Jump to content

Problema martor bujii incandescente


macinmac
 Share

Postare recomandată

azi in timp ce mergeam s a aprins lumina de incandescenta la golf..asa palpaie..ce are?/am cautat pe forum dar nu am gassit nimic..

sper sa nu fie grav cu motorul..merge normal,nu simt nici o diferenta.ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ninu

    5

  • Ice_2k

    4

  • jnoksvil

    4

  • flo

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

lumina de incandescenta adica martorul de bujii incandescente? Din cate stiu ala poate insemna mai multe probleme, ai nevoie de o scanare cu VAG-COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lumina de incandescenta adica martorul de bujii incandescente? Din cate stiu ala poate insemna mai multe probleme, ai nevoie de o scanare cu VAG-COM

exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becuri la frana arse, intrerupator pedala frana defect... astea ar fi cele mai intalnite defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s a aprins lumina de incandescenta ..asa palpaie

Este similar cu martorul "check engine" (cel din avatarul meu) de la benzinare.

Si urmeaza sfatul lui 'Ice_2k' !

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi in timp ce mergeam s a aprins lumina de incandescenta la golf..asa palpaie..ce are?/am cautat pe forum dar nu am gassit nimic..

sper sa nu fie grav cu motorul..merge normal,nu simt nici o diferenta.ce sa fie?

Ai un bec de frana ars. In cel mai rau caz poate sa fie Brake Light Switch-ul (defect frecvent intalnit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu 1 bec de frana ars si CEL nu semnaliza nimic. Cred ca trebuie sa le ai pe toate arse ca sa se aprinda CEL.

Am avut si brake switch-ul defect - in acest caz ai dreptate, se aprinde CEL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erau switchul de la frane.rezolvat.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu exact aceeasi problema... si aveam un bec de frana ars....

Tocmai l-am schimbat si sunt curios sa vad daca o sa mai palpie de acum inainte ...

(Stiu ca nu e topic de AUDI... dar nu am gasit in sectiunea de AUDI problema asta ...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am si io ... sa zik. Se aprinde martorul de bujii incandescente de aproape un an . Nu am nici un bec de frana ars . de asemenea cand apas frana se aprind toate becurile .... deci si switchu e bun zik io . In schimb cand scanez da o eroare ceva pe la o supapa de debit de la pompa de injectii Ce simptome are : nu fuge decat dupa ce tin apasat pedala la fund cam 5-10 sec in a 2a sau a3a nu mai conteaza cand trece de 2200 ture are o plafonare si daca tin apasata pedala in max 10 sec de duce merge normal adica accelereaza se simt cei 90 cai. Daca o opresc si o repornesc tre sa fak aceeasi manevra, in schimb daca am pornito si merg 100km nu face decat prima data apoi fuge normal . O fi si de la debitmetru ... da nu cred . Sunt si porniri cand martoru de incandescenta nu mai palpaie dar simtomu e acelasi tre sa tin pedala la fund pana incepe sa fuga . Am observat ca atunci cand martorul nu se mai aprinde intermitent nu fuge mai tare de 140, cand clipeste iam dat si 180fprobleme, se accelereaza si la 160 de ex .

A mai avut cineva aceste simpome ? Nu ca m-ar deranja .... cat merge ... e ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu spui ca situatia descrisa de tine este "normala"? Cum sa tii acceleratia la podea 10s ca sa plece? :D

Am senzatia ca masina lucreaza in limp mode. Fa un search pe forum dupa limp mode si poate vei gasi niste raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e limp-mode avand in vedere ca dupa cele 10secunde o ia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tin pedala accelerata masina merge asa ca dacia dar nu "rupe soseaua" decat dupa cam 5-10 sec se duce apoi in 3-4 sec de la 30 sa zik in a 3a la 90 !!! asa ar trebui sa mearga masina de la inceput da e ceva acolo care nu vrea .... decat rugata ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;))) in a 3-a de la 30? ;) pai e normal, la viteza ai cat? 1300-1400rpm? E normal ca nu trage un TDI la turatiile alea si pana ajunge la ~1900-2000rpm o sa ai impresia ca stai degeaba cu pedala la podea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in problema lampilor de frana,am intalnit urmatoarea situatie.s-a aprins martorul bujie incadescenta(palpaia intermitent)>am facut testare cu vag-com>brake light switch cu probleme>l-am inlocuit>rezultat=aceeasi problema ,numai ca acum stateau lampile pe spate aprinse permanent.

