Jump to content

Farurile lumineaza slab


Executron
 Share

Postare recomandată

da, imi dau seama :D

presupun ca cel mai mult ti-a luat sa le dai luciul,cu polish :D

eu o sa repet procedura peste cateva luni,vreau sa le intretin, sa arate ca noi deoarece farurile intineresc masina foarte mult :)

Vreau sa imi pun si eu banda cu leduri, precum Laurentiu...

Sincer i-a iesit foarte bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Executron

    9

  • klausu25

    7

  • Borisake

    6

  • msanyix

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu le-am dat jos si le-am polishat cu masina de gaurit - se gasesc o gramada de adpatoare care pot fi folosite (evident am folosit banda abraziva inainte). De un an nu s-au schimbat deloc.

Am avut noroc ca aveaum un trager putin spart si am avut in ce sa le fixez.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu operatiunea asta acum cateva zile. Am frecat la mana cam vreo 2 ore la far. Prima data am frecat cu smirghel granulatie 1000, apoi cu 2000, si la final cu granulatie 3000. Dupa smirgheluire am aplicat solutie de polishat faruri de la Sonax pe care am dat-o cu o bormasina, e necesar sa dai la turatie, nu merge la mana solutia de polishat. Dupa aceasta operatiune am aplicat folie de faruri transparenta Oracal ca sa ramana asa sa nu se mai matuiasca. Rezultatul final este foarte multumitor.Farurile sunt clare si pe timp de noapte lumina s-a imbunatatit simtitor. post-32108-0-14798200-1304059791_thumb.jpost-32108-0-75846900-1304059804_thumb.j

Si rezulatatul final.post-32108-0-74450300-1304059953_thumb.jpost-32108-0-56459100-1304059966_thumb.j

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu garantez ca o sa fi multumit de folie :D

o sa se dezlipeasca prin margini :P

de ce n-ai "rasfata" farurile o data la 3 luni cu niste polish daca zici ca toata procedura o faci tu ?? ;)

lasa-le "naturale":)) , fara folie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folia fost aplicata de un prieten care aplica folii pe geamuri si colanteaza masini, marginea foliei nu a fost taiata ci a introdus-o intre far si bara cu o spatula ca sa nu se dezlipeasca. Ca argumente pro pentru folie pe faruri ar fi ca aceasta folie este destinata acestei protectii, respectiv pe faruri. Din ce m-am documentat eu pe acest topic cei care au aplicat folie pe faruri au scapat de polishare, iar farurile au ramas asa si 3 ani. Pe timp de iarna cine crezi ca are chef de polishat la - 10 grade. Singurul argument contra ar fi ca odata aplicata folia farul devine o idee mai incetosat, nu are transparenta aceea ca dupa polishare, dar nu ma deranjeaza atata timp cat am lumina pe timp de noapte foarte buna si ele arata ziua ca noi. Apropo de "naturale'' am un prieten care le-a polishat si nu aplicat folie si vreau sa spun ca arata acum mai rau ca inainte si foarte galbui si asta intr-un interval de 6 luni( spuma chimica de la spalatorie le-a facut varza).

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am facut si eu polish la faruri.

Am facut un adaptor (suport) dintr-o cutie de conserva, la care i-am pus un surub, o piulita si doua saibe.

In cutia de conserva am bagat presat un burete nou de spalat vase, pe care l-am rotunjit cu foarfeca pe conturul cutiei.

Am bagat adaptorul intr-o masina de gaurit (cu turatia de 800 rot./min), am dat cu cif pe burete si am slefuit umezind periodic cu solutie de spalat geamuri (merge si cu apa).

Am facut 3 serii de slefuiri.

Am folosit intai partea de pasla a buretelui data cu cif, apoi partea de burete data cu cif, apoi partea de burete unsa cu o pasta de polish caroserie.

Durata: 3 ore ambele faruri. A durat destul de mult pana am protejat zona din jurul farurilor cu banda adeziva de hartie si pana am acoperit cu folie motorul, aripile si spoilerul.

La slefuire buretele arunca peste tot picaturi albe de cif si daca nu acoperiti bine toata zona cu folie, aveti mult de munca cu curatatul mizeriei.

Daca se foloseste bormasina cu turatie mare sau se apasa prea tare, se poate topi plasticul farului.

In poze, materialele folosite si farurile inainte si dupa slefuire.

