Jump to content

Audi A4 TFSI


d-rive
 Share

Postare recomandată

plaja de turatii e muuuuuuult mai mare, cam cu 2000 de ture :D imi place la diesel cuplul dar ma dezamageste ca se termina prea repede :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d-rive

    14

  • maxu

    13

  • NetFlow

    11

  • SAlex

    4

Top Posters In This Topic

SI la mine am consumul mediu de la 8,7 pana la 9,5 depinde de anotimp si de cum ii dau. So, cu un consum de 10 - 11 mediu nu o sa ma plang veci;

Rog baietii cu gti, sau 2tfsi sa ne spuna putin ce consum le iese max cand trag de masina... :D Pt ca de obicei ala o sa fie consumul ei normal :P , nu ????

LE La asa masina si asa motor cine nu ar avea talpa grea ??

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cuplu e complicat. 300nm pe un diesel se vor "simti" mai rau decat 300nm pe un benzinar. Chiar daca ambele incep de 2000rpm. Asta din cauza ca dieselu ajunge la puterea maxima mai repede, are curba de cuplu mai "brusca". La benzinara ai tot 300nm insa ai puterea maxima la 7000rpm nu la 4000rpm... din cauza asta se va simti mai "rau" mereu la un diesel.

E corect ca la benzina ajuta si cutia care e mai scurta, deci ajunge mai mult cuplu la roti, insa nu e atat de scurta sa compenseze.

In general diesel de putere medie spre mare prinde 100km/h in tr a 3-a, pe cand o benzinara prinde in a 2-a. De asta si castiga la 100m. Diesel are cutia etajata scurt pt treptele 1 2 3 si lung pe 4 5 6. Asta comparand cu o benzina, care are destul de lungi treptele 1 si 2 si apoi din ce in ce mai scurte. Asta si pt ca la viteze mari dieselu "poate" ca are cuplu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cand apar ghioceii o sa am parte de o plimbare cu ceva de +200CP? Super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cuplu e complicat. 300nm pe un diesel se vor "simti" mai rau decat 300nm pe un benzinar. Chiar daca ambele incep de 2000rpm. Asta din cauza ca dieselu ajunge la puterea maxima mai repede, are curba de cuplu mai "brusca". La benzinara ai tot 300nm insa ai puterea maxima la 7000rpm nu la 4000rpm... din cauza asta se va simti mai "rau" mereu la un diesel.

Esti sigur ???

La acceleratii, reprize, conteaza cuplul nu calutii, iar faptul ca benzinarul il poate mentine pe o plaja mai mare de turatii ii va aduce o repriza mai buna, mai ales intr-o depasire lungaaaa, cum se intampla pe drumurile noastre. Deci un avantaj intr-a-le condusului din pct meu de vedere.

Ca ex 40-80 vor fi tot pe acolo, un plus consumu la diesel.

Dar de la 40-140 benzinarul ca ii va lua fata.......

Eu asa zic ca e corect :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea. Un diesel de 200cp va avea repriza mai buna ca un benzinar de 200cp. Mereu. Ca idee gtul de 170cp benzina are reprize de 140cp diesel...

Atata timp cat nu se schimba treapta nu e problema .. repriza e mai buna la diesel. Daca diesel schimba treapta atunci apare o "problema" insa cu dsg se elimina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cand apar ghioceii o sa am parte de o plimbare cu ceva de +200CP? Super.

cand apar ghioceii +un pic, ca dureaza de cand o platesc si pana o primesc :D , pe la jumatatea lui ianuarie o sa stiu exact cand o sa platesc avansul si sa ma hotarasc si la masina :P indiferent care ar fi cu siguranta vei avea parte de acea plimbare, promit :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

netFlow - esti sigur ??? tot nu mai convins.

Ia sa aruncam un ochi aici aici - un A3 2TFSI - cel mai apropiat de a4, numa asa am gasit cu motoru asta.

Si un ochi aici aici - unde am gasit A4 2 tdi avant, tot cel mai apropiat.

Dupa ce va uitati, hai sa ne dam cu parerea, bine ?

L.E. de la 40 la 140 cu un diesel nu schimbi treapta ??? Vreau si eu diesel din alaaaaa

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprizele alea se refera la cel mai bun timp posibil scos. Eu ma refream la reprize in acceasi treapta. Oricum nu conteaza O sa vezi ca in treptele mici 1-2-3 benzina turbo acceleaza foarte puternic si te baga grav in scaun, apoi din ce in ce mai putin. Se simte mult mai bine cuplu in tra 5-a la motorina. Cel putin cu ce masini am mers eu asta e impresia lasata.

Turat corect, adica in treapta cea mai buna, normal ca benzina de 200cp o sa aibe reprize mai bune ca motorina de 140/170, insa nu si daca facem acelasi test in acceasi treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

netFlow - hotaraste-te.... care ii mai bun/mai rapid/mai bine aratos - despre ce vb aici ...

