Jump to content

merita segmentarea?


codrut
 Share

Postare recomandată

haide-ti sa va sochez eu... a mea(1.6 akl 98) papa cam 1L /1000km. i-am schimbat simeringurile de la supape der nici o ameliorare.de scos scoate fum dar nu e albastrui, alb de tot. pe langa asta imi mananca si cam multa benzina? care sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ucosmin

    9

  • salapiat

    5

  • codrut

    3

  • TomaTobosaru

    3

salapiat, cred ca are nevoie de o segmentare. Pentru a te lamuri, incearca sa vezi o presiune pe cilindri. S-ar putea sa te edifici mai bine asa. Dar eu unul am avut doua masini in situatii asemanatoare si doar dupa segmentare am rezolvat problema. Bineinteles, sper sa nu ai probleme si mai urate - gen segmenti sparti (si atunci posibil sa fie afectate si pistoane, cilindri, etc.), ci doar uzuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma gandesc serios la problema asata si sunt in dubii. ce ar fi mai ieftin? sa imi reconditionez complet motorul sau sa imi iau unul de la dezmemrari(am gasit unul pe o bora rasturnata- ma duce pe la 31 mil) cu segmentarea si tot tacamul cat m-ar duce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce te-ar multumi un motor sh? Aaa...daca este (sa zicem) masina vecinului, stii ca are putini km si a cazut un pom pe masina de a facut-o "dauna totala", ar merita; in rest, nu stii ce cumperi...si in cazul tau, problema nu este atat de mare incat sa se justifice inlocuirea motorului. Faci asta in cazul in care, motorul este calat sau, nu poti recupera mare lucru din el. Poti lua acel motor sh si sa constati ca si acesta ar avea nevoie de mici reparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita.. eu am facut la un motor 1.6 de pe octavia din 98, si a fost ok, si neaprat schimbate si semeringurile de supapa, camasi nu iti trebuie, ca is turnate in bloc :icon_thumright:

vreo 1,5 mil garnitura de chiulasa, vreo 3-4 mil segmenti ... si.. garniturile de supapa is vreo 2-3 lei bucata, iar daca vrei si pistoane... atunci inca vreo 3-4 mil pistonul, daca trebuie alezat si blocul atunci e mai complicat.. dar nu e ft scump, si atunci iti trebuie pistoane r1.. sau daca vrei poti sa tzil alezezi si sa pui pistoane r2, si atunci automat creesti si cmc de la motor :P + manopera... care nu as putea zice cat ar costa, pentru ca eu mi-am facut singur :icon_cool:

Modificat de roby200487
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,am si eu urmatoarea problema.masina cam papa ulei.cam 1L la 2000 de km.am inteles de la mecanic,ca daca mai papa ulei trebuie sa ii fac o segmentare de motor ptr a putea fi inlocuite simeringurile. Chineza ptr mine ca nu ma pricep. As dori sa stiu cam cat costa o segmentare de motor.am cautat ore intregi pe forum am gasit o gramada de posturi despre segmentare dar nu am gasit un pret orientativ. As vrea sa stiu un pret estimativ ptr ca nu vreau sa fiu tras in piept de mecanic. Am mai avut urmatoarele probleme cu masina. S-a defectat sonda lambda 1 saonda lambda 2,clapeta de aceeleratie trebuia curatata si schimb de bujii. toate distractiile astea m-au costat in jur de 1000 de lei cu manopera cu tot. Acum a intervenit si problema asta. O parere din partea voastra ar fi binevenita. Motor 1.4 16 V benzina din 2002 km la bord 82.400 dar nu stiu daca sunt reali.masina am cumparat-o la 62.000. Sa fi papat ulei si din cauza clapetei de acceleratie si ca filtru de aer era foarte murdar sau nu are nici o relevanta? Un aditiv de ulei ar rezolva problema sau un aditiv de benzina? Astept parei de la voi. O zi cat mai placuta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie sa segmentezi motoru..... semeringurile sunt pe chiulasa, pe supape.... se pot schimba si fara sa dai jos chiulasa

manopera poate sa ajunga pana la 4 mil...

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Litru la 2000km, pentru un motor de 1.4, este cam mult totusi, chiar si pentru semeringuri defecte. Eu aveam acelasi consum, dar la un motor de 2.0, si am gasit un segment rupt. Costul operatiilor ti l-am trimis mai devreme pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica totusi si filtrul de pe epuratie sa nu fie infundat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze,este vorba de segmenti nu de simeringuri cum am zis mai devreme!vom vedea daca va mai consuma!Inca nu am facut acea segmentare ptr ca m-am speriat de costuri!Este problema mare daca,mananca ulei?Mai pot amana reparatia sau sa fac un efort si sa o repar!Nu am 6000 de lei sa dau pe segmentare acum!Am inteles ca ceva in genu asta costa!Mi se pare cam mult!Mai bine cumpar un alt motor!Voi ce parere aveti?O zi cat mai placuta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TomaTobosaru nu stiu de unde ai pretul ala de 6000 lei pentru o segmentare. Uite aici un coleg de forum cu un motor asemanator cu al tau a dat 1700 de lei pe schimb simeringuri supape si segmenti.

