Jump to content

Broasca de usa defecta


cornel4web
 Share

Postare recomandată

Conectorul este in usa sau in stilp ?

pai in poza se vede foarte clar ca este in stalp, portiera am demontat-o doar pentru a-mi usura treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    10

  • marian_c

    7

  • Negresa

    7

  • F l o r i n

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi am facut un output test pe instruments si cand ajunge la buzzer nu se aude nimik ,deci posibil sa fie ars

daca e ars vreau sa il schimb,dar stie cineva unde se afla(daca se poate cu poze sau o schema)

am inteles ca se afla in spatele ceasurilor din bord.....imi poate da cineva mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

vreau sa mai intreb ceva

buzzerul ,ce piuie la usi deschise si buzzerul ptr. semnalizare e acelasi?

in poza de mai jos ,ptr ce e buzzerul din stalpul usilor

post-67910-1274606108_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e acelasi. Cel din poza e de la senzorii de parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, stie cineva cum se numeste respectiva cheie ptr suruburile de la broasca ? ca torx nu este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cheama triple square M xx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca nu ai si M14 ..o sa ai nevoie la prinderea fuzetei de amortizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai de nenorociti au pus fabricantii asa ceva !

Pentru a nu putea un "profan" sa umble acolo...si sa trebuiasca sa mergi la service sa te coste o caruta de bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt off topic, dar...cheia de M14 costa 25ron separat. Si nu e numai aia. Au un talent deosebit ( probabil lucreaza cu alt stas) de a folosi la piulite tubulara de 18 in loc de 19, 16 in loc de 17..inbus de 7 (la etrier) in loc de 6 sau 8...etc.. Tubulara dodecaedrica de 34 (intr-o trusa normala e de max 32).

Cand lucrezi in domeniu, le cumperi si le ai...Cand faci o lucrare pt tine..cauti de innebunesti, dai o gramada de bani, dar tot iesi mai ieftin.

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca nu ai si M14

o sa caut si de aia daca o sa am nevoie. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai de nenorociti au pus fabricantii asa ceva !

Pentru a nu putea un "profan" sa umble acolo...si sa trebuiasca sa mergi la service sa te coste o caruta de bani...

Azi mi-am facut timp si am desfacut bordul.Am verificat buzzerul cu aparatul de masura si am vazut ca e bun,nu e ars.Am verificat lipiturile si am vazut ca un piciorus misca,l-am lipit si functioneaza tot(semnalizare,faruri aprinse,usa deschisa...)Acest forum este EXCELENT ,m-a salvat de cateva milioane.Va multumesc ptr tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare,se gaseste acel contact din broasca separat sau se da broasca cu totul?Ceva preturi daca aveti,e ok varianta cu acel intrerupator in stalp dar ma intereseaza mai degraba sa rez ceva cu broasca de la usa soferului,astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus la un G4 un microintrerupator ca asta si l-am lipit cu A+B, au trecut cam 2 ani si nu a mai avut probleme .

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Florin

se gasesc separat, aproape identic cu cel original, partea nasoala e de dat jos broasca, necesita multa atentie si timp, pret pentr switch max 3 ron pe maica domnului daca esti din bucuresti,

la mine de ex dupa ce am demontat broasca am ajuns la concluzia ca trebuia doar curatat de mizerie, nu l-am schimbat pentru ca nu am stiut cum sa fac lipiturile pentru contact (pe inchis sau deschis)

L.E. - multumita postului anterior am aflat cum sa fac lipiturile, data viitoare il schimb :ceuameni:

Modificat de Andrei Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broasca vine cu totul la reprezentanta dar se poate schimba doar acel switch din broasca si faza cu buton pe stalp e tiganie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut cristian

salutare

am si eu o problema cu inchiderea centralizata care este la cheie si se inchide doar pe partea soferului, nu am alarma, in momentul in care pun cheia in broasca de la usa soferului si invart pe inchis se aude click dar nu se inchide, dar daca dau inapoi pe deschis nu se aude nimik se invarte usor nu opune rezistenta, fac de cateva ori inchis deschis si isi da drumul dupa ceva timp si se inchide si deschide normal, a doua zi daca revin deschid normal iar daca doresc sa il inchid nu mai pot si atunci apas tzambusurul de blocaj din interio si trantesc usa, tin sa mentionez ca atunci cand actionez tzamburusul din interior de pe usa din fata ca e de la sofer sa pasager la usa din partea stanga spate nu ramane inchis ci doar cele 3 usi (fata sofer si pasager si spate dreapta cea din stanga ramane deschisa). ce pot face in cazul asta?

