ok... minus cateva aspecte:

- receptia radio da stari de nervozitate :(

- un greiere in usa dreapta... din cate mi'a zis cineva care a stat in dreapta se pare ca vibreaza geamul... nu plasticul...

Cel mai bine e sa gasesti pe cineva cunoscut la un service sau sa ai nervi buni cand pentru orice ti se spune sa lasi masina dim. si sa te intorci seara dupa ea ;)

S'o stapanesti sanatos ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
- un greiere in usa dreapta... din cate mi'a zis cineva care a stat in dreapta se pare ca vibreaza geamul... nu plasticul...

Btw, nu vibreaza geamul, sunt tablele acelea negre puse pe montantii dintre usi la exterior (la alte masini acolo e un colant negru). Apasa pe partea dinspre interior si nu or sa mai zangane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am urmatoarele probleme dupa 2 luni si 4200km.(masina noua)

receptia radio ffff slaba si tamponul motorului s-a dus deja. auzisem de la cineva ca si la motorizarea de 1.2 e aceeasi problema. a mai avut cineva problema cu tamponul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude ca un cloncanit ... nu stiu cum sa explic... cand iei speedbumpuri...gropi mai mici se aude un zgomot ca si cum ar fi de la roata, dar este tamponul. ca sa te convingi deschide capota si misca motorul...nu o sa se auda la fel ca in timpul mersului dar se aude. chestia asta mi-a spuso un mos care si-a luat un polo de 1.2 9n3 acu un an si el a zis ca lui i sa intamplat pe la 7000km.

explicatia celor de la tess(dealeru vw) "de data asta il schimbam pe garantie dar dupaia il platiti" eu curios: DE CE?!?!?! ei:"pai din cauza plecarilor bruste si franarilor agresive". eu i-am zis ca e nebun si nu m-a crezut... sa imi explice si mie cineva care stie mecanica daca este posibil si daca are voie ca taponul de la motor sa se strice...mai ales dupa 4000 de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mecanicii astia niste explicatii de ramai masca.

Parca ne-am luat masini sa le tinem in garaj.

La mine nu cloncane nimic inca la masina, de fapt e masina nevestei, poate ca merge mai finut cu ea si are aprox 9050km facuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Stiti cumva cat cost un suport-motor ?. Aproximativ macar.

Si daca trebuie sa dea motorul "jos" ca sa il schimbe ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posturi de radio care se prind constant bine. EuropaFM sau RFI ar fi doua exemple pentru Cluj. Probabil ca radioul nu are un amplificator de semnal suficient de puternic cum au altele mai "de marca".

Si eu am un greiere in usa din stanga fata, cam in dreptul urechii, pe care l-am gasit a fi plasticul prin care trece centura de siguranta si care culiseaza cand reglezi inaltimea centurii. Daca il mut in alta pozitie dispare sunetul. Ar mai fi unul in bord, cam pe unde e gura de aerisire - tot pe stanga si unul prin spate - dreapta, acesta suna metalic un pic, poate e cricul sau altceva in trusa din portbagaj.

Sunetul acela banuit a fi tamponul de la motor la mine a aparut foarte repede, cam pe la 1000 - 2000 de km parcursi. Acum am spre 8000 si parca nu a crescut in volum zgomotul - sau poate m-am obisnuit cu el ;) . E adevarat ca am zmucit masina in primii km pana m-am obisnuit cu ea, dar totusi nu pot sa cred ca e asa fragila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu prima data aici: am o saptamana de cand am scos POLO-ul de pe poarta dealerului.

Polo Attractive, motor 1.2, 64CP

Sunt foarte multimit de ea, o folosesc zilnic dus-intors la lucru ~ 10-12KM.

Efoarte docila si flexibila, iar motorul e surprinzator de nervos fata de cum ma asteptam, din pareri culese de-aiurea.

Intr-adevar, e prima masina, deci nu am cu ce compara obiectiv, dar ca concluzie, merita banii.

