Jump to content

1,9 TDI 90 Cp - 1,9 PD TDI 90 Cp


MAK
 Share

Postare recomandată

cind s-a produs 1,9 TDI 90 CP si pina cind ?

cind s-a produs 1,9 PD TDI 90 Cp, si daca se mai produce, pe ce masini se pune si ce cod are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,9 TDI 90 CP - ALH e din 10.1997 - Common Rail

1,9 TDI 90 CP - BRU din 03.2004 pe G5 - cred ca tot CR

http://www.doppel-wobber.de

Modificat de Mihai Dobrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe golf 1.9 TDI 90 cp non-PD s-a pus din '97-'04 (ALH)

TDI-PD 90 cp '99-'04 (ANU)

Evident niciunul nu este CR.. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul 1.9 TDI nu a fost ALH. A fost 1Z (respectiv AHU ulterior) si a fost produs incepand din 1993 pe Audi 80.

Masina mea este echipata cu acest robust motor din 1994. ALH-ul a fost o imbunatatire a acestui motor insa nu a fost structural reproiectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe...dupa AHU a urmat AGR...

Oricum ALH a fost ultima varianta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ordinea este asa cu zice diesel AHU ,AGR care e cu turbo cu geometrie fixa si apoi ALH care are geometrie variabila

nici unul nu e common rail

si alh e inca in productie pe octavia tour

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ALH se mai produce si acum, dar de ce s-a produs ANU, TDI PD de 90 Cp ?

Ce diferenta ( in afara de sistemul de alimentare ) este intre cele doua motoare ?

PD-ul consuma mai putin ? este euro 4 si ALH-ul euro 3 ?

Am inteles ca PD-ul de 90 este derivat din cel de 100 Cp, de ce ? e mai ieftin PD-ul de 90 decit cel de 100.

Nu stiu ce sa spun, dar mie mi se pare ca PD-ul de 90 este construit degeaba.

Puteau sa plece direct de la motorul de 105 Cp .

Care este avantajul acestui motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea multe intrebari si multe din ele au deja raspunsuri in aceasta arie.

TDI PD 90CP s-a produs pentru a oferi un TDI mai ieftin pe GolfV decat TDI PD 105CP.

Intre timp s-a scos din fabricatie deci cam tarziu sa spui ca e inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un ALH de 90 de CP ( sau cel putin asa era initial ) si pot spune ca este un motor foarte fiabil .Intr-adevar ceva mai puturos dar merge resoftat si nu ai probleme eu momentan sunt foarte multumit de performantele lui :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI PD 90CP s-a produs pentru a oferi un TDI mai ieftin pe GolfV decat TDI PD 105CP.

Intre timp s-a scos din fabricatie deci cam tarziu sa spui ca e inutil.

Deci la ora actuala PD TDI 90 Cp, nu se mai produce ? Nici pt VW, Audi, Seat, Skoda ?

Golf 5 nu mai poate fi comandat cu motor de 90 Cp ?

Octavia Tour de 90 Cp ce motor are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

Incepand cu saptamana 51 a acestui an Octavia Tour nu se mai livreaza cu motor ALH euro 3 ci cu motor AXR PD 101 cai euro 4.......eu am fost printre ultimii care au prins acest motor f.fiabil dealtfel :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci renumitul ALH a iesit la pensie.

Motorul de 90 Cp TDI PD de pe Golf 5 a iesit si el la pensie, am vazut ca se numeste BRU. Nu am citit nicaieri de motorul ANU, asta pe ce s-a pus ?

Din ce stiu eu, motoare de 90 Cp cu pompa distribuitoare : 1Z, ALE, AHU, ALH, AGR.

- PD de 90 Cp : BRU.

Motorul PD TDI de 90 Cp cit timp a fost pe piata ?

In concluzie, la ora actuala nu se mai produce nici un motor 1,9 L de 90 Cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu saptamana 51 a acestui an Octavia Tour nu se mai livreaza cu motor ALH euro 3 ci cu motor AXR PD 101 cai euro 4.......eu am fost printre ultimii care au prins acest motor f.fiabil dealtfel :)

Felicitari!

Deci s-a incheiat productia motoarelor nonPD? Trista zi.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-am luat masina am crezut ca am geometrie variabila la turbina. :) Mai tarziu am aflat ca aveam AHU de 90 cai si turbina cu geometrie fixa. Acum ma bucur, ca de cand mi-am rezolvat problema cu turbina realizez ca e suficient de sprinten si foarte fiabil. Practic, chiar nu am nevoie de mai mult. Mi-ar placea, insa e suficient.

O lista a motoarelor pe ani este aici daca intereseaza pe cineva, am dat de ea intamplator odata Lista motoare VW si AUDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta reala dintre ALH 90 CP si ASV 110 CP stie cineva care este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da :) desi am un PD imi pare rau ca motoarele non PD iasa la pensie.

Au facut istorie prin fiabilitate, consum si intretinere ieftina, si mai ales nu erau mofturoase la motorina ( mergea si cu cite un mormoloc, ceva ... )

Dupa noul cod rutier, nici nu stiu ce-o sa fac cu motorul meu, a 6-a merge numai pe autostrada, prin oras a 2-a, a 3-a, si cam atit.

Daca ar fi sa aleg acum, as lua un ALH, asa nu ma mai stresez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ca fiecare cioara isi lauda puiul, asa si eu cred ca de fapt cel mai reusit motor non-pd ca fiabilitate + putere este AFN (110 cp) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta reala dintre ALH 90 CP si ASV 110 CP stie cineva care este ?

inhectoarel, turbin asi pompa de inj un pic mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASV are pompa de 11mm? Ca este bine de stiut....Si nu sunt injectoarele mai mari..ci doar duzele, deci cu un mic swap ai si tu aceleasi injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci s-a incheiat productia motoarelor nonPD? Trista zi.. :lol:

Ciudat e ca pe site-ul VW din Germania poti comanda chiar AZI un Passat de 2.0 nonPD... Deci? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ontopic: din cate stiu eu motorul 1,9 TDI PD 90CP este de fapt motorul de 101 sau 105CP resoftat la 90CP din motive de taxe. Varianta confirmata si de un prieten care lucreaza in sistem in RO si de un prieten austriac.

Motivul: diferentele de taxe. In Austria de exemplu se plateste mai putin pentru masinile pana in 100CP. Motorul de 90CP se poate duce la "stock" din chiptuning fara nici o problema.

Referitor la ALH si eu sunt foarte multumit, dar sincer tanjesc dupa un 110CP stock si 6 trepte, doar pentru faptul ca la un drum cu viteza de croaziera de 140-160 km/h imi ia cam 6,5%.

E drept ca aseara pe ceata cand nu am putut sa o alerg am scos 4,7% :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

comfirm si eu de treaba cu 90CPul pe Golf 5 si austria. Vechiul TDI ALH era preferatul austriecilor. La golf 5 s-a facut modificare in softul masinilor sa aiba doar 90CP .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat e ca pe site-ul VW din Germania poti comanda chiar AZI un Passat de 2.0 nonPD... Deci? :D

Unde sint oare aceste motoare???

http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwc...detail.1.2.html

eu vad ca nu exista decit cele de 2.0TDI, 140CP,unde te-ai uitat?

exista si 2.0 nonPD dar acestea sint SDI si echipeaza alte modele nu passat

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!