Jump to content

1 litru de ulei in rezervor la un plin de carburant ?


SilentAssasin
 Share

Postare recomandată

Acu ceva timp am fost sa reglez avansu la o pompa de injectie ( cei drept la un model mai vekiutz ) .

Pompagiul mi-a spus ca recomanda 1 litru de ulei de motor varat in rezervor la un plin de carburant pentru ungerea mai buna a pompei. Cica deunazi motorinele noastre sunt din ce in ce mai uscate si iacata de ce crapa pompele.

Ce parere aveti? Sa incecam la motoarele noastre VW non PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) pai daca mai ridici si rezervorul mai sus ca sa vina motorina prin cadere obtii un trabant :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu ceva timp am fost sa reglez avansu la o pompa de injectie ( cei drept la un model mai vekiutz ) .

Pompagiul mi-a spus ca recomanda 1 litru de ulei de motor varat in rezervor la un plin de carburant pentru ungerea mai buna a pompei. Cica deunazi motorinele noastre sunt din ce in ce mai uscate si iacata de ce crapa pompele.

Ce parere aveti? Sa incecam la motoarele noastre VW non PD?

Exact acelasi lucru l-am auzit si eu de la mai multe persoane. Intr-adevar trebuie pus 1L de ulei la un full de rezervor. Aceasta operatiune se refera mai mult la masinile mai vechi la care pompa de injectie se unge prin intermediul motorinei. Deja cu motorina care este pe piata este intr-adevar mai subtire, mai uscata si automat poate duce la uzura accentuata pompei. Ciao. B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice ca mai bine scrieti la VW si ii intrebati direct decat sa credeti folclorul urban si rural.

Doar parere mea :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Cica deunazi motorinele noastre sunt din ce in ce mai uscate si iacata de ce crapa pompele.

Ce parere aveti? Sa incecam la motoarele noastre VW non PD?

Ai motor euro 3 ? bagi euro 3, nu 5.

Da asa este, capul hidraulic la pompele de injectie mai vechi se unge cu grasimea din motorina, iar acele motoare erau non euro, si cum motorina non euro nu se mai gaseste, atunci chiar este indicat sa bagi ulei de motor in motorina, dar nu cred ca 1 litru, cred ca 2-300 ml sint de ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am auzit pe Cristina de la ex blondie la tv

ca cica ea la un plin de motorina, pune 3 litrii benzina?

e BLONDA ea, sau eu pun botu la ce zice ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceti bine si intrati pe nishte forumuri nemtesti, sa vedeti daca mai vorbeste cineva de astfel de idiotenii. Toti spun tot felul de desteptaciuni, dar pe cine ati vazut ca facea chiar asa??

+Daca nu scrie nici in manual asaa ceva, atunci de ce crezdeti ca ar trebui folosit?

Daca bagi 1 litru ulei in 55 l motorina, faci din motor euro 3-4 un non-euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu benzina in motorina este reala. Inse se folosea la modele mai vechi ca sa porneasca la temperaturi foarte mici si pentru ca motorina sa nu devina gel. Inca mai folosesc aceasta combinatie (10l la 80l) la un Nissan Patrol din 86. Totusi acel motor este un 5 in linie de 3500cmc cu 110 Cp. Scrie despre acest lucru in cartea masinii . In rest pentru Octavia si pentru toate TDI-urile de la 1Z incoace nu as aplica acest procedeu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie asta mi se pare cea mai mare tampenie...ulei in carburant..Cand acel ulei ajunge in camera de ardere, acel ulei arde iar ce rezulta stie toata lumea...daca s-ar evacua o o data cu gazele rezultate ar fi bine....insa..se depune pe piston si pe peretii interiori ai cilindrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se depune pe ceva... la ce temperaturi sunt acolo si ce presiuni (nu e ca la motoarele in doi timpi ce sufereau de calamina de la uleiul in benzina). Eu m-as teme de reactiile chimice dintre aditivii uleiului cu motorina. Uleiul in sine cu motorina s-ar intelege bine insa...