probabil ca este si un scurt pe instalatie.

este vorba de un audi a4 avant din 2002,awx.

daca a mai intalnit cineva situatia aceasta ,rog sa imi dea de stire cum a rezolvat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu fi pozitionat bine intrerupatorul de frana adica atunci cand lasi pedala sa nu fie apasat destul ,iar daca e apasat destul atunci schimbal din nou pt ca e defect si ala (are doua pozitii )

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Readuc la viata acest topic cu o experienta proprie:

Astazi, ruland normal, s-a aprins la bord becul de la ESP dupa care, mai tarziu, si "spirala" de la motor, caz tipic de senzor frana defect...ceea ce a si rezultat in urma interogarii cu VAg(2 coduri de eroare - pe ENGINE si ESP).

Dupa putine investigatii am observat ca in momentul actionarii pedalei de frana se aprindea doar lampa centrala, celelalte 2 fiind "moarte". Am continuat cu verificarea becurilor, care s-au dovedit a fi arse, si inlocuirea lor. Dupa aceasta operatie becul de la ESP s-a stins si eroare de pe modulul respectiv a putut fi stearsa, iar "spirala" de la motor a ramas in continuare aprinsa(clipid) iar eroare de pe modulul ENGINE nu a putut fi stersa decat dupa un timp cand s-a stins si "spirala".

Concluzii:

1. Numai atunci cand sunt ambele becuri de frana arse apare aceasta problema;

2. Trebuie sa se parcurga cel putin 300m pentru a se stinge "spirala" si a se putea sterge eroarea;

3. Inainte de a schimba switch-ul, nu va sfiiti sa faceti cateva verificari minore(verificatul becurilor) :P

Pentru cine doreste alte detalii...PM.:blink:

Modificat de driver_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

"check" si "esp" aprinse in bord.

dupa o scanare a iesit problema : debitmetrul de aer

azi am schimbat debitmetrul, am pus unul nou . Senzorul de la esp s-a stins dupa cateva minute de mers dar ala cu "check" a ramas aprins .

Se stinge si ala in curand sau tre sa fac o resetare cu laptopu ? Am sunat pe cineva de la porsche care mi-a zis sa mai astept cateva zile ... si se stinge si ala .

E adevarat ? Sau iar alti bani pt o resetare cu laptopul ....

Mulatm mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut , am observat in ultimul timp ca martorul pt. bujii ramane mai mult timp aprins la punerea contactului ( intre 5 si 10 sec ) . Nici iarna cand era f frig afara nu statea asa de mult aprins. Asta se intampla din cand in cand si neregulat. Masina nu prezinta nici o alta simptoma , porneste f. bine si merge f. bine . Cam ce ar trebui sa verific ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil senzor temperatura exterioara defect. Acel senzor "citeste" temperatura exterioara si nenea ECU da comanda la bujiile incandescenta sa stea .. aprinse ceva timp. Dar tot o scanare cu u VAGCOM e de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este localizat acest senzor de temperatura exterioara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura exterioara se afla in bara fata, in partea stanga si (din ce stiu eu) se gaseste doar la modelele care au computer de bord sau climatronic, aceste 2 instrumente afisand temperatura exterioara. Acest lucru ma face sa cred ca acest senzor nu are nici o legatura cu functionarea motorului. Poate mai degraba senzorul pentru temperatura lichidului de racire......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ati derutat , cred ca o scanare va fi de ajutor ....

Mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!