Jump to content

Cat mergeti cu uleiul LongLife?


Northman
 Share

Longevitatea uleiului Long-Life  

204 voturi

  1. 1. Cat ati mers cel mai mult cu un ulei Long Life?

    • 15.000 - 20.000km
      118
    • 20.000 - 30.000km
      68
    • 30.000 - 40.000km
      8
    • 40.000km - 50.000km
      10


Postare recomandată

Si eu continui cu 506.01, tocmai l-am pregatit pe maine. 59.96 RON/litrul.

OK, cei 11.000km erau de exemplu, trebuia sa fi scris 15.001 km (sau 15.000+ care o fi distanta de incrementare in km). Oricum daca a trecut de 15.000km si n-a zis nimic, inseamna ca, cel mult pana ajunge la termenul de doi ani, continua sa compare valorile parametrilor si sa nu zica nimic daca totul e OK.

Si 15.000 km in doi ani eu zic ca e putin pentru un TDI cu ulei LL. Nu ca 23.000 km ar fi mult mai mult, dar...e de facut si un calcul economic. Eu cred ca sunt undeva in prima treime a marjei de economicitate, daca limita am considera-o 30.000 km/2 ani (in RO).

Dar mai e o problema (putin OT, dar strins legat): uleiul LL ofera posibilitatea efectuarii schimburilor la intervale mai lungi de timp si km, pentru cei care folosesc intensiv masina. Ok, dar cum ramane cu filtrul de ulei? Este el (cartusul de hartie) dimensionat sa reziste 30.000 km - 50.000 km, cat poate face uleiul? O sa spuneti ca atata vreme cat BC-ul prin QG1 nu arata impuritati in ulei, filtrul nu e imbacsit. Da, dar eu am pus o data un filtru (de-asta normal, din magazin, habar n-am ce marca era) la ex-Golful 2, si am schimbat uleiul ca s-a dus naibii filtrul cu garnitura cu tot, inainte de termenul uleiului (ei, nu era ulei LL atunci...). Si atunci la ce bun ulei LL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

long life 3 10000km odata cu uleiul si toate filtrele

e pacat uleiul il iau din germania cu 10 euro litrul

pentru 60-70 euro nu merita sa chinui motorul,doar mergem prin romania tara prafului.... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca resetezi mesajul din butoane, fara vag, cand apare din nou ? considera de la zero ? mie mi-a aparut dupa 10 000 km si l-am resetat acum o luna.de regula il schimb la 15 000, ulei LL3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LL3, am schimbat la 10000+ filtru, dar cred k data viitoare il las pana la 15000, mi se pare mult prea putin, oricat de multa grija ai avea de motor 10000 mi se pare extrem de putin; o cunostinta kre sta in DE mi-a spus ca la ei se practica sa il lasi chiar si peste 20000 <vb de acest tip de ulei, Castrol SLX, long life 3>...acum nu stiu ce sa zic...fiecare cu parerea lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce mai puneti ulei longlife in motor, daca il schimbati la 10.ooo km. Practic aruncati banii DEGEABA, amagindu-va ca intretineti mai bine motorul cu LL. Eu pun ulei normal, Castrol 5w40 si planuiesc (inca nu am atins pragul de cand am masina) sa il schimb la 8000-9000km (care ii fac intr-un 1 an doar la drum lung, in rest masinuta de la servici). E adevarat ca pe drumurile noastre care sunt asa cum stiti cu totii, si la regimul de mers prin oras, nu prea poti tine un ulei tot atatia km cat se tine de obicei afara, daca tii la masina. Din aceasta cauza, eu cred ca uleiul cu termen scurt de service este cel mai recomandat pe la noi.

Ca sa fiu ontopic, eu as pune LL doar in masina de serviciu si as face cu el 30000-40000-50000 km, cu vreo 10000 mai mult decat ma avertizeaza senzorul de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parere personala - la max 15000 km. traficul din romania nu se compara cu cel din germania. prefer sa-l schimb la 15000 chiar daca unii de aici afirma ca se arunca banii de fereastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la touran am folosit LL 3 castrol si dupa aproximatv 23000km a aparut mesajul service in 3000km. Dupa ce am mers 1800km, la punerea contactului a scris service in 2000km, dar am mers foarte frumos cu ea. Acum am in touran mobil 0w30 LL cam de 2500km si sunt curios cand imi va aparea mesajul in bord si cat ulei imi va consuma. In masina sotiei vw fox am uleiul acesta din urma de 12000km si a consumat 700ml de ulei (masina are total 23000km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat la aprox. 120 000 km Castrol LL (pt ca tot tratament de genu a primit masina) si acuma dupa aprox. 19 000 km imi apare ca in 1500 km sa-i fac service-ul. M-am tot uitat si la ulei si sincer, nu pare sa pape mai deloc motorul. In astia 19 000 km si-a mentinut nivelul proprice pe tija..Astept sa-mi zica BC-ul cand sa-l schimb :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica din VagCom si Sooth-ul uleiului (funinginea continuta de ulei). Poate se poate prelungi intervalul de schimb prin folosirea unui engine flush intre doua schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

poate sunt oftopic dar am si eu cateva intrebari:

Long Life nu se adreseaza doar QG1?; QG2 - service interval normal?

Daca pun Long life desi eu am QG2 - ce se poate intampla? (cand am luat masina am gasit in ea un bidon de castro 5W-30 Long Life 3 - ca atare la schimb tot dinacesta am pus, la urmatorul schimb am pus castrol 5W-40- mi se pare ca cam fumega acum masinuta; uleiul il schimb pe la 10-11 mii)

Deci e posibil ca neamtu' sa fi pus LL dintr-un motiv anume sau nu?