:salut: pai daca mai ridici si rezervorul mai sus ca sa vina motorina prin cadere obtii un trabant :lol:

Trebuie sa mai modifici motorul sa iasa in 2 timpi (Da, exista Diesel in 2 timpi daca nu stiati mergeti pe www.howstuffworks.com) :lol: :lol:

Daca bagi 1 litru ulei in 55 l motorina, faci din motor euro 3-4 un non-euro.

De unde ai scos perla asta? Ai niste argumente? Ceva.... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca ii place catalizatorului fumul rezultat din arderea uleiului? Bine, unii nu mai au catalizator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pliz nu ma da de gol... :D

Sigur ca nu se bucura catalizatorul insa nu se distruge sau ceva decat in situatiile in care ar ajunge ulei nears in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut de-a face cu tot felul de "minuni" ale tehnicii (Zil,Ural,Craz) dar nu am auzit niciodata ca se pune ulei in motorina.In plus,uleiul de motor are in compozitia lui o substanta/aditiv care il face sa nu arda.Exceptie face uleiul de amestec,care se foloseste la Trabi.Asa ca un ulei de motor va arde in amestec cu motorina,dar sigur o sa fie o ardere incompleta,insotita de fum si tot felul de depuneri.Eu nu m-as risca sa bag ulei.

Benzina se mai baga iarna si la motoarele de fabricatie mai recenta.Am luat un Aro 10 cu motor Renault direct de la fabrica (acum 3-4 ani) si mi-au recomandat sa bag benzina iarna in rezervor (parca 5-10 %).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat fum va scoate un motor care merge pe motorina tratata cu ulei "your way" va scoate o duzina de fum, clar ca nu mai trece un astfel de motor de testele RAR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti fa tu griji pentru ITP (nu RAR) ci mai degraba pentru sanatatea motorului.

Pe de alta parte.... EU NU AM INCREDERE IN PETROLISTI. Astia "e" raul lumii azi.

Au tot interesul sa produca o motorina ce distruge echipamentele de injectie vechi. De ce? Ca sa se vanda astea mai noi, d'aia mai ales ca Diesel-urile noi consuma mai mult. Injectii pilot multiple si alte porcarii asa zis eco-friendly... :blink:

Trebuie bagat un aditiv pentru lubricitate... voi baga bani si timp intr-un studiu personal pentru asta. Cred ca voi incepe cu Castrol. Urati-mi noroc... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trabanturile consumau 2% ulei parca.. un motor in 4 timpi poate maxim 0.2%.

Eu zic ca e mult OARECUM 1l/plin... :blink:... insa :

Cert este ca uleiul in cantitate MICA ajuns in amestec nu numai ca nu face nimic rau, dar ajuta ungerea. Asta e cert. CCV baga vapori de ulei in aerul care intra in galeria de admisie oricum! Evident ca nu foarte mult, dar BAGA. NU stiu diferenta daca ajunge in acolo prin aer sau motorina.Cred ca nu e.

Eu bag ulei vegetal, insa mult mai mult de 2%! Categoric vibratiile motorului scad si ungerea e imbunatatita.

Nu este absolut nici o diferenta la fum [ de cand mi-am rezolvat problema fumului NEGRU :lol: ]

Uleiul vegetal arde fara fum albastrui.

Si din cate imi aduc aminte si la motoarele uzate intr-o anumita faza, care consumau ulei de faceau si fum, erau FOARTE sprintene ca o consecinta a amestecului imbogatit cu ulei. Am zis intr-o anumita faza pentru ca evident daca uzura creste, atunci scade si compresia, insa e o faza in care compresia e ok si doar creste consumul de ulei..Asta era la benzina, nu stiu la motorina ca nu am termen de comparatie...

