Jump to content

Motor g3 1.8


puZz
 Share

Postare recomandată

salutari

Tot io :salut:

as dori sa intreb pe cei care sunt posesori al acestui motor , cat sunt de multumiti de el , care sunt defectele ,

Cat mananca in oras \ afara ?

etc.

Cam tot ce stiti despre el , share it pls :D

P.S. - ziceti si la mine cate kg are un g3 :D sa fac diferenta dintre cp\kg (motorul ar veni montat pe un golf 1 in 2 usi ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90cp la 5500rpm / 145NxM la 2500 rpm . Consum estimativ in oras ( bucuresti) : 12% .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum : 10-15 l urban si 6-9 extraurban,depinde de talpa fiecaruia.Motorul,parerea mea cel mai fiabil si usor de intretinut motor de G3.Masina are 1020 kg si 90 cp.Eu unul sunt foarte multumit de el.

Cosmin P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia inseamna aprox 8 cai\kg daca vine pus pe golf 1 :)

Ar trebui sa mearga cox .totu-i la consum , ca papa cam mult.

motorul meu d'acuma papa sub 1o % in oras.

Aspecte negative nu exista ? sa inteleg ca nu ai treaba cu el atata timp cat i dai ulei, apa si benzol ?

Iarna nu porneste mai nasol?

Inteb multe din cauza ca ma un prieten care are motor benzinar si ba se umezesc fisele d ela delcou , ba nu sta bine platina , ba merge in 3 cyl , ba nu trage.Probleme care la diesel nu exista.

pe scurt, las pune ca are mai multi cai,si se poate da cox cu el ,insa mie frica sa nu ajung ca si prietenu care in fiecare a doua zi face ceva la ea :)

P.S. Mersi ptr lamuririle de mai sus :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut ADZ (acelasi motor) si problemele cu el s-au rezumat la :

- inlocuit bendix

- inlocuit coroana

- inlocuit clema cablu de ambreiaj

- inlocuit flansa de la admisia de aer (din prostia mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum : 10-15 l urban si 6-9 extraurban,depinde de talpa fiecaruia.Motorul,parerea mea cel mai fiabil si usor de intretinut motor de G3.Masina are 1020 kg si 90 cp.Eu unul sunt foarte multumit de el.

Cosmin P.

nu consuma asa mult, max 10 in oras si 6-7 afara

este cel mai reusit motor pe benzina de pe G3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cel mai reusit motor pe benzina de pe G3

Incepeti sa ma convingeti :(

tre' sa vad daca iese ..... cum motoarele diesel is mai scumpe decat cele de benzinar , vand AAZ-u , si din banii care ies cumpar motoru cu cutie si cu electronica + platesc montaju.

daca asa nu iese....ata ete :hainoroc:

Sper sa iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu un 1.8 ABS in garaj (o fost la mine pe masina) daca ai nevoi de ceva de pe el treci pe acolo poate ma gasesti (am ceva special pt el :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reusit motor!!

Dar e important si cum a fost intretinut pana acum (ce fel de ulei, benzina, ce fel de talpi.. :lol: )

Eu am un vento 1,8 abs, masina e mai grea are 1,4 tone, motorul are 222 000 km si inca e mai mult decat ok, trage bine, merg cu ea intr-un stil destul de sportiv, consuma 6,8 - 7 max afara si 9,5-11 max in oras.

Iti trebuie o baterie de 66 amperi nu mai mica, asa cum zice cartea, asta ca sa sti o treaba iarna...

Motorul meu, avand in vedere si numarul maricel de km fara reparatii la motor, are un consum de ulei (aprox.1l la 900 km), am pus Castrol gtx high mileage, ma gandeam ca o sa scada dar m-am inselat....asa ca daca cineva are sugestii cu privire la un alt ulei care ar putea sa mai opreasca din consum ar fi nemaipomenit.

