Jump to content

Inlocuire pedalier


agent smith
 Share

Postare recomandată

m-am pomenit cu frumusete de fisura in pedalier chiar pe unde trece cablul de ambreiaj inspre compartimentul motor, drept urmare cand apas ambreiaju (care este si el afectat) se misca si pedala de frana. cu alte cuvinte exista riscul sa ma trezesc oricand prin trafic ca nu mai pot sa debraiez sau ceva... si nu suna prea bine.

in principiu cred ca ma descurc sa-l inlocuiesc (am deja alt pedalier), problema sunt conditiile de lucru care nu prea le am pentru astfel de operatie (trebuie scos bordul, coloana de directie etc). mai exact frigul de afara si lumina zilei de care nu mai beneficiez dupa ora 16-17. daca era vara, intr-o zi de lucru nu aveam ce face...

deci strigatul de ajutor este indreptat catre cei care au un garaj, sau un loc unde se poate lucra in conditii decente si sunt dispusi sa ma "gazduiasca" si pe mine pe durata operatiei. raman dator :angry:

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca puteam te ajutam cu cea mai mare placere dar din pacate nu am cum eu imi fac masina in fata blocului sa intre blocuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca trebuie scos bordul?? Mi-e mi s-a rupt pedala de acceleratie, practic conectarea intre pedala si actuatorul electronic si nu mi s-a parut sa fie asa de "odios" de scos. Adevarul e ca materialul ala e ceva foarte ciudat, nu stiu cat de usor s-ar putea suda. E ceva aliaj de zinc dupa cum arata. Insa pot sa te intreb ceva, cum NAIBA ti s-a rupt acolo? Eu cand m-am uitat prima data la "pedalier" - daca asa ii zice la suportul pedalelor, am ramas uimit si mi-am zis in gand " ce diferenta intre cum arata la Dacie si cum arata la Audi" . Asa ceva nu se poate rupe veci!Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil daca ti se rupe vreuna din pedale o schimbi si gata, n-ai treaba cu pedalierul. si dupa cum am spus mai sus, am deja alt pedalier nu vreau sa sudez nimic, il schimb cu totul. si iti spun eu cum se poate "rupe" (fisura)... un strop de rugina e suficient. am sa-i fac o poza dupa ce il scot de pe masina.

intre timp tot nu am unde sa rezolv problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine dau motorul jos, decit sa schimb pedalierul.....

mda, stiu... problema nu-i usoara. dar nu e ca si cum as avea de ales, trebuie rezolvat daca vreau sa circul si eu normal cu masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca e altfel la tine, acuma am vazut ca ai Golf II. La A4 ceea ce inteleg eu a fi pedalier nu are cum sa rugineasca pentru ca e din aliaj special. Bafta daca e asa de greu!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu acuma vreo 4 ani. S-a rupt ceva de la ambreiaj, dar sicner nu mai stiu ce anume si a ramas la jumatate din cursa lui. Cand in calcam imi tragea si pedala de frana si mi se oprea masina. Cu greu am adus-o la un mecanic, deoarece s-a intamplat in plin Iasul in trafic. Pentru prima data am vazut si eu cum a dat jos pedalierul si l-a sudat. Nu se da bordul jos deloc, este usor de dat, in sensul ca nu sunt multe piese de desfacut si de umblat. E sub volan, incluzand si coloana de directie. Nu mai tin minte exact cum s-a procedat dar greu nu este, este anevoios Mie asa mi s-a parut). Oricum a fost sudat si pus inapoi si tine perfect, nu am nici o problema. era crapat suportul de pedale, ala care se sprijina pe caroserie in care se includ pedalele. Nu ai treaba cu bordul. Dar daca o fi ceva complicat nu ma pronunt, asta in cazul tau. Eu oricum am zis ce-am patit si ce-am facut.

Bafta all.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea imi dau seama ce spui tu acolo... coloana de directie trece prin pedalier, deci ca sa scoti pedalieru trebuie sa dai coloana afara. ca sa dai coloana afara trebuie sa scoti bordul, pentru ca are niste suruburi de prindere chiar sub bord, direct pe structura masinii...

nu vad cum altfel ar putea sa iasa pedalierul. poate la tine a fost ceva diferit, mai usor de remediat. nu-mi dau seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte exact cum au facut, ca atunci eram si mai novice. Dar 200% iti spun ca nu au umblat la coloana si nici la volan nu au scos nimica. La GTI 16V. Asta stiu sigur sigur. uite chier maine o sa ma bag sub pedale sa vad poate "rememorez" unii din pasii facuti atuni. Iti spun ca a fost acuma 4 ani (aprox.)

Dar sigur nu a dat coloana de directie jos. La fel mi s-a dus ambreiajul, statea la jumate din cursa lui si cand il calcam asa pe jumatate macar sa fortez sa intre in viteza imi tragea si pedala de frana.

M-am dus afara acuma la ora asta si am luat lanterna. Sigur din ce-am reusit sa vad vine ca un fel de U ca o scoaba o parte ce incaleca si trece peste coloana dde directie. Dar 100% nu mai tin minte cum a fost, dar volanul nu l-a dat jos deloc. Si a scos pedalierul si l-a sudat.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imparate, de scos se scoate. dar la loc nu mai intra. cel putin nu intra fara sa strici coloana. suportul coloanei e prins chiar sub ceasurile de bord. operatiunea efectuata fara demontarea bordului a durat mai mult decat cu demontare, si nu a intrat bine la loc.

ar mai fi o chestie, dar sunt slabe sansele sa fie asa: pedalier diferit la 16v. pedalier de 8v merge pe 1.3, testata de mine. sunt sanse ca pedalierele sa fie diferite.

la sudura alta e buba: e tabla otelita, nu prea tine sudura pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pedalierul are un U mare care sta invers, in jos ci cuprinde coloana de directie, adica axul volanului. Atata am vazut azi cand am tras mocheta si se vad 3 suruburi mari. Eu sunt sigur si ma repet a nu stiu cata oara ca nu s-a dat deloc volanul jos si nici coloana de directie. Si a fost sudat si de atunci sta teapan ca o stanca.

Se poate sa fie diferit sau sa am eu alt model de pedalier. Asta nu mai pot spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

gata, am rezolvat si problema cu pedalierul. nu e foarte complicat, dar ia ceva timp. am estimat corect o zi de lucru (aprox 12 ore)

intre timp am mai schimbat si rulmentu de presiune + discul de ambreiaj.... se simte diferenta :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis ca nu e complicat. Dar ce anume ai desfacut? Ca sincer nu mai stiu exact cum s-a procedat. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut tot: bord, coloana directie... erau "spaghete" peste tot :)

cu ocazia asta am spalat si toate conductele de ventilatie iar acum in masina se simte un aer mult mai curat. am scos din ele praf de germania, de acum 20 ani :)

cand mai ajung la curte voi face o poza pedalierului vechi.

Modificat de agent smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!