Jump to content

Asa au toate? :))


sup3rfly
 Share

Postare recomandată

nu am fost curios pana acum cateva zile... cand m-am uitat sub pedala de acceleratie si cu stupefactie am descoperit un ..."opritor" de plastic, infiletat sub pedala de acceleratie... :beerchug:

asa se face mai nou? sau asa se facea din totdeauna si nu stiam eu :beerchug:

va multumesc

limitator.jpg

(scuzati mizeria) :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am si eu. Nu cred ca ala sa fie vreun limitator de vreun fel. Daca se face limitare se face la turatii, electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva mai simplu asa decat electronic.... m-am uitat eu atent la "dop" si are filet, iar capul este hexagonal... deci se poate desuruba cu o cheie de... 14? :)) ... limitarea este la 6000 ture... acolo se opreste turometrul si ma gandesc ca .... asta e cauza... adica nu calci pedala la fund... ci doar trei sferturi ... deci "pedala calcata la fund" = o tii constant turata la trei sferturi sau marog...

anyway... o sa incerc sa o scot de acolo... sa vad ce se intampla...

s-a mai jucat cineva cu asta?

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i'a uitati'va voi mai atent......ca ala nu e limitatoru pedalei.... si uitati'va ca atunci cand calci pedala la maxim atinge dopul, adica chiar daca ii scoti dopul tot atat se duce pedala... nu mai jos...ala cred ca e o chestie ca sa nu deranjeze cand ajunge la fund..... asta nuj... dar limitarea stiu ca este electronica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un opritor mecanic ce protejeaza senzorul pedalei la cele cu acceleratie pe fir electric respectiv cablul de acceleratie la cele cu cablu mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la bmw E30 exista asa ceva. Si din ce-am observat la acel bmw unde am vazut, chiar daca il scoti tot atat poti apasa pedala, ca atinge altceva din mecanismul pedalei de podea. Si proprietarul mi-a spus ca multe modele de bmw au asa ceva.

Nu stiu sa-ti spun de Ibize daca asa au toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult everybody! ... nu ma asteptam la atatea raspunsuri intr-un timp atat de scurt... !!!

Concluzia este ca trebuie sa il las acolo .... adica degeaba incerc eu sa scot mai mult decat poate saracu 1.4 overclocked la 85 cai :D .. sunt f multumit de ea (chiar daca turometrul nu trece de 6000)... din aproape toate punctele de vedere ... ar fi o mica ... chestie dar o sa caut sa o postez pe forumul adecvat :P

thanx again

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am la fel pe Ibiza.Aceeasi chestie de plastic.Mi-e greu sa cred ca limiteaza cursa pedalei de acceleratie.Mi se pare ca oricum nu s-ar putea duce mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a spus si andREI, rolul opritorului este de a proteja mecanic senzorul de acceleratie sau cablul in cazul unei apasari violente.

Am patit o poveste din asta pe vremuri cand aveam o Dacie. Veneam de la Pitesti, am dat in ea, sa vad cat duce (avea motorul de 1.6 cu carburator dublu-corp), m-am lamurit (la 150 pe vitezometru, probabil 140 in realitate), am dat drumul pedalei si, surpriza!! A ramas accelerata la maxim. Am debreiat, franat, dat drumul franei: nimic. Motorul urla. Debreiat din nou, taiat contactul, oprit: pedala de acceleratie jos pe podea. Am ridicat-o cu forta cam jumatate, si am venit cu chiu cu vai pana acasa. La demontare s-a dovedit ca un fir din cablul de acceleratie s-a desprins si s-a agatat in capatul camasii de protectie. Solutia: schimbat cablul si renuntat la apasarea fulger pe acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din cate am vazut acceleratia nu are cablu este un cititor electric...cred ca pe acela il protejeaza ... (ma repet a mai spus cineva pe aici :hainoroc: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 2 chiar avea rol de a nu lasa pedala sa mearga mai jos deoarece au am scos-o ca sa mearga mai tare :banghead: si mi-a iesit cablu de acceleratie de la loc (s-a indoit acolo deasupra pedalei metalul respectiv)...si la Golf 3 e la fel...nu ma refer la TDI ci la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi chiar credeti ca masina putea mai mult dar au limitat-o astia cu un dop de plastic...? Limitarea se simte foarte clar ca se face pe cale electronica fiindca daca o calci nu numai ca se limiteaza dar si scade turatia singura la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limitarea se simte foarte clar ca se face pe cale electronica fiindca daca o calci nu numai ca se limiteaza dar si scade turatia singura la un moment dat.

soran ne-ai bagat in ceata rau de tot; sincer n-am vazut nici o masina careia sa ii scada turatia cand o accelerezi; poate nu ai fost destul de clar in exprimare; acel opritor l-am intalnit la mai multe masini si are rol de a proteja cablul de acceleratie de apasari bruste pana la podea, mai ales in perioda de rodaj; se poate scoate acel opritor dupa ce masina a iesit din rodaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ii scade turatia cand o turezi prea tare, pur si simplu iti taie automat alimentarea de la o anumita turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si cordoba mea are chestia asta sub pedala. Dar ce am observat in poza,superfly...ca pedalele nu sunt aliniate... la mine sunt la aceeasi inaltime

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:vaidecapulmeu: Limitatorul acela de plastic exista si la Golf TDI si limiteaza doar cursa pedalei exact cum a zis Andrei . Chiar daca-l scoti tot nu se duce pedala mai jos .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cordoba mea are chestia asta sub pedala. Dar ce am observat in poza,superfly...ca pedalele nu sunt aliniate... la mine sunt la aceeasi inaltime

Adica la tine si acceleratia e la acelasi nivel cu frana si ambreajul? Ciudat! La nici o masina, din cate am condus... n-am vazut asa ceva. La toate acceleratia era mai jos ca celelalte 2 pedale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, asa e de obicei, pentru a preveni apasarea in acelasi timp a franei si acceleratiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se refera, cred, la frana si ambreiaj... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Domnilor, sa ne lamurim: la Cordoba mea exista acel plastic de sub pedala de acceleratie!Dar, am avut si Oltcit, si, de asemenea avea limitator sub acceleratie.Deci, cred ca este doar o masura de protectie a constructorului pentru a nu forta acceleratia in mod inutil.Despre alinierea pedalelor, vreau sa atrag atentia ca aceasta difera de la marca la marca si de la model la model, dar in mod normal acceleratia si frana n-ar trebui sa fie pe acelasi aliniament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prezenta acelui dop de plastic e foarte fireasca... imaginati-va ce parghie face pedala la baza cand apasati cu forta piciorului pe capatul liber.... eu zic ca linistit ati putea sparge nuci de cocos... acel dop oprind pedala mai de aproape de capatul liber al pedalei implica o rezistenta mult mai mare... si astfel se protejeaza diversele mecanisme de accelerare precum si prinderea pedalei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prezenta acelui dop de plastic e foarte fireasca... imaginati-va ce parghie face pedala la baza cand apasati cu forta piciorului pe capatul liber.... eu zic ca linistit ati putea sparge nuci de cocos... acel dop oprind pedala mai de aproape de capatul liber al pedalei implica o rezistenta mult mai mare... si astfel se protejeaza diversele mecanisme de accelerare precum si prinderea pedalei

nu are logica ce zici, poate daca vb de pedala de frana care sufera apasari puternice si bruste atunci mai intelegeam;

cat despre nuca de cocos si pedala de acceleratie...... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!