Jump to content

Uleiul!


rviorel
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Sunt la primul meu topic, asa ca va rog sa ma iertati pentru greseli(cu sau fara de voie)!

Am patit o problema. Sambata am plecat dis de dimineata pana la Bacau. Cum am pornit motorul, nu s-a stins definitiv becul de ulei, ci se stingea si aprindea periodic(1-2 secunde stins si la fel aprins). Cum nu am manual presupun ca vroia sa-mi spuna ca nu are presiune de ulei.

Ciudat e ca in Bacau mai spre pranz cand o turam un pic mai tare (nu am nici turometru asa ca nu stiu la ce turatie) se stingea beculetul si ramanea stins.

Cand m-am dus dimineata am mers incet(max 90km/h)de frica. Dupa-amiaza ,la intoarcere daca am vazut case stinge la tuartie mare am mers mai tare (145-150km/h).

Bun , a stat Costica (as il cheana) in relache duminica iar luni seara l- am pornit. Nu s-a mai aprins beculetul. Dupa ce am mers o bucat cu el p[rin oras iar s-a aprins.

Help!! Spuneti-mi si mie ce are! Ce pot sa-i fac ? cum pot sa o ajut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinica2001

Cati km ai cu uleiul asta ? Ce ulei ai in masina? Ai verificat nivelul uleiului in motor? Dupa cum spui , suna a presiune de ulei scazuta :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cati km are uleiul! Am cumparat-o acum o luna (20.04) iar propietarul nu mi-a spus(nici in cartea de service nu e scris nimic)!

Normal astfel ca nu stiu nici ce marca de ulei am!

Nivelul l-am verificat si e in limite normale (poate un pic mai mult decat trebuie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-as sfatui sa nu mai mergi cu masina pana nu schimbi uleiul si filtrul si apoi daca se mai intampla sa te duci imediat cu ea la un mecanic.

Cat despre "mersul incet cu 90 de frica ca n-am ungere" ma indoiesc ca are vreun efect benefic sau preventiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, asa am sa fac.

Doar ca : Ce fel de ulei trebuie bagat?

Ce cantitate trebuie sa cumpar?

Ce tip de filtru de ulei trebuie pus?(din ce am vazut eu pe acolo este un filtru BOSCH)

Pot sa fac eu schimbul de ulei?

Pe unde scot uleiul vechi(stiu ca trebuie sa existe un dop de golire, numai ca nu stiu pe unde este)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei 10w40, 4 litri cu tot cu schimbat filtrul. Tipul filtrului il cunosc vanzatorii. Da, poti face tu schimbul de ulei, dar avand in vedere ca esti absolut novice in treaba asta, iti recomand sa apelezi la cineva care a mai facut-o. Despre ulei s-a mai discutat in multe alte topic-uri, foloseste cu incredere functia de cautare a forumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut iarasi!

Am aflat o chestie noua. Mi-a spus cineva (tot un "golfist") ca problema mea ar putea fi "sondele", pentru ca a patit-o. Este posibil asa ceva? Cum se poate vedea lucru asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice e posibil.

Schimba uleiul si dupa aceea, daca mai face, vezi mai departe de sonde sau altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum schimb uleiul. Am vorbit sa il cumpar maine. Vanzatorul mi-a spus de OMV si un filtru Purolator. Vi ce parere aveti?

Cum se pot verifica sondele? Si mai ales cat costa( am o gaura in buzunar acum)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea asta incepe sa semene cu un topic de pe autoshow, in care cineva se intreba daca motorul lui merge prost pentru ca nu mai are benzina in rezervor.

Despre marci de uleiuri (inclusiv OMV) daca dai un search dupa cuvantul "ulei" vei gasi imediat cel putin doua topic-uri foarte informative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce trebuie sa va suparati pe mine? Doar vreau niste lamuriri?

Pe topicurile cu uleiuri am fost am vazut si gata. Vroiam doar o parere mai recenta.

Sorry daca par prea pisalog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru Purolator am avut si eu si e ok (sincer sa fiu nu cred ca o sa gasesti filtre proaste), iar despre uleiul OMV n-am nici cea mai vaga idee :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit filtre si de la MANN, Bosch, Knecht

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca topicul continua in stilul asta voi fi nevoit sa-l inchid. :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtre: Mann, Bosch, Knecht, Purolator... cam orice firma consacrata. Tipul il stiu cei de la magazin.

Ulei - vezi topic-urile cu uleiuri, eventual poti pune o intrebare acolo despre uleiurile OMV si probabil (daca a avut cineva vreo experienta cu el) ti se va raspunde. De ce nu iei insa Aral sau Castrol?

Sonde - discutam cat vrei dupa ce schimbi uleiul, daca mai ai probleme.

