Jump to content

G4 R32 vs. G5 R32


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

R32 MK IV ... :unsure: Pentru mine este o masina.. speciala . Din punctul meu de vedere este cea mai reusita masina produsa vreodata de volskwagen. Este "altceva". probabil pentru ca este destul de rara si este "incaltata" doar de pasioanti.

HGP Bi-Turbo upgrade for R32 Stage III 542PS/710Nm (torque limited)

(as I, but with Sufe):

- Dual 70mm Hose Pipes - in conjunction with the floor pan modification

- Double-entry 70mm steel exhaust system with catalytic converters and bypass system

- Will reduce compaction by Aluzwischenplatte (pinch) upon receiving a compression ratio of 8.0:1

- At 1.3 bar boost pressure increased

- Modified engine electronics

Price includes VAT € 26,500.00

Built € 3,500.00 inc VAT

For T

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am condus nici IV nici V dar din punctul meu de vedere de outsider clar R32 V. ;)

1. Este mai noua decat IV

2. Arata mult mai bine

3. Ca sa-l citez pe Clarkson in cele spuse despre V GTI, este genul de masina pentru care in momentul in care o lasi pe-o strada iti asumi riscul ca poate fi vandalizata in orice clipa, este genul de masina cu care te poti opri in fata unui hotel de 5 stele si esti sigur ca vei fi asteptat cu un covor rosu! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai performant va fi fara indoiala G VI R 32- 270cp la care se va adauga un look pe masura!

Modificat de metalworker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

metalworker...aici vorbeam de V6 de pe r32.

MK6 nu va avea un v6, si nu se va numi r32, din cate stiu. va fi un R20.

Cum a spus si ice_2k nu cred ca GTI ajunge pe la puteri de 500 cp.

gresit.

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...gory_Code=VVWTK

ok, nu cu interne stock, dar nici R32 daca ii pui turbo nu va pastra internele stock.

daca vorbim de GTI mkIV sunt si de 700 de cai masini.

dar va fi mai fiabil un V6 turbo de 700 de cai decat un 2.0TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce face un R32 bi-turbo unui Z4 3.0 resoftat ;) http://www.youtube.com/watch?v=mjgaxdl-z-g

Off Topic: Rusinooos :D In continuare off topic, cine a cheltuit banii mai bine, cel cu r32, sau cel cu Z-ul? Probabil insumand investitiile celor doi in masini, sumele sunt apropiate.

Si acum revenind la subiect, daca vorbim de masini stoc, mie mi se pare mai rigid MkV-ul, si cred ca ar scoate un timp mai bun, insa MkIV, ramane MkIV. Arata mai agresiv, mai brut...

Si eu stiam acelasi lucru @Bogdan_wrc - R20

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre un cele doua.

Apropo, Mk IV are si votul meu. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mi-am exprimat parerea mai sus.mk4.nu inteleg de ce au renuntat pur si simplu,la aceasta cilindree.da,e mare.da,consuma.da,da co2 la greu.si ce?era ceva frumos rau...las ca facem la mkVl un r 20 pe platforma vechiului s3,ca scapam mai ieftin...da pretul e tot ca de cilindree 3.2.nu neg performanta s3,e arhicunoscuta,dar in urechile mele va lipsi soundul unui v6 adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un V6 montat pe compacta este ceva exotic.

Pacat ca dupa Golf 3, 4,5 la 6 nu o sa mai vedem. Sau poate la sfarsitul carierei, peste 3 ani cand o trece si criza se va lansa si un 6 cu V6. Pe deasupra mai si rimeaza ;)

Votez V R32 ptr suspensia spate si aerodinamica care face o mare diferenta la viteze mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Intr-un review de-a lui Jeremy Clarkson, prezentatorul sef de la Top Gear, golf 4 GTI o fost batut pe linie dreapta de un rover si o octavia diesel. Deci slab...

O trecut apoi pe golf 5 GTI si o iesit mult mai bine, l-o laudat mai mult. Sincer nu stiu cat ii marketing si cat nu din prezentarea aia, dar multi iau in considerere foarte mult parerile Top Gear... Despre RS32 nu stiu ce sa zic dar tind sa cred ca urmeaza regula de la GTI, deci votez G5 RS32

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate pune semnul egal... foarte mici deosebiri intre G4 si G5 R32.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

AlexSava, no offense insa compari mere cu pere pe langa subiect

Daca G4R32 si G5R32 au foarte multe in comun (vezi postul lui aerofan), mk4 GTI si mk5 GTI difera mult mai mult, de la cilindree, numar de valve, sistemele de injectie, constructia motorului, samd

PS: si mai lasa-i p-alde Jeremy si ai lui... fac un show foarte bun insa cam doar atat :)

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca Top Gear e - cel putin un pic - partial...

Acum chestia cu o Octi Diesel care "bate" un GTI... mi-ar placea sa fie asa, dar am niste dubii. In plus de asta, chiar daca in linie dreapta pe distanta scurta o fi reusit dieselul sa faca ceva, in curbe sau la drum lung, treaba se schimba.

Si... eu am diesel, Octavia. Asa ca mi-ar placea sa fie cum spui tu, dar... am avut un G3 GTI si parca nu prea e asa in realitate.

Asta imi aduce aminte de Atom-ul pe care l-au scos mai tare decat Porsche. Atom isi pierdea panourile pe drum, era un fel de single-seater, iar Porsche e chiar masina... asa ca... no comment :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Point taken, dudu :icon_thumright:

Is masini diferite, GTI si RS32.

OFF - @stefan, o sa iti caut episodul cu golful 4 GTI, m-am mirat si eu cand l-am vazut batut de un diesel, pe linie dreapta cel putin:D; si da Ariel Atom-ul are powerlap-ul mai bun ca porsche, foarte aproape de Lamborghini Gallardo, numa functionalitatea Atomului se apropie de cea a bicicletei(il folosesti doar cand ii vreme frumoasa cu soare):.. END offtopic.

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!