In concluzie motorul e reusit dar trebuie sa vezi cum e cu montajul pe un golf 1 (pozitie corecta, etc..)

Salutare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai faza cu mancatul uleiului cel mai bine il rezolvi la un mecanic,dacai cum zic io :lol:

Bine ca miai zis de baterie,ca altcumva poate cine stie :lol: ...doar numi da si cartea de la el :D

motorul este in stare f buna vizuala - nu sunt scurgeri de ulei , pete , etc.

cat despre montaj sper sa ma descurc .... odata ce am 1.9 turbodiesel de pe g3 montat la ora actuala , banuiesc ca nu difera prea mult pozitia si prinderile de 1.8.

Intai sa gasim cumparator la dieselake' :D , ca deocamdata visez cu ochii deschisi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am "functionat" numai cu AGIP SINT 2000 10W40 si consumul de ulei a fost nesemnificativ pana in momentul in care am vandut masina (129.000Km). Referitor la consum, media urbana in conditiile unui stil de condus sportiv era in jur de 9%, iar cea extraurbana a fost de maxim 8% la un drum in care am avut medie orara de aproximativ 110Km/h.

La fiecare schimb de ulei am schimbat si filtrul de benzina si cel de aer (pana am trecut la un RaidHP Maxflow care se curata), lucru ce s-a intamplat la fiecare 10.000Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor usor de intretinut... daca ii rezolvi toate prob. din timp... eu l-am demontat pt. a schimba segmentii (avea peste 200 mii km) si arata excelent la cilindrii... am luat segmenti si cuzineti la cota 0 si au mers perfect... uleiul trebuie schimbat cat mai des, pt. ca numai eu stiu ce am curatat din distributie, baia de ulei, pompa de ulei, supape etc.

consumul este destul de mare daca ii dai talpa.. este exact cum a zis P_C_D: 10-15 oras si 6-9 extraurban in functie de cat ii dai si de aglomeratie.. evident.

inca ceva... eu folosesc Mobil 10W40.. da' cel mai indicat este ca indiferent de uleiul folosit (oricum cred ca treaba asta cu marcile e un bullshit) sa il schimbi cat de des poti.. pt. ca in tara asta minunata praful din aer are un procent foarte ridicat iar arderea nu e una completa, sanatoasa, rotunda atata timp cat mergem prin toate hartoapele si gropile, apasam ambreiajul ala pana ne doare piciorul, acceleram si deceleram la fiecare 100 de m.

Modificat de dbmaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este bun, cam depasit pentru zilele noastre, capacitate mare, putere mai mica, simplu de intretinut daca-l tii din scurt, merge un schimb de Duralube la 2 schimburi de ulei, obligatoriu schimbi filtrul de ulei la schimbarea uleiului, sunt in curs de a-i monta computer de bord-MAF (nu ECU) imi mai trebuie sonda temp.ulei si sonda temperatura exterioara.Pe G3 este potrivit, pt Vento este cam lenes, totul depinde de stilul de conducere.Daca nu esti adeptul vitezei merge.Consumul este rezonabil conform celor spuse de ventolino.Ulei ARAL 5W40 dar trebuie sa respecti normele date de constructor pt motor.Uleiurile performante nu sunt cele mai bune pt acesta.Iarna porneste fara absolut nici o problema.La mine se simte o trepidatie in masina, din cand in cand la relanti, e posibil sa fie de la bujii ca nu le-am schimbat in 2 ani(30.000km) sau de la tubulatura esapamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi ,

Nu o sa mai fie nici un ABS p golfuletzu' meu,din cauza ca sa dat motoru :( Mia scapat prin degete,si mie ciuda ca motorul nu era de vanzare din cauza ca il dadea proprietarul , ci din cauza ca sa rasturnat masina )

Va multumesc tuturor ptr atentia acordata , se pare ca o sa continui cu cautarea unui intercooler ptr AAz.

Noi sa fim sanatosi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!