Jump to content

Problema martor bujii incandescente


macinmac
 Share

Postare recomandată

Sunt mai multi senzori de temperatura:

- cum a spus si Ice_2k, in spoilerul fata, in partea soferului;

- la admisia de aer la motor (nu stiu exact unde e localizat);

- la admisia aerului pe langa filtrul de polen;

Acum nu stiu care senzor comanda ECU, dar tind sa cred ca ca cel din apropierea filtrului de aer la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ninu

    5

  • Ice_2k

    4

  • jnoksvil

    4

  • dan.vaida

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea...nici unul din senzorii enumerati. Cu atat mai putin cel de la admisia de aer. Acesta masoara temperatura aerului care intra in motor, prin urmare nu-si face treaba decat dupa pornirea motorului. Cred ca Ice 2k are dreptate. E senzorul care masoara temperatura lichidului de racire. Cu cat e mai rece afara, si implicit motorul e mai rece, bujia incandescenta va sta mai mult aprinsa. Ceea ce nu e cazul totusi pentru anotimpul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioelectric

la o scanare cu vag-com este foarte posibil sa apara defect senzor G 62 este acel senzor pe care sunt 4 fire si este de obicei pe racordurile care ies din chiulasa,boala este frecventa la g4 ,bora si unele audi.se poate verifica in grupurile de valori cu vag-com si se compara temp raportata la ecu cu cea raportata la instrumente si asa se deduce usor chiar daca nu il da clar defect.

valorile trebuie sa fie identice sau cu toleranta de +- 5 grade C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut! am si eu o problema aparuta in dupamiaza asta:sa aprins in timpul mersului martorul bujiei incandescente..adica arculetzul acela galben,si in plus la computerul de bord apare mesajul "engine workshop",lucru foarte ciudat deoarece am observat ca luminile de frana nu mai merg deloc,nici macar al treilea stop,deci am presupus ca nu sa ars nici un bec.va rog ajutati-ma,poate imi spuneti si mie ce sa intamplat ,pentru ca mi se pare ciudat faptul ca sa aprins martorul de la motor si defectiunea pare a fi la sistemul de iluminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 probleme diferite

1 pt becurile de la stopuri..: nu-ti mia face contact swich-ul de la pedala de frana..de asta nu se mai aprind

2. asta este cel mai important: martorul bujie incandescenta, la diesel are si rol de martor check engine asa ca trebuie sa mergi rapid in service sa nu fie o problema grava!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar martorul bujiei incandescente nu are nici o legatura cu vreun switch de la pedala de frana nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult..o sa ma duc cu ea la service si o sa va spun ce a fost..:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te si grabi la service,ca ai sa dai poate ceva bani degeaba....cauta siguranta de la lampile de frana in tabloul de sig. ,daca e buna,scoate un bec si verifica-l vizual sa vezi de e intreg filamentul.de nu e intreg,inlocuieste-l ,de e bun becul se poate sa ai problema cu swich-ul de frana.si inca ceva:sigur e cineva pe la constanta care are vag-com,da de el si roaga-l sa iti faca o scanare.este un topic pt. cereri de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub nici o forma

sunt 2 chestii diferite!

Esti sigur? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa cum ti-a spus dragonballz,ca are dreptate. Ori ai vreun bec stop pe frana ars,dar mai mult ca sigur este comutatorul de stop pe frana.Demontezi partea de sub bord ca sa ajungi la el ,este la pedala de frana ,il rotesti usor ca merge numai intr-o directie si il scoti.Poti incerca sa il cureti ca are mizerie in contact,sau sa il inlocuiesti.Costa cam 10E si are 2 contacte,unul normal deschis si unul normal inchis,care aprind cele 2 lampi si lampa de sus . Daca vrei la service,n-ai decat sa te duci,pregateste milionul pt baietii de acolo.Simptomul este : la 30 sec dupa pornirea motorului,se aprinde semnalul de bujie incandescenta si pulseaza.Asta e valabil la skoda,dar banuiesc ca vw bora nu e departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar martorul bujiei incandescente nu are nici o legatura cu vreun switch de la pedala de frana nu?

Are. si inca cum. Daca martorul pulseaza=switch pedala frana defect=lipsa stop frana sau stopuri aprinse permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate omul e in bani si vrea sa mearga la service sa le faca ,cadou de sarbatori ceva banuti la aia de acolo...sa nu uiti:citeste topicurile despre schimbatul switch-ului de frama sa nu ai surpriza sa il strici cand il pui pe masina,necesita un pic de indemanare si daca nu esti atent,mai cumperi unul.am auzit ca se pot reconditiona ,dar iar trebuie sa ai habar cat de cat ce faci acolo.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu credeam ca de asta e comunitatea vwforum,sa ne ajutam intre noi.Daca baiatul dispune de bani si n-are ce face cu ei,sau nu se pricepe,sau e frica sa se bage sa-si repare singur...sau nu le are cu chestiile astea dar vroia doar o parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asculta la ce-au zis baietii mai sus, am patit-o si eu. Mi s-au ars ambele becuri pe frana si mi-a aparut in bord la fel ca la tine. Am schimbat becurile si totul a revenit la normal. 10 min de munca si fara milioane la reprezentanta. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvat problema..multumesc pentru sfaturi..ati avut dreptate,era switch-ul de la frana (senzorul ala cu mai multe functii cred,nu ma pricep prea bine..:vinemosul:).am fost la service si l-am inlocuit si nici nu m-a costat nimic ca facea parte din garantie(masina fiind cumparata noua de la dealer si avand numai un an)asa ca de ce sa nu ma duc la ei,nu? dar culmea...ieri am rezolvat problema...acum jumatate de ora a aparut una noua:((. acuma imi apare pe computerul de bord la punerea contactului mesajul "AIRBAG FAULT" si ramane aprins martorul pentru airbag.va rog sa imi spuneti si mie care ar fi cauza.multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vreo eroarepe la un airbag, deci fa o scanare si vezi ce zice, eroare poate sa fie aparuta in urma unui contact imperfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baietzi! Nu imi vine sa cred ca atunci acnd ai o problema de genul bec ars la frana sau swich, martorul de bujii e cel care semnalizeaza problema! Sper sa ma ajute, pt ca am si eu aceeasi problema. Sa traiasca forumul asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Asculta la ce-au zis baietii mai sus, am patit-o si eu. Mi s-au ars ambele becuri pe frana si mi-a aparut in bord la fel ca la tine. Am schimbat becurile si totul a revenit la normal. 10 min de munca si fara milioane la reprezentanta. Bafta!