Eu stiam ca intervalul de service se seteaza -la 15 mii sa zicem, ceea ce nu stiam ca exista un senzor care iti citeste calitatea uleiului si ii zice cand sa-l schimbi - e valab doar pt LL?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru citi kilometri am mers in regim LL am raspuns aic:

ihttp://vwforum.ro/index.php?showtopic=481&pid=806573&st=200entry806573

recomand spalarea motorului in interior intre schimburi.Folosirea engine flush asigura o curatire suplimentara a componentelor din motor desi uleiurile au componente care in prima perioada de exploatare fac o curatire a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am o problema :(

am un golf IV TDI 90 C.P. din 2000 model ALH. Din cartea tehnica reiese ca e motor care se preteaza la LL. Masina ruleaza in Romania din 2005 eu o am din 2008. Problema este ca am facut schimbul acum 9000 Km (am mers pe varianta Castrol magnatec 10W40) si stupoare venind de la tara ieri mi sa aprins becul galben de la ulei (nivelul este Ok) deci concluzia este ca uleiul nu mai are proprietatile recomandate (asta spune senzorul de vascozitate din baia de ulei).Intrebarea care se pune merita sa pun LL ?!? daca da ce recomandati ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Cam slaba miscarea pe aici,..

Revenim la anul 2017,nu stiu ce sa fac cu uleiul din spatiala mea.Din mai si pana azi am 17.000.km si nu stiu ce sa fac cu privire la uleiul LL pe care il am in motor.

Nu e papat sau inegrit peste masura,dar am recomandari sa-l schimb pe la 20.000.km si nu la 30.000.km.

Va dati seama dupa nr de km si timpul in care i-am facut ca s-a circulat cam 80% in afara orasului.

Nu se pune problema costului operatiunii,ma nelinisteste recomandarea prietenilor cu schimbul la 20.000.km.

Voi ce parere aveti,30.000.km sau 20.000.km,...sa nu spune-ti 25.000.km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi interval e peste tot, eu personal l-am schimbat an de an sub 15K. acum fiecare cum doreste si tine la masina, consider ca uleiul cat de superior este nu isi pastreaza proprietatile mai mult de 15K.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat uleiul plus filtru la 12000 la masina din semnatura. Uleiul folosit e liqui moly long life 3. Ma bate gandul sa il schimb la 15000 sau mai sus putin dar inca sunt pe ganduri. Nu cred ca ma lasa inima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă spun cea ce mi-au spus și mie mecanicii(inclusiv cumnații mei care lucrează în domeniu): indiferent de calitatea uleiului de motor și a filtrelor acestea, în România, trebuie schimbate la 1 an sau cel mult 15.000-20.000 de km. și există o explicație pentru asta: combustibilul de la noi lasă de dorit( vorba unui verișor: oare cum se face că din Austria vin cu jumătate de rezervor și la întoarcere îmi consumă trei sferturi?), trafic greoi cu multă aglomerație și mers bară la bară, foooarte mult praf care solicită tot ce e pe mașină, gropi, semafoare anapoda....

Eu sunt fan Mobil 1 și de obicei pun filtre de origine și tot schimb la 1 an și mașina pe care am avuto până acuma logan MCV merge super și la Tiguan tot așa voi schimba. Long Life o fi bun în altă parte nu la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O firma mare care vinde ulei pentru masini (firma din satu mare) a spus ca ei nu garanteaza si nici nu recomanda nici un fel de ulei sa fie tinut in motor mai mult de 15000km sau un an.

Treaba asta mi-a fost spusa de un coleg si nu mai stiu cum ii spune la firma respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Off topic:

Pai e normal sa spuna asta.... are tot interesul..... firma repectiva asta are ca obiect de activitate ..... vinde ulei  auto.

Daca toti ar schimba uleiul la 30 mii km rulaj, firmei respective i-ar scadea profitul/cifra de afaceri cu 50%.-pe segmentul de uleiuri LL.

Nu ei trebuie sa garanteze ci, producatorul autoturismului.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar VAG este un monument de credibilitate cum sa nu il crezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.09.2017 at 9:57 PM, George Dimoiu said:

Vă spun cea ce mi-au spus și mie mecanicii(inclusiv cumnații mei care lucrează în domeniu): indiferent de calitatea uleiului de motor și a filtrelor acestea, în România, trebuie schimbate la 1 an sau cel mult 15.000-20.000 de km. și există o explicație pentru asta: combustibilul de la noi lasă de dorit( vorba unui verișor: oare cum se face că din Austria vin cu jumătate de rezervor și la întoarcere îmi consumă trei sferturi?)

OFF Topic Ca parcă ei nu aduc combustibil de la noi?sau mai nou o apărut sonde în Austria? Un drum are un nivel de înclinare. ..La coborâre are un avantaj  la urcare dezavantaj. ..Când pleci din România mergi încărcat. .( carnat, ceapa ,slănină,  vin)  deci nu e obiectiv consumul doar din vb.

 

Eu folosesc 0w30  506.01 Motul  și am de gând sa îl țin intre 15000 și 20000 km.Dar o sa schimb filtru de ulei o data înainte sa  schimb si uleiul cu unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Dimoiu

Ai dreptate petrolul de la OMV este din România diferența este în calitatea procesării și aditivii folosiți, noi fiind groapa de gunoi a Europei .... . La Amarok-ul vărului chiar și 100 Kg nu se simt la consum. Eu voi încerca să fac schimbul la 25.000 km ca să văd cum este. Până acuma am schimbat la 15.000 - 20.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!