Jump to content

consum mare 1.6 AKL 8v - benzinar


Aurash
 Share

Postare recomandată

Acum 3-4 spatamani ma plangeam ca am consum mare, am fost la etster la Cardinal si nu mi-au gasit nimic, vrand sa curat clapeta de acceleratie intr-o zi am observat furtunasul care ducea la EGR ca era crapat, asa ca am cumparat furtunul de admisie. toate bune si frumoase timp de o saptamana, pana la munca pe varianta mers 7 km cu viteza de 70-80 maxim 90 imi iesea consum de 7 %

de doua saptamni in aceleasi conditii de mers nu mai scot consum sub 9, iar am fost la tester, iar n-au gasit nimic. dati-mi si mie nishte sfaturi va rog. masina are 81 k reali, filtre schimbate de 4 mii. in weekend o sa verific iar furtunul de admisie sa nu fie iar probleme pe-acolo, desi nu cred ca e nou.

Ma bate gandul sa-mi iau motor de 1,8 T de 150 cai, sau in cazul fericit poate dau peste vr-unu' de 180. despre acest motor ce stiti... are consum mult mai mare? (nu il am in cartea masinii la motorizari, daca are cineva sa-mi scaneze si mie foaia pls)

la 1,6 100cp in carte e dat asa: oras 10,6, mixt 7,7 si afara 6.0 (n-am vazut niciodata 6.0 afara nici la mers de 90)... nu situ de ce dar am impresia ca motorul turbo ar avea aceleasi valori la consum, sau cel putin asemanatoare, dar macar stii ca ai 150 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut 1.6 cu 16 valve. consuma cam mult si nu ar fi diferenta mare intre cele cu 8 v si cele cu 16. am la servici un audi 1.8T quatro de 180 cp. 16-17 numai in bucuresti. acum depinde si de condus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 7 km nu se incalzeste motorul+evacuarea ca sa poti merge in regimul proiectat. Banuisc ca daca iei un 1,8T si ai acelasi regim de mers vei avea un consum mul mai mare. Uitate in posturile lui S_C care spunea de un consum de cca 15% in oras.

Pentru comparatie, eu in oras cu drumuri scurte (motorul se incalzeste<70 C), cu climatronic tot timpul, mers destul de agresiv am inregistrat real un consum de cca 11% dar nu am depasit 12%. Extraurban (daca se poate spune asa) Galati-Mangalia-Galati, climatronic tot timpul, blocaj de circulatie in Constanta si Eofrie Nord, mers destul de agresiv <150 km/h unde s-a putut+depasiri am avut un consum de 7,2%. Ceea ce reprezinta un +2% urban si 0,7% extraurban fata de un Passat diesel de 101 CP (al prietenului meu cu care am mers de obicei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un motor gurmand. Am acelasi motor si in Bucuresti nu am vazut sub 11. Cum merg eu la munca si nu se incalzeste bine motorul am consum 12-13. Afara ultimul drum am avut 7%(buc.predeal) cu trafic, varfuri de 180 si coloana pe serpentine cu 60. Am reusit si 6,3 dar am mers constant aproape tot drumul. Sincer variaza mult consumul la motorul asta. Dar nu ai consumuri mari comparativ cu mine sau ceilalti cu acelasi motor. Cam asta e. La 1.8 T poti scoate consumuri asemanatoare daca mergi "batraneste". SI sincer sa am motorul de 1.8 T m-as cam da la ea. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu zic ca e mult, zic ca s-a marit fata de acum 2 saptamani.

eu am fost pana la bucuresti am mers cu 120-130 maxim 140 si mi-a luat 8,5% fara trafic, mers constant. sincer mi se pare tare mult, mai ales in comparatie cu ce spuneti voi pe aici.

eu merg prin oras numai seara, caci atunci sunt liber, si daca merg batraneste, subliniez ca trafic e aproape de zero, cu frane de motor inainte de semafoare si d-astea abia o scot la 10,5. ma intreb ce s-ar inatampla daca as prinde cate 2-3 semafoare la fiecare intersectie + trafic+ treceri de pietoni... cred ca ar inregistra 16-17 ca la TAO, numai ca la el se intelege, e si quattro si motor mai mare, si turbo. eu asta zic, nu cumva e cam mare consumul meu?....

si, ma compar cu 1,8 t ca macar acolo stii unde se duce benzina, eu fiind cam vitezoman de fel.

oricum 10q pt info ma las la mana mea, cand voi avea bani imi iau 1,8T si de azi am decis sa nu ma mai uit la computer deloc. daca as sti care siguranta e de la el as scoate-o :)

PS: daca are cineva carte de golf sau passat cu motor 1.8T 150 cp sa-mi zica si mie va rog ce zice producatorul aoclo referitor la consumurile inregistrate cu transmisie manuala, doar din curiozitate, oricum motorul ala va fi prima mea iubire :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci metoda plin plin. Poate computerul are o eroare de afisare :) (eu ma inteleg cu top99 premium ca benzina)

Si pe mine ma intereseaza un 1.8T. Dar cred ca e cam complicat. Ma gandesc la partea electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si metoda asta, cand am facut drumul la buc. a ieshit fix cu 200 grame in minus la vreo 40 litri parca

e foarte posibil sa ai dreptate, ca eu am acceleratie pe cablu, si ala are electronica din cate stiu eu, in rest nu cred sa fie mare problema, dar am ajuns la concluzia ca decat sa stau cu maisna prin service 100 de nai si sa ma lupt cu cine stie ce probleme de electrica si sa iau un motor care nici nu stiu cum toarce mai bine schimb masina cu totu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In the city 10.7 l/100 km

Out of city 6.2 l/100 km

Average consumption 7.9 l/100 km

Asta-i consumul dat de fabricant pentru BORA 1, 8 T 110 KW

Iar pt 1,6 de 74 KW

In the city 11.2 l/100 km

Out of city 6.0-6.2 l/100 km

Average consumption 8.0 l/100 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara'i vopsit gardul si ........ pana la conditiile reale este mult.

1. La Bora 1,6 in carte consumul urban este dat 10,5% si in realitate cu clima si mers putin agresiv este de 11-12%.

2. Am vazut pe calculatorul unui 1,8T, care a mers in majoritate extraurban, consumul mediu pe ultimii 1800km era de 8,6% iar la mine cu 1,6 este cu aproape 1,5 l mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, SAlex. Dar inafara de regimul in care este rulata masina (fie ea cu motor de 1.6 16v sau 1.8T 20v) - urban sau extraurban ori o combinatie intre ele - conteaza stilul soferului si viteza medie inscrisa pe BC pe un interval de km masurati. Asta ca idee de pricipiu...atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Doru eu sunt convins ca principalul artizan al consumului redus este persoana cate te face sa iei piciorul de pe acceleratie cu o simpla atingere. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Am vazut pe calculatorul unui 1,8T, care a mers in majoritate extraurban, consumul mediu pe ultimii 1800km era de 8,6% iar la mine cu 1,6 este cu aproape 1,5 l mai putin.

daca vrei consum mixt redus de ce nu iti iei TDI?

cu siguranta nu poti sa le ai pe toate asa ca trebuie sa faci un compromis.

daca vrei neaparat consum mixt sub 8 orienteaza-te spre altceva pt ca nu are rost sa-ti iei o masina ca sa faci perfoarmanta la capitolu consum, chiar nu are rost.

PS iarna sa te pregatesti de mult mai mult la 1,8T (pt oras)

Modificat de d@n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!