Jump to content

probleme motor


gabibotosani
 Share

Postare recomandată

in seara asta ,in trafic a inceput dintr-o data sa dea in nas.am tras pe dreapta si atunci am vazut ca scoasa din viteza,la relanti,turatia motorului varia ciclic intr 500 si 1500rpm.am mai accelerat-o peste 4000 rpm si a disparut problema.am mai lasat-o cca 20 min,am repornit motorul si dupa 500 m a inceput din sa o ia razna.acum merg cu ea numai turata peste 2500 rpm,iar de frana de motor nici nu poate fi vorba!ce poate fi?nu am debitmetru,deci numai o clpeta de acceleratie sau potentiometru de accelerare!imi aduc aminte ca am mai citit un topic de genu asta,dar nu am reusit sa dau de el.astazi ce-i drept am mers in regim de taximetrie(cumparaturi,plata utilitai,etc)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vin acasa ( vineri ) te pot ajuta cu o scanare VAG-Com.

Si in principiu te pot ajuta cu rezolvarea problemei.

Numarul meu il gaasest in profil . daca te intereseaza ne auzim la un telefon. Bafta!

Posibil sa fie sonda lambda. Insa sigur nu pot spune. :D

Sau senzorul de temperatura motor :(

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ar fi sonda,pentru ca simptomele sunt total diferite.cand am schimbat sonda,motorul se accelera si era f zgomotos dar nu tragea de loc.trebuia s-o las cam zece min dimineata sa pot pleca.acum trage parca mai bine ca inainte.posibil sa fie si de la injector?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti,turatia motorului varia ciclic intr 500 si 1500rpm.am mai accelerat-o peste 4000 rpm si a disparut problema.am mai lasat-o cca 20 min,am repornit motorul si dupa 500 m a inceput din sa o ia razna.acum merg cu ea numai turata peste 2500 rpm

La o problema f. asemanatoare, rezolvarea in cazul meu, a fost data de schimbarea bujiilor si curatarea clapetei de acceleratie. Si eu cred ca simpla curatare a clapetei de acceleratie ar fi rezolvat problema (exista spray-uri speciale - gen cele pt. curatat/desfundat jigloare si carburatoare ).

Am fost de acord si cu schimbarea bujiilor pentru ca le venise si lor vremea.

Atentie dupa curatarea clapetei de acceleratie trebuie setati din nou parametrii de functionare a clapetei, in ECU.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi dimineata pe la 7,am pornit-o si mergea ca in trei pistoane,tremura toata si statea cam pe la 600-700rpm.am mers cu ea mai mult turata si am ajuns la service.acolo m-au programat pentru astazi dupa-amiaza.au turat-o ei de vreo 2-3 ori si acum e stabila,n-are nici o problema.merge frana de motor,dar tot mai sunt mici ezitari.nu cred ca sunt bujiile ca au abia cam 5000 km si sunt ngk.acum sa vad cand or sa desfaca eice o sa gaseasca.revin mai tarziu cu detalii!

toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va zic ca aseara cand am plecat spre service ,parca eram in 2 pistoan,asa urat facea.am inlocuit o bucata de furtun care iese din servofrana si intra intr-un t.nu stiu exact cum se umea.mec. a zis ca tragea pre mult aer si sonda nu regla amestecul!!!am facut cam 50 km in afara orasului in proba,si mergea chiar bine.cand am ajuns in oras,a inceput sa dea in nas,in sensul ca daca se cobora sub 2000 rpm,murea.eu mai facut o shotie,si am facut week end trecut plinul la masina cu benzina de la rompetrol,din care 33 litri de efix.mecanicul a zis ca-i posibil sa fi adunat toate mizeriile de prin rezervor si sa le fi bagat in injector.ce ma sfatuiti sa fac?cine s-a mai confruntat cu asa ceva?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde becul cu 'check engine' (ala galben)?

Supapa de pe furtunul ce duce la servo e buna???

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi tu ca eu nu am "check engine",dar trebuie sa fac ceva ca e dezastru.in afara merge n-are nici o treaba.cand e vb de oras te sa merg numai cu 1-2 si f .turat.nu mai zic ca in intersectiile aglomerate tre s-0 tin din ambreiaj!MANIACULE ,poate ne auzim mai tarziu la un telefon,sa-ti dai o parere!te sun eu dupa ora 13.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul by-pass e de vina.practic in oras e un calvar de circulat!unul nou este peste 400 ron.sunt solutii de anulare?am incercat si pe la dezmembrari dar nu se potrivesc ,deoarece am mufa cu 6 pini iar majoritatea de audi/vw sunt cu 4.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi tu ca eu nu am "check engine",dar trebuie sa fac ceva ca e dezastru.in afara merge n-are nici o treaba.cand e vb de oras te sa merg numai cu 1-2 si f .turat.nu mai zic ca in intersectiile aglomerate tre s-0 tin din ambreiaj!MANIACULE ,poate ne auzim mai tarziu la un telefon,sa-ti dai o parere!te sun eu dupa ora 13.00

Omule, fratemiu a avut aceeasi problema, adevarul e ca pe o Dacie cu injectie. In fond, acelasi principiu la motoare. Dar problema nu era de la motor. Masina a stat mult timp nefolosita (cam 2 luni) si la service i-au spus ca s-a depus ceva pe nu stiu ce sita de la catalizator din cauza ca nu a fost folosit.

Simptome: la turatii joase nu tragea si murea, dar daca o calcai era bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Pacat ca timpul trece asa de greu si nu se face vineri odata sa plec si eu acasa.

O solutie tot gasim Gabi. :D

Mai cunosc un om la dezmembrari Ipotesti SUCEVA .

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e sigur.ca am pus-o pe vag-com,si dadea scurtcircuit la by-pass.faza e ca ala se invarte in gol,si daca motorul nu merge accelerat constant sau progresiv,se opreste!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut am si eu un benzinar si o problema , imi tremura caroseria putin cand stau pe loc ,cineva mi-a spus ca poate fi filtru de benzina l-am schimbat si tot la fel , cineva imi mai spune ca ar fi fisele sau bujiile , dar bujiile sunt noi . orice raspuns e bine venit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Tremuratul pe care il simti tu, il simtim aproape toti cu vremea, este batranetea (Glumesc). Poate tremura din multe motive printre care :

1. Unul dintre suportii motorului a imbatranit si e pe duca

2. volant se duce (Asta de obicei da tremurat si cand pleci de pe loc fara sa turezi masina sau in multe alte forme)

3. Ardere incompleta sau amestec prost (Clapeta de acceleratie, relanti...etc)

Pune Vag-Com si afli daca e de la cilindrii (Missfire etc.) Incearca sa pleci de pe loc usor, din ambreiaj. Daca tremura, este de la volant. Nu de multe ori, dupa schimbarea acesteia, tremuratul inca se simte...

Numai bine!

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!