Esti fara catalizator Andrei??? :lol:

Nu mai pierde vremea cu studiul, baga ulei vegetal :D

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ andrei : am scrie RAR foarte constient de ce scriu. Daca scriam ITP nu era tocmai clar. La o linie de ITP particulara treci cu orice rahat de masina, dar daca-ti faci ITP-ul la RAR atunci tre' sa corespunde cu normele din carte.

apropo, am uitat si de sanatatea catalizatorului in cazul tau, deci daca vrei sa-ti faci acel studiu, si ai catalizator pe masina, iti recomand sa mai faci comanda la alta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

INtrebare?(poate stupida)motorina si uleiul se amesteca? din cate stiu au densitati diferite

nu cumva se decanteaza pe fundul rezervorului? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INtrebare?(poate stupida)motorina si uleiul se amesteca? din cate stiu au densitati diferite

nu cumva se decanteaza pe fundul rezervorului? :rolleyes:

Pai incearca de proba in o sticla si las-o pe balcon peste noapte la rece.Eu intr-o iarna am gasit in rezerva de 5 litri de motorina din porbagaj parafina decantata pe fundul sticlei...motorina era proasta, dar si ger de -15 grade . Cu uleiul inca nu am incercat nici eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mi se pare cea mai buna gandire: hai sa punem mana sa experimentam!

Ca pe forum putem vorbi, putem sa ne injuram, putem sa ne pupam in <dorsal> samd dar o mie de vorbe nu fac cat un experiment practic.

Luam si noi o sticla de plastic de 2L si o umplem cam 1,9L cu motorina. Apoi bagam in ea ulei 38 ml (1:50). Inchidem bine sticla, amestecam si lasam 2 zile la caldura sa vedem cum se inteleg cele doua substante. Apoi, asigurandu-ne ca e bine inchisa sticla o putem baga in congelator (care sa aiba maxim -10 grade Celsius inauntru) si o mai lasam 2 zile si vedem ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mi se pare cea mai buna gandire: hai sa punem mana sa experimentam!

Ca pe forum putem vorbi, putem sa ne injuram, putem sa ne pupam in <dorsal> samd dar o mie de vorbe nu fac cat un experiment practic.

Luam si noi o sticla de plastic de 2L si o umplem cam 1,9L cu motorina. Apoi bagam in ea ulei 38 ml (1:50). Inchidem bine sticla, amestecam si lasam 2 zile la caldura sa vedem cum se inteleg cele doua substante. Apoi, asigurandu-ne ca e bine inchisa sticla o putem baga in congelator (care sa aiba maxim -10 grade Celsius inauntru) si o mai lasam 2 zile si vedem ce iese.

Si la sfarsit putem ciocni si un pahar din continutul sticlei cu membrii acestui topic..:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa stati cuminti cu uleiul in rezervor. Pe galeria de evacuare exista montata o sonda care se cheama lambda si care costa cam 1500 de euro. Sonda asta analizeaza gazele si detecteaza cam care e procentul de oxigen si carburant nears eliminat si comanda mai departe calculatorului de bord dozajul carburant/aer. Daca se imbacseste sonda aia asta inseamna ca trebuie inlocuita, si precum spuneam nu e ieftina. Personal va recomand un aditiv pentru motorina si in nici un caz ulei in rezervor. Bafta ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saonda lambda nu costa 1500 euro. Atata costa catalizatorul. Sonda lambda nu se poate imbacsi. Eventual se "decalibreaza" sau "arde" Catalizatorul in schimb, se cam infunda. Asa ... pentru clarificarea unor aspecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa stati cuminti cu uleiul in rezervor. Pe galeria de evacuare exista montata o sonda care se cheama lambda si care costa cam 1500 de euro. Sonda asta analizeaza gazele si detecteaza cam care e procentul de oxigen si carburant nears eliminat si comanda mai departe calculatorului de bord dozajul carburant/aer. Daca se imbacseste sonda aia asta inseamna ca trebuie inlocuita, si precum spuneam nu e ieftina. Personal va recomand un aditiv pentru motorina si in nici un caz ulei in rezervor. Bafta ! :)

Tu chiar esti inginer sau nickname-ul este la misto? :)

Nu exista nici o sonda lambda la TDi, iar catalizatorul nu se buleste asa usor, nu costa 1500 EUR ci cam 500 EUR si nu afecteaza ITP-ul pentru Diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!