Jump to content

prima "revizie" la 156.000 km


alex102
 Share

Postare recomandată

revenind la topic.. este adevarat ca daca IC-ul este fisurat masina intra in avarie.. gen LIMP MODe asa.. nu mai face turbina aceeasi presiune si esti avertizat la bord? mie asa mi se pare corect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca turbina da presiune prea mare sau prea mica atunci intra in limp. Cat tu ai o fisura mititica...dar care face zgomot cred ca poti obtine un Limp doar la 4000 intr-a 4-a....sau in a 5-a. Dar si de asta m-as mira. Nu e mai usor sa investighezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut!ma poate lamuri cineva in legatura cu o problema legata de o presiune mare in turbina la un AXR,mentionez ca am schimbat supapele aflate deasupra vasului de frana.

In viteza 5 la 120-130 intra turbina in avarie,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca ai presiune prea mare?...

Fa o diagnoza si o masurare de valori pe grupul 011 pe Engine si afli exact care e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta sa constatat la test.a mai reglat cursa supapei de la turbina si merge mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!