Cate trepte ai schimbat la diesel intr-o repriza 40-140 km/h ? La fel si la benzina ??

Undeva mai sus am exemplificat si ceea ce zici tu, da rnu ai fost atent, sau nu ai citit, etc.

P.S. La masina mea, nu stiu daca te-ai uitat la semnatura, sau la posturile si topicurile mele, dar am actual vreo 220 CP, deci..... stiu cam ce vorbesc si cu ce se mananca.

P.S.2 Cand aveam si eu motor de 1.9 tdi de 90 cp, tunat la 115, asa ganduri aveam si eu - cu un diesel de 200 cp nici ferari nu-mi sta in fata .... dar am trecut de faza aia :) .

P.S.# Si ca sa vezi, R32 nu m-a impresionat deloc, dar poate un 2tfsi ma va influenta placut...

Am cautat si un motor diesel de peste 200 cp, cel mai apropiat am gasit doar pe un seria 7, pe a8, si pe phaeton. Dar cred ca e interesant aici.

chiar si sarind peste diferenta de greutate, tot e interesant

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rapid e ala cu CP mai multi si kg mai putine :)

Eu zic ca la diesel e o alta "senzatie" cand masina accelereaza decat la benzina. Chiar daca ambele au acelasi cuplu. Du-te si fa test drive cu un gti si imi zici apoi daca "te-a dat pe spate sau nu". Dar nu in treptele mici.. ci 4 5 sau 6.. compara cum simti in a ta in acele trepte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

netFlow - hotaraste-te iara, iar ca depasiri..... la mine a IV-a merge pana-n 140 km/h, peste viteza aia, pe drumurile noastre, chiar nu ma intereseaza ce timpi mai scot ???? Oricum sunt most wanted by de law :) .

Eu am incercat sa aduc probe care sa sprijine afirmatiile mele, iar tu o dai in continuare, cu cai multi, kg putine, da ..... nu vad nimic.... Asa am vazut si eu un Renault 5 cu 140 cp care face suta in 6 sec si se plafoneaza la 200 km/h.... dar un 2 TFSI face 7,2 sec, in muuuuuult mai multa siguranta.

Daca ambele au acelasi cuplu, senzatia va fi la fel in amandoua. Diferenta intre un benzinar aspirat si un td e enorma la cuplu, chiar si intre benz+turbo si td e mare, de aceea senzatia pe care o simti e mai violenta in diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxime, am facut test cu A8 3.0 TDi, am deschis linkul tau :) , pot sa spun de A8-ul asta ca se misca acceptabil, mult sub asteptarile mele, am incercat multe chestii cu masina si pot sa spun cu certitudine ca e submotorizata la categoria si pretentiile ei. In rest numai de bine despre masina, mai ales Quattro :D

Eu m-am gandit la A4 cu 3.0TDi si Quattro dar sare asa sus pretul incat nu stiu daca merita. Pot sa zic ca ai cam aceleasi performante si cu TFSI-ul, 7,2 sec la amandoua de la o la 100 km/h iar ca si consum de combustibil TFSi-ul consuma doar cu max. 1% mai mult.

Tocmai de asta am deschis topicul asta, e posibil sa avem surprize de genul asta ca un benzinar de 2.0 litri si 4 cilindri are aceleasi performante dinamice si de consum ca un ditamai 3.0TDi 6 cilindri, care ar trebui sa fie un top gun cand te gandesti la capacitatea cilindrica, numar de cilindri si cuplu. Uite ca realitatea nu e asa :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa mai adaug : benzinar de 2 l, 4 cilindri, greutate mult mai mica decat 3.tdi, deci solicitare mai muca asupra puntii fata, deci agilitate mai buna a masinii acesteia.. :) .

P.S. Si o sa-mi mai vina idei ca si eu am cochetat cu gandul asta...

P.S.2 Vezi ca la 3.tdi intri la masina de lux, numa ca impozite deocamdata, dar nu se stie. :D

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa incerc sa explic de ce cred eu ca TFSI-ul reuseste sa fie asa de bun :)

pai are distributie variabila daca nu ma insel, ceea ce inseamna ca, curba de cuplu se apropie ca forma de cea a unui diesel, apoi mai are si turbo, deci iar se apropie de diesel :D

datele tehnice ale celor doua motoare ar arata cam asa:

TFSI 200cp intre 5100 si 6000, cuplu maxim 280Nm intre 1800 si 5000

3.0 TDi 204 cai intre 3500 si 4500, cuplu maxim 450 Nm intre 1400 si 3150

Deci se observa clar un avantaj in ceea ce priveste elasticitatea, subliniez totusi cuplul dieselului care pare totusi inutil de mare.