In postul acesta descrie operatiunile facute iar cu doua posturi mai jos spune si pretul.

numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ abuwz mersi de info,totusi e un cost mai normal decat cel aflat de mine.tot de pe forum am aflat si pretu asta de 6000 de lei. Acum mai am si eu o intrebare.Am auzit de la un prieten ca nu ar fi indicat aceasta segmentare a motorului pentru ca se strica si mai rau,pe de alta parte am mai auzit ca daca papa ulei atunci se infunda catalizatorul care costa o caruta de bani si ala.Acum care ar fi adevarul.Astept pareri in continuare.O zi buna in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa ii faci segmentarea. mai sunt pe forum si alti posesori de 1.4 care au facut segmentarea. Le poti cere mai multe detalii.

numai bine

LEDIT: Daca ti-a aparut consumul asta mare de ulei dupa iarna asta s-ar putea sa ai si tu urmatoarea problema:

http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=892733

Daca ti-a inghetat aerisirea carterului atunci exista posibilitatea sa fi mers fara ulei => motor uzat. Intreaba colegii afectati din topicul indicat

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti...am segmentat motorul...ap schimbat si simeringurile la supape si daca tot eram pe acolo am schimbat si cuzinetii. nu mai papa ulei... acum inca sunt in rodaj(mecanicul mi-a zis ca vreo 500 de km s-o las mai moale , sa nu trec de 3500 rot/min dupa care schimb iar uleiul si filtrul si e gata rodajul) cu totul m-a costat 14 mil(cu tot cu manopera):D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal'tare...la mine situatia nu e asa roz :( ...am o fabie, benzina pe 1.4, si cum apa atinge 90 grade, hop incepe senzorul de ulei sa buzaie...se stinge, se aprinde, face cum doreste...schimbat senzor=problema ramasa...ma duc la nenea mecanicu, masoara presiunea la ulei: domn'le, trebuie segmentat motorul ca mananca ulei!!! nush ce sa fac :blink: :blink: :blink: sa-i urmez sfatul sau sau sa caut si o a doua parere???in 2000km mi-a scazut nivelul uleiului in motor sub minim pe joja :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mar1an sigur nu ai pierderi de ulei prin alta parte?

ai facut un test de compresie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal'tare...la mine situatia nu e asa roz :( ...am o fabie, benzina pe 1.4, si cum apa atinge 90 grade, hop incepe senzorul de ulei sa buzaie...se stinge, se aprinde, face cum doreste...schimbat senzor=problema ramasa...ma duc la nenea mecanicu, masoara presiunea la ulei: domn'le, trebuie segmentat motorul ca mananca ulei!!! nush ce sa fac :D ;) :blink: sa-i urmez sfatul sau sau sa caut si o a doua parere???in 2000km mi-a scazut nivelul uleiului in motor sub minim pe joja :frigbaitata:
Foarte "misto" mecanicul asta; masoara presiunea uleiului si concluzioneaza prin segmentare :)) .

Sunt doua lucruri distincte aici: 1. Daca presiunea este scazuta (si pare a fi, din descrierea ta) dupa incalzirea motorului, aceasta se datoreaza uzurii cuzinetilor si NU a segmentilor.

2. Daca exista consum de ulei, DA, acesta poate fi din cauza segmentilor/simeringurilor de supape.

Deci...nu putem masura presiunea uleilui si in functie de aceasta, sa spunem ca trebuie segmentat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fii avand presiune prea mare in blocul motor din cauza ca-i scapa pe la segmenti si poate asa a concluzionat mecanicul ca trebuie segmentat. Oricum ca sa fie sigur trebuie sa-i faca compresia, daca nu e de acolo atunci e de la simeringurile de la supape, vechea boala VAG :frigbaitata: .

Sau poate s-a exprimat gresit, i-a facut compresia dar a specificat ca a masurat presiunea la ulei defapt fiindui masurata "presiunea" din cilindrii.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari,

Si Bora mea (1.6 16v) din 2000 cu 147000 km are cam aceeasi problema. Mi-a consumat foarte mult ulei si am decis sa-i fac un test de compresie cu urmatoarele rezultate:

1: 15.8

2: 15.0

3: 14.4

4: 14.2

Din cate am inteles de la mecanic, sunt foarte bune. Sa fie nevoie oare de segmentare?

Alte simptome ar mai fi: consum mai ridicat, putere putin scazuta (asa am impresia) si un zvacnit cateodata cand accelerez.

Astept niste pareri.

Multumesc & toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine compresia era buna dar cand am desfacut motorul mecanicul a descoperit segmentii de ungere calati... adica nu mai esau inafara pistonului sa se lipeasca de camasa cilindrului si de aia imi papa foarte mult. cu totu m-a dus la 17 mil: segmenti, cuzineti si simeringurile de la supape si manopera. daca ai fi sigur ca iti e motorul pe duca mai bine fa-o din timp sa nu ai alte surprize. la mine consumul era cam mare dar avea putere si nici nu imi zdranganea nimic. scotea doar un fum urat mirositor cand acceleram.

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce piese necesita interventia? Poate poti sa-mi spui ce ai schimbat si preturile. Multumesc

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ti-am spus...17 mil cu tot cu manopera, segmentii si manopera au fost mai mult ca restul pieselor le-am schimbat preventiv si oricum nu au costat mult: simeringurile de la supape si cuzinetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumes. Luni cred ca voi desface motorul sa vad daca este necesara aceasta interventie. Doamne ajuta sa nu :D

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu unde sa pun intrebarea asa ca o pun aici.

Daca la o masina care merge la relanti ii desfaci busonul de ulei si iese fum inseamna ca sunt dusi segmentii? Daca las busonul la locul lui fara sa il infiletez si incerc sa il ridic simt o forta care il absoarbe. La masina mea scoate se vede un pic de fum cand desfac busonul. Imi mananca cam 1,5 L de ulei la 10.000km. La o Skoda fabia 1.4MPI (motor cehesc) daca ii desfac busonul de ulei scoate fum non stop, dar nu mananca deloc ulei.

Intrebarea finala este: Este OK sa scoata putin fum pe la busonul de ulei sau este cazul sa ma gandesc la desfacut motor?

Compresia o am 14 pe toti clindrii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva ies aburi cand scoti busonul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!