Blackstar: o problema asemanatoare am si eu : mi sa aprins "spirala " in bord...sm verifica si ambele becuri de la stop pe frana arse, am pus altele dar nu se aprind(spirala tot apare in bord). stiti cumva care e siguranta pt asta (ma gnd ca poate o fiarsa)....sau care ar fi alta problema (brake light switch???????-- asta ce mai inseamna????)

post-19032-1215374382_thumb.jpg

post-19032-1215374398_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta este mai mult ca sigur switch-ul de la pedala de frana.

Nu costa mult aprox 20-50 lei. Il poti vedea in poza cum arata si cum se inlocuieste.

"Search" dupa "switch frana" si o sa gasesti destule detalii.

Numai bine. Bafta.

brakeswitchha4.jpg

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu acest martor luminos (spirala) eu am intalnit o situatie mai ciudata :) . La scanarea cu VagCom am gasit 2 erori 00526 si 16955. Toate becurile erau bune, DAR in momentul in care aprindeam pozitiile se aprinceau toate cele 4 lumini rosii pe spate (nu si cele de ceata) inclusiv lampa centrala pentru frana. La actionarea pedalei de frana nu se intampla nimic. Am desfacut lampile din spate si am verificat becurile. Concluzia a fost ca unul din becurile pozitie/stop frana (ala cu 2 filamente) avea cele 2 ghidaje tocite si nu mai statea corect in locul sau. Mai mult nici locasul becului nu era intreg. Partea metalica era deslipita de pe corpul de plastic al lampii. Am scos becul cu probleme din suportul cu probleme si totul a revenit la normal. Un sfat pentru cei care nu au la indemana vagcom : cand se aprinde spirala, verificati nu numai integritatea becurilor ci si puterea acestora. Sper ca nu am batut campii :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare...ieri am patit si eu chestia cu martorul bujii...la un moment dat am auzit un semnal acustic si a inceput sa licare arculetul in bord si bineinteles mesajul "engine workshop".m-am cam speriat asa putin stiind ca martorul are treaba cu bujiile ,aprinderea ceva de genul...am ajuns acasa si am intrat pe forum de unde am dedus ca trebuie verificate becurlie de la stop frana...intr-adevar daca apasai frana acestea nu se aprindeau...le-am verificat cu aparatul de tensiune si erau ok toate...nu stiu cum mi-a trecut prin cap sa verific toate becurile dar am descoperit ca cel de pozitie spate era ars...dupa ce l-am schimbat nu a mai aparut nici un martor...

cred ca acel martor atentioneaza la orice bec de pe spate...ca am avut unul ars si pe fata dar nu a aparut nici o spira in bord...

salutare si traiasca acest forum care mananca painea service-urilor si tine cu buzunarul nostru :vaidecapulmeu: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

la mine porneste totu ie ok dar... : buna va explic si eu problema este ca si a lui razvan cred azi am schimbat stopurile pe spate am pus sotpuri ''tuning'' cu leduri si am scos becul de la iluminare portbagaj maine o sa il inlocuiesc, dupa ce am facut toate astea am zis sa dau o tura, pornesc maisna totul oki dupa putin timp (max 2 min) vad ca incepe sa palpaie (clipaie etc) becul de la bujiile incadescente in mers nu sta fix doar clipaie continu pana la oprirea motorului si dupa ce il opresc si il repornesc iara in bord ii ok se aprinde scurt cand pun contactu dupa care se opreste cand pornesc motoru si dupa 2 min incepe si clipaie, pe ecran nu imi da nici o eroare ... ce poate fi sa fie chiar din cauza stopurilor sau a bujiilor dar nu cred ca porneste oki (atata ca nu imi sta acu de la temperatura pe 90 imi sta pe 75C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul luminos de bujii clipeste si daca unul din becurile de la stopul de frana din spate nu functioneaza si daca ai defect contactorul de pe frana de picior (sau switch cum se mai numeste).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi switch-ul de frana sau becuri (eu am leduri) nu sar aprinde si nu ar functiona normal dar la mine functioneaza totul normal deci nu stiu unde sa caut ?

si switchu unde ieste amplasat pe pedala sau sub bord (langa pedala (trebuie sa dau bordu jos sau cum ajung la iel ))

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!