Astept comentarii si de la dieselisti :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea e frumos sa va certati pe topicu' omului

pe asta o vazusem Dtm

pt poze da pe Weitere Bilder

Modificat de scuterone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC poi ce faci colegu d-rive, dai in mine :D ; da masina din semnatura mea pe ce pricipiu crezi ca functioneste ?? te asigur ca nu am contract cu distrigazu :D

ON TOPIC : la al meu turatia de cuplu e asemanatoare cu cea descrisa de tine; da subliniez, pana pe la 3.000 de ture. De aceea sunt curios si eu de cum fuge un tfsi :D ; dar cred ca ma va impresiona mai mult decat R32.

asta de 220 cp o sa intre parca in productie de serie..... cat de repede, un mic upgrade :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aveti argumente puteti si sa va certati, nu ma deranjeaza :D

multumesc pentru link scuterone, super masina si pretul o fi cu TVA? imi place interiorul cu acea combinatie de piele intoarsa, e super aderenta si te tine bine in scaun, nu am sa inteleg insa de ce le vand astia la doar 9000 km

maxu sa vedem ce vor face astia cu TFSI-ul asta ca pentru mine e o nebuloasa de ce pe A6 are doar 170 de cai (parca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi nu prea am inteles ce vrei de la viitoarea masina. Daca vrei una numai pentru alergat fara sa te uiti la consum si impozite, dar cu un pret mai mic decat un Audi cu performante similare, te poti orienta catre un Nissan 350Z.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aveti argumente puteti si sa va certati, nu ma deranjeaza :D

multumesc pentru link scuterone, super masina si pretul o fi cu TVA? imi place interiorul cu acea combinatie de piele intoarsa, e super aderenta si te tine bine in scaun, nu am sa inteleg insa de ce le vand astia la doar 9000 km

maxu sa vedem ce vor face astia cu TFSI-ul asta ca pentru mine e o nebuloasa de ce pe A6 are doar 170 de cai (parca).

da pretu e cu TVA daca vrei sa iti iei una de afara ( se poate si in leasing) spune-mi si te ajut fara nici un fel de obligatie sau comision..poate una mica..sa merg si io cu masina "umpic" ca vreau sa imi iau si eu. Initial vroiam sa-mi iau quattro 170cp 2.0tdi da cand am vazut dtmu' asta m-a dat pe spate.Vroiam sa fac o proba cu asta dar masinile mai deosebite le tin intr-o hala foarte mare si culmea ca scoata dtmu afara din hala trebuia sa mai scoata inca vreo 5 masini care erau in fata lui..pana la urma am renuntat. Eu personal mai astept pana in primavara cand mai scad preturile la second.

Modificat de scuterone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@scuterone, masina o iau cash, pana nu am cash nu ma gandesc la masina :D posibilitatea de cash este una reala si nu ma trezesc sa fac afirmatii aiurea, slava Domnului :D Vreau noua, nu am luat niciodata sh, nu ca nu as fi de acord cu sh-ul dar poate ca nu am curajul sa ma bag la un sh, cu toate ca am in plan si varianta asta :D

@SAlex, vreau o masina de familie care sa fie si eleganta in acelasi timp, aspectul sportiv chiar daca l-am zis utlimul e pe primul plan, din pacate Nissan-ul ala e o masina super dar m-am bosorogit, nu mai sunt eu de coupe :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la A6 are 170 ca 2.4 V6 are 177 parca - marketing.... iei v6 pt rafinament, dar cum sa-l mai iei daca 2tfsi e mult peste el....

la fel si la MB, 180 kompresor e aproape de 280 benzina parca.... tot marketing.

Cel de 2 tdi cu 170 cp nu stiu daca merita, uita-te la baietii cu skoda rs tdi..... mai am un prieten care vrea sa-si ia, si l-am sfatuit sa se indrepte spre tfsi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca iar se ajunge la benzina vs motorina.

Pentru ca ai deja si benzinar si diesel iti propun o metoda empirica de comparatie. Daca ai ales A4 (de exemplu), desfasori curbele putere/momet functie de turatie pentru ambele motorizari pe acelasi grafic apoi calculezi suprafetele generate de curbele putere. Garantez ca satisfactia va fi mai mare cu cat diferenta dintre cele doua suprafete va fi mai mare, indiferent de tipul de motorizare castigator. Daca suprafetele rezultate sunt apropiate, in alegere intervin o serie de factori subiectivi sau in cel mai rau caz dai cu banul.

:lol: "dar m-am bosorogit" :lol: am vazut ca-ti cam tremurau genunchii :vaidecapulmeu: ; "vreau o masina de familie" vrei sa-ti fiu nas cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maxu problema cu filtrul de particule o are numai Skoda RS, la restul masinilor din grupul VAG nu s-a manifesta problema asta, asa ca nu stiu cat de bine l-ai sfatuit pe prietenul tau, din punctul asta de vedere ma refer cu filtrul de particule problema sau softul ca nu se stie inca exact unde e cauza belelor.

@SAlex, imi tremurau genunchii de frica ca era centrul ala de transfuzie in spatele nostru :) am luat in calcul si oferta sa stii :D stii cum e "never say never" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!