SKODA FABIA COMBI 1.4 MPI 50 KW 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si faza cu buton pe stalp e tiganie.
Bine ca esti tu roman. De ce faci afirmatii jignitoare, indirect m-ai facut tigan iar in romania acest lucru nu e vazut cu ochi buni. Si daca eu am facut o tiganie inseamna ca marea majoritate a marcilor auto care sunt prevazute cu acel intrerupator pe stalpul din fata sau din mijloc sunt facute de niste tigani. Dupa parerea mea tigania au facut-o cei de la vw cand au pus acest microcontact ce se defecteaza atat de des. Eu ca si altii am venit cu ideia montajului acestui contact pe stalp dupa ce am vazut pe alte masini, nu l-am inventat eu. Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gasesc separat, aproape identic cu cel original, partea nasoala e de dat jos broasca, necesita multa atentie si timp, pret pentr switch max 3 ron pe maica domnului daca esti din bucuresti,

la mine de ex dupa ce am demontat broasca am ajuns la concluzia ca trebuia doar curatat de mizerie, nu l-am schimbat pentru ca nu am stiut cum sa fac lipiturile pentru contact (pe inchis sau deschis)

L.E. - multumita postului anterior am aflat cum sa fac lipiturile, data viitoare il schimb :blah_:

Multumesc de informatie,daca ai putea pune si o poza (sau altcineva care detine o poza)la acel switch ar fi superb,ajung si prin Buc dar mai la indemana mi-ar fi Brasovul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut cristian

imi puteti da si mie un raspuns in cazul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu o problema cu inchiderea centralizata care este la cheie si se inchide doar pe partea soferului, nu am alarma, in momentul in care pun cheia in broasca de la usa soferului si invart pe inchis se aude click dar nu se inchide, dar daca dau inapoi pe deschis nu se aude nimik se invarte usor nu opune rezistenta, fac de cateva ori inchis deschis si isi da drumul dupa ceva timp si se inchide si deschide normal, a doua zi daca revin deschid normal iar daca doresc sa il inchid nu mai pot si atunci apas tzambusurul de blocaj din interio si trantesc usa, tin sa mentionez ca atunci cand actionez tzamburusul din interior de pe usa din fata ca e de la sofer sa pasager la usa din partea stanga spate nu ramane inchis ci doar cele 3 usi (fata sofer si pasager si spate dreapta cea din stanga ramane deschisa). ce pot face in cazul asta?

SKODA FABIA COMBI 1.4 MPI 50 KW 2002

Usa stanga spate lipituri reci in broasca, cea din fata stanga la fel.

Multumesc de informatie,daca ai putea pune si o poza (sau altcineva care detine o poza)la acel switch ar fi superb,ajung si prin Buc dar mai la indemana mi-ar fi Brasovul.

Ai cautat pe forum si nu ai gasit? Trebuie sa caute altii pentru tine?

Bine ca esti tu roman. De ce faci afirmatii jignitoare, indirect m-ai facut tigan iar in romania acest lucru nu e vazut cu ochi buni. Si daca eu am facut o tiganie inseamna ca marea majoritate a marcilor auto care sunt prevazute cu acel intrerupator pe stalpul din fata sau din mijloc sunt facute de niste tigani. Dupa parerea mea tigania au facut-o cei de la vw cand au pus acest microcontact ce se defecteaza atat de des. Eu ca si altii am venit cu ideia montajului acestui contact pe stalp dupa ce am vazut pe alte masini, nu l-am inventat eu.

Bine ca interpretezi tu cum vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi puteti da si mie un raspuns in cazul de mai sus.

Cristian, daca cineva nu ti-a raspuns inca insemna ca probabil nu a avut timp sa o faca. Te rog pe viitor sa respecti regulamentul forumului, bump-urile in ariile tehnice sunt interzise. De asemenea te rog sa ai in vedere si faptul ca nimeni nu este platit pe acest forum sa raspunda prompt solicitarilor, ficare raspunde functie de timp, cunostinte etc.

Multumesc pentru intelegere!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gasesc separat, aproape identic cu cel original, partea nasoala e de dat jos broasca, necesita multa atentie si timp, pret pentr switch max 3 ron pe maica domnului daca esti din bucuresti,

la mine de ex dupa ce am demontat broasca am ajuns la concluzia ca trebuia doar curatat de mizerie, nu l-am schimbat pentru ca nu am stiut cum sa fac lipiturile pentru contact (pe inchis sau deschis)

L.E. - multumita postului anterior am aflat cum sa fac lipiturile, data viitoare il schimb :banghead:

unde mai precis pe maica domnului ?am fost la magazinele de retelistica si nu am gasit(intersectia cu bulevardul tei).o adresa ceva daca se poate sau alte detalii sau nr. de tel.al tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut cristian

imi cer scuze

multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!