Ideea de baza: nu se supara nimeni pentru nici o intrebare si sunt aici multi care vor si pot sa te ajute in problemele tale, insa intrebarile trebuie puse in locul (topicul) si momentul potrivite. Intrebarile de genul "nu stiu ce ulei am si de cand il am, da' daca-s duse sondele ce ma fac?" sunt discutii ipotetice... de dragul discutiei.

Wabbit - nu inchide topicul, poate apar totusi probleme cu sondele sau pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou!

Sambata mi-am facut schimbul de ulei si filtru. Dupa schimb s-a mai aprins becul din bord vreo zece minute apoi s-a stins de tot (normal zic eu).

N-am mai pornit motorul pana ieri seara. La prima cheie a pornit motorul, a mai clipit de doua ori beculetul de la ulei apoi s0-a stins. Bun; am oprit motorul, l-am lasat un minut si l-am pornit iarasi (am pronit si turometrul; am bordul cu ceas anlogic)si beculetul meu clipea din nou. Am turat motorul doua minute la 3k/min, si s-a stins beculetul. Am lasat motorul sa revina la ralanti, si amers asa vreun minut fara sa se mai aprinda si l-am oprit.

Apropo turatia de ralanti nu e 840-880rpm, ca aseara avea 920-960rpm?

Ce se mai intampla ? Ce pot sa mai fac?

Pls. help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu este normal ca becul de ulei sa clipeasca zeci de secunde, ce sa mai vorbim de minute.... Exista2 mari posibilitati:

1. Ai senzorii de presine de ulei defecti. Schimba-i si vezi ce se intampla.

2. Senzorii sunt OK, dar ai probleme la pompa de ulei. Schimb-o.

Ar mai fi si alte chestii, dar sper sa nu fie cazul sa ajungi la ele.

Eu as incepe cu 1, si daca nu se rezolva problema as continua cu 2.

Nu-ti fa griji de turatia de ralanti, ambele valori sunt in limite normale, si oricum ai o problema mult mai serioasa pe cap

PS: Cand un bec rosu se aprinde si nu se stinge dupa secunde bune, cel mai bun lucru este sa opresti motorul daca vrei sa-l mai ai :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help!!!!!!!!!

Fratilor, spuneti-mi niste coduri!

Am fost sa cumpar sondele de presiune la ulei, si i s-a spus sa duc codurile de produs. In cartea pe care o am (un manual de golf de la KSI) scrie "sa se schimbe comutatoarele de presiune, care se gasesc: cel de 0.3 bar pe partea stanga a compartimentului motor in chiulasa, iar cel de 1.8 bar in partea superioara a suportului filtrului de ulei", asa incat nu stiu ce sa cer!

Incercati sa nu-mi dati varianta " scoate sondele de pe motor si du-te cu ele in mana la magazin" ca m-am gandit si eu la asta, dar o s-o folosesc drept la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare fratiilor!

Pana la urma am scos sonda (cea de pe filtru ca cealata nu-i) si m-am dus la un magazin. Au zis ca mi-o aduc.

Abia ieri am scos-o si m-am dus la magazin cu ea in mana, si abia maine imi ajunge.

Urati-mi bafta(sa fie sonda problema si s-o rezolv isor)!

Salutari cu farurile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am reparat masinuta!

Era sonda aia blestemata. Am pus azi sonda noua si merge corect(nu se mai aprinde in timp ce merge motorul becul de avertizare).

Multumesc pantru sprijin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare.

Scriu si eu aici deoarece problema mea e orecum asemanatoare:

(becul de la presiunea de ulei)

- cand pornesc clipeste de doua ori si se opreste

- foarte rar clipeste de doua ori cand e la relati

- clipeste de multe ori mai ales in sarcina si se opreste brusc din clipit cand ridic piciorul de pe acceleratie.

- si cel mai :shock: : toate astea se intampla aleator, cateodata da, cateodata nu (de exemplu timp de doua luni nimic, iar acum din nou)

Ulei am pus mobil1 5-w-40, inainte am avut 15-w-40 si mai inainte 0-w-40 si nu am avut probleme. Voi ce ulei folositi?

P.S. este cinva din Cluj cu putin timp liber ( si inclinatii filantropice :study: ), pentru un diagnostic. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu e "normal" ca dupa pornire becul sa stea aprins 10 minute...e prea mult. Ar fi fost normal daca s-ar fi stins dupa cateva secunde. Parerea mea este ca ai cuzinetii superuzati. Mergi la un service sa iti masoare presiunea circuitului de ulei, tot cei de acolo iti vor spune daca presiunea este buna. Daca presiunea este mica pot fi doua variante: cuzinetii uzati iar in cazul asta trebuie inlocuiti iar arborele cotit rectificat la urmatoarea cota de reparatie, sau pompa de ulei care este posibil sa fie uzata si sa nu mai debiteze suficienta presiune. Iti doresc sa fie pompa de ulei pt. ca cealalta varianta e mai delicata. Succese!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!