Mai zic ca am ajuns la Polo, dupa ce m-am documentat asupra altor oferte similare de la alti producatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o problema cu tampoanele la motor la polo si lamine tremura la relantiu si cand plec dupa loc abia astept sa vedem ce raspuns imi dau cand o sa fac revizia la 30.000 km injcep sa fiu dezamagit de polo care am dat o gramada de bani pe el

mai bine luam golf cred ca e mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si la mine se aude un tzacanic de la motor...dar cand merg pe piatra cubica sau prin gropi...sa fie oare suportul motor ? se schimba pe garantie ? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BADY sunt in asentimentul tau.Am fost tare incantat de masina care mi-am luat-o dar uite ca nici nu au trecut 2 ani si sincer parca imi pare rau.Inafara de consum,eu am TDI, care trebuie sa recunosc ca e foarte mic,multe din problemele scrise pe forum le-am avut, iar altele imi sunt noi si astept cu amaraciune sa vina si la masinuta mea.Am crezut ca nemtii raman nemti dar se pare cai-am romanizat.Din ceea ce am citit pe aici si am vb cu altii, se pare ca masinile pentru EST nu se compara cu cele facute pentru VEST.Cu siguranta ca data viitoare am sa ma duc in Germania si am sa fac comanda acolo.In rest am sa vad la 30.000 ce probleme mai apar !!!! :blink: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o problema cu tampoanele la motor la polo si lamine tremura la relantiu si cand plec dupa loc abia astept sa vedem ce raspuns imi dau cand o sa fac revizia la 30.000 km injcep sa fiu dezamagit de polo care am dat o gramada de bani pe el

mai bine luam golf cred ca e mai bun

si eu am sesizat tremuratul la relanti dar am dat vina pe faptul ca ar fi rece motorul. Mi se pare ca scutura mai tare mai ales in momentul in care il pornesc, de parca ar fi diesel.

Pe piatra cubica nu am sesizat probleme.

La cutia de viteze sunt ceva surprize, agata in tr I (dar asta am postat pe alt topic)

cat priveste golf in loc de polo, diferenta era cu mai multe zerouri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok... si mie imi tremura ushor de tot la relanti. care e cauza pana la urma si ce e de facut?!

si cu receptia radio ce e de facut? europa fm se aude ok, dar in rest, absolut nimic. e o mizerie radioul. aici care e solutia? in afara de gunoi si introducerea unui aftermarket, solutie cu care nu as fi multumit deloc. nu ar mai arata la fel bordul... :icon_thumright:

Modificat de GTZ*
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre radio:

nu am inteles inca (din alte discutii) care este problema reala cu radio pe Polo. Eu am intalnit un anume comportament dar nu-l consider problema: din cand in cand se intrerupe total pentru foarte scurte intervale, insa presupun ca e din cauza semnalului radio mai slab.

E stiut ca nu toate statiile de radio emit cu aceeasi putere si in oras (si nu numai) mai sunt destui factori de perturbare.

In rest auditia e placuta, si fara distorsionari.

(pe echiparea Attractive, sunt 4 difuzoare, 2 in usi + 2 in stalpii fata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a fost depistat tamponul de la motor la doar 11.000 km, si sunt programat pentru inlocuire pe garantie. Restul sunetelor si greierasii sunt ceva normal pentru aceasta masina (versiunea celor din service), asa ca trebuie sa ne obisnuim. O bila neagra de la mine mai este si pentru instabilitatea la viteze de peste 100 km ora.(am senzatia ca pierd prea mult contactul cu soseaua).

ianeh: nu stiu daca ai mai condus si alte masini inainte, dar eu am avut un tico echipat cu o petarda de radio din fabrica, si crede-ma receptia posturilor era ok. Asa ca sa nu gasim scuze pentru banii nostri. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca e asa instabila de ce nu ii pui niste amortizoare mai scumpe si niste roti mai late...195 sau 205 (la 131 cai nu ai 195?). apoi mai vorbim daca e asa de instabila, pentru ca masina e destul de grea (1,2t) asa ca nu are de ce sa fie instabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are din echiparea de fabrica cauciucuri 195/55/15, suspensie sport si esp, cantareste 1350 kg, dar cu toate astea mi se pare destul de nesigura la viteza mai mare. Probabil m-am obisnuit cu masina pe care am avut o inainte si la care gabaritul isi spunea cuvantul. Cateodata senzatia de siguranta e data de dimensiune.

Modificat de cataboss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!