Jump to content

G4 R32 vs. G5 R32


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

pentru ca in aria "masina mea" s-a pornit o dicutie pe aceasta tema am gindit ca este bine ca parerile sa apara aici.

Sper sa nu se supere vreun moderator.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate era mai bine cu POLL, si deschis in aria VS...

oricum, votez 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe linie dreapta banuiesc ca sunt tot pe acolo, diferente f mici - unu-i mai greu, altu-i cu soft mai nou, bla bla.

Dar pe un traseu virajat V-u cred ca o ia tare in fata gratie suspensiei spate...

Iar daca le punem modificate, banuiesc ca un IV e mai tare, deoarece tunerii au avut mai mult timp la dispozitie sa gaseasca solutia cea mai performanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ca Golf 4 R32 este "adevaratul R32"... MULT mai exclusivist, acum intre GTI si R32 nu-i mare diferenta... la Mk4, R32-ul e cu totul altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi plac amandoua.E drept ca nu am mers cu mk4 R32 dar nu cred ca as fi dezamagit. Oricum fiecare in felul lui e special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit ceva fain :P))

nu e masina mea ,dar asa se merge in germania fara limitare.

subscriu cu g4 iar g5 r32 este mai inalta cu 3 cm,asta am remarcat ieri la pbn cand am vaz g5,cum naiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb bord Passat cu bord Golf R32 :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

280km/h? Uhuu :P

Parerea mea, am mai zis undeva, ca golf 5 32 e peste 4 la performante reale pe circuit. Cum zicea cineva mai sus, intradevar golf 4 r32 e "adevaratul" spirit r32 si oricum are performante extraordinare, care "trebuie sa ajunga la toata lumea" (64k :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit ceva fain :))))

nu e masina mea ,dar asa se merge in germania fara limitare.

subscriu cu g4 iar g5 r32 este mai inalta cu 3 cm,asta am remarcat ieri la pbn cand am vaz g5,cum naiba?

misto si consumul ala 20,9 l/100 km :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca nu-i gif animat sa vedem cum scade acul indicator de la rezervor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place Golful IV R32, dar nu inteleg care e ideea cu poza?

dupa doar 10sec de Google images.

stiu sigur ca era una si mai si...

r32101gq4.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votez si eu Golf IV R32. Inainte era diferenta clara intre Golf IV GTI si Golf IV R32 , daca nu ma insel este o diferenta de 90CP in favoarea R32-ului. O delimitare clara, care azi nu mai exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf IV GTI - 180cp

Golf IV R32 - 240cp

deci 60 de cai intre ele dar si eu sunt de parere ca era o diferenta mai clara, de fapt acum atuu-ul lui R32 este tractiunea integrala, pentru ca prin cip se poate ajunge la aceeasi cai si cu GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf IV GTI 180CP e cel Aniversar :D Daca luam calculele asta pai atunci il bagam si pe GOlf V GTI Aniversar de 230CP :P

PS. Nu mai zic dupa cat timp de la lansarea Golf IV a venit R32-ul.

Modificat de DemenTZial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate dar cam asta voiam sa subliniez si eu 180 fata de 240/230 fata de 250 (chiar daca ne referim la editiile aniversare) cu alte cuvinte trebuie sa fii fan inrait (asa cum e colegu auto-extreme) ca sa iei R32 in zilele noastre.Sau sa mai ai alti bani(multi) de investit intr-un kit biturbo & stuff si atunci s-ar justifica optiunea.Oricum ca observatie estetica nu imi place la R32 nou grila cromata care acum e pe toate passaturile (deci s-a dus elementul de unicitate)...si nici modelul de jante standard nu ma incanta prea tare.

Am mai zis si pe alte topic-uri ca desi sunt fan VW la banii de R32 Mk V mi-as lua altceva.La banii lui GTI mi se pare o alegere foarte buna.Acum luand in considerare perioada in care a aprut Golf Mk IV R32 si diferenta mare fata de GTI-ul din acea vreme cred ca pretul mai mare se justifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi place la R32 nou grila cromata care acum e pe toate passaturile
Si pe Jetta... mare dreptate ai aici, au facut o mare tampenie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca la Golf 4 R32 multe parti proveneau de la diverse firme de tuning: Recaro, OZ Racing, MOMO si altii, pe cand la Golf 5 R32 aproape totul este de fabrica :(. Plus ca Mk4 arata mai bine ca Mk5, dupa mine :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

votez pt mk4 R32. Golf 5 mi se pare cel mai nereusit golf in partea frontala(sper ca iau concediat pe designerii care au lucrat la el)..pe spate e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi place mai mult Mk4 la R32.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Pe linie dreapta banuiesc ca sunt tot pe acolo, diferente f mici - unu-i mai greu, altu-i cu soft mai nou, bla bla.

Dar pe un traseu virajat V-u cred ca o ia tare in fata gratie suspensiei spate...

Pe un traseu virajat probabil V-ul o ia in fata, dar nu datorita suspensiei spate care este multilink la ambele, ci din cauza rigiditatii sasiului. Golf Mk4, nu a excelat la capitolul sasiu, si ampatamentul e cam scurt pentru gustul meu.

In linie dreapta nu vad logica softului mai nou, ambele au aceasi capacitate cilindrica cu aceasi putere declarata, greutatea are cel mai mare rol aici, si 50 de kg in plus se simt.

Votul meu oricum este pentru Mk4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mk4 este mai impresionant pt mine,si am mers cu amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut topicul se refera la performanta si la care dintre ele este mai bun. Chiar mi se pare interesant acest topic, insa daca vom scrie fiecare ca ne place sau nu mai mult mk4 sau mk5 r32, s-ar putea sa ajunga sa aiba 60 pagini si sa nu fie mai nimic interesant prin ele...

Haideti sa scriem date referitoare la performanta, fiabilitate, manevrabilitate, design, etc. dar de preferinta sa fie si macar putin documentate.

Sper sa nu se supere SRV-JM pentru acest post... :)

Intrebare: Asa cum spunea cineva mai sus, poti duce in limite destul de sigure un GTI la aceeasi putere ca un R32. Dar un R32 in ce limite de putere poate ajunge fara modificari prea mari si fara a investi prea mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce investiti minime sa faci pentru un R32 adica la o astfel de masina nu cred ca te poti limita la asa ceva.

Pentru un turbo am vazut ca preturile incep de undeva de la 10.000 E ,iar pentru bi- de pe la 18.000 E.

Cum a spus si ice_2k nu cred ca GTI ajunge pe la puteri de 500 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!