Concluzia este ca farurile au iesit acceptabil, dar e loc si de mai bine.

post-78662-0-56617500-1398608545_thumb.j

post-78662-0-40857800-1398608553_thumb.j

post-78662-0-05559800-1398608563_thumb.j

post-78662-0-57118300-1398608575_thumb.j

post-78662-0-61976800-1398608582_thumb.j

Modificat de comosicus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomand sa pui folie acum, peste ele.... altfel se matuiesc foarte repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi pune si folie, multumesc pentru sfat.

Am facut o poza noaptea cu farurile aprinse (faza mare+scurta).

Farul dinspre sofer era slefuit si celalalt neslefuit.

Ironic, farul neslefuit parca lumineaza mai puternic decat cel polishat.

Becurile sunt la fel si farurile par reglate.

O fi oare din cauza ca lumina este mai dispersata pe farul neslefuit si pe cel slefuit este acum mai focalizata ?

post-78662-0-92630200-1398690663_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca daca ai farurile reglate corescunzator, farul din dreapta trebuie sa bata mai sus. Daca ar batea si cel de pe stanga la fel ar deranja soferii masinilor care vin din fata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La chestia asta nu m-am gandit. Multumesc pentru iluminare :) .

Maine vreau sa vad daca am ceva negreala depusa pe lupele de la faza mica.

Vreau sa scot becul si sa incerc sa curat lupa cu un betisor cu vata si spirt, ca in poza (fara sa demontez farul).

Privita din exterior, lupa parca ar avea un fel de negreala, si vreau sa vad daca se ia cu spirt.

In ultima instanta, voi demonta farul si voi slefui si lupa cu o perie rotativa mica improvizata dintr-o cutiuta de medicamente+burete+cif+pasta polish, ca in poza.

Poza cu lupele de far este luata de pe net.

Oare lupele sunt din plastic, sau din sticla ?

post-78662-0-03774200-1398713065_thumb.j

post-78662-0-41157100-1398713077_thumb.j

post-78662-0-01170600-1398713088_thumb.j

Modificat de comosicus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa curat pe interior lupele de faza scurta cu vata si spirt, si spre surprinderea mea erau curate, nu s-a luat nici un fel de mizerie (masina are 183.000 km).

De ceva vreme ma tot uit la farurile de la masinile mai vechi din parcari, si am observat ca la Passat-urile noastre cam este o problema cu aceasta matuire (ingalbenire + microfisuri) foarte urata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Le-am polisat si eu, in aceasta vara, satul sa umblu noaptea orientandu-ma dupa Steaua Polara, dar acum am alta buba.. nu se mai ridica si nu mai coboara farurile. Actionez rozeta, si nimic, Am dat cu spray de contacte, cu wd , am umflat obrajii, am suflat praful, degeaba.

Care ar fi problema ? Tot modulul de confort?

 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca motorasele fac ceva cand misti de rozeta, ca e cam greu sa se strice amandoua in acelasi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul confort n-are treaba. 

Mai degraba cabluri intrerupte ori au iesit ceva parghii din faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel zilele trecute, nu schitau nici o miscare cand actionam butonul de reglare. Pana la urma am scos mufele de la motoras si am dat cu spray de contacte, dupa aceasta operatiune prin minune si-au revenit cu toate ca pe mufe nu exista calamina sau intreruperi pe traseu pana la far. Oricum eram fericit ca rezolvarea a fost rapida si cu succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca  motorul unui far are contacte imperfecte, il influenteaza si pe celalalt ? ciudat

(maine verific si eu mufele. ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Ambele motorase de la faruri functioneaza normal.

 

Problema a fost in interiorul ansamblului, unde este situat circuitul electronic si motorasul cu reductor. Capacul... pe care sunt 3 lamele, nu faceau contact ferm pe placa cu circuite. Ciudat este ca problema a aparut la ambele motorase simultan. Dar ele pot functiona foarte bine si independent. 

Ansamblul se demonteaza foarte usor de pe far, prin rotirea lui in sensul acelor de ceasornic, dupa ce binenteles se scoate mufa de alimentare (cea cu 3 fire) Atentie la nuca prin care ansamblul se prinde de far,...dar se scoate un capac de cauciuc de la bec si se observa ce si cum

 

O zi placuta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!